Skocz do zawartości

Czoperrr

Senior Member
  • Postów

    11 355
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana Czoperrr w dniu 30 listopada

Użytkownicy przyznają Czoperrr punkty reputacji!

Reputacja

5 243 Zajawkowicz

O Czoperrr

  • Urodziny 23.08.1990

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Opole
  • GamerTag:
    mChapmann
  • PSN ID:
    Czoperrr
  • Steam ID:
    czoperrr

Ostatnie wizyty

42 297 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje Czoperrr

  1. Unreal Engine niby taki zajebisty a żadna gra nie ma odbić w lustrze, coś co było w grach na PSX.

    1. Pokaż poprzednie komentarze  13 więcej
    2. Bzduras

      Bzduras

      Przepraszam pan ogór, już nie będę zaczepiać multimilionowych korporacji, które nie potrafią zrobić tego, co Nintendo potrafi zrobić na Switchu (Luigi's Mansion 3). O, jeszcze Hitman - tam to w ogóle jest jakiś kosmos, bo twoje odbicie w lustrze potrafi zostać zauważone przez NPC, co dodatkowo wywołuje alarm. Ale masz rację, biedne developery i tak już mają ciężko i muszą szukać kompromisów, jak np. tutaj w linku. Jak kodować skoro firma nie finansuje ci operacji obcięcia fujary? Przecież to bezpośrednio wpływa na jakość gry i jej dopracowanie.

      https://fandomwire.com/transgender-former-bethesda-employee-was-forced-out/

       

      Jeszcze przypomina mi się ten vlog byłego pracownika id albo Obsidianu (nie pamiętam, a za cholerę tego znaleźć nie mogę), który opowiadał, jak kazali mu czekać miesiąc na skrypt od jakiegoś super utalentowanego i crunchującego seniora, a który sam sobie w 45 minut napisał jak usłyszał ile czasu to zajmie, ale nie mógł go zaimplementować do gierki z pominięciem hierarchii xD Ale tak, to, że kiedyś się dało a teraz się nie da wynika tylko i wyłącznie z tego, że pracując na nieporównywalnie mocniejszych sprzętach po prostu się nie da, chlip chlip.

    3. Pupcio

      Pupcio

      Jak pisałem w szkole wypracowania na polaka to też tak lałem wodę i pisalem o niczym jak ogór żeby tylko nabijać słowa. Niech mnie chuy co to jest za tuman  :)

    4. KrYcHu_89

      KrYcHu_89

      Należy wytykać takie błędy to może znowu się nauczą, myślę, że teraz jest taki dziwny czas, gdzie jednak dużo gier zrobionych na szybko się przestaje opłacać, to i może staranność o detale znów będzie wyższa, nie ma co wrzucać wszystkich do jednego wora i na UE5 też mało jeszcze gier jest i dla wielu to pierwsza gra na tym silniku, ale te lustra to jest najczęściej omijany obecnie ficzer (lub zrobiony tylko pod RT, który ominie 90% rynku) i bardzo mocno psujący immersję. 

       

      Sztandarowy przykład to było lustro w niedojechanym na premierę CP2077, gdzie pokazywało nas z fiutem na wierzchu i łysego, tzn. bez detali typu włosy i ubrania, dosłownie xD. :kaz:

×
×
  • Dodaj nową pozycję...