-
Postów
711 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana Graczdari w dniu 26 października 2017
Użytkownicy przyznają Graczdari punkty reputacji!
Reputacja
297 WybraniecO Graczdari
- Urodziny 19.12.1991
Kontakt
-
Strona WWW:
http://www.polyfactory.com.pl
-
GG:
3525737
Informacje o profilu
-
Tytuł:
"A man of his word"
-
Płeć:
mężczyzna
-
Skąd:
Gliwice
-
Zainteresowania:
Gry, Gamedev, Filmy, Reżyseria, Muzyka....i wiele wiele innych, na które nie ma zbyt wiele czasu.
-
Jakby ktoś szukał limitki jeszcze, to wyszarpane: https://powerplay.com.pl/pl/p/PREORDER-Final-Fantasy-VII-Remake-Limited-Edition-ANG-PS4-nowa/13012 : - )
-
Bethesda bardzo szybko wysyłała towar, więc w pewnych krajach mieli wczoraj. Wysyłka expressem lotniczym i dzisiaj mamy też ;-)
-
Witam po długim czasie :-) Streama chcecie? :-)
-
Żadnych. To taki dramat, dreszczowiec ale nie horror.
-
Skończyłem III rozdział. Moim zdaniem trochę rozwleczony i za dużo w nim wątków, ale grać chce się dalej, mimo iż tempo siadło. Póki co ciągle jest ekspozycja, nakreślanie frakcji z których przyjdzie nam pewnie wybierać. Na ogół historia układa się w pewien ciąg, można już powoli przewidywać z jakich klocków będzie to poskładane. Fajne są questy poboczne, których nie ma wiele, ale większość ma ciekawą historie i nie są to opowieści o niczym, a w jakiś sposób komponują się z resztą świata i charakteryzują postacie. Po już kilkunastu godzinach spędzonych z grą, wystawiam póki co takie 7.5/10. Plusy: - Wciągająca historia, która wolno się rozkręca, ale mam poczucie że mocno jeszcze zaskoczy. - Dobrze napisane dialogi - zdarzają się być przeciągnięte, ale na ogół bardzo fajnie się ich słucha. Szkoda tylko, że nie ma (a przynajmniej ja nie trafiłem) kwestii dialogowych, których wybranie definitywnie kończy rozmowę, bo nasz npc się obraził. Czasem na nas krzywo spojrzą, ale nie ma specjalnie konsekwencji z tego. - Bardzo sympatyczne questy poboczne. - Świetna muzyka - Generalnie design miasta i wylewający się z ekranu klimat - Poziom trudności uzależniony od stylu gry (czy jesteśmy dobrzy czy jednak niespecjalnie - choć w trakcie gry ciężko czasem stwierdzić co jest OK a co NIE) - Większość aktorów głosowych spisała się na medal. - Na ogół system walki, ale..... Minusy: - ...na mój gust czasem jest jej już za dużo, głównie na ulicach miast, a konstrukcja Londynu nie ułatwia unikania potyczek i ta teleportacja często jest bezużyteczna. Do tego walki są mega schematyczne i powiewają czasem nudą. Usprawniam broń dwuręczną z samego początku gry (zresztą broni w grzej za dużo chyba nie ma) i siekam tym wszystkich jak leci. Do tego specjalne ataki i wszystko wygląda mniej więcej tak - odskok, atak bronią, atak specjalny, odskok, atak i tak w kółko. O ile jeszcze z mocniejszymi przeciwnikami (bossami) są jakieś emocje, to zwykłe zakapiory nie robią już specjalnego wrażenia, mimo iż z rozwojem postaci jestem do tyłu ze względu na styl gry. - konstrukcja miasta o której już wspominałem. To że małe nie przeszkadza mi specjalnie, ale mało w nim wyróżniających się miejsc, często mamy wrażenie deja vu.....czuć niski budżet i recykling assetów. Do tego jego pozorna otwartość też często drażni, a funkcja teleportu do wykorzystania tylko w ściśle określonych miejsach - Trochę problemów technicznych na PS4. Grafika jest neutralna. Nie jest najpiękniejsza, aczkolwiek daleko jej do brzydkiej. Nie przeszkadza generalnie w graniu - jest po prostu schludna. Coś jeszcze napiszę rano, teraz idę spać Nie ma co ukrywać że tytuł stoi głównie fabuła i chęcią jej poznania, to jest właśnie elementy trzymający przy ekranie. Dzięki temu na resztą spogląda się trochę przez różowe okulary.
-
Jeśli chodzi o moje zakończenia: Generalnie - 6/10 tak ostatecznie
-
Koniec drugiego rozdziału i takie pytanie a propos wyborów. Jak wybrał ktoś co innego to niech da znać co się zmieniło, bo jestem ciekaw.
-
@blantman - no ja jednego posłałem do piachu, bo mi punkty były potrzebne do jakiegoś rozwoju. Zdaje mi się, że temat kwiatka zaraz się rozwiąże, bo jakąś kwiaciarkę w II rozdziale poznałem Z tymi przeciwnikami to by nie był problem, gdyby nie to że jak się oddalisz trochę to mają jeszcze broń palną. @Bansai - to jest kwestia incydentalna, ale od czasu do czasu, zwłaszcza jak przemieszczam się w tym trybie a'la Infamous Second Son, to gra stanie na chwilę i widzę "wczytywanie" - trwa to kilka sekund, ale nie jest tak zawsze. Faktem jest jednak, że przynajmniej na PS4 gra po każdej śmierci ładuje się dość długo, tak samo jak przechodzisz do miejsc w których wczytuje nowy poziom, jak choćby zejście do Moim zdaniem można byłoby to zrobić bez tych ekranów ładowania, no ale jest jak jest.
-
Wszystko zależy gdzie kupisz. Jak ktoś opiera się o oficjalną dystrybucje to: - Far Cry 5 nie ma PL w UK - Wolfenstein 2 nie ma PL w UK - Horizon Zero Dawn jest PL - GTA V jest PL jeśli trafisz do jakiegoś sklepu co ściąga gry i olewa oficjalna dystrybucje, to masz szanse na Wolfa z dystrybucji greckiej gdzie okładki są po angielsku ale gra PL, tak samo jak ktoś sciąga wydanie EUR FC5, bo te u nich dystrybuowane ma tylko rosyjski i angielski.
-
Gra wygląda obłędnie w ruchu, moim zdaniem jeszcze lepiej niż Crash. Nowoczesna oprawa, wiele dodatkowych bajerów, zupełnie inne oświetlanie ale przy tym zachowano artystyczną wizje oryginału. Dla mnie bomba i czekam na premierę Taki Remake to w ogóle trudno zrobić , czyli przenieść wszystko na nowoczesne narzędzia a przy tym nie zatracić ducha oryginału. W Crashu wyszło, tutaj chyba będzie podobnie.
-
Temat mnie niezmiernie intrygował, ale przeszukałem cały szpital, próbowałem znaleźć jakąś butelkę by z kranu nalać wody, ale mimo że udało mi się finalnie taką znaleźć, to nie mogłem wejść w żadną interakcje. . Mam wrażenie, że to się dopiero później jakoś uda zrobić i będzie to miało jakoś związek z fabułą. Druga możliwość - jestem idiotą.
-
Ekwipunek to mam w zasadzie startowy, po prostu w głównym wątki póki co było tak mało walki, że nawet specjalnie się tym nie martwiłem. Rozwój też trochę zaniedbany bo co prawda mam jak widać sporo PD do rozdania, ale nie chciało mi się wracać do kryjówki by przydzielić punkty, a tylko w kryjówce można to zrobić. Walki z drobnymi przeciwnikami na ogół nie trwają długo, ale Ci bardziej wymagający - powiedzmy bossowie, którzy mają pasek życia na dole, wymagając nieco dłuższego posiedzenia. Oczywiście gdybym trochę rozbudował tą postać przed walką i mniej odskakiwał (czasem było okienko na atak i je olewałem) to pewnie walka trwałaby nie 7 a 3-4 minuty
-
No ja już jestem dość daleko w drugim rozdziale i bardziej pseudo-otwarte niż otwarte - gra jest liniowa. Idziesz do celu A, dostajesz info - idziesz do B, potem do C i tak dalej. Zrobisz misje fabularną to dostajesz informacje że Cie ktoś szukał, idziesz do niego i dostajesz następną misje. Nie ma wielkiej swobody, ale gra wciąga ------------------------- Chciałem Wam nagrać jakiś większy fragment rozgrywki, ale ciężko uniknąć spoilerów to macie bardziej poważną walkę z nieco późniejszej fazy gry. Spoilery ograniczone do minimum.
-
Za jakieś 2 lata premiera dwójki, tak więc fani na pewno będą zadowoleni
-
Ale motyw w którym poziom trudności zależy w zasadzie od wyboru czy jesteśmy bardziej człowiekiem czy wampirem jest naprawdę spoko. Generalnie wysysanie krwi z ludzi daje nam realny przypływ PD i znacznie przyspiesza rozwój postaci. Jeśli sobie to darujemy i skupimy się tylko na No i ja postanowiłem grać tak by raczej nie ssać jak odkurzać i robi się trudno Fajne są też takie akcje: To są spoilery dotyczące gameplayu a nie fabuły, ale być może komuś przeszkadzają to wole umieścić w spoilerach.