Kapitalny rok, nie wycisnalem z niego tyle co chciałem bo dwa chyba najgłośniejsze tytuły dalej nie skończone i backlog zamiast zmaleć to jeszcze urósł ale chęć grania dalej we mnie nie umiera i to najważniejsze
Najwięcej grałem, nie pisze że skończyłem bo się nie da:
1. Street fighter 6 - 160h i rośnie, moja bijatyka wszechczasów, świetna mechanika, balans, choć singiel ala yakuza mi się nie podoba
2. SP Football Life 2023 - 90h spędzone w master league, na decku OLED po nowym roku będę wgrywać edycję 2024, scena uczyniła z tej gierki bezkonkurencyjną piłeczkę kopaną offline
Skończone:
3. HiFi Rush - świetne, pomysłowe, bawiłem się przednio
4. Chained Echoes - jeden z najlepszych jrpg(a jednego Niemca) w jaki grałem w ostatnich latach
5. Advance Wars 1+2 - jakbym w to gral na premierę na GBA to bym z miejsca się zakochał, teraz brakowało trochę głębi
6. Metroid Prime Remastered - piękny, świetnie zaprojektowany, zbyt dużo backtrakingu pod koniec
7. Resident Evil 4 Remake - świetny remake świetnej gry, udowadnia jak oryginalny RE4 jest ponadczasowy
8. Separate Ways - więcej re4
9. Super Mario Wonders - najbardziej pomysłowy platformer 2d w jaki w życiu grałem, mógł być ciut dłuższy by niektóre patenty bardziej wykorzystać
10. Super Mario Galaxy 2 - najlepszy platformer 3d ever
11. Doom 2016 - sama akcja, w krótkich sesjach wchodzi pięknie, w dłuższych nużył
12. Kirby Return to Dreamland - samograj ale nawet przyjemny
13. Dodatki do Batman Arkham Knight - gra się fajnie ale dalej uważam że powiesiłbym tego co zdecydował by wyprać tą grę z prawdziwych Boss fightow
14. Dave the Diver - fajne ale o ile początkowo mnie zauroczył to pod koniec miałem wrażenie że jednak wydmuszka
15. Octopath Traveler 2 (niestety tylko jedna postacią)- wrócę w nowym roku, mi się podoba, ale ja lubiłem jedynkę a tu więcej tego samego
16. Ratchet and Clank Rift Apart - cudowna oprawa, płytki Ratchet, seria się nie rozwija, a wręcz cofa
17. Ryse Son of Rome - oprawa dalej robi wrażenie, 5h używania dwóch combo w fajnym klimacie rodem z filmu Gladiator
18. Star Ocean The Second Story R - fajny remake, gralo się mi mega przyjemnie, świetne qof, szkoda niedopracowania poziomu trudności
19. Metroid Samus Return - czułem jakbym grał w betę Dreada
20. DuckTales remastered - przyjemny platformer na 2h
21. Tinykin - świetny relaksacyjny zbierakowy platformer
22. Enslaved Odyssey to the West - gdyby parę rzeczy poprawili byłby przezacny tytuł, tak tylko dobry
23. Slay the Spire - bardzo fajny rogal karciany z turowymi walkami
Dużo grałem, kończyć będę w 2024:
Xcom2
Zelda Totk
Baldur's Gate 3