-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
5 NeutralnaO TitoBandito
- Urodziny 12.05.1983
Informacje o profilu
-
Płeć:
mężczyzna
-
Skąd:
Skoczów
-
PSN ID:
TitoBandito
-
Steam ID:
TitoBandito01
-
Tak może być? Wiele nie zdadziłem.
-
Tymaczem w siedzibie Sony :
-
Rain - megamiodny indyk.
-
Ja od ponad roku mam ten monitor : http://www.eizo.kserkop.pl/index.php/pl/produkt/5 Świetnie się sprawuje zarówno w obróbce video, jak w i codziennej pracy i grach.
-
Ja właśnie skończyłem dorodną kaszankę pt. "Ride to Hell: Retribution".
-
Share - Galeria kozackich fotek i filmików z PS4 (uwaga na spoilery)
TitoBandito odpowiedział(a) na temat w PS4
Dobre. Tak należy traktować kamperów. Masz u mnie plusik! -
Czuję, że to coś napędzi klientów okulistom i neurologom. A przy dobrym wietrze psychiatrzy też będą mieli co robić.......
-
@UP Czy tylko mi osobiście bardziej podoba się kolor skóry Lary w wersji na PS3?
-
Sony nie zapłaciło za dobre recenzje to dla zasady "redaktory" zjechały grę. Ale ni bój nic - przyjdzie kolejny Buggerfield, Dragon Age, czy Mass Effect i będą leciały hurtowy 10-tki i tytuły gra stulecia. Tak to działa : https://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ
-
Nie było bata aby sprzęty z 2006-07 pociągneły takie silniki jak te w U2-3, TLOU, GT6, GTA V, Beyond 2 Souls... Przecież to tylko remake. Zresztą nawet jeśli nie w TR, to w innych tyutułach za parę lat. No chyba że ta generacja to faktycznie będzie paździerz. Stawiam raczej na to, że tylko tytuły ekskluzywne dla danej platformy będą działały w FHD. (no i reedycje gier z PS3/X360). Tytuły multiplatformowe będą śmigać w 720p w 30 klatkach - zarówno na PS4 jak i na XOne. Technikaliów nie przeskoczysz - zastosowanie bardzo słabego i w dodatku tabletowego procesora AMD nie pozwoli na nic więcej - zbyt wiele by kosztowała optymalizacja pod taką słabiznę. Multiplatformy będą zwyczajnie pisane pod mocne PC-ty a dostosowanie kodu gry na konsole będzie się odbywało przez redukcję rozdzielczości i cięcie detali tak, by gra działała w 30 klatkach, lub coś koło tego. Inaczej się zwyczajnie nie będzie opłacało a nikt przy zdrowych zmysłach nie zapłaci za grę 90-100 dolarów amerykańskich (Europa 90-100 Euro). BF4 na PS4 smiga w 1080p a na Xbonie w 900p. Wniosek? Multiplatformy beda w 720p. Fuckig logic Mialem kupic Lare na PS3 w ramach nadganiania zaleglosci ale teraz naturalnym wyborem wydaje sie wersja na PS4. Ale jak juz ktos to ogral to bez sensu inwestowac w ta sama gre po raz drugi tylko dla kilku efektow graficznych. Im dalej w las tym lepsza grafika = multiplatformy będą działały w 720p.
-
Teoretycznie nie ma żadnego problemu. Ale przypomnij sobie początki DLC i szał na "zbroję dla konia" - też mówili, że wystarczy nie kupować a sama idea zdechnie tak szybko jak się pojawiła. Tutaj też może być podobnie tyle, że zamiast DLC będziesz miał grę z premiery, a wszelkie łatki i usprawnienia dostaniesz w kolejnych edycjach wychodzących jakiś czas od premiery. Brzmi absurdalnie - ale to się dzieje na naszych oczach i zapewne przyjmie się jak DLC. A to już nie będzie po 5 baksów, ale po 30-40. Jeżeli nowy stary TR się sprzeda to czeka nas zalew reedycji z poprzedniej generacji w promocyjnej cenie 199/219zł. A już producent się postara by wersje z poprzedniej generacji nie dostały czegoś co dostanie nowa generacja. I to jest problem - a dotyczy wszystkich graczy - nie tylko konsolowych.
-
Tyle tylko, że mi chodzi o sam dobór komponentów - po co droga płyta na chipsecie Z87 (czyli przeznaczonym dla entuzjastów o/c i osób które chcą robić SLI/CF) do procesora, którego nie można podkręcić mnożnikiem? Zaoszczędzone pieniądze można przeznaczyć na większy dysk, dysk SSD, albo przepić. Po co procesor AMD który już nie jest produkowany - na rdzeniu Bulldozer - bo Vishera jest droższa? - zamiast 4 rdzeniowego Buldiego można tam wsadzić 3 rdzeniową Visherę - wydajność bez o/c będzie bardzo mocno zbliżona, cena również a mniejszy będzie pobór prądu i wydzielane ciepło. Do tego nieprodukowany już Radeon 7850 i bardzo słaby 650 Ti - w którego cenie można mieć 650 Ti Boost, lub zwykłą 660-tkę. Do tego połączenie procesora AMD i karty AMD spowoduje mocny spadek wydajności. Nie jest tajemnicą, że CPU AMD lepiej działa z GPU Nvidii, niż AMD. I o to chodzi. Niestety osoba która napisała ten artykuł nie miała zielonego pojęcia o czym pisze. Czy kupując samochód interesujesz się co siedzi w środku, ile żre paliwa, jakie są koszty eksplatacji, czy kupujesz ten niebieski, bo jest taki ładny i "sąsiad" dyletant ci powiedział, że jest fajny? Bardzo lubię wasze felietony, sam jest graczem konsolowym i pecetowym i niestety z żalem stwierdzam, że ten artykuł w formie jakiej powstał nie miał prawa się ukazać na łamach szanującego się pisma.
-
Takie bzdury pleciesz, ze sie tego czytać nie da... Odpal sobie na PC i nie zaśmiecaj tematu... Grałem na pc. Ale jak widać niektórzy konsolowcy lubią być dymani w 4 litery bez wazeliny. 200zł za grę sprzed roku, która różni się jedynie graficznie od wersji na PS3/360? Gdyby to kosztowało tyle ile powinno, czyli max 79zł to by nie było tematu. Ale tak......
-
I wszystko jasne w kwestii grafiki nowego starego TR na PS4/One : http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=96254332&postcount=143 TressFX baaaardzo uproszczony (Radeon 7850 i 7770 w nowych konsolach nie są w stanie unieść pełnego TressFX bez spadków grubo poniżej 30 klatek), grafika ciut lepsza od wersji PS3/360 i tyle. 200zł za takie coś?
-
Nie było bata aby sprzęty z 2006-07 pociągneły takie silniki jak te w U2-3, TLOU, GT6, GTA V, Beyond 2 Souls... Przecież to tylko remake. Zresztą nawet jeśli nie w TR, to w innych tyutułach za parę lat. No chyba że ta generacja to faktycznie będzie paździerz. Stawiam raczej na to, że tylko tytuły ekskluzywne dla danej platformy będą działały w FHD. (no i reedycje gier z PS3/X360). Tytuły multiplatformowe będą śmigać w 720p w 30 klatkach - zarówno na PS4 jak i na XOne. Technikaliów nie przeskoczysz - zastosowanie bardzo słabego i w dodatku tabletowego procesora AMD nie pozwoli na nic więcej - zbyt wiele by kosztowała optymalizacja pod taką słabiznę. Multiplatformy będą zwyczajnie pisane pod mocne PC-ty a dostosowanie kodu gry na konsole będzie się odbywało przez redukcję rozdzielczości i cięcie detali tak, by gra działała w 30 klatkach, lub coś koło tego. Inaczej się zwyczajnie nie będzie opłacało a nikt przy zdrowych zmysłach nie zapłaci za grę 90-100 dolarów amerykańskich (Europa 90-100 Euro).