tjery14
Użytkownicy-
Postów
41 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
5 NeutralnaInformacje o profilu
-
Płeć:
mężczyzna
-
A na hardzie zwykłe moby dużego boosta dostają? bo grałem na razie na normalu i się spoko ubijało, nie trzeba było minutę strzelać, żeby zabić, tak akurat.
-
Nie reaguje, w grze ogólnie brak systemu tworzących się na drodze kałuży (tak jak w serii WRC).
-
Tu masz fajnie pokazane co to jest ray tracing, nie da się tego osiągnąć w inny sposób (Tobie pewnie chodzi tylko o odbicia i SSR, ale przy odbiciach RT i tak wygląda to marnie, patrz ten screen z porównania Xa z PC), a dla mnie taka zmiana w oświetleniu daje grafice i ogólnemu wyglądowi gierki 100x więcej niż każdy inny efekt czy dodatkowe poligony. Wszystkie składowe RT razem, czyli globbal illumination, odbica i cienie i jest generation next. Oczywiście mówię o prawdziwym RT takim jak w Metro, a nie czymś takim jak jest np. w Spidermanie. Taka implementacja jak w Spidermanie powinna być zakazana, bo potem ludzie takie coś zobaczą i mówią, a tam, nic takiego cały ten RT.
-
Mam suprima i w gaming mode ma takie temperatury jak podane w tabelce powyżej i jest przy tym naprawdę cicho. Mimo, że producent podaje zegary 1830MHZ (tak jak w Gigabajcie) to kręci się podczas grania do ponad 1900 MHZ (sam z siebie , bez grzebania w afterburnerze).
-
Zeszłoroczny flagowiec Samsunga Q9FN, ale w tej cenie niestety tylko 65 cali. Niedawno mi się udało kupić, świetny Tv z czernią niewiele gorszą od Oledów, najwyższym obecnie HDR itd. Zresztą są recenzje na rtings i hdtv, tam masz szczegóły. W necie jeszcze do kupienia, ja miesiąc temu dałem 7900 zł (rok temu kosztował 16999 zł).
-
Dla osób mających problemy z celowaniem proponuje czułość na maksa, deadzone na 0 i przyspieszenie na maksa (czułość na maksa oczywiście jeżeli ktoś ma chociaż jakiegoś skilla na gałce, tj. gra w inne strzelanki).
-
Pytanko do tych co są już trochę dalej w fabule: czy jest później możliwość strzelania na ślepo (w sensie bez wychylania się, wystawiając samą broń) zza zasłony, tak jak to było w pierwszym RDR? Zawsze się to robiło wciskając sam strzał, bez wciskania celowania, ale teraz zamiast wychylać tylko broń Arthur cały się wychyla i strzela z biodra.
-
Niestety w 17 było to samo. Jak dodać do tego kogoś z Lukaku albo Ibrą to jest w zasadzie pozamiatane, bo poza laga do przodu jest jeszcze wrzutka, z której na trzy na pewno jedna wpadnie. Łatwiej mi się gra przeciwko składom z Ronaldo czy młodym papieżem niż przeciwko ww. dwójce. Jak wiecie, że ktoś cały mecz tak gra to co to za problem ustawić defensywę pod takie piłki i każdą zgarniać? Wiesz, że ktoś zagra długą piłkę górą to zmieniasz się na obrońcę, który jest przy napastniku, do którego ma iść to podanie i biegniesz w stronę swojej bramki, w ten sposób prawie każda piłka grana na pałę prostopadle górą jest Twoja. Poza tym to nie wina gry, że ktoś nadużywa danego zagrania, online zawsze znajdą się tacy ludzie, gorzej by było gdyby na takie zagranie nie dało się nic poradzić (np. wrzutki z PES2017), ale tu normalnie można się przed tym skutecznie bronić, także nie widzę problemu. Co do wrzutek wchodzących 1/3 to proponuję poćwiczyć grę w obronie, nie tylko zmieniać się na obrońce i cisnąć bezsensu kwadrat, ale powalczyć o pozycję i wciskać wybicie w odpowiednim momencie.
-
Dośrodkowujesz :P. potem walka o pozycję gałką i tu dwie opcje (przynajmniej tak wynika z moich doświadczeń ;)) a) wysokie dośrodkowanie, zawieszone, takie przy którym trzeba statycznie powalczyć z obrońcą o piłkę - strzał wciskasz na moje oko tak jak piłka jest z 1-2 wirtualne metry od napastnika (żeby mu dać czas na reakcję i wyskok) b) mocno bite niższe dośrodkowania, na nabiegnięcie - wtedy strzał wciskasz jak piłka jest już przy samym napastniku, bo tu zazwyczaj nie ma typowej fizycznej walki o piłkę, liczy się kto lepiej na nią nabiegnie, nie trzeba też wysoko skakać a raczej nakierować tylko piłkę głową na bramkę, dlatego można cisnąć strzał później niż w 1. punkcie - napastnik potrzebuje mniej czasu na złożenie się do strzału.
-
Rzeczywiście po pierwszych dniach gdzie było strasznie z lagami teraz się poprawiło, jest nawet ciut lepiej niż w 2k17.
-
Tak myślałem, ale wolałem spytać, bo wydaje mi się, że w 2k17 trochę lepiej chodziło. Net mam podłączony kablem, ale prędkości już nie pamiętam, muszę w umowie sprawdzić (w innych grach, np. fpsach nie mam problemów z pingiem, raczej taki jak inni). Aż chce mi się płakać ile ten cudowny w tym roku gameplay z offline traci przy tych opóźnieniach online, jakby to były dwie różne gry.
-
To jeszcze nie jest takie złe, w sumie najbardziej chodziło mi o zmianę kierunku biegu podczas dryblingów, wtedy tak śmiesznie łapkami machają i przebierają nóżkami (a raczej suną nimi po trawie ;))
-
ścierpła mi noga - żartujesz teraz, no nie? Najbardziej paralityczna animacja jaka istnieje w Fifie, tj. bieganie i zmiany kierunków biegu, która wygląda tak nienaturalnie, że oczy bolą, a Ty to porównujesz do Pesa?
-
Witam Jak już zaczęła się dyskusja o 2k18 to mam 2 pytanka: 1. (dotyczy PS4 PRO) Czy moglibyście sprawdzić, czy po zmianie kamery na broadcast low też wam gra gubi klatki (szczególnie zauważalne przy rzucaniu za 3 z prawego dolnego rogu boiska - podczas, gdy piłka leci widać lekkie rwanie i przy niecelnym rzucie rwie też podczas walki o zbiórkę). Wydaje mi się, że z tej perspektywy podczas rzutu jak kamera się podnosi łapie w kadr więcej trybun i wtedy jakby się krztusiła, na innych kamerach tego nie zauważyłem. 2. Czy grając Play Now Online graliście choć jeden mecz w warunkach zbliżonych do tych z offline, tj. bez uczucia biegania w smole, ociężałości, braku reakcji na komendy? Bo już sam nie wiem czy to mój internet czy po prostu tak ogólnie chodzi online.
-
Fajnie, że poprawili agresywność cpu na superstar, już nie można sobie biegać z piłka przez pół boiska, obrońcy szybciej doskakują. Ogólnie poprawili agresywność zawodników w obronie, już nie ma tyle miejsca na boisku co w demie, jest o wiele 'gęściej', lepszy pressing.