Skocz do zawartości

Neverwhere

Użytkownicy
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

19 Stara się

Informacje o profilu

  • Płeć:
    kobieta

Ostatnie wizyty

2 824 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje Neverwhere

  1. Droga Bethesdo czemu robisz dodatki lepsze od głównej gry? Czemu Oblivion nie mógł trzymać poziomu Shivering Isles?

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. Neverwhere

      Neverwhere

      MierzejX W porównaniu do starych częsci Fallout, jedynym questem w głównej linii fabularnej, który trzymał poziom i był w miare ciekawy był Tranquility Lane. Misje poboczne owszem, prezentowały sobą coś więcej. Co zabawniejsze Fallout New Vegas bije 3kę na głowę. W Oblivionie świat jest nudny. Kolejna kalka z fantasy middleages world. Nic ciekawego. Równie dobrze mogłabym zagrac w miliard innych podobnych tytułów. Jedyne co broni podstawkę to Oblion Planes. Główny quest jest nudny do bólu i c...

    3. Neverwhere

      Neverwhere

      Bleh, ucinanie komentarzy. Główny quest ma kilka widowiskowych scen na końcu, ale co z tego skoro człowiek wynudził się po drodze? W Shivering Isles, świat próbuje uciec od szablonów, przez co staje się bardziej interesujący. Main questy są zróżnicowane i często mają fajne następstwa.

    4. Neverwhere

      Neverwhere

      Dla mnie Morrowind był fajnym settingiem, bo oprócz tego, że mamy ciekawe lokacje to jeszcze smaczki w postaci np.: wielkich robaków jako środków transportu. Skyrim coś tam próbował się zróżnicować: olbrzymy opiekujące się stadami Mamutów, jaskinie pełne fluorescencyjnych meduz, ale jeżeli zabicie Smoka Pożeracza Dusz zajmuje Ci mniej niż 30 sekund wiedz, że coś jest nie tak.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...