Przecież to cała gra jest w tym celu zrobiona pod grindfest systemu więc nie wiem jaka tam eliminacja farmy
Zgadza się, że gra jest oparta o grind - to było wiadomo już przed premierą.
Chodzi mi o takie przemodelowanie systemu dropów, żeby się nie opłacało stać za bramą i strzelać do jednego bossa przez 3 dni. Obecny system jest skopany wszyscy to wiedzą, gdzieś czytałem wyliczenia, że przy ilości talentów i perków dla Vectora istnieje przeszło 56 000 kombinacji tej broni co oznacza, że wydropienie tego jednego z pożądanymi perkami jest prawie nie możliwe - chociaż są i tacy którym się to udało. Wolę grindować biegając po DZ lub wykonując misje.
Ekhem:
„In April, the first free update will introduce the first incursion, a new challenging end-game activity developed specifically for squad play. Teams will be able to test their skills as they face seemingly unstoppable enemies to gain high-level weapons and equipment.”
„An Incursion is a PvE end-game activity for a group of four players at max level. Incursions require preparation and coordination as they are extremely challenging. The first incursion will be available in the first free update. More Incursions are in development.”
Jeśli to nie jest divisionowy odpowiednik raidów, to chyba sami siebie oszukują.
Problemem jest przeświadczenie ludzi, że Incursion pozwoli grać w większych grupach niż normalne misje, a nic takiego nie będzie. Skoro grupa będzie czteroosobowa, a poziom będzie "ekstremalnie wymagający" to czym technicznie będzie się to różnić od Daily na ambitnym?