Skocz do zawartości

tedi007

Użytkownicy
  • Postów

    1 156
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

644 Nie-random

O tedi007

  • Urodziny 06.08.1988

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

3 361 wyświetleń profilu
  1. tedi007

    Wiedźmin 4

    Przy "oszpecaniu" dzisiejszych bohaterek w grach, to Ciri nie wygląda źle, normalnie, życie na szlaku pewnie trochę ją zniszczyło. W trailerze pada też słowo "córka" i to kilka razy a nie "osoba dziecięca" i pytań o zaimki, więc kolejny plus. "Dzisiejszy odbiorca" też będzie zadowolony, Ciri w książkach jest (bi) bardziej lesbijką, a jej kontakty seksualne z facetami wyglądały tak, że stary dzid traktował ją jak klacz rozpłodową, ale miał swoje problemy i nic z tego nie wyszło, czym wkurzał Ciri. Do premiery gry pewnie jeszcze ze 3 lat, ja tam dam szanse. Fakt, że ten trailer nie ma siły uderzeniowej tego z Wiedźmina 3 "Zabijam potwory", ale tragiczny też nie jest.
  2. tedi007

    Wiedźmin 4

    Sebastian Kalemba, reżyser gry: Czyli zakończenie z Wiedźmina 3 w którym Ciri zostaje Wiedźminem zostało uznane przez twórców za kanoniczne. Utrata mocy (chwilowy brak lub osłabienie) pewnie będzie wytłumaczona w jednym dialogu - pokonanie Białego Zimna wymagało "poświęcenia" mocy starszej krwi. Czy Ciri jest ładna, kwestia gustów ale już widziałam "brzydsze" bohaterki.
  3. Pograłem wczoraj 2h, u mnie tez występuje problem z dryfującym analogiem, na początku myślałem, że wina pada więc zmieniłem na inny ale to samo. Raz przeciwnik zawisł w powietrzu, na początku napisy nie są synchronizowane z dźwiękiem, po przejęciu kontroli nad postacią jest już ok. Jak na razie przeciwnicy głupi jak but, wystarczy się wychylić za winkla i schować a oni grzecznie po kolei przyjdą żeby przyjąć kulę. Widać też, że inwentarz był przygotowywany żeby nim zarządzać myszką, na padzie jest to strasznie nieintuicyjne przynajmniej dla mnie. Klimat postapo jest gruby, co jak co, ale ludzie z GSC Game World potrafią to robić. Więc katastrofy nie ma, gra jest grywalna ale tak jak pisałem na razie to 2h. Jak ktoś nie ma ciśnienia to lepiej poczekać jeszcze na parę patchy, żeby technikalania wpłynęły na wrażenia z gry.
  4. Żadnych oficjalnych informacji nie było. Tam jeszcze chyba w 2021 roku, była jakaś info albo plotka w necie, że niby MS ma deal tylko na 3 miesiące. Tylko patrząc po tych wszystkich przedpremierowych patchach, to oni najpierw będą wszystko łatać na X i PC.
  5. Następny patch 36,66 GB
  6. Chyba mają co tam łatać, bo mi właśnie wyskoczyła aktualizacja do gry 138,9 GB, ciekawe ile jeszcze do premiery będzie trzeba pobrać.
  7. tedi007

    PERSONA 3

    Jak czytam na necie to postaci startują z 25 lvl więc pewnie i persony, wychodzi, że jeśli przeszliśmy podstawkę to persony u członków drużyny startują w swojej ulepszonej wersji. Jeśli przeniesiemy Kompedium, to możemy przywoływać persony ale tylko poniżej poziomu Aigis, więc na starcie Mesjasza nie będzie.
  8. tedi007

    PERSONA 3

    Chyba się przenosi. https://game8.co/games/Persona-3-Reload/archives/472756 Wychodzi, że odpalamy DLC i pojawi się opcja zaimportowania save'ów. EDIT. Wszystkie postaci zaczynają na 25 LVL, nie przenosi się wyposażenie ani przedmioty. Przenoszą się rozwinięte persony w drużynie i możemy przenieść Kompendium Person.
  9. tedi007

    PERSONA 3

    Jak dodali podstawkę w Passie to można było dodać sobie ten pierwszy pakiet dodatków, dzisiaj rano sprawdziłem i normalnie episode Aigis mi pobrało.
  10. tedi007

    PERSONA 3

    264
  11. tedi007

    Concord

    Ależ niektórym się optyka zmieniła. W przypadku Redfall, były podśmiechujki, pisanie jak MS spierdolił, i co to za balasa wypuścił. Gra była bombardowana z każdej strony, było kopanie leżącego, w mojej opinii słusznie za wydanie takiego gówna. Ale w przypadku porażki którą jest Concord, to:
  12. tedi007

    STARFIELD

    Nigdzie nie napisałem, że Starfield jest chujowy, to dobra gra, ale nie mam różowych okularów na oczach, żeby nie dostrzegać jego niedoskonałości. Czy ludzie mieli znacznie większe oczekiwania, no mieli, ale kto rozbudził tak wielkie oczekiwania. Niby wszyscy znają te bajeczki Todda, ale jednak gra która w "przestrzeni publicznej" przez twórców i włodarzy była kreowana na coś niesamowitego, system seller to jednak zderzenie z rzeczywistością było bolesne. Im większe oczekiwania , tym mocniejsze wytykanie błędów, tak to już jest, tak też było z CP2077 na premierę którego stan techniczny na konsolach poprzedniej generacji był tragiczny i CD Projekt Red musiało się z tą ogromna falą krytyki też mierzyć.
  13. tedi007

    STARFIELD

    Wątek główny szału nie robił, znacznie ciekawsze już były te zadania frakcyjne, ale i w tym przypadku Bethesda się nie popisała, wątek Ryujin Industries - rozgrywki korporacyjne, byłby spoko gdyby nie sam gameplay, bo system skradania w Starfieldzie jest maga zjebany. Co do przemieszczania się po planetach, to tak jak większość uważam, że pojazd powinien być od początku a nie łaskawie dodany niemal rok po premierze. Nie wiem w jakiej posranej głowie zrodził się pomysł żeby tego nie dawać na premier. Na większości planet, ciekawe miejsca(najczęściej bazy piratów) są rozsiane daleko od siebie a idąc do nich nic nie robimy, po prostu lecimy przeć siebie, co po kilku planetach przestało być już nawet nudne a stało się wkurzające, dlatego bardzo szybko grając porzuciłem pomysł eksplorowania planet.
  14. No w gierkowym świecie, co u niektórych hipokryzje wyjebało poza skalę. W przypadku SoT, HiFi pisali i śmiali się, że zieloni zostali beta-testarami a oni po czasie dostali "pełny, połataną i najlepszą" wersję gry. Przy Indym będzie zapewne to samo ale już nikt z tych osób nie skarży się, że został beta-testerem Wukonga a xboty po czasie dostaną połataną wersję. Nie, nie to, to już nie tak, tutaj szybki fikołek i narracja, że znowu premiera omija konsole zielonych. Może jednak co poniektórzy mogliby się zdecydować na jedną linie, bo inaczej wyglądają śmiesznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...