Skocz do zawartości

Gebcauitn

Nowy Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

-1 Zła

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • GamerTag:
    Gebcauitn

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No Zelda, Marian czy też Metroid z rejtresingiem pewnie beda wyglądać wyśmienicie. Może będzie nowy Luigi's Mansion :-)
  2. Wydaje mi się, że skalowanie DLSS gier z pierwszego Switcha może być dostępne już na premierę. Raczej więcej poprawek nie będzie. Całkiem możliwe, że Zelda BotW w 4k i 60fps działała właśnie w ten sposób, aż sam jestem ciekaw. Byłoby jak na PS3 z grami z PSX i PS2. Co do bebechów to całkiem ciekawa sprawa. Nie chcę się już tu rozpisywać o swoich przemyśleniach na ten temat. Technicznie jest ciekawiej niż z T234 mimo mniejszej mocy. Będę tworzyć swojego Indyka, także temat mnie ciekawi. Wydajność będzie w tym przypadku ciekawa sprawa, bo będzie zdecydowanie mocniej niż Steam Deck i PS4. Bardzo ciekawa architektura, ale nie chcę więcej o technikaliach pisać. Jeśli będzie wyglądać jak na tych grafikach, a wierzę, że tak, to będzie bomba, świetnie. Mi design się bardzo podoba.
  3. Możliwe. Jeśli tak będzie to trochę szkoda. Byłaby ciekawsza rywalizacja z Microsoftem i Sony, jak w poprzednich generacjach. Prościej by się gry przenosiło i multiplatformy by jakościowo nie odbiegały. W takim słabszym przypadku to i 256GB na gry starczy. Da to wydajność około PS4, do pro nie dociągnie. Kupić i tak kupię.
  4. Nie wierzę w informacje o 12gb ram. Możliwe, że się mylę, ale bardziej wierzę w 16gb na 256bitowej szynie jak w Orinię T234. Pokrywałyby się to z informacjami o wydajności w teraflopach. 2048 rdzeni CUDA. Pamiętam pierwsze plotki o T239, że różni się ilością rdzeni ARM Strasznie kiepski pomysł z tym RAMem. Byłby wtedy słabszy od Steam Decka gdzie głównie ram sprzęt ogranicza. Do sprawnego działania w 1080p potrzebna jest większa przepustowość. Orin T234 ma 32ROP i 64TMU, 2048 CUDA, szynę 256bit/204,8GB/s, 64 rdzenie tensor, 16 rdzeni RT i w trybie oszczednym ponad 700MHz na rdzeniu. Skoro ekran ma aż 8 cali to raczej spokojnie się zmieści. Taka specyfikację produkują od 3 lat do robotyki, więc nie widzę sensu aby miało być inaczej. Jest to w przybliżeniu laptopowy RTX 3050 z obniżonymi zegarami. Byłby to podobny wybór na dzisiejsze czasy jak wybór Tegry X1 do pierwszego Switcha który mial na swoje czasy mocarny GPU jak na ten segment rynku. Tegra X1 ma aż 16ROP i 16TMU oraz 256rdzeni CUDA o około 2 do 4 razy więcej niż inne mobilne opcje w tamtych czasach. Oznaczenie T239 też wskazuje na tę samą półkę wydajnościowa. Byłby nieco słabszy z powodu dużo niżej taktowanych zegarow niż XSS. Taka szyna 256 bitowa rozwiązuje problem przepustowości względem GDDR6 w konsolach stacjonarnych i możliwość prostego przenoszenia i optymalizowania gier z dużych konsol. Wydajnościowo wyprzedziłby Z1 Extreme z ROG Ally. Co do pojemności to pewnie dadzą tylko 256GB co przy dzisiejszych grach jest zbyt małą ilością. Też optymalnie byłoby dać 512. Skoro XSS jest taki tani, a ekran LCD to koszt około 50 dolarów to i utrzymanie ceny przy takiej specyfikacji na poziomie 400 dolarów/euro jest możliwe, chociaż ja i 500 bym lekką ręką wyłożył.
  5. Chciałbym zapytać czy jest jakiś temat poświęcony następcy Switcha? Szukałem w przeglądarce, ale nie mogę znaleźć. Jakby mógł mnie ktoś podlinkowac byłbym wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...