-
Postów
83 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnaO Zuum88
- Urodziny 20.09.1988
Kontakt
-
Strona WWW:
http://
-
ICQ:
0
-
Skype:
zuum88
-
GG:
7403870
Informacje o profilu
-
Płeć:
mężczyzna
-
Skąd:
mam to wiedzieć ?
-
Zainteresowania:
A co ja się będę produkował... i tak tego nikt nie czyta...
-
Tekken jest tak skonstruowany, ze w koncu nawet malo inteligentny czlowiek majacy jakiekolwiek pojecie o Tekkenie wstanie w sposob prwidlowy ;P Poki co wstaja, ale obrywaja
-
Postac jest genialna, zanczy sie super swietnie mi sie nia gra, jest dosyc trudna w wymasterowaniu - masa NCc, nie jest top tierem i zwyciezacnie nia przynajmniej u mnie daje wielka frajde. Najbardziej przezywam brak homingow i prawie same strinigi/ciosy na high. Trzeba sie naprawde nameczyc, zeby cos ugrac. Jakby wszystkie postaci byly na poziomie Dragunova to Tekken bylby piekny :o Tak jak Cambionowi najbardziej mi sie podoba 4,1 :o Oprocz tego magiczne 1,2,1 i trzymanie przeciwnika na ziemi. Jego ilosc rzutow i jakosc nie sa co prawda tak jak u Marduka, ale nie psiocze (p,p+1+2) xD Postac pitbull, ktora trzeba wywierac ciagly presing i liczyc na CH, troche za duzo opoznien na podstawowych launcherach qcb qcf+2. Z lepsiejszych ciosow w polu ma jeszcze b+1+2 i gwarantowanego stompa - kocham. Skiepszczone u/f+4 - powinno byc co najmniej jak u Bryana... bla, bla, bla... Namco balans !
-
Odblokowalem wszystkie rsage i po odblokowaniu wszystkich "trybow" rage, gdy mialem kolejny extra bonus nie pojawila mi sie czarna aura - nawet do kupienia :o ani zden super przedmiot poziom Easy, walka na 1 runde w ghost mode i jazda. Po trafieniu na roulette rush trzeba miec szczescie, ale ja probowalem znalezc zaleznosci pomiedzy wybieranym fighterem do kolejnej walki (kolejnosc), a otrzymaniem lucky w ruletce - moze mi sie to udalo :o bo z jakims nawet niezlym % losowalo mi sie lucky :o Jak juz ktos wczesniej wspominal, jesli trafimy na roulette rush na po kolejnej walce dajemy exit i stan ruletki nam sie zapisuje. Potem gdy konczy nam sie ruletka to wychodzimy z gry bez zapisu. Uruchamiamy T6 i gre wczytuje na stan w ktorym mielismy ruletke. Oczywiscie po odblokwaniu jakiegos rage'a oplaca sie wyjsc do menu, zeby gra sie zapisala Ogolnie rozegralem jakies 800-1000 walk :o
-
Sa jeszcze jakies extra bonusy po odblokowaniu wszystkich ragow ? - Odkrylem wszystkie w niecale 10 godzin i nie wiem czy przestac grac w Tekkena... joke :o
-
Go more offtop - Jack - 6 Cały czas głeboki sidewalk i jak bedzie mozliwosc to jego ulti p+1~4 czy jakos tak... bez problemu perfectem.
-
Wchodzisz na mapę, wciskasz start i customize. Ubierasz wybraną postać którą grasz + Alise. Liczy się pięć bonusowych umiejętoności dodatkowych i nie mogą się powtarzać. Najpierw mogłeś przeczytać, bo w tym wątku już sie to pojawiło wcześniej.
-
Mowilem, ale mnie nie sluchal - ja to wrzucam 1 na 10 walk. Wszystko okaze sie w bezposrednik konfrontacji. Jakby nie bylo Bruce to nie jest moj main. Jakby to bylo Asukowe zbicie czy od Steve'a to mozna powiedziec, ze to cos lepszego, ale i tak jest slabe na calej linii. Jedynie uzyteczne na wlasnie wymienionego Steve'a -_-
-
Nie lepiej zamiast 186 hp dac 250+ na 100% i juggle nie beda tyle kroic ? Slabsze launchery/juggle, mniejszy dmg. Jak chcesz sie z juggli "wyrywac" to pograj w Calibura
-
Tylko tu jest problem - nie ma zadnego grajacego steve'a niedaleko Juz czekam, az przyjedziesz A te autozbicie nie jest wcale takie fajne - mowie Ci
-
Spike, nosz k..rwa Ci chyba poyebalo na calego. To jest tylko moje zdanie nt. ciosow/juggli dla tej postaci. Prosze - napisz ladniejszy z mocniejszymi jugglami. Nie mowie, ze to sa jakie uber skill/power juggle, ktore gniota - to sa juggle do vs'a. Tam, gdzie mam bledy to mnie popraw, najlepiej napisz swoj poradnik to bede mial beke. Nie mam frame daty z ktorej by szlo cos wyczytac, niestety ta z backdasha nie nadaje sie tylko do wolnej interpretacji Latwo sie krytykuje, wiec: To sa ciosy o ktorych JA uznalem, ze sa fajne - masz prawo sie nie zgodzic - zagotowales wode, ale wiem, ze masz ch.owe usposobienie, wiec czesc wybaczam. d/f+2 ma praktycznie kazda postac o podobnych//takich samych pseudo wlasciwosciach, wiec po co pisac ? Hop kick podobnie - to byl zawsze dobry cios. Twoje f,f+2 magic wsadz sobie, autozbijanie rak. Ciekawosc tego ciosu konczy sie na tym, ze to HIGH. Mam tu wszystkie JS'y wypisywac ? Nie ma tam stricte ciosu, ktory wybija w powietrze. 2,4mts HaHa. d+3+4 30 dmg,daje KND i bounduje w jugglach - wielkie mi coś. f+1+2 lokiec na high - pozdro. d/f+3 - pewnie karalne, 3~3 - mid, high. Tak, mieszkam blisko. Z tego co pamietam to grales w T5 na 3 ciosy jak wpadlismy z kolegami -_- Jak mialbys czas to moglbys wpasc, mnie niestety trzyma brak specjalnego czasu na wyjazdy + $. Uff, splynelo...
-
Ogarnia ktos po co sa/co daja te flagi ze scenario campaign ? Jest jakis sposob na ruletke czy ni hu.ya ? (Nie chodzi mi tu o gold rush'a, tylko pierwsze uruchomienie ruletki) is it random or what ?
-
Jako, że Bruce w tym Tekkenie fajna postacia jest postanowilem sie nim zajac "na powaznie". Cala masa ciosow juggluje, dobry dmg, piekielny zasieg ciosow i juggli, ladne wymiany, duzo mozna nim namieszac w polu, mocna sciana i cala reszta, czyli prawie same +.... Ciosy zasługujące na uwagę: b+2 na CH daje możliwośc jugglowania za pół paska :> Bezpieczny cios, na normal hicie daje możliwość dołożenia d+4. d+4 do poke'owania, dosc dobry dmg, najszybszy cios, na bloku niestety -16 cd+3 szybki low z podjazdu, ciezko go zobaczyc, najlepszy low dmg jesli przeciwnik zaczyna blokowac/parowac uzywamy na wymiane z cd+3+4 - niezly dmg. f+3,1 na hicie daje mozliwosc jugglowania, ale musza siasc oba :o b,f+4 launcher na mid, bezpieczny - odpycha dosc daleko -10 bodajze, za duzy dmg, niestety dlugo sie go egzekwuje.. f+2,4 Puniszer na 12 klatek, na normal hicie 32 dmg, czyli calkiem niezle, odpycha. Minusem jest to, ze drugi cios to high d/f+1,4 _ d/f+1,4~4 do wymian, mid-low, badz mid-mid - po tym drugim mozliwosc jugglowania. 1,4,3 puniszer zaczynajacy sie od 10 klatkowego puncha za 29 dmg. f+2,3 poke, na bloku - 13 3,2,f~3,2f~2 - dziwna notacja, to drugie wybija, na backrollujacych, uzywane do podejscia pod sciane. f+3+4 stunuje, mid, bezpieczne u/f+3 zasiegowy mid za niezly dmg, mozna czasami w walce odpalic. ws+2,1 mid, high - niestety, daje mozliwosc dodania cd+3, daje KD i dalsza mozliwosc paciskania opponenta. f,f,f+3 dlugo egzekwowany cios na mid, zajedwabisty dmg, ciezko tym trafic, bezpieczny, odpycha, nabija na sciane b/t+2,3,4 nc, nabija na sciane :> niezly dmg d/f+4- daje MTS i mixupy.. z trafiona ~4 juggluje. Na scianie czasami wchodzi f+3,1 d/b 2,3,4 - zalezy od kata i timingu, czassami samo kolano, a czasami sama koncowka d/b+2,3,4 Fc d/f+4 DE-Duck Elbow - czyli cd+2 Juggle d/f+2, p+3,4,3, f+1 B! 3f+2~1 ,3,2~f+2 [66] -------------||-------------f+2,4 wyrzucające na scianę [66] d/f+2, f+3, 3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [65] d/f+2, b+43, d/f+4,f+1 B! 3,2~f+1, f+24 [62] g/f+4, f+343,f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+2 [69] g/fN4, f+343, f+1 B! f+3,2~f+1 ,3,2~f+2 [84] DE, f+3+4, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+2 [81] DE f+3+4, 3,2~f+1,d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [80] DE d+3+4, 3,2~f+1, 3,2~f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [79] DE, f+3, f+3,1, 3,2~f+1, d+2 B! 3,2~f+2 [75] d/f+1,4~4, f+31, 3,2~f+1, d+3,4 [58] b,f+4, f+3, f+31, d/f+4,f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [87] b,f+4, f+434, f+1 B! 3,2~f+1, f+24 [84] b,f+4, bf+4, 3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [88] CH 4, f+1+2, 3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [77] CH 4, f+1+2, f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [72] CH b+2, f+3, 2,4f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [89] CH b+2, f+3,3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [89] CH SS+1+2, d+3,4, 3,2~f+1, d/f+4, p+1 B! 3,2~f+2 [75] CH f+3,1 ,f+31, 3,2~f+1, d/f+4, f+1 B! 3,2~f+1, 3,2~f+2 [76] CH f+3+4,f+31, 3,2~f+1,d+34 [66] CH d/b+3+4, f+3, d/f+4, f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+2 [79] f+1+2, f+3, d/f+4,f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+1, 3,2~f+2 [84] Nie wypisuje wszystkich swoich juggli, bo by forum braklo :o
-
Ten juggle jest mocny tylko dlatego, ze JS jest mocarny :o Taki standard - zadnych nowosci
-
Mow za siebie Cambion :o Ja sie juz przyzwyczailem ;> Niech te areny beda wieksze, bo z 80% postaci to funduje przelot liniami LOT na drugi koniec areny -_-
-
1+2 jina to nie hammerfisty :o Niech w koncu pojda po rozum do glowy i naprawia to co jest zle w tekkenie 6. Ladniejsza grafika, jeszcze lepszy balans postaci, movement, wyrzucienie wszystkich postaci niepotrzebnych. Najlepiej by bylo jakby Bandai sie juz nie wtracalo do Tekkena, przynajmniej by to wyszlo na + pewnie.