Skocz do zawartości

Emet

Użytkownicy
  • Postów

    3 402
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Emet w dniu 15 listopada 2012

Użytkownicy przyznają Emet punkty reputacji!

Reputacja

1 087 Nie-random

O Emet

  • Urodziny 05.08.1987

Kontakt

  • Strona WWW:
    https://m.youtube.com/channel/UCZ72WkIGkBKKNS1DEFeHMeg
  • ICQ:
    0

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Biała Podlaska
  • Zainteresowania:
    motoryzacja, muzyka (głównie rock/metal), gry
  • PSN ID:
    Emet_PL

Ostatnie wizyty

8 230 wyświetleń profilu
  1. Z tym PSSR to jak widać jest spory rozstrzał. W jednych grach efekt jest bardzo dobry (np. FFVII czy Stellar Blade), w innych jest niezły, ale ustępuje jednak DLSS (jak np. Ratchet), w innych jak np. Alan efekt jest słaby i mocno odstaje od DLSS, a nawet w pewnym stopniu od FSR, co tylko pokazuje, że coś jest tu nie tak.
  2. Jak masz jeszcze możliwość to spróbuj zagrać z moimi ustawieniami z tematu w kąciku wyscigowym. Na defaultowych ustawieniach gra się beznadziejnie, samochody prowadzą się dziwnie, nielogicznie i nienaturalnie (nie wiem kto w Ubi stwierdził, że tak jest optymalnie). Po zmianach to całkiem inna gra.
  3. Emet

    Platinum Club

    Chodzi mi o dynamiczne realtimeowe GI, a zwłaszcza precyzyjne RTGI.
  4. Emet

    Platinum Club

    The Last of Us Part I Gry raczej nie trzeba nikomu specjalnie przedstawiać więc skupię się na kwestiach technicznych. Jako, że w Part II grałem na premierę, co za tym idzie minęło kilka lat... to brak rozbudowanych rozwiązań gameolayowych z Part II mi tu nie przeszkadzał. Oryginał przeszedłem w 2013r na PS3 więc teraz grając pamiętałem.. tylko jakieś 90% sytuacji Mimo to bawiłem się bardzo dobrze. Dodatku Left Behind do tej pory nie tykałem, więc przynajmniej on był dla mnie całkiem nowy. Technicznie jest bardzo dobrze, animacje to najwyższa półka. Graficznie widać jednak, że jest to gra z PS4 mimo, że jest tylko z PS5 (+PC). Specjalnie odpaliłem sobie Part II po przejściu i... o ile zazwyczaj tekstury są wyższej rozdzielczości w P1, tak całościowo jednak Part II wygląda nieco lepiej. O ile modele postaci i wnętrza pod kątem geometrii i tekstur to poziom porównywalny z najładniejszymi nowymi grami, o tyle brak drobnej geometrii na zewnątrz (np. drobne nierówności ziemi, małe kamyczki itp) i część roślinności trochę odstaje. To, co jednak najbardziej odstaje od nazwijmy to prawdziwie next-genowych (już current-genowych) gier to oświetlenie, a szczególnie brak Global Illumination (chociaż imitacja GI od światła latarki, która o dziwo zadebiutowała już w oryginale na PS3 nadal wygląda bardzo dobrze i czegoś podobnego brak w wielu... większości nowszych gier). Odchodząc od technikaliów na szybko ocena.. Gra jako gra.. Jeśli ktoś nie grał w oryginał to po prostu 10/10 ... i to jedno z najmocniejszych 10 w historii. Jeśli dla kogoś to tylko odświeżenie to niestety z uwagi na znajomość historii.. zabawa nie będzie aż tak dobra. Platyna jest.... banalna. Jedyne co, to trzeba "lizać ściany", a jak coś przeoczymy to jest chapter select. Trudność platyny to 2/10
  5. Motorfest to jedna z najładniejszych samochodówek, ale akurat RT to tam nie ma.
  6. Emet

    Tekken 8

    Nie wiem czy Tekken Ball było od premiery (jeśli nie to.. to doszło).. ale w ostatniej aktualizacji dodali dodatkowe story (oczywiście krotsze niż głowne) z nowymi postaćmi (Eddy, Lidia i Heniek), w ktore można na szczęście grać bez kupowania tych postaci, więc tym samym je wypróbować.
  7. ?? Pamięć jest wolniejsza więc raczej oczywiste, że pójdzie na system, tym bardziej że (odnosząc się do ostatniego zdania) kwestia większej ilości pamięci dla gier (1,2GB więcej) zostala potwierdzona przez Cernego na prezentacji. Wtedy nie było wiadomo jakim cudem, skoro wciąż jest 16GB GDDR6. Teraz już wiadomo.
  8. Instrukcja w pudełku mówi jak trzeba o 16,7 TF, a nie pseudo 33,5 TF. Co ciekawe ujawniła też to, o czym nie było wcześniej mowy, a co wyjaśnia skąd ta dodatkowa pamięć dla gier. W Pro jest dodatkowe 2GB DDR5 dla systemu, więc w sumie jest 18GB RAM.
  9. Chyba trzeba dzwonić na infolinię.
  10. U mnie póki co są 2 opcje, które były od początku, czyli 25zł i 50zł. Jedyna różnica jest taka, że wcześniej 25zł było za 625pkt, teraz jest za 630pkt.
  11. W pewnym sensie masz rację.. tyle, że używane gry na płytach (czy ogólnie nośnikach fizycznych) są w zasadzie od zawsze, jednak w przeciwieństwie do GP nie powodowały, że gry na poprzednich Xboxach sprzedawały się kilka razy gorzej niż na innych sprzętach. To, że owszem jest nadal możliwość kupna gry, nie zmienia faktu że z uwagi na GP z takiej możliwości korzysta tylko drobny ułamek. Mi tam osobiście to nie przeszkadza bo sam jeśli nie mam dużego ciśnienia na jakiś tytuł to poczekam aż wleci do abo lub, jak w przypadku GP np. wezmę raz na ruski rok na miesiąc i orgam stosunkowo niskim kosztem w tym czasie to, co jest nowego i mnie interesuje.
  12. Emet

    Platinum Club

    Wiedza to Potęga Wiedza to Potęga: Dekady "Zwykła" wersja wbita 4 lata temu, Dekady 2 dni temu Party game, trochę w stylu Buzz!, tyle że tym razem jako kontrolerów używamy swoje smartphony (z aplikacją). Pakiet pytań jest bardzo obszerny, przez ponad 5 lat gry (i przynajmniej 100-150 rozgrywkach - większość w podstawowej wersji) powtórzyło się 1 pytanie. Zasady są proste. Jest pytanie na ekranie TV i 4 odpowiedzi do wyboru na telefonie. Liczy się czas... i prawidłowa odpowiedź. Podczas gry mamy różne wspomagacze i przeszkadzajki (większa różnorodność w "Dekadach"). Dodatkowo w każdej rozgrywce są różne minigierki (znowu w Dekadach jest więcej rodzajów). Możnaby tu powiedzieć, że Dekady są lepsze... ale oczywiście, zawsze musi być jakieś "ALE". Rzecz w tym, że w Dekadach jeśli wybierzemy kategorię do jednego pytania, następne kategorie są powiązane z poprzednią. Jeśli wstepnie wybierzemy muzykę... będzie tak dalej. Jeśli wstępnie inna kategoria - następne pytanie może być różne. W efekcie w grze mocno dominują pytania właśnie z kategorii muzycznych. Tak, czy inaczej zdecydowanie polecam (już nie da się tego kupić na PS Store, a wydanie fizyczne trzyma chyba cenę), szczególnie jeśli mamy możliwość grać w więcej niż 2 osoby, bo dopiero wtedy rozgrywka rozwija w pełni skrzydła (chociaż we 2 też jest całkiem spoko). Moja ocena gierek jeśli mamy możliwość gry w 3 lub więcej osób to mocne 9+/10. Platyny są dosyć łatwe z dwoma "ale". 1. Do kilku trofeów potrzeba 4, 5 i 6 graczy. Jeśli aż tylu chętnych nie mamy można się wspomóc kilkoma smatphonami 2. Są 1 i 3 trofea, które... ciężko zrobić legitnie: - w bazowej trofik za to, że wszyscy w całej jednej rozgrywce odpowiedzą dobrze na każde pytanie (tu dla pewności można się wspomóc pauzą o googlem na dodatkowym telefonie - jeśli będziemy chcieli sprawdzić na tym na którym gramy, wyrzuci nas z gry i po ptokach). - w Dekadach też powyższy trofik + 2 za idealne minigierki (tzn takie, gdzie ktoś zrobi je do końca)..., z czego 2 mają czas na wykonanie ustawiony idealnie na styk... na tyle, że bez pauzowania i na spokojnie przeczytania słów/pytania nie ma szans na wyrobienie się w czasie. Po prostu jest to nierealne. Nawet pauzując i robiąc wszytko bez straty czasu i błędów robi się zadanie w sekundę przed końcem czasu. Mały błąd w projekcie minigierek. W normalnej grze dla zabawy to jednak w ogóle nie przeszkadza. Trudność platyn: Wiedza to Potęga: 3/10 WtP: Dekady: 4/10 Tak czy inaczej ponownie gorąco polecam i szkoda, że nie zanosi się na nową grę w tym stylu, bo studnio za nie odpowiedzialne przestało istnieć...
  13. Kurde no... patrze, ładnie to wygląda, ciekawy design i klimat (z początku przez ten strój skojarzyło mi się z Bioshockiem) i na końcu jakież zdziwko jak zobaczyłem, że to Bloobery (przewijając za pierwszym razem pominąłem moment jak na początku było ich logo). Się chłopaki rozkręcają.
  14. Tak, jestem obyty z serią i może jakby nie zajebiście zrobiona animacja w FighterZ, ta "zwykła" płynna by mi nie przeszkadzała. Myślę, że dałoby się połączyć oba światy, tylko wymagałoby to więcej pracy, bo z tego co gdzieś czytałem musięli ręcznie dopasowywać wiele animacji aby w stylu poklatkowym wyglądały jak z anime. Tutaj przy dużo większej liczbie postaci i większej swobodzie w pracy kamery byłoby to pewnie duuużo roboty.
  15. Wszystko super, ale bardzo kłuje mnie w oczy animacja postaci, która jest zrobiona standardowo jak w innych grach 3D. Liczyłem na (nie pamiętam jak się to nazywa... animacja poklatkowa?) rozwiązanie z FighterZ, gdzie symulowana była animacja postaci z anime i wyglądało to niemalże jak to, co widać w filmach / serialach DB. Tutaj brak tego psuje totalnie efekt... Aż dziwi mnie, że nikt o tym nie wspomina.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...