Skocz do zawartości

Bati

Użytkownicy
  • Postów

    92
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralna

O Bati

  • Urodziny 15.08.1988

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0
  • GG:
    5370941
  • Tlen:
    batixxx@tlen.pl

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Bytom
  • PSN ID:
    Bati_KING
  1. First2Kill Wersje beta F2K mozna sciagnac tu http://wyslijto.pl/plik/249gbcjb9o Kilka slow wstepu, Gra ta nie jest standardowa bijatyka w ktorej cisniemy ultra-hiper combosy, opiera sie za to na wyczuciu odleglosci i na majnd gejmach Przed rozpoczeciem przeczytajcie plik readme, znajdziecie tam klawiszologie i podstawowe zasady gry. Po krotce, wygrywa ten kto pierwszy kopnie przeciwnika (ala divekick), ale nie sprowadza sie tylko do tego. W grze sa 3 rodzaje atakow: - Fireball (projectile) - Kopniecie ktore jest antiairem - Kopniecie z wyskoku Jedno kopniecie konczy runde. Trzy trafione fireballe koncza runde. Jedyny tryb to VS. I na koniec najciekawsza informacja: Gre zrobilem ja razem z moja dziewczyna Prosze Was o przeprowadzenie malych "Beta testow". Wszystko co do tej pory zostalo zrobione, moze ulec zmianie (oprocz podstawowych zasad, chce zostac przy trzech atakach), takze jezeli macie propozycje co do grafiki, animacji, dzwieku, systemu, piszcie tutaj. Jezeli uwazacie ze fireball jest za szybki, piszcie, jezeli antiair jest za wolny, piszcie. Chce zebrac jak najwiecej opini i pomyslow co mozna by usprawnic i zmienic. O niektorych niedociagnieciach wiem, o innych nie, wiec piszcze jezeli znajdziecie jakakolwiek nieprawidlowosc. + Rozeslijcie linka do znajomych graczy, zalezy mi na jak najwiekszej liczbie testerow i ich opiniach. Ostatnia rzecz - nie oczekujcie cudow po obecnej wersji Jest to moja pierwsza gra, ktora zostala zrobiona w expresowym tempie, ale tak jak napisalem wczesniej, chce ja usprawnic. Wersje beta F2K mozna sciagnac tu http://wyslijto.pl/plik/249gbcjb9o
  2. Bati

    King

    Zrobiłem mały, krótki, biedny, kombo filmik dla Kinga Taka łamigłówka dla Jego wielbicieli Popróbujcie sobie powtórzyć juggle Jakość ssie, muzyka ssie, jestem tego świadom ;D to jest tylko od taki filmik z kilkoma, myślę, trudnymi akcjami
  3. Jeżeli ktoś uważa się za niezbyt wymagającego przeciwnika, to może się do mnie odezwać o partyjkę ;P gg: 5370941
  4. mnie dzisiaj też conajmniej 3 razy rozłączyło, + kilka razy przeciwnik poprostu wyszedł żebym nie zdobył winsa
  5. Ja także nie rozumiem jednej rzeczy w tym rankingu, bo o ile wejdę w ranking postaci, to zawsze wyżej są ludzie z wyższą rangą, no i tam gdzie iluś ludzi ma tą samą rangę, to liczy się liczba wygranych meczy, np 20 ludzi ma avangera, najniżej z nich będzie osoba która spośród tych avangerów ma najmniej wygranych walk a najwyżej ta która ma najwięcej, ale w rankingu ogólnym już to nie zawsze tak wygląda. Porównując wyniki z ludźmi z listy przyjaciół zauważyłem że Matt mając tą samą rangę co ja, ale około 200 mniej wygranych walk, był wyżej w rankingu niż ja po kilkunastu moich kolejnych wygranych, był już niżej, ale wystarczyło że On wygrał znowu kilka walk i wskoczył wyżej. Jedyny wniosek do jakiego doszedłem to taki, że chyba liczą się tu "niejawne" punkty które egzekwują to ile brakuje Ci do następnej rangi ja niestety przy swoim łączu, nawet po wybraniu filtra wyszukiwania RANK, dostawałem w 90% przypadków ludzi z begginerem, bądź z którymś kyu, masakrycznie często ludzi z 0w 0l. System poprostu wyszukiwał mi ludzi po jakości połączenia, bo nie daje rady znaleźć nikogo z podobną rangą i jakimś sensownym połączeniu do mnie Dlatego też powoli lecą mi rangi. Ale nie jestem pewien czy to tak działa.
  6. super ruletki nie są co 40 walk, zwykłe ruletki są Jeżeli trafi nam się super ruletka to bardzo prawdopodobne jest iż trafi nam się roulet rush też ;p a roulet rush daje nam "kilka" ruletek po kolejnych pojedynkach, tak jak wspomniał solo.
  7. sposobu nie ma, jeżeli chodzi Ci o kolory Rage, można "przyśpieszyć" ich zdobywanie przez zapisywanie gry 1 mecz przed tym w którym dostaniemy ruletkę, następnie wejście do gry, rozegranie meczu, ruletka się losuje i jeżeli nie udało nam się trafić luck, zamykamy grę na siłe (przytrzymać psbuttor, zakończ grę). Później włączasz gre na nowo i grasz jedną walke, znowu masz ruletkę i tak do skutku. Skąd wiadomo kiedy będzie ruletka? Przed patchem działało to w ten sposób, ruletka była po 10walce offline bądź online (liczone oddzielnie) jest pierwsza ruletka dla danej postaci, później już ruletkę mamy po kolejnych czterdziestu walkach, czyli, po 10, 50, 90, 130 walce.
  8. Nie jestem w 100% pewien czy tak jest, ale chyba tylko pierwszy cios zadaje guard damage ;P więc najbardziej opłaca się robić jakieś potężne ciosy, jeśli mowa o zabiciu kogoś przy pomocy tej broni
  9. Kalinho - co do tego Kinga to, ładnych pare razy wczoraj na mnie trafiłeś ;D Mevek - to stąd u Ciebie taka ładna ranga ja właśnie tak jak Kalinho uważam że system wyszukiwania przeciwników ssie dzwona... nie ma znaczenia, czy ustawię sobie priorytet wyszukiwania na jakość połączenia, czy na zbliżone rangi... itak dostaję beginera z zielonym połączeniem w 85% przypadków , nader rzadko zdarza się żebym walczył z kimś o podobnej randze do mojej
  10. Tak w temacie tego CD Kinga, to jest on jedynie dobry na QRolującego przeciwnika bo: można zrobić albo hopkicka, albo multi, albo GSa, gdzie ktoś kto boi się wybitki i blokuje midy, ma zgadywankę czy pojdzie rzut wyrywany 1 czy 1+2, gdzie obydwa mają taką samą animacje ;p. Poza tym, CD można jedynie podpuszczać do zrobienia jakiegoś karalnego ciosu na blok (wszystko co king może zrobić z CD, można przerwać np hopkickiem).
  11. Ja się tego nie wstydzę, że moja postać jest teraz dopakowana
  12. Ja 3xskrzynie ze skarbem trafiłem już 3 razy kingiem i raz bobem, czyli mam trzy dodatkowe kolory rage dla kinga i jeden dla boba
  13. Grałem wczoraj w nocy/rano (koło 4-5 było ;D). Grało się BoSkO, nie wiem jak to możliwe, ale dokonali tego, naprawili online w tekkenie. Jeżeli mój dostawca internetu mi nie wypali z jakimś mega pingiem to będe mógł grać bezproblemowo na łączu 2mb/512kb. Chyba że po ściągnięciu patcha przez ogromną liczbę osób, coś się niewyjaśnionego stanie, i online znowu się popsuje ;D
  14. Bati

    King

    Mi tam siedzi na wszystkie postacie z jakimi grałem ;D, tyle że da się to zrollować ocz-wiście. +++ 3+4, (2 obroty) 4.... już po 2gim obrocie mamy unblocka w końcu to zagranie nabrało sensu , schylić się strach, a stać jeszcze większy.
  15. Żeby zrozumieć insta-anulacje, proponuję zrobić "mikro-stepa" a dla reszty, proponuję poczekać aż wyjdzie emu PS3, a do niego plugin net-play'u, tam zarządzi kaillera i będzie wszystko w porządku Według mnie, jedyną rzeczą która mogłaby poprawić online w T6 jest rezygnacja z tak dokładnego sprawdzania poprawności danych wysyłanych przez graczy. Nie wierzę, że same inputy wprowadzane przez graczy są tak wielką ilością informacji, że łącza nie dają rady, z pewnością jest to spowodowane przez sprawdzanie poprawności tych danych przez samą grę. Podejrzewam że twórcy pluginu kaillera do epsxe pod ktorym działa np T3 nie przyłożyli do tego aż tak dużej wagi i dla tego częściej może się tam zdażyć "OOS" (out of sync) niż jakieś poważne lagi, jednak jest to według mnie dużo lepsze rozwiązanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...