Square 8 567 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Opublikowano 16 sierpnia 2012 (edytowane) Bo to jest NFS tylko z domieszką Burnouta. Gdyby to był Burnout to kraksy były by bardziej widoskowe i mielibyśmy więcej takedownów. Na BP2 czekam bardziej niż na każdy inny tytuł, ale w międzyczasie musze się zadowolić nowym Most Wanted. Jak komuś podobał się Hot Pursuit to i nowe dziecko Criterion powinno mu się spodobać. Mi wystarczy że dodali to czego brakowało w HP czyli zadania online. No i wreszcie freeroaming będzie miał sens. Edytowane 16 sierpnia 2012 przez Square Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 http://www.youtube.com/watch?v=_UzMRc-yD04 Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Ta gra będzie dla mnie genialna. Free roam super. Jaram się na maxa Ciekawe tylko czy twórcy udostępnią możliwość odtwarzania własnego soundtracka jak to było np. w HP. Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Coraz bardziej zaczyna mi sie podobać ten nowy Burnout Cytuj
Square 8 567 Opublikowano 4 września 2012 Opublikowano 4 września 2012 Trochę gadki o pokazam juz gameplayu z Gamescom i trybie multi. Warto obejrzeć dla próby wyciągnięcia informacji czym różni się Most Wanted od Burnouta http://www.youtube.com/watch?v=6xtiyv-TBgI&hd=1 Cytuj
LukiMaster 8 Opublikowano 8 września 2012 Opublikowano 8 września 2012 (edytowane) Criterion + Need for speed=hit. Do dziś wspominam Burnout Paradise przy Guns 'n' Roses (i nie tylko przy nich ) oraz czas spędzony przy Underground 2 i Most Wanted. Opcja multi na bank urozmaici grę do tego stopnia, że będę czuł się jak w starym dobrym Burnout Paradise. Już szykuję portfel do zakupu! Edytowane 8 września 2012 przez LukiMaster Cytuj
Square 8 567 Opublikowano 19 września 2012 Opublikowano 19 września 2012 Most Wanted na ulicach Warszawy! Czy wyobrażaliście sobie kiedyś, że w trakcie wyścigu przyjdzie Wam w locie zmienić opony, zawieszenie czy kolor wozu? A co powiecie na multiplatformowe konta? Need For Speed Most Wanted wprowadza dość dalece idące zmiany - sprawdziliśmy je wraz z SoQiem na evencie zorganizowanym w Centrum Porsche w Warszawie, na ktorym pojawił się gość specjalny prosto ze studia Criterion. Działo się. Na sam poczatek mała zajawka wideo, dzięki której będziecie mogli rzucić okiem jak wyglądała impreza. Niestety, samego przebiegu nie można było kręcić, więc zapraszam do obszernej relacji, w której spisałem najważniejsze kwestie przewijające się podczas prezentacji. http://www.youtube.com/watch?v=lIOa8Kkd64k&hd=1 Tak jak wspomniałem impreza odbyła się w Centrum Porsche Warszawa. Już na starcie zebrani dziennikarze mogli zrobić sobie zdjęcie z dwoma furami przemalowanymi na barwy gry. Część główna eventu wystartowała o godzinie 11:00, kiedy to na scenę wskoczył Matt Follett ze studia Criterion Games, przybliżając nam najbardziej znaczące elementy gry, nakreślając nadchodzące zmiany w serii oraz odpowiadając na liczne pytania. Poniżej telegraficzny skrót tego, o czym warto wspomnieć. Nacisk na sieciowe zmagania Podczas konferencji Matt nie ukrywał, że najnowsza odsłona gry jest nastawiona na tryby multiplayerowe. Dodał nawet, że jeśli do tej pory żadna gra nie przekonała Was do zaangażowania się w sieciowe zmagania, Most Wanted jest tym tytułem, który zmieni Wasz pogląd na tę sprawę. Ogromną rolę odegrać ma tu usprawniony system Autolog, który będzie porównywał nasze osiągnięcia z osiągnięciami znajomych. Mierzone będzie praktycznie wszystko, dzięki czemu będziemy mogli na bieżąco śledzić poczynania naszych kumpli tudzież koleżanek. Fajnym patentem są także wizerunki najlepszych w danym momencie graczy, które będą umieszczane na fotoradarach i bilboardach w całym mieście, zachęcając nas niejako do pobicia wyników. Nie muszę chyba dodawać, że zobaczenie na nich swojej facjaty (jakby paskudna nie była to nie lada powód do dumy. Prawie jak GTA Klasyczny Most Wanted oferował tryb fabularny - tym razem możemy o nim zapomnieć. Niemniej jednak od samego początku gry będziemy mogli pojechać w każdy zakątek miasta (Fairhaven momentami do złudzenia przypomina Paradise City z Burnouta) i skorzystać z prawie wszystkich samochodów jakie znajdziemy na naszej drodze. Jak to wygląda w praktyce? Podczas gry Matt podjechał do zaparkowanej obok budynku fury i jak nigdy nic przeskoczył do niej w locie. Momentowi zmiany auta towarzyszy jedynie krótki loading, po którym ruszamy w miasto nowym nabytkiem. W każdej chwili możemy oczywiście wrócić do swojego pierwotnego samochodu. Co by jednak nie mówić eksploracja metropolii przypomina (jakżeby inaczej) Burnouta - można wjechać na różne kondygnacje, porozbijać bilboardy, zaliczyć efektowne skoki itd. Biorąc pod uwagę fakt, że tym razem możemy wbijać do znalezionych fur urozmaica przejażdżki po mieście w poszukiwaniu kolejnych eventów. Punkty SP Punkty SP, czyli inaczej Speed Points. Wszystko co zrobimy w grze, czy to w singlu, czy grając po Sieci, będzie nagradzane właśnie tymi punktami. To one pozwolą nam awansować w rankingach i odblokować najlepsze bonusy. Po co mi garaż? Chyba najbardziej inwazyjna i dość niespodziewana nowość. Otóż podczas wyścigu będziemy mogli w locie kustomizować swój wóz. W trakcie zaprezentowanego dema Matt zmienił sobie między innymi rodzaj opon, podwozia i kolor samochodu, bez wjeżdżania do garażu. Oczywiście zabawa taka nie będzie prosta, a nasz gość z Criterion porównał ją do prowadzenia samochodu i pisania smsów jednocześnie. Jak jednak zauważył jeden z dziennikarzy może to stanowić przewagę w rękach sprawnych graczy, którzy po wyuczeniu się schematów działań będą mieli przewagę nad osobami skupiającymi się tylko i wyłącznie na jeździe. Deweloper obiecał jednak, że z opcji tuningu w locie umiejętnie korzystać będą tylko najbardziej hardkorowi gracze. Jako ciekawostkę dodam, że po wjechaniu na kolczatki rozstawione przez gliniarzy wystarczy zmienić opony i jechać dalej. Słów kilka o Smerfach Policja nie będzie odgrywała tak ważnej roli jak w Hot Pursuit, ale pojedynki z gliniarzami potrafią napsuć trochę krwi. Musicie jednak wiedzieć, że będą oni uprzykrzać nam życie tylko w singlu. Grając po Sieci na ulicach nie natkniemy się na stróżów prawa. W grze nie będzie też dane nam stanąć po drugiej stronie barykady, ścigając piratów drogowych. Zapomnijcie więc o rozstawianiu kolczatek czy wzywaniu na pomoc helikoptera. Ten element nie pasował do wizji gry, dlatego deweloper zapewnia, że jego braku nie będziemy długo opłakiwać. Fury, czyli z czym do ludzi Jak zapewne się spodziewacie, samochody podzielone zostaną na klasy. Nie zabraknie muscle carów, fur sportowych czy SUV-ów, a każde z aut będzie miało własne wyzwania. Na chwilę obecną potwierdzono zaimplementowanie do gry 40 samochodów, co trzeba przyznać nie jest wartością imponującą. Deweloper zapewnił jednak, że tym razem auta różnią się mocno od siebie i nawet średnio doświadczony gracz będzie w stanie to wychwycić. Aby odblokować najbardziej poszukiwane samochody (tytułowe Most Wanted), trzeba będzie zebrać odpowiednią ilość punktów SP i wygrać pojedynek 1 na 1. Możliwość gry multiplatformowej Tak i nie. Wszystkie punkty zebrane podczas gry będą przypisane do konta gracza, więc jeśli zmieni on platformę (np. z PS3 na Xboksa 360), nie ulegną one kasacji (zapewne przypisane będą do naszego konta na serwerach EA). Innymi słowy grając na różnych sprzętach będziemy mogli piąć się w górę drabinki bez obaw, że za każdym razem zmuszeni zostaniemy do zaczynania od przysłowiowego zera. Miło. Po pokazie przyszedł czas na wywiady i możliwość własnoręcznego wypróbowania gry. Niestety, próba przejechania się po okolicy prawdziwym "Porszakiem" spaliła na panewce (SoQ próbował dostać się do kilku wozów, ale zabrakło mu odpowiedniego skilla ze Sleeping Dogs), więc do domu zawinęliśmy się ze spuszczonymi głowami miejską komunikacją... [roger] Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 25 września 2012 Opublikowano 25 września 2012 (edytowane) Polski trailer: http://www.youtube.com/watch?v=RCa285s8m1U Czy ja tam pod koniec na okładce wersji PS3 widzę, że gra współpracuje z PSMove . Rozumiem, że chodzi im, że dodatkowo trzeba również posiadać te akcesorium które zamienia move w kierownicę, bo innego sposobu implementacji tego kontrolera sobie nie wyobrażam. Edit: Oto akcesorium mi chodzi: Edytowane 25 września 2012 przez MBeniek Cytuj
Tidek 36 Opublikowano 25 września 2012 Opublikowano 25 września 2012 (edytowane) Ten efektowny trick w 0:36 to byłoby samobójstwo w HP xD A tak na serio, nie mogę się doczekać tej gry, a szczególnie tego podobno rozbudowanego multi, a filmik powyżej co jest w sumie tylko trailerem jeszcze bardziej utwierdza moją myśl kupna. Co do move, pewnie będzie działało tak jak napisał MBeniek, ale do cholery jasnej, kto gra w takie gry na kierownicy? Edytowane 25 września 2012 przez Tidek Cytuj
Tidek 36 Opublikowano 5 października 2012 Opublikowano 5 października 2012 (edytowane) Było już na stronie głównej, ale wstawię też tutaj. http://www.youtube.com/watch?v=vPaFxmnLaSw&feature=youtube_gdata_player Dawać mi tą grę kuhwa. : D Edytowane 5 października 2012 przez Tidek Cytuj
rajnerGT 159 Opublikowano 6 października 2012 Opublikowano 6 października 2012 (edytowane) Bardzo mnie martwią te pustki na ulicach... centrum miasta a ruch jak na bezdrożach jakiś Edytowane 6 października 2012 przez rajnerGT Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 6 października 2012 Opublikowano 6 października 2012 Ta gra powinna mieć tytuł Wipeout: Paradise a nie Need for Speed. Cytuj
Square 8 567 Opublikowano 6 października 2012 Opublikowano 6 października 2012 Jaki WipeOut, przecież to jest wolniejsze niż BP Ja kupuję na premierę, bo Criterion jeszcze mnie zawiodło. Tak jak zauważył Rajner, ruch jest znikomy, ale fajnie że powraca polowanie na nowe wózki. Cytuj
krupek 15 479 Opublikowano 7 października 2012 Opublikowano 7 października 2012 Obejrzałem gameplay i dziękuję za tę grę. Kompletnie nie odpowiada mi ten sztywny model jazdy i poślizgi na każdym większym zakręcie. Cytuj
Tidek 36 Opublikowano 7 października 2012 Opublikowano 7 października 2012 Lepsze to niż wall driving w the runie by z zakrętu szybciej wyjść. (ale o gustach się nie dyskutuje) Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 8 października 2012 Opublikowano 8 października 2012 Obejrzałem gameplay i dziękuję za tę grę. Kompletnie nie odpowiada mi ten sztywny model jazdy i poślizgi na każdym większym zakręcie. Ale przecież to jest arcade. W HP poślizgi rządziły, bo jak się nauczyłeś jezdzić to wchodziłeś w zakręt na pełnej pycie i jechałeś nim cały czas pełen miód! Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 tragedia panie. Hot Pursuit to najlepszy NFS w ostatnich lat, ale tutaj to trochę się zapędzili chłopcy z Criterion, przesada. Najlepsze było jak Gallardo wskoczyło na wieżowiec. [*] 1 Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Ty tak na poważnie czy ironizujesz? w końcu to burnout z metką nfs. nie takie cyrki w paradise się robiło. jeden wielki playground i o to chodzi. Cytuj
Bartg 5 459 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Dokładnie zgadzam się z Colinem, z filmów to wygląda, że będzie Need For Burnout z tego bardziej, beda smashe, dzikie skoki, kraksy, sa takedowny Cytuj
Olsen 60 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 jak dla mnie bomba... zalatuje burnout'em paradise. Biore! Cytuj
Bartg 5 459 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 Jeśli będzie to Paradise z licencjonowanymi autami i policją będzie wielki hit dla mnie, w BP zagrywałem się aż do odkrycia ostatniego skrótu i smasha Cytuj
Tidek 36 Opublikowano 11 października 2012 Opublikowano 11 października 2012 (edytowane) Różnice między HP a nowym MW: Miasto, model jazdy wydaje się troszkę ułatwiony, bardziej rozbudowane multi, nie ma broni, więcej trybów, brak gry policją. W HP gram do dziś (dzięki 'klanowi') i nadal będzie to najlepszy nfs tej generacji, ale nowy MW reprezentuje się niewiele gorzej. Biorę na premierę, choć wiem że takie gry tanieją w tydzień, ale po prostu nie mogę się doczekać. Ciekawi mnie tylko jak bardzo od 'teamplayu' będą zależeć tryby drużynowe. (bo tryb 'most wanted' w HP to mistrzostwo) PS. nie będzie żadnej demówki? bo wypadałoby znowu jakiś konkurs wygrać xD EDIT: znalazłem jedną ciekawą oszukańczą rzecz, myślałem że to naprawili po HP, ale wręcz przeciwnie, chyba to "udoskonalili". : D Spójrzcie w filmiku na samej górze tej strony, co robi strzałka bota na mapie jak się rozwali : ) (mam nadzieje że wiadomo o co chodzi). Edytowane 12 października 2012 przez Tidek Cytuj
Kris77 433 Opublikowano 12 października 2012 Opublikowano 12 października 2012 Cytując poetę: Biere, na premiere... Cytuj
Emet 1 087 Opublikowano 14 października 2012 Opublikowano 14 października 2012 Po obejrzeniu ostatniego gemeplay'a trochę się napaliłem W sumie jedyne czego się obawiam to model jazdy... ten w HP niespecjalnie mi się podobał (po części przez to jaki po prostu był, a po części przez spore opóźnienia w reakcji na skręt) a tutaj spodziewam się niestety czegoś podobnego... X'a niestety nie mam więc Forza Horizon niestety mnie ominie... (jak dobrze pójdzie to może w przyszłym roku będę mógł dokupić X'a dla tych kilku exów, głównie FM4 i FH... ale mniejsza z tym). ps. Wiadomo coś czy będzie jakieś demko? Chciałbym jednak sprawdzić najpierw ten model jazdy.. czy jest znośny. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.