Skocz do zawartości

Console Wars 4 (TROLLING NAJLEPRZA RZECZ INTERNETACH IKSDE)

Featured Replies

Opublikowano

Od tej przeglądarki w ps3 lepszy jest IE na kompie........

 

ps można już oglądaćw HD na yt?

Edytowane przez Soul

  • Odpowiedzi 10 tys.
  • Wyświetleń 290,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • 15 exów na PS3 w tamtym roku, zobaczmy ile ograł mendruś   http://psnprofiles.com/ComaPL   wychodzi na to że ledwie 4 exy, i to wliczając Dead Nation z PSN.   Ile exów z tego roku?        

  • podsumujmy:   - Mendrek chwali exy Sony - ale w nie nie gra - Mendrek cieszy się darmowym multi - ale nie gra w multi bo mu szkoda czasu - Mendrek uważa statystyki MC za wiarygodne - ale tylko wt

Opublikowano

Poszukalem w internecie i da sie chyba oglądać YT HD na ps3

http://www.ps3youtube.com/

 

Pamiętajcie jednak żeby wchodzi na ta stronę przez przeglądarkę ps3. Jak wejdziecie z peceta to nie będzie działać jak powinna i linki będą przekierunkowane do youtub

Edytowane przez LionelPL

Opublikowano

Halo 4 i prawdziwe zdjęcia limitowanej konsoli[niezgrani.pl]

bodfc.jpg

haddg.jpg

Jednym słowem:WOW,aż sam się chyba skusze na tego xboxa bo wygląda nieziemsko

 

Szkoda że Sony nie robi takich edycji limitowanych PS3 :(

cudo, od ok.3 lat wyraźnie widać że MS ma u siebie bardzo dobre osoby odpowiedzialne za design sprzętu, slim, limitowane edycje konsol, nowy kontroler, kierownica U, itd. wszystko wygląda zajebiście :)

 

Szkoda ze Ci od Ergonomii daja du.py bo ta nowa kierownica to smiech na sali :P

 

Coś jesteś słabo zorientowany, każdy kto ma tę kierownicę powie Ci, że jest zayebista. Ludzie tu na forum cisną czasy na tym wolancie dużo lepsze niż na padzie.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Microsoft jest boski. Żeby w tej nowej aktualizacji X360 korzystać z przeglądarki internetowej trzeba mieć Golda :lol:

 

Jak tak dalej pójdzie, to pewnie na następnym Xboksie będzie trzeba mieć Golda żeby zdobywać achievement'y w grach.

 

microsoft jest bogatym chu.jem, a xboty to jego ciasne szesnastki. on nie słucha płaczu że boli, tylko rucha wszystkie jak leci. sony dba o swoje dziwki, daje fajne bonusy w plusie i nie zajeżdża. no ale przecież ten microsoft jest taki boski i przystojny, ma miliardy na koncie i ten cross chat.

Opublikowano

Kilkumiesięczna "awaria" PSN była fajnym bonusem :D

Opublikowano

24 dni to kilka miesięcy... spoko.

 

Nie mówię, że to mało, ale bez takich śmiesznych tekstów o kilku miesiącach.

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

Po 24 dniach to oni zaczęli przywracać PSN do życia. Ale fakt, przesadziłem ^_^

Opublikowano

Halo 4 i prawdziwe zdjęcia limitowanej konsoli[niezgrani.pl]

 

 

Jednym słowem:WOW,aż sam się chyba skusze na tego xboxa bo wygląda nieziemsko

 

Szkoda że Sony nie robi takich edycji limitowanych PS3 :(

cudo, od ok.3 lat wyraźnie widać że MS ma u siebie bardzo dobre osoby odpowiedzialne za design sprzętu, slim, limitowane edycje konsol, nowy kontroler, kierownica U, itd. wszystko wygląda zajebiście :)

 

Szkoda ze Ci od Ergonomii daja du.py bo ta nowa kierownica to smiech na sali :P

 

Coś jesteś słabo zorientowany, każdy kto ma tę kierownicę powie Ci, że jest zayebista. Ludzie tu na forum cisną czasy na tym wolancie dużo lepsze niż na padzie.

No jeszcze napisz ze lepsza od Fanateca :lol: koło prawdziwej kiery to nie leżało ;)

Edytowane przez Codename

Opublikowano
Beyond that, further information is sketchy and unreliable. DaE reckons that the current devkits were dispatched to studios in February, and feature Intel CPUs and a graphics card that carries the NVIDIA brand - but he doesn't identify either part more specifically. He also claims that the Durango kit features more than 8GB of memory (other sources have suggested 12GB), and that it is 64-bit in nature - at this point it's worth bearing in mind that dev hardware typically features double the RAM of retail kit in order to accommodate debugging tools and other systems. DaE also says that Microsoft is targeting an eight-core CPU for the final retail hardware - if true, this must surely be based around Atom architecture to fit inside the thermal envelope. The hardware configuration seems difficult to believe as it is so divorced from the technological make-up of the current Xbox 360, and we could find no corroborative sources to establish the Intel/NVIDIA hook-up, let alone the eight-core CPU.

 

However, another source, speaking in the wake of the Durango developer meet-up that took place in London just before GDC this year, corroborates that the system is 64-bit in nature, adding that current DirectX 11 engines developed on PC can be ported to 64-bit and that they will run with no problem on Microsoft's new console. The platform holder achieved immense success by basing the Xbox 360 workflow closely on existing PC development tools and the DirectX API and it looks as though it aims to continue that re(pipi)e for success with its next-gen offering.

 

In an effort to prove the authenticity of his devkit leak, DaE also leaked a screenshot of Microsoft's Visual Studio coding tool, apparently set-up for Durango. None of the developers we spoke to disputed what they were seeing. "As an aside it's got my favourite MS return code in there: ERROR_SUCCESS," chuckled one source.

 

The presence on this screen of the "immintrin" element strongly suggests that the Durango coding environment is built around x86 CPU architecture, supporting the AVX (advanced vector extensions) instruction set that was added in last year's Sandy Bridge revision. However, AVX is now supported on some of the most recent AMD processors too.

Of course, this anonymous-looking PC box is not the machine Microsoft will be selling at retail next year - it's alpha kit, assembled from existing parts to best emulate the hardware configuration of the console and actual silicon will be in the closing phases of development as we speak. In a world where games typically take two years or more to develop, these units are lashed together to give game-makers a headstart in the absence of final hardware - Xbox 360 alpha kits were little more than PowerMacs with ATI graphics cards installed, and were still being used to demo code as late as E3 2005, mere months before the retail launch.

 

It's the mooted choice of hardware partners that is perhaps the most surprising element of this new twist in the Durango story, and the most crucial element that we could not double-source. Microsoft negotiated poor licensing deals with Intel and NVIDIA on the original Xbox that made the console uneconomical to produce in later years - thought to be one of the major reasons that the platform holder shifted to IBM for the 360's Xenon CPU and ATI (subsequently bought by AMD) for the Xenos graphics core. Unarguably, it is this graphics core that gave Microsoft its advantage over the PlayStation 3 in multi-platform games, and a shift back to NVIDIA would not only be surprising, but it would also outright contradict most of the rumours that have emerged about Durango to date.

 

At the very least, the x86 nature of the leaked Visual Studio shot is intriguing - in combination with the AMD rumours swirling around PlayStation 4, there's the very strong suggestion that the era of custom console hardware is now very much a thing of the past. Licensing revised versions of existing architecture - exactly as Sony did with PlayStation Vita - appears to be the most efficient way of getting the most powerful consoles without breaking the bank in terms of R&D. In a world where many blame consoles for the decline in PC gaming, it would be richly ironic if the next-gen platforms from Microsoft and Sony were based almost exclusively on PC technology...

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-the-curious-case-of-the-durango-devkit-leak

Opublikowano
at this point it's worth bearing in mind that dev hardware typically features double the RAM of retail kit in order to accommodate debugging tools and other systems

 

.

Opublikowano

Olałbym jedyną plotkę w ciągu ostatnich 2 lat, która wspomina o grafice nvidii, a nie AMD.

Opublikowano

Kilkumiesięczna "awaria" PSN była fajnym bonusem :D

stare dobre czasy, teraz to głównie konserwacja i offline PSNu co tydzień :(

Opublikowano

Ale ważne że ZA DARMO :D

Opublikowano

Niektórzy fani xboxa mają syndrom sztokholmski, kochają swojego prześladowce za to że trzeba mu płacić 130 złotych rocznie.

 

 

kupiłem ps3 poł roku temu i online na tej konsoli to jakiś żart , jedyna zaleta że to coś jest za darmo . Te gry do plusa musieli dodać bo kto normalny by tego plusa kupił w ogóle LOL automatyczna synchronizacja trofeów które są tak złe że po osiągnięciu chyba 5 poziomu przeze mnie zdobywanie kolejnych trofeów przestało mieć dla mnie sens . Kolejne jakieś aktualizację które się ciągną do godziny nawet które i tak (pipi) dają . Nie mówiąc o awariach

 

Jedyne plusy a raczej plus ps3 to exy gran turismo uncharted killzone parę zapowiedzianych i kilka o których zapomniałem .

xboxa 360 kupiłem miesiąc temu i moim skromnym zdaniem xbox360 potrafi zaoferować więcej tego miodu z gier a to że kogoś boli ta stówka na rok za golda za usługę na wysokim poziomie ( brak jakiegokolwiek multiczatu na ps3 to BEKA FCH.UJ ) i tak musisz sobie mikrofon kupić do ps3 za ponad stówkę i grać na niewygodnym już padzie od 10 lat taki sam .

Opublikowano

no i tylko tyle dobrego można napisać o PSN :) czemu sonyboty płacą za automatyczną synchronizację pucharków ? :rofl:

Opublikowano

Niektórzy fani xboxa mają syndrom sztokholmski, kochają swojego prześladowce za to że trzeba mu płacić 130 złotych rocznie.

 

 

kupiłem ps3 poł roku temu i online na tej konsoli to jakiś żart , jedyna zaleta że to coś jest za darmo . Te gry do plusa musieli dodać bo kto normalny by tego plusa kupił w ogóle LOL automatyczna synchronizacja trofeów które są tak złe że po osiągnięciu chyba 5 poziomu przeze mnie zdobywanie kolejnych trofeów przestało mieć dla mnie sens . Kolejne jakieś aktualizację które się ciągną do godziny nawet które i tak (pipi) dają . Nie mówiąc o awariach

 

Jedyne plusy a raczej plus ps3 to exy gran turismo uncharted killzone parę zapowiedzianych i kilka o których zapomniałem .

xboxa 360 kupiłem miesiąc temu i moim skromnym zdaniem xbox360 potrafi zaoferować więcej tego miodu z gier a to że kogoś boli ta stówka na rok za golda za usługę na wysokim poziomie ( brak jakiegokolwiek multiczatu na ps3 to BEKA FCH.UJ ) i tak musisz sobie mikrofon kupić do ps3 za ponad stówkę i grać na niewygodnym już padzie od 10 lat taki sam .

Dominik, chyba przestaniemy się kolegować!

Opublikowano

na PC jest lepszy online... nawet mogę grać w dwie gry naraz! i to za darmo! <owned>

Opublikowano

PlayStation Network is not available at present. This could be for a number of reasons including scheduled maintenance or essential updates and we apologise for the inconvenience caused. In the meantime, you can continue to explore the world of PlayStation at eu.playstation.com.

Keep an eye on twitter.com/PlayStationEU for updates and the PlayStation Network bar at the top of the PC version of the site to find out when the service is back up and running.

 

:D

 

PSN is currently down for maintenance; we will be unable to track trophies or connect to PSN during this time.

 

 

fajna ta usluga nie ma co :)

Opublikowano

A się czepiacie tego PSN . Zacznijmy od tego ile czasu już funkcjonuje XBL a ile PSN ? Jak już porównywać to obie usługi w analogicznym okresie ich egzystencji. PSN cały czas się rozwija pomału ale jednak i co ważniejsze Sony nie wymaga obowiązkowej opłaty w przeciwieństwie od Microsoftu ale tego faktu już nie łaska uwzględnić bo po co :whistling:

Edytowane przez Karas

Opublikowano

Mendrek w jakiej jakości odtwarzane są filmiki z Youtube na PS3?

Edytowane przez MYSZa7

Opublikowano

Mendrek z 240p potrafi zrobić 720p

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.