Skocz do zawartości

Console Wars 4 (TROLLING NAJLEPRZA RZECZ INTERNETACH IKSDE)

Featured Replies

Opublikowano

Kiedyś nie było takich dodatków.

Masz racje nie było , bo wszystko to co oferują obecne DLC było normalnie w grze którą się kupiło.

Wymienione przez ciebie DLC nie zmienią faktu gdyż giną w zalewie "normalnych" DLC będącym k.restwem perfidnie wycinanym z gry(np. Javik w ME 3). Te kotki powinny być w grze od razu czy są pierdołą czy nie.

Widzę, że nie ogarniacie, że gdyby nie preordery, to w większości te rzeczy nie znalazłyby się w podstawowej grze, tylko nie byłoby ich wcale.

Oto czy by ich nie było możemy się spierać bez końca bo nigdy się nie dowiemy co było już w grze i zostało perfidnie ciachnięte a co został dodane po zakończeniu prac na grą. Niestety większość tych cudnych dodatków wygląda jednak na powycinaną z gotowego produktu.

W niektórych przypadkach niewątpliwie masz rację, a nawet jeśli tak nie jest, to tak to czasami wygląda (np. wycięte epizody AC2, przez które mamy bezsensowny wieloletni przeskok), ale generalnie strategie marketingowe powstają z początkiem prac nad grą i wtedy są podejmowane takie decyzje, a nie na ostatnią chwilę panika i "co by tu wyciąć z tego co mamy".

  • Odpowiedzi 10 tys.
  • Wyświetleń 290,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • 15 exów na PS3 w tamtym roku, zobaczmy ile ograł mendruś   http://psnprofiles.com/ComaPL   wychodzi na to że ledwie 4 exy, i to wliczając Dead Nation z PSN.   Ile exów z tego roku?        

  • podsumujmy:   - Mendrek chwali exy Sony - ale w nie nie gra - Mendrek cieszy się darmowym multi - ale nie gra w multi bo mu szkoda czasu - Mendrek uważa statystyki MC za wiarygodne - ale tylko wt

Opublikowano

Patrzę na stronę Ultimy i co widzę - Sleeping Dogs z dodatkową misją w preorderze, TTT 2 z dodatkową areną i dwiema postaciami etc. No i teraz pytanie - czy to oznacza, że gry te były zrobione do końca i dopiero po tym dev przysiadł i powiedział sobie "to teraz zrobimy jakiś mały dodatek do preorderów" czy bardziej wyglądało to w ten sposób, że z gotowej gry zwyczajnie wycięto fragment? Raczej ciężko mi uwierzyć w pierwszą opcję.

i TO jest denerwujące, nie to o czym wspomina RoL, bo o ile nowe skiny dla postaci to tylko kosmetyka o tyle misja czy dwie grywalne postacie to już fragment gry

W przypadku TTT2, wszystkie DLC sa darmowe i dostepne dla kazdego gracza. Ci ktorzy zamawiaja przed premiera, maja po prostu wczesniejszy dostep. No i takie rozwiazanie jest moim zdaniem w porzadku.

Opublikowano

http://kotaku.com/59....ium=socialflow

 

Anonymous claims it broke into the PlayStation Network and has a 50 gigabyte database of email accounts and their passwords. Ten million accounts "are at risk," says the hacker involved. The passwords appear to be encrypted, and many of the accounts published in this document appear to be from northern Europe. This still would be a great time to double-check your password security.

 

Anonymous @YourAnonNews

 

.@Sony Hacked, @PlayStation Network Pwned | pastebin.com/HUjZPaF3 | #PSN | #Anonymous

15 Aug 12

 

Kotaku has contacted Sony for comment and will update as the situation progresses.

 

Shane Bettenhausen, with business development at Sony Computer Entertainment America, says the claim is "totally fake."

https://twitter.com/...805302300221440

 

:( A miałem nadzieję na darmowe InFamous 2 i LBP 2.

Opublikowano

Ale mnie nie interesuje jako konsumenta czy zaplanowali wycięcie elementu xy z podstawowej gry na początku prac w środku czy na końcu. Ta sytuacja nie powinna mieć w ogóle miejsca. Mogę zrozumieć że na początku produkcji zaplanują DLC nie mające wpływu na główna oś fabularną a jedynie rozszerzające np. wątki poboczne i wydadzą je xy czasu po premierze bo nie starczyło im czasu , ale takie DLC powinno być także za darmo.

Opublikowano

Ale mnie nie interesuje jako konsumenta czy zaplanowali wycięcie elementu xy z podstawowej gry na początku prac w środku czy na końcu.

Nie planują wycięcia.

Edytowane przez Hela

Opublikowano

Planują czy nie, w końcowym efekcie to rozmienianie gierki na drobne i w jakimś tam stopniu traci na tym finalny produkt. Szkoda, że nikt za to nie obniża ocen.

Opublikowano

Ale mnie nie interesuje jako konsumenta czy zaplanowali wycięcie elementu xy z podstawowej gry na początku prac w środku czy na końcu.

Nie planują wycięcia.

Tego nie wiemy ale jest pewne że w którymś momencie zapada decyzja to i to proszę wyciąć pierwsze damy za free na zachętę a drugie sprzedamy za dodatkowe $.
Opublikowano

Planują czy nie, w końcowym efekcie to rozmienianie gierki na drobne [...]

Zgadza się, ale myślenie, że wszystkie bonusy dla preoderowców i DLC powinny być za darmo jest bardzo błędne, bo wtedy nie byłoby go wcale.

 

 

Ale mnie nie interesuje jako konsumenta czy zaplanowali wycięcie elementu xy z podstawowej gry na początku prac w środku czy na końcu.

Nie planują wycięcia.

Tego nie wiemy ale jest pewne że w którymś momencie zapada decyzja to i to proszę wyciąć pierwsze damy za free na zachętę a drugie sprzedamy za dodatkowe $.

Czyli nie wiemy, ale założyć najgorsze możemy, za to myśl, że zapada decyzja "to i to proszę dodatkowo zrobić" jest nie do przyjęcia. Aha.

Edytowane przez Hela

Opublikowano

No, ale jak "DLC" waży 100kb to chyba nikt nie wierzy, że producenci wymyślili kosmiczną technologię kompresji danych

I nie mówię tu tylko o sztandarowym już Residencie 5

Edytowane przez adi

Opublikowano
  • Autor

Inna sprawa że sami gracze mają ciśnienie na takie pierdoły. Wystarczy głupi skin do broni i niektórzy są zdolni zamawiać parę kopii z różnych sklepów. Nie raz widziałem jakieś ostre hejty np. na Epic Games forum z powodu skórek na lancera czy coś :F

Opublikowano

Dlatego pisałem o nie wrzucaniu wszystkich DLC do jednego worka.

Opublikowano

Czyli nie wiemy, ale założyć najgorsze możem, za to myśl, że zapada decyzja "to i to proszę dodatkowo zrobić" jest nie do przyjęcia. Aha.

Opcja z robieniem dodatkowo jest przy obecnym modelu biznesowym ( jak najwięcej $ jak najmniejszym kosztem ) jest jednak trudna do uwierzenia. Takim wyjątkiem można uznać DLC do RDR czy GTA 4 o których wspominasz że były robione dodatkowo.Żeby nie było nie porozumień nie wrzucam ich do tego samego worka co masa tego badziewia zwanego DLC na które można się natknąć co rusz vide FC 3. W ogóle nazywanie ich DLC w aspekcie ile oferują jest krzywdzące lepiej je nazywać dodatkami niż DLC (kojarzącym się z badziewiem wyciąganiem $) . Może kiedyś ludzie przestaną kupować ten chłam i jedynymi DLC jakie będziemy dostawać będą te namiarę RDR.
Opublikowano

NFS: Most Wanted idzie na PS Vitę i nie będzie żadnego uciętego contentu ;o No, no...

 

I będzie save sync z PS3.

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Vita i kolejny port z dużych konsol :/

Opublikowano

Czyli nie wiemy, ale założyć najgorsze możem, za to myśl, że zapada decyzja "to i to proszę dodatkowo zrobić" jest nie do przyjęcia. Aha.

Opcja z robieniem dodatkowo jest przy obecnym modelu biznesowym ( jak najwięcej $ jak najmniejszym kosztem ) jest jednak trudna do uwierzenia. Takim wyjątkiem można uznać DLC do RDR czy GTA 4 o których wspominasz że były robione dodatkowo.Żeby nie było nie porozumień nie wrzucam ich do tego samego worka co masa tego badziewia zwanego DLC na które można się natknąć co rusz vide FC 3. W ogóle nazywanie ich DLC w aspekcie ile oferują jest krzywdzące lepiej je nazywać dodatkami niż DLC (kojarzącym się z badziewiem wyciąganiem $) . Może kiedyś ludzie przestaną kupować ten chłam i jedynymi DLC jakie będziemy dostawać będą te namiarę RDR.

 

Ale do RDR nie ma żadnych ciekawych dodatków poza Undead Nightmare. Reszta to jakieś multi. Co innego GTA4, oba dodatki dobre *dla mnie lepsze niż podstawka), ale za oba R* dostało grubą kasę, więc musieli się przyłożyć.

Opublikowano

NFS: Most Wanted idzie na PS Vitę i nie będzie żadnego uciętego contentu ;o No, no...

 

I będzie save sync z PS3.

 

 

Oraz EA rozważa cross buy!

 

 

 

 

Vita i kolejny port z dużych konsol :confused:

 

 

 

 

Lepszy port... niż nieport.

Opublikowano

kolejny port? przecież nawet tych głupich portów nie ma za wiele

Opublikowano

EA rozważa cross buy bo w pewnym stopniu zwiększa szanse sprzedania danego tytułu.

Opublikowano

pewnie zniżkę też od Sony dostaną od każdej gry (jak wiemy producenci konsol biorą jakiś tam % od sprzedaży)

Opublikowano

Na NDSa CoDy sprzedały się słabo (poniżej bańki każda część), więc nie jest powiedziane, że na Vita będzie hitem sprzedażowym

 

Bo na NDS wygladały jak kupa (a tutaj wygląda nieznacznie gorzej od wersji z duzych konsol), plus w tym przypadku mocno wyreklamują tę gierkę, dajac w bundlach z konsolą itd.

 

 

Gravity Rush jest fajne do momentu kiedy z grą masz styczność na trailerach. Grałem w MM i stwierdziłem, że ją się lepiej ogląda niż w nią gra, niestety :confused:

 

Zdaje się, że akurat taki tytuł nie powinno się oceniać po kilku minutach.

Nie, w sumie żaden tytuł nie powinno.

 

Newsflash: dla kogos kto siedzi w gierkach od lat, kilka minut w mm w zupelnosci wystarczy n00bsie.

Opublikowano

Newsflash: dla kogos kto siedzi w gierkach od lat, kilka minut w mm w zupelnosci wystarczy n00bsie.

 

 

Hmm... nie?

Opublikowano

GT5 też musiałeś całe skończyć żeby się dowiedzieć, że kiepska jest to gra?

Opublikowano

Widziałem zbyt wiele przypadków, gdy gra komuś zaczęła się podobać dopiero po chwili gdy coś kliknie. Na pewno nie pomaga w tym KILKA minut, tłum ludzi wokół czy ściszony dźwięk (uja słychać w tych marketach [*]). W dodatku Gravity Rush to raczej specyficzna gra, to nie jest Gran Turismo czy PES gdzie po chwili już wiadomo co i jak.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.