Skocz do zawartości

Console Wars 4 (TROLLING NAJLEPRZA RZECZ INTERNETACH IKSDE)

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

Cliff B.

Rod Fergusson

Lee Perry

Demond Rogers

Aaron Smith

Mikey Spano

Martin Sweitzer

Matt Tonks

 

Wszyscy ci ludzie odeszli od Epica w ciągu ostatnich 2-3 miesięcy, każdy z nich pracował tam co najmniej 5 lat. Źle się dzieje w Epicu i to jest fakt.

  • Odpowiedzi 10 tys.
  • Wyświetleń 290,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • 15 exów na PS3 w tamtym roku, zobaczmy ile ograł mendruś   http://psnprofiles.com/ComaPL   wychodzi na to że ledwie 4 exy, i to wliczając Dead Nation z PSN.   Ile exów z tego roku?        

  • podsumujmy:   - Mendrek chwali exy Sony - ale w nie nie gra - Mendrek cieszy się darmowym multi - ale nie gra w multi bo mu szkoda czasu - Mendrek uważa statystyki MC za wiarygodne - ale tylko wt

Opublikowano

Winię Microsoft. Zanim zapytasz, dlaczego, pozwól, że ja spytam Ciebie.

 

Dlaczego nie?

Opublikowano
  • Autor

Przecież Epic jest (jeszcze) niezależnym studiem i może współpracować z jakimkolwiek wydawcą. I tak robili do tej pory, z jednej strony MS, z drugiej EA, a znaleźli też czas na wydawanie swoich gier na iOS czy Fortnite.

Opublikowano

Ewentualnie Epic skończy jako firma od klepania silnika graficznego i nic poza tym.

Raczej nie kupowaliby PCF jakby wiedzieli, że skończą tak jak mówisz. Po drugie, dziwne byłoby jakby produkowali silnik, a sami nie pokazywaliby jego mocy na przykładzie swoich gier (tym bardziej, że parę znanych marek mają). Po trzecie, sądzę, że UE4 nie zdobędzie takiej popularności jak UE3 - na początku tej generacji większość gier jechała na UE3, a teraz widać, że wydawcy trzymają się swoich silników - EA ma Frostbite, którego używa praktycznie już w każdej swojej grze, największe marki od UBI (FC, AC, SC) też działają na autorskich silnikach, tak samo jest z Eidos i Hitmanem czy TR; Square Enix na E3 zaprezentowało swój next-genowy silnik, a Activision/IW też już podobno dłubią nad swoim. Jedynie T2 (nie licząc R*) kurczowo trzyma się unreal engine, no ale raczej to nie wystarczy, żeby Epic mogło być firmą wyłącznie od silnika graficznego.

Opublikowano

Coś u nich źle się dzieję, więc aż tyle odejść. Nie ma co płakać, jedynie xboty mogą bać się o przyszłość serii GeoW. Cliff zapewne z kumplami założy jakieś nowe studio.

Opublikowano

Coś u nich źle się dzieję, więc aż tyle odejść. Nie ma co płakać, jedynie xboty mogą bać się o przyszłość serii GeoW. Cliff zapewne z kumplami założy jakieś nowe studio.

 

Microsoft zapewne chętnie przejmie IP jakby co. Skleją drugie 343 Iindustries albo Turn 10 i po kłopocie.

Opublikowano

kupia EPIC, dorzuca trochę świeżej krwii i będa zarabiac na licencji UE4 ^_^ w tym też na grach które korzystają z tego silnika na PS3 - win, win

Opublikowano

No jakby poszedł od ND to może w końcu zrobiliby grę, gdzie strzelanie sprawia frajdę :sorcerer:

 

Skąd wiesz jak sie strzela w Uncharted? Grales?

 

Czy może z JuTuba wywnioskowales?

Edytowane przez LionelPL

Opublikowano

w Uncharted strzela się bardzo fajnie, może nie aż tak jak w Gearsach, ale już nie przesadzajcie...

 

//

Coś u nich źle się dzieję, więc aż tyle odejść. Nie ma co płakać, jedynie xboty mogą bać się o przyszłość serii GeoW. Cliff zapewne z kumplami założy jakieś nowe studio.

 

Microsoft zapewne chętnie przejmie IP jakby co. Skleją drugie 343 Iindustries albo Turn 10 i po kłopocie.

 

dużo też zależy jak sprzeda się Judgment, bo też nie wiadomo czy ludziom przejadła się ta seria, szczególnie po bardzo średniej trójce (single).

Edytowane przez Fenikz

Opublikowano

Raczej sprzeda się słabiej niż reszta trylogii, ale to akurat nikogo nie powinno dziwić. Wielu graczy jak słyszy o prequelu czy spinoffie, to automatycznie traci zainteresowanie grą.

 

typfon: Epic jako wewnętrzne studio straciłoby na wartości bo nikt by nie zagwarantował, ze UE byłby zoptymalizowany jednakowo na wszystkie platformy, a które są konkurencją dla Microsoftu. Microsoftowi zwyczajnie się to nie opłaca, nikt by tam takim zakupem nie był zainteresowany. Po tym co teraz robią widać, że wyciągneli wnioski i jak chcą mieć pełną kontrolę nad mocnym studiem, to je zwyczajnie tworzą od podstaw i oszczędzają tym samym setki mln $.

Opublikowano

UE3 też nie jest w pleni zoptymalizowany na wszystkie platformy ;)

Opublikowano

Jak się poogląda Bonus Round z GT to widać, że Cliff dalej ma pasję. Podejrzewam, że po krótkiej przerwie trafi gdzieś do innego studia. Jedno jest pewne, gdziekolwiek trafi to raczej przeszkadzać nie będzie ;)

Opublikowano

 

Bardzo możliwe. Unreal na początku generacji szału nie zrobił.

Jak to szału nie robił. Graficznie był niczego sobie a sam gameplay był dla mnie najlepszy od czasów pierwszego UT'99. No może dlatego mam takie odczucia bo grałem na PC.

Mogliby zrobić nowego fabularnego Unreal'a w stylu jedynki. Po dzisiaj jest to jeden z najlepszych przedstawicieli tego gatunku, a też prostacką strzelanką jak to dzisiaj bywa nie był.

Opublikowano

Bardzo możliwe. Unreal na początku generacji szału nie zrobił.

Jak to szału nie robił. Graficznie był niczego sobie a sam gameplay był dla mnie najlepszy od czasów pierwszego UT'99. No może dlatego mam takie odczucia bo grałem na PC.

Mogliby zrobić nowego fabularnego Unreal'a w stylu jedynki. Po dzisiaj jest to jeden z najlepszych przedstawicieli tego gatunku, a też prostacką strzelanką jak to dzisiaj bywa nie był.

 

Nie zrobił szału w sensie - nie zarobili na nim kokosów.

Opublikowano

Mam przeczucie że Cliff bezie pracował w Naughty Dog. Cliff zawsze podziwiał serie Uncharted. Chłopaki przyjaźnią się i zawsze odnoszą się do siebie z szacunkiem. W jednym z wywiadów nawet stwierdził że często chodzi z nimi na piwo.

 

Tymczasem Capcom sprzedał do sklepów 4.5 miliona kopii Resident Evil 6. Dobrze że gracze mają wyj.ebane na głupich recenzentów bo inaczej gralibyśmy tylko w fpsy starczające na 5 godzin.

 

Podobno oczekują sprzedać 7 milionów do końca marca 2013. Bez uwzględnienia wersji PC.

Edytowane przez Vesper

Opublikowano

jak w niecały tydzień poszło 4,5 mil to 7 peknie w ciągu miesiąca :)

 

 

ludzie coraz bardziej mają wyj.ebane na recenzje i słusznie

Edytowane przez typfon

Opublikowano

jak w tydzień poszło 4,5 mil to 7 peknie w ciągu miesiąca :)

 

 

ludzie coraz bardziej mają wyj.ebane na recenzje i słusznie

 

nie wiadomo ile poszło, oni tyle wysłali do sklepów, może być taka akcja jak z FF XIII-2

Opublikowano

jak w niecały tydzień poszło 4,5 mil to 7 peknie w ciągu miesiąca :)

 

 

ludzie coraz bardziej mają wyj.ebane na recenzje i słusznie

 

4.5 mln sprzedali sklepom.

Opublikowano

A jak dobrze wiemy ilość rzucona do sklepów nie musi się równać ilości opchniętych sztuk.

Edytowane przez Karas

Opublikowano

eee myslałem że do detalicznego odbiorcy poszło 4,5

Opublikowano
  • Autor

Dla Capcom to i tak sukces bo kasę już dostali. Sklepy na tym stracą bo żeby opchnąć ten cały szrot będą musieli ostro obniżyć cenę.

 

Stawiam że podczas Black Friday będzię sie dało go kupić za 19.99$

Opublikowano

Capcom sprzedał 4.5 miliona sklepom czyli już zarobił mnóstwo kasy więc o przyszłość capcomu i resident evil nie musimy się martwić. Do końca roku Capcom bez problemu sprzeda 7 milionów.

Opublikowano

I to niby dobrze rokuje na ewentualną następną część?

Opublikowano

Jak będzie wyglądać jak ta Leona to tak.

Opublikowano

"Jeśli kogoś zastanawia jaki prezent z okazji urodzin daje program Xbox LIVE Rewards spieszę z odpowiedzią - oszałamiające 20 Microsoft Pointów :D"

 

Zal...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.