Skocz do zawartości

Console Wars 4 (TROLLING NAJLEPRZA RZECZ INTERNETACH IKSDE)

Featured Replies

Opublikowano

Ale przynajmniej nie jest odwrót?

 

Widać sytuacja z PS3 jest podobna jak z PSP, które zaczęło sprzedawać się w momencie kiedy SONY olało tą platformę, więc nie jestem pewien czy to dobry znak.

 

Ponad 67 milionów ( Vgchartz ) i ty to nazywasz, że dopiero teraz zaczął się sprzedawać ? I jakie olewanie ? Ten rok wyszedł jaki wyszedł, ale dalej w zanadrzu mają sporo hitów do wydania. Niby wydali ( wydadzą ) kilka ciekawych tytułów, Starhawk, Little Big Planet Karting, All Stars, ale nie okazały się hitami po prostu, a PS3 wspierają jak mogą, to świadczy chociaż PS+, który jest super opcją i bardzo opłacalną.

źle się wyraziłem, zabrakło "lepiej niż wcześniej", a PSP przecież przed bumem też sprzedało się bardzo dobrze. Teraz pomimo tego, że SONY nie pamięta o tej konsolce, tak mniej więcej od 2005 roku, PSP schodzi jak telewizory w Biedronce.

  • Odpowiedzi 10 tys.
  • Wyświetleń 290,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • 15 exów na PS3 w tamtym roku, zobaczmy ile ograł mendruś   http://psnprofiles.com/ComaPL   wychodzi na to że ledwie 4 exy, i to wliczając Dead Nation z PSN.   Ile exów z tego roku?        

  • podsumujmy:   - Mendrek chwali exy Sony - ale w nie nie gra - Mendrek cieszy się darmowym multi - ale nie gra w multi bo mu szkoda czasu - Mendrek uważa statystyki MC za wiarygodne - ale tylko wt

Opublikowano

Co do płatnego Live'a - dziwne, że nikt nigdy nie zwraca uwagi na to, że gdyby Microsoft nie wprowadził opłat za Live, to pewnie w ogóle by nie było X360. Bez dodatkowej opłaty te 5 mld $ strat z pierwszego X'a zwracało by się prawie przez dwie kolejne generacje konsol, a na takie coś nie poszła by żadna firma.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

no $ony olało HC graczy i exy ale mają PS+ więc jest dobrze, aha.

 

H4 to najlepiej wyglądająca gra na konsolach ^_^ kto widział pierwsze kilkanaście minut z drugiej misji ten wie. Halo w końcu miażdży graficznie a nie wygląda biednie jak H3/ODST w dniu premiery, HR było już bardzo ładne ale dopiero H4 wygląda jak powinno.

 

Jeszcze kilkanaście dni do premiery najlepszego FPSa tej generacji i ostatniego dużego exa na konsolach :)

 

Już nawet pomijając PS3, które przy okazji dostanie mocne wsparcie, uważasz że Gearsy będą słabe?

Opublikowano

Jakie szczęście, że M$ jest taki zaradny, ulżyło mi.

Opublikowano

Jeszcze kilkanaście dni do premiery najlepszego FPSa tej generacji i ostatniego dużego exa na konsolach :)

Dobrze wiedzieć że xboty już pogrzebały przyszłorocznego exa (GoW:J) którego łaskawie dostaną od w (pipi) hojnego M$ .Ostatnim dużym exem może być dla ciebie dla mnie na pewno nie będzie. Sony ma po prostu mi do zaoferowania za dożo świetnych exów w przyszłym roku (choćby Y 5 (pipi)) :blum2:

 

Ps.Co do najlepszego fps'a generacji to coś czuje że wyżej będę cenił sobie FC 3 niż H 4 (mam na myśli singiel of cours)

Edytowane przez Karas

Opublikowano

Oczywiscie, ze bedziecie cenili wyzej (razem z tobie podobnym mendrkiem).

Sek w tym, ze zagraciie tylko w jedna (a to tez tylko na youtubie).

Opublikowano

Już skończcie płakać o tego Live'a, bo przykro się tego już słucha ;/. Tak Was bieda ciśnie, że nie można 120 zł wydać na (jak to już wspólnie ustaliliśmy - obiektywnie lepszą) roczny abonament? Nawet jeśli mamy X'a od dnia premiery, to do tego czasu byśmy wydali jakieś 800 zł. Przez 7 lat. To nie jest AŻ TAK dużo.

 

Nie zapominajmy, że Xbox 360 przez długo, długo był dużo tańszy od PS3. Ja mojego kupiłem bodajże w 2008 roku za jakieś 900 zł jeśli dobrze pamiętam. Z dwoma padami, FIFĄ 09, TDU i PGR4 (wtedy to całkiem świeże gry były). Za samo PS3 z jednym padem dałbym 2x tyle. Czyli jeśli grałbym na Live! cały czas to i tak jestem jakieś 300-400 zł do przodu.

Opublikowano

Dla mnie jedyna słuszna opcja płacenia za grę online'a to byłoby połączenie funkcjonalności GOLDa ze zniżkami z Plusa. Oczywiście obie rzeczy, przy dobrej woli producentów mogłyby być darmowe ( w końcu kupiliśmy sprzęt i inwestujemy w nowe gierki, więc zniżki mogłyby być naliczane od tego ile gier już ograliśmy itp.), ale na to nie ma co liczyć.

Starocie za abonament mnie nie interesują, wolę dostać solidny upust na gierkę w którą nie miałem okazji jeszcze szarpać + porządna nowość (co by działało trochę jak pre-order) raz na rok. Ew. mogliby wprowadzić kilka wariantów płacenia za online, z tym, że zawsze, ale to zawsze opłata dawałaby minimum to co daje LIVE GOLD plus jakiś "modyfikator" (duże zniżki, starocie, pre-order)

Edytowane przez Gość

Opublikowano

Ale zrozum raven, że tu już nie chodzi o porównywanie tylko do PS3.. po prostu Xbox to jedyna platofrma, na której granie online jest dodatkowo płatne. Sam wiesz też (chyba), że na X360 też zdarzały się przygody z problemami z multi przy premierze... Z pewnością rzadziej niż na PS3... tylko, że tak wszędzie kwiczycie, że PSN darmowe i sie krzaczy a Live płatny = idealny a jednak i tam są takie sytuacje.

 

btw. Pewnie mnie zaraz przyatakują fani Halo, ale... po obejrzeniu kilku gemaplayów z singla (H4) przyznam, że owszem całość wygląda ładnie, nawet bardzo.. ale widać przy tym, że kosztem jednak dosyć prostego oświetlenia (nie ma realtime'owego oświetlenie całej sceny, cienie rzucają tylko wybrane elementy otoczenia) i braku SSAO (które dodaje całości głębi i naturalności). Design w tej części jest całkiem przyjemny, ale całość przypomina.... Ratcheta z PS3, który jest jednak grą bajkową. A jak na ekranie pojawią się jeszcze te grunty (czy jak one się tam wabią... chodzi o te słynne skrzaty) to juz w ogóle wygląda to jak komedia (i te ich skrzeczenie).

AI też jakoś nie wygląda na jakieś wyjątkowe na tych gameplayach.. więc albo w H4 jest słabsze niż w poprzednich częściach, albo to tylko błędne wrażenie.. albo niektórzy mieli tylko jakieś urojenia co do tego niesamowitego AI w Halo (osobiście nie wiem, bo kilka razy podchodziłem do Halo i za każdym razem mnie odrzucało więc nie sprzędziłem z żadną częścią więcej niż pół godziny).

Nie komentuję multi... wierzę, że jest dobre i dla wielu osób się podoba... nie wiem, nie grałem...

Edytowane przez Emet

Opublikowano

no, nie wierzę w GoW:J od PCF tak samo jak w GoW3.1 na plejsztejszona.

Opublikowano

Oczywiscie, ze bedziecie cenili wyzej (razem z tobie podobnym mendrkiem).

Sek w tym, ze zagraciie tylko w jedna (a to tez tylko na youtubie).

To wyjaśnij mi po (pipi) trzymam x360 ? By ograć singla H 4 (I F:H oczywiście) bo lubię tę serie. I (pipi) nie porównuj mnie z M. bo poczułem się osobiście znieważany i żądam pisemnych przeprosin a co zniewaga krwi wymaga.

 

Ps. Co do GoW'ów mam nadzieje że będą to ich ostatnie odsłony.

Edytowane przez Karas

Opublikowano

Ale zrozum raven, że tu już nie chodzi o porównywanie tylko do PS3.. po prostu Xbox to jedyna platofrma, na której granie online jest dodatkowo płatne. Sam wiesz też (chyba), że na X360 też zdarzały się przygody z problemami z multi przy premierze... Z pewnością rzadziej niż na PS3... tylko, że tak wszędzie kwiczycie, że PSN darmowe i sie krzaczy a Live płatny = idealny a jednak i tam są takie sytuacje.

 

btw. Pewnie mnie zaraz przyatakują fani Halo, ale... po obejrzeniu kilku gemaplayów z singla (H4) przyznam, że owszem całość wygląda ładnie, nawet bardzo.. ale widać przy tym, że kosztem jednak dosyć prostego oświetlenia (nie ma realtime'owego oświetlenie całej sceny, cienie rzucają tylko wybrane elementy otoczenia) i braku SSAO (które dodaje całości głębi i naturalności). Design w tej części jest całkiem przyjemny, ale całość przypomina.... Ratcheta z PS3, który jest jednak grą bajkową. A jak na ekranie pojawią się jeszcze te grunty (czy jak one się tam wabią... chodzi o te słynne skrzaty) to juz w ogóle wygląda to jak komedia (i te ich skrzeczenie).

AI też jakoś nie wygląda na jakieś wyjątkowe na tych gameplayach.. więc albo w H4 jest słabsze niż w poprzednich częściach, albo to tylko błędne wrażenie.. albo niektórzy mieli tylko jakieś urojenia co do tego niesamowitego AI w Halo.

Nie komentuję multi... wierzę, że jest dobre i dla wielu osób się podoba... nie wiem, nie grałem...

 

Nom, proste oświetlenie gdzie godray'e idą nawet przez szpary w broni, a postać rzuca realtimowe cienie na swoją broń :P

Opublikowano

FPS to nie tylko singiel. To przede wszystkim rozgrywka wieloosobowq, a tej w Halo nic nie podskoczy!

Opublikowano

FPS to nie tylko singiel. To przede wszystkim rozgrywka wieloosobowq, a tej w Halo nic nie podskoczy!

 

jesteś pewien? a QL 100x lepsze multi

Edytowane przez dApo

Opublikowano

@ Don

Co ma pierdnik do wiatraka? God raye dodali być może dzięki oszczędności w innych miejscach. Postać rzuca cień na broń.. i to z tego? Chodzi o to, że tak na dobrą sprawę to tylko ta postać, przeciwnicy i wybrane elementy otoczenia (m.in pojazdy) rzucają cienie. Reszta to wypalone shadowmapy. Oświeltenie jest bardzo proste, a god raye to tylko efekt.

 

Niektórzy tutaj nie mają pojęcia o czym piszą (nie mówię o Tobie ;) ). Ktoś tu ostatnio wkleił gifa z H4 podniecająć się grafiką. Potem wyszło, że to z prerenderowanej wstawki.. po czym poszedł tekst, że to nic bo użyte są modele z gry.. tylko mające kilkdziesiąc razy więcej poly.

No (pipi), jak mają kilkadziesiat x więcej poly to to nie są te same modele :lol:

 

Tak samo KZ2 ani KZ3 wbrew temu co niektórzy tutaj piszą z technicznego punktu widzenia nie dorastają nawet do pięt (nie)sławnemu trailerowi. Design może mają lepszy... ale faktycznie graficznie poziom z trailera zobaczymy moooooże w przyszłej generacji.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Odkad kupilem swoja pierwsza konsole granie na PC w ogole mnie nie jara.Nie obchodza mnie tez gry z przed 10 lat, bo juz w nie nie grywam, podobnoe jak te wszystkie wydania HD. W tamtych czasach byly to hity i wole tak je pamietac.

Opublikowano

FPS to nie tylko singiel. To przede wszystkim rozgrywka wieloosobowq, a tej w Halo nic nie podskoczy!

 

Half Life 1 i 2, No one lives forever, System Shock1 i 2, Bioshock 1 i 2, Deus Ex 1, 2 i HR, Dishonored, XIII, STALKER 1, 2 i 3, Metro 2033

 

Ehh, moznaby wymieniac i wymieniac. Za STALKERa 2 oddalbym kazdego wspolczesnego FPSa z rzekomym uber multi.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

mowiac stalkr 2 masz na mysli:

a) Cien czarnobyla

b) Czyste niebo

c) Zew prypeci

czy tez mityczna 2 czesc ktora zapewnie nigdy ni wyjdzie ?

Opublikowano

To jakiś trolling? Skoro wszystkie wymienione przez Ciebie w podpunktach gry wyszły już dawno temu to chyba oczywiste co miał na myśli?

Opublikowano

@ Don

Co ma pierdnik do wiatraka? God raye dodali być może dzięki oszczędności w innych miejscach. Postać rzuca cień na broń.. i to z tego? Chodzi o to, że tak na dobrą sprawę to tylko ta postać, przeciwnicy i wybrane elementy otoczenia (m.in pojazdy) rzucają cienie. Reszta to wypalone shadowmapy. Oświeltenie jest bardzo proste, a god raye to tylko efekt.

Polaczenie real-timowych cieni z wypalonymi shadowmapami ma miejsce praktycznie we wszystkich killerach graficznych typu U2/3,Gears3 czy GOW3. Wyjatek stanowia gry, ktore maja zmiane pory dnia.

I w sumie dobrze...skoro obiekt i slonce stoja w miejscu to sila rzeczy cien bedzie zawsze taki sam wiec nielogiczne by bylo marnowanie mocy na cienie real-time dla tych obiektow :)

Nie wiem dokladnie jak bardzo zaawansowane jest oswietlenie w H4, ale wizualnie sprawia kapitalne wrazenie. Bardzo jasne swiatlo sloneczne przywodzace na mysl pustynie z U3, wspomniane przez Dona wszedobylskie god-raye i swietny HDR.

 

Niektórzy tutaj nie mają pojęcia o czym piszą (nie mówię o Tobie ;) ). Ktoś tu ostatnio wkleił gifa z H4 podniecająć się grafiką. Potem wyszło, że to z prerenderowanej wstawki.. po czym poszedł tekst, że to nic bo użyte są modele z gry.. tylko mające kilkdziesiąc razy więcej poly.

No (pipi), jak mają kilkadziesiat x więcej poly to to nie są te same modele :lol:

O ile pamietam to z ta pre-renderowana scenka nie bylo gadki o takiej grafie w H4 tylko ze skoro to CGI uzywa podbitych assetow z H4 to moze uswiadczymy takie cos w Halo 5 na next genie :)

Opublikowano

To jakiś trolling? Skoro wszystkie wymienione przez Ciebie w podpunktach gry wyszły już dawno temu to chyba oczywiste co miał na myśli?

Skoro zdanie wczesniej wymienia Stalker 1, 2, 3 to nie wiadomo o co mu chodzi.

Edytowane przez SzewczykDratewka

Opublikowano

A no fakt, zwracam honor.

Opublikowano

To jakiś trolling? Skoro wszystkie wymienione przez Ciebie w podpunktach gry wyszły już dawno temu to chyba oczywiste co miał na myśli?

Skoro zdanie wczesniej wymienia Stalker 1, 2, 3 to nie wiadomo o co mu chodzi.

 

Z lenistwa po prostu nie chcialo mi sie pisac pelnych podtytulow, bo nad ta lista myslalem jakies 10 sekund i pisalem jednym ciagiem (teraz moglbym jeszcze 2 razy tyle gier wymienic o podobnej jakosci gdzie multi nie istnieje lub jest wrzucone na sile). Jednak z tego co widze to raczej polapaliscie sie o co chodzilo ;)

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

FPS to nie tylko singiel. To przede wszystkim rozgrywka wieloosobowq, a tej w Halo nic nie podskoczy!

Oceniam grę pod względem singla bo ten tryb mnie interesuje , mi najnormalniej zwisa multi i nie interesuje mnie czy jest za(pipi)iste czy gówniane.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.