Gość DonSterydo Opublikowano 24 maja 2014 Opublikowano 24 maja 2014 Powie mi ktoś jak się w tej grze zapisuje stan gry? Połaziłem po stacji metra wyszedłem z gry i muszę od nowa zaczynać. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 24 maja 2014 Opublikowano 24 maja 2014 No i wszystko jasne Dzięki. Klimacik jest gęsty. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 1 czerwca 2014 Opublikowano 1 czerwca 2014 Chyba ostatni raz taki spięty byłem podczas gry w Dead Space 1 & 2 1 Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 1 czerwca 2014 Opublikowano 1 czerwca 2014 Mi się te zombiaki bardzo podobają. To tak jakby wrzucono mechanikę Dead Island do mrocznej stylistyki. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 1 czerwca 2014 Opublikowano 1 czerwca 2014 Już to chyba kiedyś pisałem, ale widziałem na youtube fragment z tej gry przedszkole z teleportującym się zombie i chciałbym zapytać tych co ograli czy mieli zawał? Ja bym chyba zszedł gdybym w to grał. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 1 czerwca 2014 Opublikowano 1 czerwca 2014 Ja poznałem, że jest dobrze po tym, że nie jestem w stanie grać dłużej niż 30 min - godzinę bo mi włosy na łapach przez sweter się przebijają Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 1 czerwca 2014 Opublikowano 1 czerwca 2014 To chyba źle, że tak krótko trwają u Ciebie posiedzenia przy tej gierce. Ja będę męczył nocami. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 1 czerwca 2014 Opublikowano 1 czerwca 2014 Nie chcę zawału dostać, tym bardziej, że sama gra nie jest do końca przewidywalna. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 14 września 2014 Opublikowano 14 września 2014 (edytowane) Pierwsza godzina za mną. Wszędzie ciemno jak w du,pie, lokacje są spore i bardzo klimatyczne. Od otoczenia bije wręcz uczucie brudu i smrodu, co potęgują sprytnie zastosowane filtry. Dźwięk jest taki jak powinien, jakieś szmery, huki, gdzieś w tle krzyk. Ale jeżeli chodzi o dźwięk, to i tak najlepsze jest walkie-takie, które słyszymy tylko z głośnika gamepada. Może głupio to zabrzmi, ale słaba jakość chroboczących dialogów w głośnikach padleta tylko potęguje klimat. Padlet zresztą jest tu gwoździem programu. Za jego pomocą włączamy latarkę, zarządzamy ekwipunkiem (o jezus, cały ten motyw z przeglądaniem zawartości skrzynek/szafek tylko za pomocą małego ekranu nigdy mi się chyba nie znudzi). Pierwsze i pewnie ostatnie tak zmyślne wykorzystanie możliwości konsoli. Strasznie (hehe) podoba mi się walka wręcz, która z tego co pamiętam, została skrytykowana przez prasę. Chodzi tutaj o to, że za pomocą L2 bierzemy zamach, a za pomocą R2 zadajemy cios. Animacja wygląda dosyć sztywnie i cepowato, że się tak wyrażę, ale chyba przez upojenie się klimatem wmawiam sobię "hej, przecież gdybym ja miał przyje,bać takiemu umarlakowi z kija, to też bym nie machał mieczem jak Raiden w MGS 4". Tak, walka jest powolna, schematyczna, czasami zdarzy się nie trafić w cel, ale mi się podoba. No klimat survival horroru jest w tej grze nie do podważenia. TLOU (oczywiście nie jako cała gra) przedstawia się na tle ZombiU jak niesmaczny żart. Jasne, giera ma małe grzeszki gier Ubisoftu - czym była by gra od Ubi bez zaznaczonych celów na mapie i skanowania lokacji. Nie jest to może aż tak upierdliwe jak w innych ich grach, co więcej, powiedzmy, że zostało to nieźle zaimplementowane, bo gra tłumaczy w miarę wiarygodny sposób po co trzeba skanować pomieszczenia, no ale jednak. Po pierwszej godzinie jestem bardzo usatysfakcjonowany. Boję się tylko, czy gra nie zamieni się potem w wyrzynkę zombiaków. Oby nie. Tak jak pisałem, dobre filtry są dobre. Edytowane 14 września 2014 przez ragus Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 15 września 2014 Opublikowano 15 września 2014 A sprawdzałeś opcję zrobienia sobie fotki z filtrem zombie? Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 15 września 2014 Opublikowano 15 września 2014 (edytowane) @ragus Co do ostatniego zdania, gwarantuje ze tak nie bedzie, beda stanowily zagrozenie az do samego konca. Prawilnie przypomne kawalek swojej opinii z poprzedniej strony: ... o dziwo dostajemy tez sporo arsenalu do walki o swoje zycie (napisanie tutaj "do eksterminacji zombie" kompletnie nie pasuje ). W gre trzeba grac bardzo powsciagliwie "slow and steady wins the race" - jeden z pierwszych tipow jaki czytamy w poradniku ocalonego - trzeba konserwowac amunicje, jedzenie oraz apteczki poniewaz tutaj mamy survival pelna geba, zombiaki sa smiertelne a zapasy bardzo ograniczone, czasem trzeba spiac dupsko i uciekac zamiast walczyc, czasem jednak musisz na chwile stanac, policzyc amunicje i stwierdzic czy warto ryzykowac przjescie przez horde (przewaznie mozna ominac) aby wyczyscic teren i a nuz znajdziesz jakas skrytke lub "tajne" pomieszczenie gdzie bedzie nowa bron, czy chocby duzo zapasow. Oczywiscie nie brakowalo momentow "go in guns blazing", ale bylo ich kilka i dostarczaly mase mieszanych emocji (pozytywnych rzecz jasna), 4 czy 5 takich akcji sprawily mi wiecej radochy niz 6 godzin singla w nowym codzie Edytowane 15 września 2014 przez Bansai Cytuj
Gość ragus Opublikowano 15 września 2014 Opublikowano 15 września 2014 boże, uciekałem przed 4 umarlakami w pałacu, nagle widzę - DRZWI, ale na hasło. patrzę, że na ścianie ktoś napisał krwią cyfry. uradowany podchodzę do drzwi z gotowym 3 cyfrowym kodem, za mną 4 zombie, a tu się okazuje, że brakuje jednej cyfry trochę wrzasków, szarpania i game over ;_; Cytuj
Jarek64 3 Opublikowano 16 września 2014 Opublikowano 16 września 2014 Ja właśnie dziś "przeszedłem" grę znaczy się nie przeszedłem bo nie dobiegłem do helikoptera . Nie spodziewałem się takiego zakończenia i motywuje mnie ono do ponownego przebrnięcia przez tę pozycję. W każdym razie grało mi się bardzo dobrze - zanim wszystko ogarnąłem straciłem 25 osób i 20h z życiorysu. Moja ocena 9/10, świetny klimat i wykorzystanie gamepada. Cytuj
hayami 18 Opublikowano 23 września 2014 Opublikowano 23 września 2014 Od kiedy straciłem po 3 minutach moją Rifle straciłem zapał lekko, ktoś tu przegiął. Cytuj
Kakkoi 2 Opublikowano 23 września 2014 Opublikowano 23 września 2014 (edytowane) Jestem w miejscu gdzie trzeba podać kod. Na anglojęzycznych stronach przeczytałem, że trzeba ustawić się tak, by widzieć przez szybę jastrzębia, czy tam co. Dwie pierwsze cyfry są, lecz pozostałych nie da się odczytać. Edytowane 26 września 2014 przez Kakkoi Cytuj
Jarek64 3 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Tam jest taki moment, że kod dopiero widac caly po ulepszeniu gamepada. Będziesz tamtędy wracał to odczytasz. Cytuj
ZupaZawszeDobra 0 Opublikowano 27 października 2014 Opublikowano 27 października 2014 Jestem fanem gier z zombiakami, polecacie tę pozycję na Wii U? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 27 października 2014 Opublikowano 27 października 2014 Obowiązkowo Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 5 listopada 2014 Opublikowano 5 listopada 2014 Usiadłem teraz na poważnie do gry (na chwilę obecną 10h na liczniku) i to co najbardziej mi się podoba, to fakt, że jak nam postać padnie, to człowiek się tym autentycznie denerwuje. A polowanie później na truchło naszej poprzedniej postaci, która teraz biega z plecakiem wypełnionym naszym stuffem, bezcenne Na szczęście nawet po takim czasie gra nie zmieniła się w klon L4D i konfrontacje z nieumarłymi są na podobnym poziomie intensywności. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 18 listopada 2014 Opublikowano 18 listopada 2014 Mam jedno pytanie do tych co ukończyli grę: Ile gra jeszcze trwa po tym jak na samym końcu mamy się wrócić do naszego schronu żeby zabrać resztę ekwipunku? Chodzi mi o czas gry po tym jak już tam dotrzemy. Jak jechałem windą do pałacu to niby miała być już ostatnia misja, a grałem ~3h Chcę wiedzieć ile czasu mam sobie jeszcze "zarezerwować". Cytuj
C-Boy 51 Opublikowano 20 listopada 2014 Opublikowano 20 listopada 2014 (edytowane) Gdzieś tak max z godzinę, ale to głównie wynika z tego, że od tego momentu(w sumie to chyba nawet wcześniej), zgon oznacza automatycznie zakończenie gry dlatego ja starałem się być MEGA ostrożny. Równie dobrze możesz zakończyć grę po minucie z bad endingiem. Dużej różnicy w końcowej cut scence nie ma Edytowane 20 listopada 2014 przez C-Boy Cytuj
Karas 433 Opublikowano 26 listopada 2014 Opublikowano 26 listopada 2014 Panowie jak mówicie pojawienie się 2 na Amazonie to zwykły błąd ? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 26 listopada 2014 Opublikowano 26 listopada 2014 Pozwolę się posłużyć swoim własnym cytatem: Amazon France wystawiło ostatnio na stronie ZombiU 2. Nie obleciałoby to mnie w ogóle biorąc pod uwagę, że takie błędy to normalka, ale moją uwagę zwróciło, że jako wydawcę wpisano Namco, a nie Ubisoft. Szybko sprawdziłem trademark ZombiU i znalazłem wpis z marca tego roku: "2014-03-24 ABANDONMENT - NO USE STATEMENT FILED" Czyżby Ubisoft sprzedał prawa Namco i razem z Nintendo wyłożyli kasę na sequel? Kolejna bomba na WiiU w 2015? Cytuj
Figaro 8 234 Opublikowano 27 listopada 2014 Opublikowano 27 listopada 2014 Już mówiono, że fake. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.