Skocz do zawartości

New Super Mario Bros. U Deluxe


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja jeszcze nie wiem co lepsze bo nsmbu w trakcie ale na pewno juz teraz nie odczuwam by byl jakos sporo latwiejszy od donkeya, no chyba ze brac pod uwage ze po 5 zgonach konsola moze za nas level przejsc xdd

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Ölschmitz napisał:

mam dylemat czy kupic tego mariana czy donkey konga.

 

na jutubie donkey wyglada lepiej i ciekawiej, ale wole mario niz konga.

 

jest jakas przepasc miedzy tymi grami? czy obie sa spoko?

 

Mimo wszystko wziąłbym TF, ale obie gry (moim zdaniem) to maks ósemka. Prawdopodobnie większą frajdę będziesz miał przy Celeste, jeśli jeszcze nie grałeś.

Edytowane przez zdrowywariat
  • Minusik 1
Opublikowano

Co sie stanie jak liczba zyc spadnie do zera? Calosc od poczatku? Profilaktycznie jak mam jedno zycie to odpalam pierwszy lvl i nabijam do 10 xd

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Na 100%? :D To teraz pora na Luigi U no i challenge :lapka: Ja powolutku sobie przechodzę, jestem już w ponad połowie, wsio na 100% ogarniam. Bardzo przyjemni się gra, niewiele już pamiętam z Wii U więc dla mnie spoko. Jedyne do czego bym się przyczepił to archaiczny powrót do mapy po zgonie, ale na szczęście te występują stosunkowo rzadko i nie przeszkadza aż tak 

Opublikowano

Oki 

Może kiedyś się przełamiesz, raczej monetki nie były szczególnie wymagające pomijając niektóre. Najgorzej to i tak samemu znaleźć poziom z sekretnym wyjściem, najlepiej to zrobić po prostu z guidem (tzn sprawdzić w jakim lvl jest secret exit i go już samemu poszukać).

Opublikowano

Nawet nie wiedzialem, ze takie lvl istnieja xdd

 

Ja nigdy praktycznie gierek na 100% nie robie, skoncze pewnie luigi u i tyle

Opublikowano
Teraz, Ukukuki napisał:

Co to za przyjemność grać z poradnikami. 

 

co to za przyjemność marnować godziny na szukanie tego jednego poziomu z sekretnym wyjściem? Dla mnie żadna, dlatego cyk do guide, który poziom ma secret exit i lecimy szukać. Kiepsko to rozwiązali w tej grze, w takim Super Mario World takie poziomy były specjalnie oznaczone na mapie i można było łatwo ogarnąć co i jak. Tutaj jest to po prostu niewygodne :) 

Opublikowano
16 minut temu, Rayos napisał:

 

co to za przyjemność marnować godziny na szukanie tego jednego poziomu z sekretnym wyjściem? Dla mnie żadna, dlatego cyk do guide, który poziom ma secret exit i lecimy szukać. Kiepsko to rozwiązali w tej grze, w takim Super Mario World takie poziomy były specjalnie oznaczone na mapie i można było łatwo ogarnąć co i jak. Tutaj jest to po prostu niewygodne :) 

  Co kto lubi dla mnie granie z poradnikami zabiera radość z grania. Zresztą co to za satysfakcja robić gierkę na 100% z poradnikiem. 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Opublikowano
2 godziny temu, Ukukuki napisał:

Co to za przyjemność grać z poradnikami. 

 

Żadna, ale też żadną przyjemnością jest bieganie 100h za jedną rzeczą, żeby zrobić 100%. Przy ogarnięciu +- 95% można skorzystać.

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Opublikowano

A mnie się gra średnio podoba jakoś się mecze grając w nią i nie wiem czy dojde do końca . Donkey Konga ukończyłem mimo ze był mega trudny a tutaj tez jest w sumie ciężko ale nie daje mi nic satysfakcji tu i się zmuszam 

  • Minusik 1
Opublikowano
Godzinę temu, Banan91PL napisał:

A mnie się gra średnio podoba jakoś się mecze grając w nią i nie wiem czy dojde do końca . Donkey Konga ukończyłem mimo ze był mega trudny a tutaj tez jest w sumie ciężko ale nie daje mi nic satysfakcji tu i się zmuszam 

 

Mam tak samo, ktoś wcześniej pisał, że gra jest frustrująca. To prawda, ta gra nie jest trudna, ta gra jest frustrująca. Jeden z gorszych Mario 2D, nudy, przekombinowany.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, NemoKOF napisał:

A w ile tych Marianów 2d grałeś? 

 

Niewiele :). Ale tego na DSa i 3DSa skończyłem oraz Land na Gameboyu. Hooiowy jest ten Mario. Jest whooi dużo lepszych platformerów 2D. Zdobywanie monet, dzięki jakiemuś power upowi jest frustrujące, wracanie na mapę po zgonie też. Ogólnie piękno leży w prostocie i designie leveli, a tu platformy, po których się skacze, są powtarzalne (kopiuj wklej) i całość przekombinowana. Na dodatek jeszcze zdzierają za grę jak za nowość.

Edytowane przez zdrowywariat
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, Rayos napisał:

akurat design poziomów NSMBUD ma fenomenalny :). 

 

Zależy dla kogo. Dla mnie po Celeste i Returns już nic nigdy nie będzie takie same. Muszą się mocno postarać, żeby mnie przytrzymać przy konsoli. Taa... design jest fenomenalny, powtarzalny raczej, gra mnie frustrowała. Jeśli coś jest trudne to musi być za(pipi)iste, żeby człowiek chciał powtarzać level po zgonie, a tu na dodatek nie ułatwia tego powrót na mapę. Że nie wspomnę o grafice, serio mogliby już coś z tym zrobić, ile można. Ogólnie to najbiedniejszy port z wszystkich do tej pory.

Edytowane przez zdrowywariat
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...