Opublikowano 15 listopada 20177 l Ja na nmeiickich stronach tez widze pudelka takze chyba mozemy byx pewni
Opublikowano 15 listopada 20177 l Można pre-orderować Okami na PS4, kosztuje 79 złotych i dostaniemy dwa motywy: http://www.capcom-unity.com/dubindoh/blog/2017/11/14/pre-order-okami-hd-on-ps4-and-get-2-custom-themes Czekam na wersje pudełkową na Xboxa :)
Opublikowano 15 listopada 20177 l Można już ją pre-orderować, najtaniej wychodzi chyba na KiG: 89,99 Ja tam i tak biorę cyfrę. Taniej, wygodniej, szybciej zagram. :sir: Edytowane 15 listopada 20177 l przez Hum
Opublikowano 19 listopada 20177 l Piękne pudełko z piękną grą na krążku i na to kurna czekałem - walić wersję cyfrową Wspaniale, że poszli po rozum do głowy i nie dali nam tylko cyfry, jak w przypadku wersji PS3owej gdzie tylko Japończycy mieli wersje pudełkową, a Hamburgery i my, mieliśmy tylko cyfrę.
Opublikowano 2 grudnia 20177 l Zamówiłem preorder za 13 funtów. Wydaje mi się że nakład może być dość niski, a chętnie sprawdzę jak to wygląda w HD. No i te wszystkie plusiki w Zakupach Growych
Opublikowano 2 grudnia 20177 l Nawet w 4K. Szkoda, że wszędzie piszą o rozdzielczości i proporcjach ekranu, a nigdzie o FPSach. Pewnie Okami będzie latać w 30 klatkach.
Opublikowano 3 grudnia 20177 l Może na Pro/X wyciśnie więcej niż 30 klatek albo dadzą opcje do wyboru.
Opublikowano 3 grudnia 20177 l Dwóch studentów pewnie robiło ten port wiec na 60 klatek nawet na ps5 nie ma co liczyć.
Opublikowano 3 grudnia 20177 l Nie zdziwię się jak to będzie ten sam remaster co na PS3 tylko podbity do natywnego 1080p.
Opublikowano 3 grudnia 20177 l 60 klatek pewnie będzie w wersji pecetowej, a jak nie to trochę śmiechu warte.
Opublikowano 3 grudnia 20177 l Mysle ze bedzie 30 klatek, zarówno na konsolach jak i PC. Z tego co pamietam klatki sa zwiazane z silnikiem gry i nawet na emulatorach Okami latalo 2x szybciej w 60 fpsach, wiec musieliby nad tym pokombinować, pytanie czy za 13 funtów im sie chcialo? Edytowane 3 grudnia 20177 l przez Velius
Opublikowano 3 grudnia 20177 l Podobnie samo było z Dark Souls 2, gdy zrobili wersję SOTFS to po przejściu do 60 fpsów bronie psuły się dwa razy szybciej. Potem to załatali. Serio silnik gierki by uniemożliwiał 60 klatek na sekundę? Pierwsze słyszę chyba, niech się jakiś 'Berion' wypowie.
Opublikowano 3 grudnia 20177 l 2 godziny temu, Nemesis napisał: Nie zdziwię się jak to będzie ten sam remaster co na PS3 tylko podbity do natywnego 1080p. Na ps3 jest już w 1080p. Mam pudełkową wersję i jest tam napisane 1080p. DigitalFoundry też podawało, cytuję: "Okami HD accurately retains the original look of the game while improving both textures and image quality. According to HexaDrive, the game even operates with a full 3840x2160 framebuffer downscaled to 1080p on output." http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-wind-waker-hd-and-gamecube-remasters
Opublikowano 4 grudnia 20177 l Ojezu, gracze nie zagrają w geniusz Okami, bo nie ma 60 klatek XDDDDD No strasznie te klatki uwierają w Okami, nie ma co, taka dynamiczna gra.
Opublikowano 4 grudnia 20177 l No rzeczywiście, gracze oczekują od kolejnego remaster 11 letniej gry 60 klatek, co za zj.eby XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Weź ty się raz a porządnie wreszcie (pipi)nij w łeb zamiast uskuteczniac tej hoiowy foruming i latanie po tematach gierek w które grasz parę lat po premierze i wielki kórva z Ciebie koneser gejmingu.
Opublikowano 4 grudnia 20177 l 19 godzin temu, Masorz napisał: Podobnie samo było z Dark Souls 2, gdy zrobili wersję SOTFS to po przejściu do 60 fpsów bronie psuły się dwa razy szybciej. Potem to załatali. Serio silnik gierki by uniemożliwiał 60 klatek na sekundę? Pierwsze słyszę chyba, niech się jakiś 'Berion' wypowie. To chyba zależy do tego, czy animacje są robione na 30 fps. RE4 na PC jest niby w 60, ale animacja przeładowania broni leci w 30.
Opublikowano 4 grudnia 20177 l To teraz można się jarać grą i nazywać graczem, grając tylko zaraz po premierze? No nieźle, biedni retrogracze, a raczej RETROPOZERZY. Nie wiem co dałoby te 60 klatek w Okami, dla mnie 30 wpasowuje się w wizualia tej gry i po prostu wyglądałaby naturalnie. Ale teraz trzeba mieć w pasjansie 60 klatek i 4k, bo inaczej gracz nie dotknie.
Opublikowano 4 grudnia 20177 l No jak nie kupiłeś kolekcjonerki za 20000$ na premiere to nie możesz sie jarać grą
Opublikowano 4 grudnia 20177 l 4 minuty temu, Rozi napisał: To teraz można się jarać grą i nazywać graczem, grając tylko zaraz po premierze? No nieźle, biedni retrogracze, a raczej RETROPOZERZY. Nie wiem co dałoby te 60 klatek w Okami, dla mnie 30 wpasowuje się w wizualia tej gry i po prostu wyglądałaby naturalnie. Ale teraz trzeba mieć w pasjansie 60 klatek i 4k, bo inaczej gracz nie dotknie. Wrzucając po raz kolejny grę do sklepów, to mogą się chociaż trochę postarać. Zatrudnienie grafika, żeby zaprojektował ładną okładkę, to za mało. 4K super, ale wybór opcji 60/ 30 klatek też by się przydał. Nie wspominając już np o wykorzystaniu dotykowego panelu DS4. Zamówiłem to Okami dlatego, że na ps2 musialem przerwać granie w połowie przygody i nigdy nie skończyłem tej gry.
Opublikowano 4 grudnia 20177 l 14 minut temu, ragus napisał: To chyba zależy do tego, czy animacje są robione na 30 fps. RE4 na PC jest niby w 60, ale animacja przeładowania broni leci w 30. Crapcom robi tanie porty po najmniejszej lini oporu nie chciało im się nic ruszać z animacją i zostawili jak było. Okami to by się przydał taki zabieg (lub bardziej opcja do wyboru), jak w ostatnim Guilty Gear albo DBZ od arc system. Animacja bez interpolacji z kluczowymi klatkami jak w anime. Ciekawe jak by się to prezentowało z tym stylem graficznym.
Opublikowano 4 grudnia 20177 l 12 minut temu, Dr.Czekolada napisał: najmniejszej lini oporu linii najmniejszego oporu * przepraszam, musiałem
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.