Wredny 9 550 Opublikowano 14 listopada 2017 Opublikowano 14 listopada 2017 Pudełko będzie? Cyfrówkę to już na PS3 mam. Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 14 listopada 2017 Opublikowano 14 listopada 2017 Pudełko będzie ja chyba w ultimie zamówilem Cytuj
okens 541 Opublikowano 15 listopada 2017 Opublikowano 15 listopada 2017 Ja na nmeiickich stronach tez widze pudelka takze chyba mozemy byx pewni Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 15 listopada 2017 Opublikowano 15 listopada 2017 Można pre-orderować Okami na PS4, kosztuje 79 złotych i dostaniemy dwa motywy: http://www.capcom-unity.com/dubindoh/blog/2017/11/14/pre-order-okami-hd-on-ps4-and-get-2-custom-themes Czekam na wersje pudełkową na Xboxa :) Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 15 listopada 2017 Opublikowano 15 listopada 2017 (edytowane) Można już ją pre-orderować, najtaniej wychodzi chyba na KiG: 89,99 Ja tam i tak biorę cyfrę. Taniej, wygodniej, szybciej zagram. :sir: Edytowane 15 listopada 2017 przez Hum Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 19 listopada 2017 Opublikowano 19 listopada 2017 Piękne pudełko z piękną grą na krążku i na to kurna czekałem - walić wersję cyfrową Wspaniale, że poszli po rozum do głowy i nie dali nam tylko cyfry, jak w przypadku wersji PS3owej gdzie tylko Japończycy mieli wersje pudełkową, a Hamburgery i my, mieliśmy tylko cyfrę. 1 Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 Zamówiłem preorder za 13 funtów. Wydaje mi się że nakład może być dość niski, a chętnie sprawdzę jak to wygląda w HD. No i te wszystkie plusiki w Zakupach Growych Cytuj
Wredny 9 550 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 W HD to już widziałem. Ale chętnie zobaczę w FULL HD Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 2 grudnia 2017 Opublikowano 2 grudnia 2017 Nawet w 4K. Szkoda, że wszędzie piszą o rozdzielczości i proporcjach ekranu, a nigdzie o FPSach. Pewnie Okami będzie latać w 30 klatkach. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 Może na Pro/X wyciśnie więcej niż 30 klatek albo dadzą opcje do wyboru. Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 Dwóch studentów pewnie robiło ten port wiec na 60 klatek nawet na ps5 nie ma co liczyć. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 Nie zdziwię się jak to będzie ten sam remaster co na PS3 tylko podbity do natywnego 1080p. Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 60 klatek pewnie będzie w wersji pecetowej, a jak nie to trochę śmiechu warte. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 (edytowane) Mysle ze bedzie 30 klatek, zarówno na konsolach jak i PC. Z tego co pamietam klatki sa zwiazane z silnikiem gry i nawet na emulatorach Okami latalo 2x szybciej w 60 fpsach, wiec musieliby nad tym pokombinować, pytanie czy za 13 funtów im sie chcialo? Edytowane 3 grudnia 2017 przez Velius Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 Podobnie samo było z Dark Souls 2, gdy zrobili wersję SOTFS to po przejściu do 60 fpsów bronie psuły się dwa razy szybciej. Potem to załatali. Serio silnik gierki by uniemożliwiał 60 klatek na sekundę? Pierwsze słyszę chyba, niech się jakiś 'Berion' wypowie. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 3 grudnia 2017 Opublikowano 3 grudnia 2017 2 godziny temu, Nemesis napisał: Nie zdziwię się jak to będzie ten sam remaster co na PS3 tylko podbity do natywnego 1080p. Na ps3 jest już w 1080p. Mam pudełkową wersję i jest tam napisane 1080p. DigitalFoundry też podawało, cytuję: "Okami HD accurately retains the original look of the game while improving both textures and image quality. According to HexaDrive, the game even operates with a full 3840x2160 framebuffer downscaled to 1080p on output." http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-wind-waker-hd-and-gamecube-remasters Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 4 grudnia 2017 Opublikowano 4 grudnia 2017 Ojezu, gracze nie zagrają w geniusz Okami, bo nie ma 60 klatek XDDDDD No strasznie te klatki uwierają w Okami, nie ma co, taka dynamiczna gra. Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 4 grudnia 2017 Opublikowano 4 grudnia 2017 No rzeczywiście, gracze oczekują od kolejnego remaster 11 letniej gry 60 klatek, co za zj.eby XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Weź ty się raz a porządnie wreszcie (pipi)nij w łeb zamiast uskuteczniac tej hoiowy foruming i latanie po tematach gierek w które grasz parę lat po premierze i wielki kórva z Ciebie koneser gejmingu. 7 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 4 grudnia 2017 Opublikowano 4 grudnia 2017 19 godzin temu, Masorz napisał: Podobnie samo było z Dark Souls 2, gdy zrobili wersję SOTFS to po przejściu do 60 fpsów bronie psuły się dwa razy szybciej. Potem to załatali. Serio silnik gierki by uniemożliwiał 60 klatek na sekundę? Pierwsze słyszę chyba, niech się jakiś 'Berion' wypowie. To chyba zależy do tego, czy animacje są robione na 30 fps. RE4 na PC jest niby w 60, ale animacja przeładowania broni leci w 30. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 4 grudnia 2017 Opublikowano 4 grudnia 2017 To teraz można się jarać grą i nazywać graczem, grając tylko zaraz po premierze? No nieźle, biedni retrogracze, a raczej RETROPOZERZY. Nie wiem co dałoby te 60 klatek w Okami, dla mnie 30 wpasowuje się w wizualia tej gry i po prostu wyglądałaby naturalnie. Ale teraz trzeba mieć w pasjansie 60 klatek i 4k, bo inaczej gracz nie dotknie. Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 4 grudnia 2017 Opublikowano 4 grudnia 2017 No jak nie kupiłeś kolekcjonerki za 20000$ na premiere to nie możesz sie jarać grą Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 4 grudnia 2017 Opublikowano 4 grudnia 2017 4 minuty temu, Rozi napisał: To teraz można się jarać grą i nazywać graczem, grając tylko zaraz po premierze? No nieźle, biedni retrogracze, a raczej RETROPOZERZY. Nie wiem co dałoby te 60 klatek w Okami, dla mnie 30 wpasowuje się w wizualia tej gry i po prostu wyglądałaby naturalnie. Ale teraz trzeba mieć w pasjansie 60 klatek i 4k, bo inaczej gracz nie dotknie. Wrzucając po raz kolejny grę do sklepów, to mogą się chociaż trochę postarać. Zatrudnienie grafika, żeby zaprojektował ładną okładkę, to za mało. 4K super, ale wybór opcji 60/ 30 klatek też by się przydał. Nie wspominając już np o wykorzystaniu dotykowego panelu DS4. Zamówiłem to Okami dlatego, że na ps2 musialem przerwać granie w połowie przygody i nigdy nie skończyłem tej gry. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 4 grudnia 2017 Opublikowano 4 grudnia 2017 14 minut temu, ragus napisał: To chyba zależy do tego, czy animacje są robione na 30 fps. RE4 na PC jest niby w 60, ale animacja przeładowania broni leci w 30. Crapcom robi tanie porty po najmniejszej lini oporu nie chciało im się nic ruszać z animacją i zostawili jak było. Okami to by się przydał taki zabieg (lub bardziej opcja do wyboru), jak w ostatnim Guilty Gear albo DBZ od arc system. Animacja bez interpolacji z kluczowymi klatkami jak w anime. Ciekawe jak by się to prezentowało z tym stylem graficznym. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 4 grudnia 2017 Opublikowano 4 grudnia 2017 12 minut temu, Dr.Czekolada napisał: najmniejszej lini oporu linii najmniejszego oporu * przepraszam, musiałem 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.