Skocz do zawartości

Okami HD


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Można już ją pre-orderować, najtaniej wychodzi chyba na KiG: 89,99

Ja tam i tak biorę cyfrę. Taniej, wygodniej, szybciej zagram. :sir:

Edytowane przez Hum
Opublikowano

Piękne pudełko  z piękną grą na krążku i na to kurna czekałem - walić wersję cyfrową

Wspaniale, że poszli po rozum do głowy i nie dali nam tylko cyfry, jak w przypadku wersji PS3owej gdzie tylko Japończycy mieli wersje pudełkową, a Hamburgery i my, mieliśmy tylko cyfrę.  

 

 

  • Lubię! 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Mysle ze bedzie 30 klatek, zarówno na konsolach jak i PC. Z tego co pamietam klatki sa zwiazane z silnikiem gry i nawet na emulatorach Okami latalo 2x szybciej w 60 fpsach, wiec musieliby nad tym pokombinować, pytanie czy za 13 funtów im sie chcialo?

Edytowane przez Velius
Opublikowano

Podobnie samo było z Dark Souls 2, gdy zrobili wersję SOTFS to po przejściu do 60 fpsów bronie psuły się dwa razy szybciej. Potem to załatali.

Serio silnik gierki by uniemożliwiał 60 klatek na sekundę?

Pierwsze słyszę chyba, niech się jakiś 'Berion' wypowie.

Opublikowano
2 godziny temu, Nemesis napisał:

Nie zdziwię się jak to będzie ten sam remaster co na PS3 tylko podbity do natywnego 1080p. 

Na ps3 jest już w 1080p. Mam pudełkową wersję i jest tam napisane 1080p.

DigitalFoundry też podawało, cytuję: "Okami HD accurately retains the original look of the game while improving both textures and image quality. According to HexaDrive, the game even operates with a full 3840x2160 framebuffer downscaled to 1080p on output."

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-wind-waker-hd-and-gamecube-remasters

 

Opublikowano

Ojezu, gracze nie zagrają w geniusz Okami, bo nie ma 60 klatek XDDDDD No strasznie te klatki uwierają w Okami, nie ma co, taka dynamiczna gra.

Opublikowano

No rzeczywiście, gracze oczekują od kolejnego remaster 11 letniej gry 60 klatek, co za zj.eby XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

 

 

Weź ty się raz a porządnie wreszcie (pipi)nij w łeb zamiast uskuteczniac tej hoiowy foruming i latanie po tematach gierek w które grasz parę lat po premierze i wielki kórva z Ciebie koneser gejmingu.

  • Plusik 7
Gość ragus
Opublikowano
19 godzin temu, Masorz napisał:

Podobnie samo było z Dark Souls 2, gdy zrobili wersję SOTFS to po przejściu do 60 fpsów bronie psuły się dwa razy szybciej. Potem to załatali.

Serio silnik gierki by uniemożliwiał 60 klatek na sekundę?

Pierwsze słyszę chyba, niech się jakiś 'Berion' wypowie.

 

To chyba zależy do tego, czy animacje są robione na 30 fps. RE4 na PC jest niby w 60, ale animacja przeładowania broni leci w 30.

Opublikowano

To teraz można się jarać grą i nazywać graczem, grając tylko zaraz po premierze? No nieźle, biedni retrogracze, a raczej RETROPOZERZY. 

 

Nie wiem co dałoby te 60 klatek w Okami, dla mnie 30 wpasowuje się w wizualia tej gry i po prostu wyglądałaby naturalnie. Ale teraz trzeba mieć w pasjansie 60 klatek i 4k, bo inaczej gracz nie dotknie.

Opublikowano
4 minuty temu, Rozi napisał:

To teraz można się jarać grą i nazywać graczem, grając tylko zaraz po premierze? No nieźle, biedni retrogracze, a raczej RETROPOZERZY. 

 

Nie wiem co dałoby te 60 klatek w Okami, dla mnie 30 wpasowuje się w wizualia tej gry i po prostu wyglądałaby naturalnie. Ale teraz trzeba mieć w pasjansie 60 klatek i 4k, bo inaczej gracz nie dotknie.

Wrzucając  po raz kolejny grę do sklepów, to mogą się chociaż trochę postarać. Zatrudnienie grafika, żeby zaprojektował ładną okładkę,  to za mało.  4K super, ale wybór opcji 60/ 30 klatek też by się przydał. Nie wspominając już np o wykorzystaniu dotykowego panelu DS4. 

Zamówiłem to Okami dlatego, że na ps2 musialem przerwać granie w połowie przygody i nigdy nie skończyłem tej gry. 

Opublikowano
14 minut temu, ragus napisał:

 

To chyba zależy do tego, czy animacje są robione na 30 fps. RE4 na PC jest niby w 60, ale animacja przeładowania broni leci w 30.

 

Crapcom robi tanie porty po najmniejszej lini oporu nie chciało im się nic ruszać z animacją i zostawili jak było.

Okami to by się przydał taki zabieg (lub bardziej opcja do wyboru), jak w ostatnim Guilty Gear albo DBZ od arc system. Animacja bez interpolacji z kluczowymi klatkami jak w anime. Ciekawe jak by się to prezentowało z tym stylem graficznym.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...