Square 8 609 Opublikowano 16 listopada 2012 Autor Opublikowano 16 listopada 2012 Tam gdzie były przynajmniej trzy platyny pododawałem spoilery, powinno się lepiej przeglądać teraz. Jakby co to piszcie co jeszcze poprawić.
MEVEK 3 552 Opublikowano 17 listopada 2012 Opublikowano 17 listopada 2012 (edytowane) Jakby co to piszcie co jeszcze poprawić. zmieniłem Nick na ten właściwy, co, jak widać wiąże sie z małymi zmianami o które teraz apeluje - sorras, ale skoro można bylo zmienić to skorzystałem z tej opcji(ponoć raz na pol-roku można, ale w moim przypadku jest to 1 i ostatni raz - PROMISE;) edit. podziękował Edytowane 19 listopada 2012 przez MEVEK
Square 8 609 Opublikowano 22 grudnia 2012 Autor Opublikowano 22 grudnia 2012 Czemu koniecznie oceniamy poziom trudności pełnymi ocenami? Uważam, że nie jest to dobry pomysł ponieważ jest kilka gier które zasługują na więcej niż 8 albo więcej niż 9, ale nie zasługują na cała ocenę więcej. O wlasnie. Powinnismy miec mozliwosc oceniania z plusami i minusami (przy czym nie wiem czy takie 4- liczone by bylo jako 3.75?). Square, skoro i tak wszystkow rzucasz w excela, nie stanowiloby to wiekszego problemu, prawda? Jak ustalimy tylko przelicznik to możecie podawać nowe oceny, Ocena z plusem np 8+ liczona by była jako 8,5. Nie wiem czy jest sens dodawać minusowe oceny czyli wspomniane przez Ciebie 3,75 przy 4-. Nic nie stoi na przeszkodzie aby to zmienić.
darkknight 54 Opublikowano 23 grudnia 2012 Opublikowano 23 grudnia 2012 Oceny 8.75 tuz chyba przesada.
Ken Marinaris 374 Opublikowano 23 grudnia 2012 Opublikowano 23 grudnia 2012 I mam teraz rewidowac wszystkie wczesniejsze oceny, bo nie mialem mozliwosci stawiania plusow i minusow wczesniej? I nadal nie wiem, oceniamy od 0.25 czy tylko 0.50 i 0.75?
Yap 2 794 Opublikowano 23 grudnia 2012 Opublikowano 23 grudnia 2012 Dziś zdobyłem kolejną platynę. Tym razem jest to Resident Evil 5 GE. Troszkę się zawiodłem, że dodatki nie wchodzą w kryteria zdobycia najważniejszego trofeum.
mr_pepeush 96 Opublikowano 23 grudnia 2012 Opublikowano 23 grudnia 2012 (edytowane) no jak skala dziesieciostopniowa nie daje Wam mozliwosci okreslenia poziomu gry, to ocenianie co 0,25 - a wiec skala czterdziestostopniowa - naaaaaa pewno da Wam satysfakcje... moze od razu wprowadzmy skale stustopniowa... jednej grze dasz na 76, drugiej 77 i bedziesz sie czul jak wielkim jestes piewca sprawiedliwosci spolecznej. a wracajac do gier... ogralem solidnie bayonette, patyny nie zrobilem, ale chetnie postawilbym 8 Edytowane 23 grudnia 2012 przez mr_pepeush 1
mashter 54 Opublikowano 23 grudnia 2012 Opublikowano 23 grudnia 2012 8+ i 9- dla mnie jak najbardziej OK, ponieważ to pozwoli ocenić najbardziej dokładnie poziom trudności. Ja jestem za, co też potwierdziłem oceną 9- dla DOA5.
MEVEK 3 552 Opublikowano 24 grudnia 2012 Opublikowano 24 grudnia 2012 (edytowane) ja sie zgadzam z pepe'm, ze 10 stopniowa skala wystarczy, by dokładnie ocenić trudność platyny niezależnie od gry. no, chyba, ze chcecie wprowadzić system oceniania ze szkoły podstawowej ale... jeśli rzeczywiście brakuje nam skali, bo np. do dziś myśleliśmy, iz to MP3 jest najtrudniejsza platyna w świecie, gdzie w chwili obecnej ogrywamy GT5, co nie idzie nam łatwo i wygląda na to, ze sie myliliśmy, bo trzeba sie niestety dobrze na pocić, by otrzymać odpowiedni wynik do promocji na Zloty Medal, co jasno i wyraźnie ukazuje nam cala prawdę o Gran Turismo 5, która w rzeczy samej zasługuję na podium, to w tym wypadku należy obniżyć/odjąć jeden stopień z każdej dotychczasowej platyny. sumując. z każdą nowo-zdobytą platyna mamy większy obraz oceny tych juz pozyskanych, która może wpłynąć na ich ujemna zmianę, ze względu na większy trud pozyskania tych nowych. Edytowane 24 grudnia 2012 przez MEVEK
darkknight 54 Opublikowano 24 grudnia 2012 Opublikowano 24 grudnia 2012 Mashter ale + i - powinny byc traktowane jako 0.5 a nie 0.25, bo z tej listy to sie powoli zenada zrobi.
Qra 160 Opublikowano 24 grudnia 2012 Opublikowano 24 grudnia 2012 Mashter ale + i - powinny byc traktowane jako 0.5 a nie 0.25, bo z tej listy to sie powoli zenada zrobi. no ale w takiej sytuacji jego 9- dla doa5 byłoby równe 8,5, przy czym 8+ także równałoby się 8,5; wiemy wszyscy że 9- > 8+
mashter 54 Opublikowano 24 grudnia 2012 Opublikowano 24 grudnia 2012 Jest dokładnie tak jak pisze Qra. Jakie to ma znaczenie, czy ja dam grze 8.75, a ktoś da 9? Ktoś czuje, że według niego jest 9, a ja czuje, że jest więcej niż 8+ i mniej niż 9 i dokładnie tak jest z doa5. Jest na pewno trudniejsze od Killzone2, ale na pewno nie tak wymagające jak Wipeout, czy Mirror's Edge. Dlaczego w takim razie nie mogę dać oceny pomiędzy tymi dwoma? To faktycznie byłoby zakręcone i żenujące, gdyby tych trudnych platyn było dwa i pół tysiąca, ale umówmy się tych gier jest 10-15, a w przeciągu roku dochodzi 5. Myślę, że jesteśmy w stanie tyle ogarnąć i nie ograniczać się do skali 1-10 dla tych, którzy czują że potrafią ocenić z większą dokładnością.
Square 8 609 Opublikowano 24 grudnia 2012 Autor Opublikowano 24 grudnia 2012 I mam teraz rewidowac wszystkie wczesniejsze oceny, bo nie mialem mozliwosci stawiania plusow i minusow wczesniej? I nadal nie wiem, oceniamy od 0.25 czy tylko 0.50 i 0.75? Od razu Ci powiem, że nie ma sensu poprawiać ocen niższych niż 8, bo te dodatkowe określeia poziomu trudności liczą się tych najtrudniejszych. Kogo obchodzi czy poziom trudności w takim Uncharted jest 6,5 czy 7. To raczej tylko do tej górnej drabinki, aby precyzyjnie określić ten najtrudniejszy tytuł. No i zmieniasz tyko tam gdzie jest widzisz taką potrzebę. Nie wprowadzamy oceny 0,25, jedynie połówki przy ocenie z plusem (+) i to jest pewne. A od was zależy czy wprowadzamy te z minusem czyli 0,75.
Emet 1 090 Opublikowano 24 grudnia 2012 Opublikowano 24 grudnia 2012 Ja jestem za tym aby poprzestać na ocenach z 0,5.
darkknight 54 Opublikowano 24 grudnia 2012 Opublikowano 24 grudnia 2012 Ja rowniez uwazam ze pozostanie przy 0.5 bedzie dobrym kopromisem.
mr_pepeush 96 Opublikowano 24 grudnia 2012 Opublikowano 24 grudnia 2012 a ja was ciupciam w sama czapeczke, dajac pelne oceny dodam tylko ze ocena plus jako 0,5 i minus jako 0,75 jest mocno bez sensu (co z 0,25?). poza tym i tak bzdury gadacie... aby zachowac obiektywizm Square musialby aktualizowac liste od kazdego z Was po dodaniu nowej oceny, bo by sie okazalo, ze np. 5 dane dla GoW3 jest niedobra ocena, bo teraz po ograniu Uncharted 3 chcecie dac tej grze 5, a GoW3 byl trudniejszy. zatem dajecie GoW3 ocene 5+, bo na 6 nie zasluguje, bo tam jest cos trudniejszego. wszyscy szczesliwi... for now... tylko za jakis czas wroci problem, z ktorym najwyrazniej borykacie sie w tej chwili: macie juz za duzo gier do opisania i brakuje wam czegos pomiedzy 5 i 6. za "20 platyn" okaze sie, ze jest cos, co bylo trudniejsze niz gra na 5, a latwiejsze niz to, co oceniliscie na 5+ i bedzie placz. wg mnie te oceny plus i minus powinny byc tylko przy ujeciu ogolnym, tam gdzie kazdy nadaje swoja ocene, a zliczanie sredniej niech bedzie z pelnych ocen. jesli 10 osob da juz oceny danego kompletu, to "polowka" nadana przez jedna osobe i tak niczego nie wniesie przy zliczaniu sredniej (ta polowka podniesie ocene o 0,5 / 11 = 0,045). juz czuje oceny 7,045 lub 8,328. ma to sens. (a jak zaokraglicie do jednego miejsca po przecinku to te polowki nie beda niczego wnosily do oceny gier, ktore ocenilo > 8 osob.) nie wylejcie dziecka z kapiela. moze po prostu raz do roku trzeba przejrzec swoja liste i dokonac dewaluacji ocen.
_daras_ 725 Opublikowano 5 stycznia 2013 Opublikowano 5 stycznia 2013 Wpadły mi dziś 2 proste platyny: Uncharted: Złota Otchłań i NFS: Most Wanted. Już Grzesiowi wysłałem info. Obie oceniam 4/10 pod względem trudności. BTW: pierwszy raz wpadły mi 2 platy w jeden dzień. Komu się udała ta sztuka? :blum1:
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 Mnie nie. Ale za to wpadła mi platyna w 24 sekundy
MEVEK 3 552 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 (edytowane) mi wpadnie za jakieś 6h - 24h w kreatorze LBP2 i tym samym platyna. w TTT2 brakuje mi najwyższej rangi offline i kilku filmików... czyli jednym słowem jest szansa Edytowane 6 stycznia 2013 przez MEVEK
Square 8 609 Opublikowano 6 stycznia 2013 Autor Opublikowano 6 stycznia 2013 Mnie nie. Ale za to wpadła mi platyna w 24 sekundy Ładnie to tak koloryzować ? Najpierw musiałeś poświęcić trochę czasu grając na PS3, aby tamta platyna wpadła tak szybko
Yap 2 794 Opublikowano 7 stycznia 2013 Opublikowano 7 stycznia 2013 Kolejna platyna. Tym razem jest to Deus Ex: Human Revolution.
mr_pepeush 96 Opublikowano 8 stycznia 2013 Opublikowano 8 stycznia 2013 ja tam wlasnie zblizam sie do mety w NFS:MW; zaczynajac gre nie myslalem o platynie, a okazuje sie, ze to banal nawet dla mnie dzis malo platyn w tym roku zrobilem, starzeje sie... wstyd zaraz bedzie kazac dopisac R&C:A4O i NFS:MW bo to poziom trudnosci zal.pl (ale gry zajedwabiste!)
MEVEK 3 552 Opublikowano 8 stycznia 2013 Opublikowano 8 stycznia 2013 (edytowane) a tak chciałem pobić rekord, no ale Du.Pa, bo wystarczy, ze pleyka jest podłączona do neta, co powoduje, ze bez względu na synchronizacje trofea sie aktualizują automatycznie - mam nauczkę(kto nie spróbuje to sie nie dowie) tym niefortunnym sposobem wpadło mi nieplanowane LBP2 z ocena 5, dziekuje i pozdrawiam. Edytowane 8 stycznia 2013 przez MEVEK
Emet 1 090 Opublikowano 10 stycznia 2013 Opublikowano 10 stycznia 2013 (edytowane) Jak będziesz miał chwilę to możesz dopisać moje 2 ostatnie (jakże ciężkie ) zdobycze Ratchet & Clank: All 4 One - 3,5 TEKKEN TAG TOURNAMENT 2 - 2 Edytowane 10 stycznia 2013 przez Emet
MEVEK 3 552 Opublikowano 10 stycznia 2013 Opublikowano 10 stycznia 2013 tez wczoraj wbiłem 100% trofkow w TEKKEN TAG TOURNAMENT 2, lecz dźwięku wpadającej Platynki nie uświadczyłem, co dziwi mnie niezmiernie jezeli chcecie to zobaczyć na własne oczy to zapraszam do tematu poniżej -> Trofea
Rekomendowane odpowiedzi