Emet 1 100 Opublikowano 7 marca 2013 Opublikowano 7 marca 2013 God of War HD - Poziom trudności prawie wszsytkich trofeów to jakieś 2/10... poza jednym... (pipi)ane challenge.. a konkretnie ostatni. Jedna z najbardziej w(pipi)iających w grach rzeczy jakie robiłem. I nie chodzi tu o sam pozorny poziom trudności jako taki.. wymagający skilla.. tylko o cholerny random. Z racji tego nie mogę z czystym sumieniem dać 2/10 Ostatecznie moje ocena trudności (powiedzmy, że średnia) to 5,5/10
Qra 160 Opublikowano 7 marca 2013 Opublikowano 7 marca 2013 Darksiders - 4,5 Platyna w 20h, kilka pucharów które można ominąć, z czego jeden może wymagać kilku podejść (aerial predator). Poza tym jedynie dość czasochłonne nabijanie levelu broni na pająkach i kompletnie idiotyczne trofeum za przejechanie 100mil na koniu, ale w tym wypadku combo pad + gumka recepturka zrobiło to za mnie.
Yap 2 795 Opublikowano 8 marca 2013 Opublikowano 8 marca 2013 Darksiders 2 - 5 Zdobywanie trofeów w tej grze to nie trudna sprawa, ale należy uzbroić się w cierpliwość. Pod koniec poziomu Apocalyptic Death był już tak dopakowany, że niemożliwością było przegrać choć jedno starcie. Bossowie na kilka strzałów, a po przejściu The Crucible mam absolutnego cyborga. Jedne opętane kosy zupgradowałem do granic możliwości (blisko 300 danage'u, Frost Damage, Execution Chance - 81%, Health i Wrath steal po 35% i wszystko ginie od patrzenia na Death. Bardzo udana gra. Gdyby nie te przeklęte freezy dałbym nawet 9kę jako ocenę końcową.
XM. 11 036 Opublikowano 9 marca 2013 Opublikowano 9 marca 2013 GoW 2 - 4Po "jedynce" i "trójce" przyszła pora na najlepszą część serii. Już jestem tak wprawiony w mechanikę gry, że przeszedłem jak burza znając każdy zakamarek świata, a mimo wszystko grałem 7,5h i to tylko pokazuje jak długa ta część musi być dla osoby która nie obcowała wcześniej z tym tytułem. Cudo i sama przyjemność.
MEVEK 3 618 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 (edytowane) nie wiem, jak to sie stalo, ale sie udalo... Dead Space 3 zaliczony w 100%, ale zsynchronizowany w 97%, co chyba nie jest jakims problemem, by mnie dodac do listy ? DS3 - 8.0 (bylaby wyzsza, ale HC robilem z kilkoma save'ami, stad taka, a nie wyzsza. pozdro.. Edytowane 18 marca 2013 przez MEVEK
Kalinho_PL 334 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 (edytowane) Ja wiem, że każdy ocenia indywidualnie, subiektywnie itd ale kurde, 8/10 dla DS3? Ja właśnie kończę i zastanawiam się czy dać 3 czy 4 Nieskończona amunicja, nieskończone surowce, możliwość bezpiecznego grania w trybie HC, broń, która zabija jednym strzałem, co-op... no kurde W tej średniej gierce jedyna trudność to konieczność przebrnięcia przez monotonnie wylewającą się z ekranu aż czterokrotnie. Pierwsze przejście i zrobienie wszystkiego zajęło mi 28h (dzięki mashter za chęć pobiegania w co-op'ie ). Drugie, na classicu - 11. Trzecie przejście na survivalu już tylko koło 7:30 (używając broni 'Łapka'). Pisząc to kończę hardcore i pewnie będę miał coś koło 6:30 (jednak co jakiś czas wychodze z gry i robię backup save'a). Czyli jedyna 'trudność' to czas a każdy hunter wie, że czas na zrobienie platyny nie podbija trudności platyny Mevek, zarzuć swoim PSNID to wtedy zobaczę w co tam grałeś i może znajdę usprawiedliwienie Twojej oceny. Osobiście uważam, że DS3 jest łatwiejszy do zrobienia niż takie U2. Wymaga po prostu masy czasu i trochę kombinowania (tryb HC i odblokowanie DH do strzelania w każdym trybie). Dobra kończę marudzić i jadę z 14 chapterem Edytowane 18 marca 2013 przez Kalinho_PL
darkknight 54 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 Sam sobie odpowiedziales czemu wasze oceny beda sie diametralnie roznic. Ty skorzystales z furtki zeby uzywac "Lapki" w trybach w ktorych Mevek tego nie robil.;p
MEVEK 3 618 Opublikowano 18 marca 2013 Opublikowano 18 marca 2013 (edytowane) do 3 razy probowalem zrobic HC i ginalem w zwyklych momentach, bo nie trafialem ze staza, bo to bo tamto.. przeciwnicy imo sa bardzo szybcy w tej czesci i nie ma miejsca tu na bledy. po bledzie jest juz za pozno na poprawki. kilka bledow w grze i nie masz co isc dalej, bo zabraknie apteczek albo naboi. wiec poszedlem po rozum i skorzystalem sobie z furtki. HC robilem jako drugie podejscie solo wiec bylo mi ciezko. nie urzywalem nic innego, jak tylko tego save ze 3 razy. ot co. gdyby tego glitcha nie bylo, pewnie czekalbym na neta i gral w coopie, ale to i tak na to samo by wyszlo, moze oczko nizej, jesli kooperant byl by dobry manualnie edit. ciekawe jaka bys wystawil ocene jesli nie bylo by tego calego syfu? infinity ammo tez juz jest naprawione, bo sprawdzalem i juz na clasicu mi nie chodzilo. gra jest trudna, to bledy czynia ja latwa, czyli dla uczciwego gracza prawdziwy HC solo. Edytowane 19 marca 2013 przez MEVEK
Kalinho_PL 334 Opublikowano 19 marca 2013 Opublikowano 19 marca 2013 (edytowane) Usuwasz patche i wszystkie glitche działają. Pytanie jaką dałbym ocenę gdyby nie było glitchy uważam za trochę bez sensu. Wiadomo, że wtedy byłoby bardzo trudno. W tym temacie piszemy jak trudno jest zrobić w czymś platynę. Używając wszystkich możliwych opcji, platyna w DS3 nie jest żadnym wyzwaniem tylko cholernie długim grindem. No ale jak już chcesz wiedzieć to, gdyby nie glitche, byłaby to platyna nawet trudniejsza od DS2. W 2 można saveować 3 razy. W 3 masz jeden save (da się jednak 'uciekać' z gry używając 'save and quit' gdy widzimy, że mamy przesraną sytuację). Byłoby wtedy mniej więcej tak trudno jak w Max Payne 3 (którego jeszcze nie pokonałem ale uważam, że to tylko kwestia zmuszenia się do przyjęcia tych ewentualnych porażek na klatę ). Jeszcze jedna rzecz mevek - hc powinno się robić na samym końcu, bo wtedy dostajesz masę bonusów z poprzednich przejść (nie mówię o glitch z "Łapką" tylko o dodatkowych kombinezonach, częściach broni i surowcach pozwalających na szybszy upgrade postaci). Sam sobie utrudniłeś granie No i podaj tego swojego PSNID jeżeli to nie tajemnica. BTW mam 6h na liczniku i lecę 18 chapter Zaraz platynka. Następną grą na celowniku jest CoD:BO2. Są jacyś chętni na zombie? BTW2 - darkknight - czy Ty mnie hejtujesz? Zagrałbyś coś ze mną wreszcie edit - jest platynka. przejście na hc zajęło mi nawet mniej jak 6:30 Ja dla tej gry daje 4/10 ale bez glitchy byłoby znacznie, znacznie wyżej. Edytowane 19 marca 2013 przez Kalinho_PL
Square 8 711 Opublikowano 19 marca 2013 Autor Opublikowano 19 marca 2013 Sprawdź sobie w pierwszym poście, masz tam namiar na każdego kto udzielał się w tym temacie. God of War: Ascension - jak dla mnie jest to poziom GoW 3. Hard jest trochę trudniejszy niż w finale trylogii, ale brak wyzwań obniża trochę poziom. Daletego mocne 5 dla pierwszych przygód Kratosa.
MEVEK 3 618 Opublikowano 19 marca 2013 Opublikowano 19 marca 2013 (edytowane) w takim razie mozemy obnizyc ocene o 1 oczko, co daje nam 7.0 clasic, pure surv. czy hc, nie da sie zrobic ze wspomagaczami, wiec skad miales raczke? - to moze wyjasnic nam caly spor, bowiem ja jechalem ten poziom na golasa moje jak i inne dane sa w 1 poscie.tylko spokojnie przegladaj, bo gdzies tam w moich trofeach jest trudna platyna 10/10, ale ja wbije gdzies za 2.5 miecha Edytowane 19 marca 2013 przez MEVEK
darkknight 54 Opublikowano 19 marca 2013 Opublikowano 19 marca 2013 Sry za OT. Nie Kali nie hejtuje Cie , po prostu w niektorych kwestiach mam diametralnie inne zdanie.
mashter 54 Opublikowano 19 marca 2013 Opublikowano 19 marca 2013 (edytowane) Dziwne, po raz pierwszy w historii ludzkości ludzie mają inne zdanie o tych samych tematach Ja uważam, że Kalinho w tym delikatnym sporze ma rację. Nie ma znaczenia, czy ktoś używa glitchy, czy nie. My tutaj oceniamy poziom trudności platyny. Ja też przechodziłem Dead Space (jedynkę) na najwyższym poziomie bez żadnych glitchy i dla mnie to było trudne, choć ktoś mi mówił (nie pamiętam już kto) żeby jakiś glitch zrobić na nieskończoność ammo, czy inny badziew. Ja jestem graczem starej daty i nigdy nie zrozumiem przechodzenia gier na nieśmiertelności, czy innych bzdurach, ale ocena poziomu trudności platyny powinna zawierać wszystkie możliwe opcje, dzięki którym tę platynę da się zrobić w możliwie najłatwiejszy sposób. Dlatego najbardziej lubię wbijać hardcorowe bijatyki, bo tam nie ma glithcy, że się combo samo zrobi Edytowane 19 marca 2013 przez mashter 1
Kalinho_PL 334 Opublikowano 19 marca 2013 Opublikowano 19 marca 2013 (edytowane) @ MEVEK - masz platynę w MP3, GT5 i paru CoDach a dajesz 8 dla DS3 Co do rączki i innych cudów jakie można robić w DS3 to poczytaj sobie tutaj: klik, ogólnie wszystko polega na pozbyciu się patchy. Mówiąc o wspomagaczach w innych trybach miałem na myśli bonusy jakie się dostaje za przechodzenie gry na poszczególnych poziomach trudności. Pamiętać też należy o tym, że posiadając on-line pass dostajemy na starcie najlepszy imo shotgun z karabinkiem a posiadając save z ME3 dostajemy zbroję z maksymalną ilością miejsca w plecaku. Tryby classic i survival nie różnią się wtedy niczym od zwykłego przejścia DS3 na hardzie co przecież nie jest trudne. Jedyny problem w 'legalnym' przejściu stanowiłby hardcore. Można zginąć w wielu głupich miejscach (ja prawię zawszę ginę na klifach pomimo tego, że widziałem tą sekwencję 4 razy) i pewnie szybko się zniechęcić do powtarzania gry od początku. @mashter - cieszę się, że nie jestem sam w moim rozumowaniu pojęć 'trudna gra' i 'trudna platyna' @darkknight - high five! hehe Edytowane 19 marca 2013 przez Kalinho_PL
MEVEK 3 618 Opublikowano 19 marca 2013 Opublikowano 19 marca 2013 (edytowane) myslalem, ze ktos cos napisze, wesprze mnie, ale niestety musze sie bronic sam, bez mego aniola stroza @ chlopaki - to co piszecie jest sprzeczne z tym tematem, bo my tu oceniamy platyny na wlasnych skorach, probujac sil we wlasnym zakresie, tak jak komu odpowiada, a nie pod katem glitchy w danej produkcj. jezeli dalej tak bedziemy patrzyc to wszedzie bedziemy sie doszukiwac bledu, by tylko zanizyc note, a przeciez nie o to chodzi. to calkowicie zmienia system oceniania, przeciez tych glitchy i tak nie bedzie, za jakis czas, bo latka zostanie zaimplementowana juz na plycie, badz cyfrowo(jesli juz nie jest), i co w tedy zrobimy z takim rankingiem, chyba wsadzimy komus w buty innym przykladem tutaj rowniez moze byc MGR:R, ktore jak wiemy do latwych nie nalezy, ale nie jest tez az tak trudne, jak MP3, bo mozna stosowac dodatkowe bonusy, jak nieskonczona ammunicje, czy granaty ogluszajace, no spoko.. ale co powiecie na goscia, ktory przeszedl cala gre na swoj wlasny, dowolny sposob na S bez uzycia wspomagaczy(jak ktos tam z filmiku)? taki gosc na pewno mialby tu cos do dodania, bo ocena i sposob przechodzenia jest nasza indiwidualna sprawa i tego sie trzymam. kiedy rzucalem pomysl o takim temacie, nie myslalem o kanciarstwie, co najwyzej naginaniu zasad. " nie poddam sie zbrodniczej przemocy " Edytowane 19 marca 2013 przez MEVEK
mashter 54 Opublikowano 19 marca 2013 Opublikowano 19 marca 2013 Według twojego toku myślenia ostatni Rayman ma poziom trudności 150/10, bo ja grałem cytuję: "na swój własny sposób" i robiłem cała grę na 100% razem z time trialami bez straty życia. Vanquisha challenge robiłem bez granatów ogłuszających i jak mi się przegrzał silnik, to restartowałem, bo przecież to lameriada. Nikt tutaj nie mówi o kodach, czy specjalnych game sharkach. Kalinho mówi o rzeczach, które są dostępne w grze i za co odpowiadają tylko i wyłącznie twórcy gry. Tak samo możesz nie używać linki Batmana przez cała grę jak kopiowania przedmiotów w Dead Space - obydwa elementy zaliczają się do contentu gry, a to że jedno jest celowo zaimplementowane, a drugie nie, to już wina - powtórzę po raz drugi - developera. Ja nie kopiują itemów, nie gram z nieskończoną amunicją itd. bo ja po prostu nie miałbym z tego żadnej satysfakcji, ale jeśli gra na to pozwala, to nie będę kogoś nazywał oszustem kto z tego korzysta. 1
Yap 2 795 Opublikowano 20 marca 2013 Opublikowano 20 marca 2013 Sleeping Dogs - bardzo fajna gierka, którą niespodziewanie dostałem w gratisie wraz z Tomb Raider'em. Pewnie nigdy bym po nią nie sięgnął gdyby nie to. Abstrahując od samej rozgrywki, platyna w tej grze jest dość prosta lecz zdziebko czasochłonna jak na gry tej generacji. Nie ma jednego nawet elementu, który sprawia trudność a'la hardcore. Większość trofeów zdobywa się w locie i zanim sie obejrzymy jest koniec fabuły i gra wymusza na nas odrobinę grindingu. Wszystko w akompaniamencie niezłej muzyczki. Ocena 4/10.
Mejm 15 363 Opublikowano 20 marca 2013 Opublikowano 20 marca 2013 Darksiders - latwa platyna. Sama gierka 7-/10. A nastepne bedzie Sleeping Dogs. Jak ja kocham platyny bez online.
darkknight 54 Opublikowano 24 marca 2013 Opublikowano 24 marca 2013 GoW:A wbity.Swietna gierka chociaz juz nie powalila mnie tak jak 3-cia czesc.Ocena 5.
Square 8 711 Opublikowano 24 marca 2013 Autor Opublikowano 24 marca 2013 Podlinkowałem tematy do kilku gier (m. in. Burnout, Dead Nation, Gody, Unchartedy, WHD), dajcie znać czy chcecie coś takiego, bo trochę z tym zabawy jest. No i jakby co to piszcie, co chcielibyście dodać, co zmienić itp. 4
darkknight 54 Opublikowano 24 marca 2013 Opublikowano 24 marca 2013 Bardzo ciekawy pomysl , i mysle ze trafiony.
MEVEK 3 618 Opublikowano 24 marca 2013 Opublikowano 24 marca 2013 (edytowane) bardzo mnie cieszy ta nowa aktualizacja koniecznie trzeba to zastosowac do reszty tematow i bedzie Hit. rowiez mozna by to samo zrobic w odniesieniu o inne tematy, jak np. GTA, MGS, Killzone, ktore sa w oddzielnych dzialach. lapiesz Plusy. Edytowane 24 marca 2013 przez MEVEK
Square 8 711 Opublikowano 24 marca 2013 Autor Opublikowano 24 marca 2013 Podlinkowałem te tytuły, które podałeś plus kilka innych. Nie wszystkie gry mają swoje tematy, np. Dead Space 3, więc siłą rzeczy nie będzie odnośnika. Będe sobie w wolnych chwilach linkował, ale jak chcecie jakieś konkretne tytuły to piszcie.
MEVEK 3 618 Opublikowano 24 marca 2013 Opublikowano 24 marca 2013 fajnie, ze nasze forum sie bogaci sie w nowe silniki, kotre ulatwiaja przegladanie - domniemam, ze to nowosc ten odnosnik?
Rekomendowane odpowiedzi