Skocz do zawartości

Monster Hunter 4 Ultimate (tematyka offline)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W sumie się zastanawiałem kiedyś nad edycją kolekcjonerską MH Tri na Wii, tam też był kuferek, na zdjęciach podobnie wykonany jak ten z 4G. Przypomina mi się kolekcjonerka Heroes V z drewnianą skrzynką... Takie pierdoły to bym chętniej kupował...

 

Niemniej, może pomyślmy o nowych wyzwaniach... jak na przykład...

http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20141127193058/mogapedia/fr/images/1/1c/MH4-Dara_Amadyura_Render_001.jpg

Opublikowano

no właśnie, ciekawe czy to wyzwanie czy coś w stylu lao shan lunga, czyli żmudne nawalanie w niewiele robiącego wroga.

 

no ale jest o tyle ciekawe że np lao miał ok 70metrów długośc, a ten wąż ma 440metrów XD prawie pół kilometra długości s(pipi)ysyn XDD

Opublikowano (edytowane)

W piątce będzie pewnie smaczek dla czytających Diunę, tj. parokilometrowe czerwie pustynne, a zbroje z nich będą miały skill na położenie potwora.

 

Nie mogłem się oprzeć i oglądnąłem początek filmiku- cutscenka na początku, w której drużyna jest na wyniesieniu otoczonym przepaścią i dalej ścianami skalnymi, nagle łomot, wszystko się rusza i wali, podłużny kształt pnie się w górę szpicu skalnego, zbliżenie na mordę i obowiązkowy ryk, prezentujący szerokie rozwarcie paszczy. Potem się tłuką na jakiejś a'la arenie, nie oglądałem długo, ale wężor oprócz miażdżenia może też strzelać czyms... energią?

Wg komentarzy walka jest dość...

And believe me, soloing this is one of the most frustrating experience you'll have, having extra people really does alleviate some of the stress.

no...

 

Ale... Będzie normalne multi :>

 

 

Edit: No i warto dodać fakt, że na cutscenkach są nasze własne postaci, generowane na bieżąco przez silnik gry.

Edytowane przez gkihdghdhj
Opublikowano

MH to coś tak zayebistego, że od paru dni chodzi mi po głowie kupienie konsolki która jest mi wcale do growego życia nie potrzebna, tylko po to by znów zapolować. Około 5 lat minęło od ostatniego zanurzenia Great Sworda w ciele bestii, a mimo to tytuł ten wywołuje i przypomina emocje jakie tylko on potrafił w graczu wskrzesić. Jak pomyślę, że później mógłbym nadrobić część 3cią to już całkiem mięknę, a przecież miałem kupić Lego ;(

Opublikowano

w ogole racki mh trzeba podzielić na japońskie i nie-japońskie bo to inna bajka. ale ciekaw jestem kiedy ci ludzie dostali gre do testów, bo jak wiadomo przejście jej zajmuje ze 200 godzin , ciekawe po jakim czasie napisali recenzje

 

 

ja za to męczyłem dziś demo, starałem sie zwrócić uwagę na grafikę i textury żaby żeby porównać z tymi fotkami wcześniejszymi - i kurde sam nie wiem, z jednej strony widać ze tekstury są słabe ale przez większość czasu gdy wróg jest troche dalej to i tak tego raczej nie widać, bardzo bym chciał zobaczyć na własne oczy new3dsa zanim go kupie, oczywiście mam na myśli pogranie chociaz 2 minuty w MH na nowym. w ultimie powiedzieli że może być kiepsko bo nie rozpakują dla mnie konsoli, i mogą mi pokazać jeśli sie okaże że któryś z pracowników bierze dla siebie konsole i będą mieli rozpakowaną "prywatnie" w sklepie...

no cóż....

 

zarazem powiedzieli że jutro jest znikoma szansa na kupno gry, i żebym zadzownił po 15. że prawdopodobnie w czwartek rano będzie mozna kupić...

jutro chyba wpadne w letarg jak cartman w southpark, żeby jakoś przeczekać do czwartku

Opublikowano

Jeżeli chodzi o tekstury to moim zdaniem efekt dodatkowo potęguje jaskrawa kolorystyka. Porównywałem demo czwórki z 3U i w trójce owszem, tekstury są wyraźniejsze, za to dodatkowo bardziej stonowana kolorystyka sprawia że nie kłują tak w oczy jak te z czwórki. W MH4 poszli w jakieś nienaturalne pastele - żółcie, czerwienie i pomarańcz. Do tego jaskrawa zieleń i efekt taki że część lokacji wygląda jak usłane wymiocinami. Najgorszy jest pierwszy plan, im dalej sięgamy wzrokiem tym lepiej to wygląda.

 

Ze swojej strony dodam jeszcze że nie kupuje tej śpiewki o downgradzie grafiki ze względu na rozbudowaną mechanikę i obszerne lokacje. Miejscówki są wcale nie większe niż w 3U a jakoś ciężko mi uwierzyć żeby tyle pary poszło w wspinaczkę i skoki po elementach otoczenia. Być może pełna wersja i ogląd zniszczalności otoczenia zrewiduje moje poglądy na ten temat. Póki co może wyjdę na hejtera Nintendo ale kij z tym - jak narazie bardziej wygląda mi to na "promocję" n3DSa niż rzeczywiste niedomagania poprzednika. Zresztą gdyby o moc się rozchodziło to mogli dać opcję lepszej jakości grafiki kosztem efektu 3d. Ja zdecydowanie wolałbym lepsze tekstury zamiast 3d którego przez większość czasu i tak nie używam.

Opublikowano

popieram w pełni.

też bym chciał żeby wywalili to całe 3d i dali lepsze tekstury

 

też nie łykam bajki o przyczynie pogorszenia tekstur. gdy zobaczyłem pierwsze screeny przeraziłem się ale mowili że otoczenie będzie znacznie większe, przez chwile myślałem że może cała mapa będzie bez loadingów między lokacjami, albo będą 3-4 wielkie lokacje zamiast 10 małych. ale okazało sie że to nieprawda i wielkość lokacji jest bardzo podobna do poprzednich gier, a to że są wielo poziomowe? no moze to troszke obciąża sprzęt bo wielkość jest podobna to niby mieści się więcej rzeczy na tej samej przestrzeni bo dochodzą skaly, albo "pajęczyny" itp. ale mimo wszystko uważam że aż taki spadek jakości tekstur nie jest uzasadniony...

na lekką obrone trzeba powiedzieć że modele postaci i potworów dobrze wyglądają i mają lepsze cieniowanie niż kiedyś, ale to też nie jest wystarczającym powodem - jestem wkurzony na jakość tekstur

Opublikowano

http://www.metacritic.com/game/3ds/monster-hunter-4-ultimate

Bardzo pochlebne recenzje. Najlepiej oceniany MH?

nie wszystkie :P

 

 

The combat is the most frustrating aspect of Monster Hunter 4, which is terrible because clearly combat is supposed to be the cornerstone of the game. The attack animations are all extremely slow, and there's no way to cancel them. What this means is that most of the time, attacks will miss because of the terrible camera, and then it takes a painfully long amount of time for the attack to be over so you can re-position yourself in a different direction, only to more than likely miss again. It's not just the attack animations either. Every time my character drank a potion, he felt the need to do a strongman pose for a few seconds that left me open for attack. I usually had to leave the area during the bigger fights in order to use items so that I wouldn't get attacked during the animations. Add in the fact that most of the monsters are very fast and can do very high damage to you in only a few hits, and combat becomes high risk but very low reward.

Opublikowano

The combat is the most frustrating aspect of Monster Hunter 4, which is terrible because clearly combat is supposed to be the cornerstone of the game. The attack animations are all extremely slow, and there's no way to cancel them. What this means is that most of the time, attacks will miss because of the terrible camera, and then it takes a painfully long amount of time for the attack to be over so you can re-position yourself in a different direction, only to more than likely miss again. It's not just the attack animations either. Every time my character drank a potion, he felt the need to do a strongman pose for a few seconds that left me open for attack. I usually had to leave the area during the bigger fights in order to use items so that I wouldn't get attacked during the animations. Add in the fact that most of the monsters are very fast and can do very high damage to you in only a few hits, and combat becomes high risk but very low reward.

Noo... zasadniczo wszystko się zgadza. I właśnie za to kochamy MH ;-)

Opublikowano

Pogralem troche w demo i jestem bardzo zadowolony. SA dostal nowy cios konczacy combo ( tryb topora = A, X, A,A,A...i konczymy R, zeby wykonac efektowny piruet - miodzio) Oczywiscie do nowych broni trzeba sie przyzwyczaic. Gore magale rozwalilem za pomoca SA. Bestia jest ruchliwa :D

Insect Gaive bardzo mi sie podoba. Niesamowicie latwo wskakuje sie na plecy bestii ( moze nawet za latwo?). CB jest fajny, ma potencjal, ale myslalem ze bardziej mi sie spodoba i ze bedzie moja main bronia. Combo toporem jest faktycznie trudne do "wlozenia", ale mocarne w hooj. Specjalnie dlugo nie gralem w demo, zeby tylko zaostrzyc apetyt ( taka "przystaweczka" :) ). Eeeh, granie w ta gre bedzie sie liczylo w setkach godzin :P Mam nadzieje  ze pobije swoj rekord w MH3U ( prawie 400 h )

Zauwazyliscie ze demo ma wylaczony licznik "wlaczen" ? Myslalem ze N pojdzie po rozum do glowy i wylaczy to dla wszystkich dem, ale nie ( co za debilizm).

Opublikowano (edytowane)

 

Zauwazyliscie ze demo ma wylaczony licznik "wlaczen" ? Myslalem ze N pojdzie po rozum do glowy i wylaczy to dla wszystkich dem, ale nie ( co za debilizm).

 

Niektóre dema mają nieograniczoną ilość uruchomień, głównie specjalne demka z kodów, jak np. MH4U czy SSB

 

A wiecie co? chyba mnie dziś Yano znienawidzi ^^

Edytowane przez Rayos
Gość ragus
Opublikowano

Obejrzałem recenzę na IGN. Fajnie się prezentuje ten nowy kijek, chyba spróbuję zamienić LSa na niego.

Opublikowano (edytowane)

 

The combat is the most frustrating aspect of Monster Hunter 4, which is terrible because clearly combat is supposed to be the cornerstone of the game. The attack animations are all extremely slow, and there's no way to cancel them. What this means is that most of the time, attacks will miss because of the terrible camera, and then it takes a painfully long amount of time for the attack to be over so you can re-position yourself in a different direction, only to more than likely miss again. It's not just the attack animations either. Every time my character drank a potion, he felt the need to do a strongman pose for a few seconds that left me open for attack. I usually had to leave the area during the bigger fights in order to use items so that I wouldn't get attacked during the animations. Add in the fact that most of the monsters are very fast and can do very high damage to you in only a few hits, and combat becomes high risk but very low reward.

 

powiesił bym takiego za jaja.

widać że jakieś niedojebany newfag to pisał, pewnie pograł w gre 3 godzin, nie nauczył sie nawet w 5% jak sie w to gra i już biadoli i płacze, co za pizda :/

 

 

równie dobrze dark souls mogło by dostać 2/10 od takiego fagasa bo pograłby godzine, umarł 500 razy i powiedział że gra jest za trudna ...

na stos z takimi.

 

 

 

A wiecie co? chyba mnie dziś Yano znienawidzi ^^

 

nawet mnie nie wkurzaj...................................

 

 

Insect Gaive bardzo mi sie podoba. Niesamowicie latwo wskakuje sie na plecy bestii

 

a ja mam mieszane uczucia, na plecy sie super latwo wskakuje, ale jakoś pozostałe ciosy wydają sie mało konkretne, nie czuje w nich mocy, nawet nie mam pewności gdzie trafiają bo broń macha nawszystkie strony

 

 

 

EDITYTTTTT

 

dzowniłem do świata gier, czekają na paczke która może dojść dziś, na pytanie czy można dziś kupić powiedzieli że spoko jeśli paczka dojdzie. nie robili kłopotów typu "no wiem pan premiera jest w piątek, nie wypada dziś.."

 

więc jest szansa! :D

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

 

 

 

dzowniłem do świata gier, czekają na paczke która może dojść dziś, na pytanie czy można dziś kupić powiedzieli że spoko jeśli paczka dojdzie. nie robili kłopotów typu "no wiem pan premiera jest w piątek, nie wypada dziś.."

 

więc jest szansa! :D

 

 

Ja za godzinkę jadę :) u siebie tzn. 

Edytowane przez Rayos
Opublikowano

genjuro jak bardzo cie to wkurza to masz skilla który znacznie przyspiesza jedzenie, dosyć łatwo go chyba dopchać kamieniami

 

 

btw pomyślcie co by było jak by MH miał system leczenia jak np mgs - czyli jak masz wybranego potiona i życie schodzi do zera to on automatycznie sie wypija i leczy tak jak rations w mgs. to praktycznie by zabiło całą frajde z gry. wiadomo że człowiek sie wkurza jak w czasie leczenia oberwie jeszcze bardziej ale to jest właśnie urok tej gry, tak samo jak w dark souls leczenie zajmuje chwile - inaczej było by za łatwo

Opublikowano

Ja tam nie mam nic do delay'a po leczeniu, ale ta animacja przeciągania się faktycznie jest irytująca. Mogli by zrobić tak żeby z niej zrezygnować a zamiast tego wydłużyć samą animacje spożywania potiona tak żeby czas był ten sam co obecne wypicie+prężenie muskułów po wypiciu. I wtedy skille tylko skracaja/wydłużają animacje - systemowo nic się nie zmienia, za to hantier nam się głupkowato nie wygina podczas gdy za jego plecami szarżuje jakiś plujący ogniem i kwasem maszkaron ;-)

 

A tak poza tym to powiem Wam że dopada mnie hajp. Grę pewnie dostanę dopiero w piątek, a już się nie mogę doczekać. Przewertowałem bestiariusz i "jaram" się. Cieszy mnie powrót tylu starych znajomych, ale ale - czy mi się zdaje czy to pierwszy duży MonHun bez tego pi#$% Plesiotha!?

Opublikowano (edytowane)

plesa nie było w mh3 i portable3

 

w sumie dobrze ze go nie ma :P

 

 

edit

ultima mówi że czekają aż przyjdzie dostawa na magazyn któa powinna być dziś ale w sklepie dopiero jutro więc dupa zbita

 

ale świat gier chyba bezposrednio do sklepu dostanie dostawe więc jest szansa że dziś będą mieli

Edytowane przez Yano

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...