Skocz do zawartości

Monster Hunter 4 Ultimate (tematyka offline)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dobra, coraz wiecej info sie pojawia wiec wypada założyc teamt osobny żeby w pogadankach nie bylo bałaganu

 

macie filmik sprzed paru dni

 

 

i pare informacji z wywiadu

 

- MH4 powstaje od dwóch lat i tworzy go największy zespół w historii serii.

- Tsujimoto mówi o nowym wyzwaniu: poszerzeniu swobody wyboru na lądzie (prawdopodobnie dlatego w "czwórce" nie uraczymy pływania).

- Nową koncepcją dla kolejnej numerowanej części jest tym razem wykorzystanie różnicy w wysokości terenu (Fujioka mówi o podejmowaniu refleksji nad dotychczasowym stanem serii i wprowadzaniu rozważnych zmian). Będzie więc można, jak wspominał Zax, atakować wrogów zeskakując na nich.

- Celem zespołu jest dać większą radochę z poznawania fabuły, m.in. dlatego przygotowano największą liczbę NPC w historii serii.

- Bazą jest tym razem karawana zwana Barubare, dzięki czemu będziemy mogli wybierać sobie miejsca do których chcemy się udać.

- Słowem kluczem w przypadku MH4 jest "przygoda".

- Tsujimoto mówi, że chce dać graczom "drame" podczas grania w singlu.

- Fujioka dodaje z kolei, że wiele pary idzie w to, aby osobom grającym w pojedynkę dać poczucie immersji.

- W trakcie podróży, tzn. z biegiem fabuły, będziemy odwiedzać osady charakteryzujące się różnymi unikalnymi cechami.

- MH4 daje pełną swobodę w ustawieniu kamery.

- Monster Hunter 3G powstawał w tym samym czasie co MH4 w związku z czym niektóre funkcje "czwórki" były już w wersji 3G (np. target camera).

- Zespół przygotowuje oczywiście nowe bronie, będą też nowe "chwytliwe" elementy.

- Fujioka twierdzi, że gra ma dawać przyjemność nawet podczas bezcelowego biegania.

- Tsujimoto na zakończenie powiedział, że chce dać poczucie świeżości, lecz bez rezygnowania z nabytego dotychczas know-how. Zaręcza, iż Capcom przygotowuje mnóstwo nowych rzeczy.

 

 

ja dodam że czuje w tych tekstach że capcom dostał po głowie za ten filmik i wielu graczy nie jest zadowolonych z tego skakania i platformowego biegania, dlatego tak wielokrotnie powtarzają słowa że chcą zrobić wyważone zmiany nie zmieniając zbytnio tego co gracze pokochali , oby to byla prawda bo filmiki pokazują że znacznie odbiegli od poprzednich części (wbrew zasadzie "nie naprawiaj czegoś co nie jest spier.dolone" )

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

w koncu wypada zalozyc osobny temat

 

nowy trailer z tgs

 

niektre potwory wygladaja fajnie a nawet bardzo fajnie w porównaniu z tym niebieskim pokemonem z 3G na DSa

ale grafika otoczenia/tła jest okropna, wszystko rozmazane, bez detali, i żółte kolory...

 

 

a tu 20min gameplayu

Opublikowano

po tym długim filmiku widać że jednak troche mosntera zostalo w tej grze, ale różnice sa jeszcze wieksze niz miedzy dragon age 1 i 2 gdzie z rpga zrobili sieczke na 3 guziki

 

od 10 min jest pokazana nowa bron, calkiem ciekawa, chociaz malo ciosów pokazali. w jej skład wchodzi robal ktorego można wysyłać żeby wysysał z wrogów energie i dzięki niej dodawał buffy (pewnie podobne do hunting horna)

 

wczesniej mowilem ze tła są okropne ale chociaz potwory wygladaja lepiej niż na psp, jednak to nie prawda, na gameplayu widac ze tigrex ma okropne textury i jest o wiele bardziej ząbkowany niz na psp

 

w sumie aż tak mi nie żal że nie mam DSa

Opublikowano

fak rzeczywiscie, i to nawet ja zrobilem ten wczesniejszy... zupełnie o tym zapomniałem :P

 

prosze kogoś dobrego o skasowanie jednego z nich i przeniesienie postów do drugiego

Opublikowano

Yano, nie narzekaj, wiem ze to kochasz ;) wyglada niezle, stary dobry MonHun z paroma nowymi opcjami. I nie przesadzaj, jakie to znowu gigantyczne zmiany, wieksze niz miedzy DA i DA2? Ja tu widze tylko otwarty teren(chyba), pare nowych urozmaicen dla Felyne, nowa bron i uwaga - mozliwosc SKAKANIA i wspinaczki w niektorych miejsach! Straszne, naprawde! Naprawde wolisz zeby gra sie nie rozwijala tylko siedziala dalej z tymi samymi opcjami? takie cos bedzie powiewem swiezosci i wymusi nowe taktyki i w ogole akcje, ja tam sie ciesze ze zmian. I tak apropo : http://gematsu.com/2...h-2013-in-japan

 

Online potwierdzony

 

I jeszcze 2 kolejne filmiki:

 

http://www.youtube.com/watch?v=8XeUek0OvNU&feature=player_embedded

[media]http://www.youtube.com/watch?v=dI2exvbQLZo&feature=player_embedded#![/media]

Opublikowano (edytowane)

Szkoda że wychodzi na konsole dla dzieci od tych zlodzieji z nintendo. Mh powinno wyjsc na konsole dla prawdziwych mezczyzn, ps vita. Sama grafika nie powala, ale niczego lepszego sie nie spodziewalem od tych leni z capcomu. Tak dopakowanej wersji jak mh unite to juz chyba nie dostaniemy.

Edytowane przez ukk
  • Minusik 3
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

To prawda, po capcom mozna sie spodziewac takich ruchow. Ale MH4, bedzie oferowal troche nowych rozwaizan wzgledem poprzednich czesci, wiec moze beda chcieli dzieki temu zwrocic uwage wiekszej ilosci odbiorcow.

Ghost Recon, Fire Emblem, Nowa Castlevania, MH3, MH4 (jak wyjdzie). Kurcze coraz wiecej tytulow, ktore mnie interesuja. Mialem kupic vite ( troche ze wzgledow na mh), ale jestem coraz blizej decyzji, aby zainwestowac w swojego pierwszego handhelda ze stajni nintendo ;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

ujawnili zaryz kolejnej nowej broni! nie spodziewałem sie że bedzie ejszcze jedna

 

mh4_new_weapon.jpg

 

detale mają byc w grudniowym famitsu

 

wyglada jak niby mieczo-topór?

przypomina troche GSa ale pewnie bedzie jakąs wariacją

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

lol ta nowa broń nazywa sie charge axe i jest to wielki HNS (tarcza i miecz) który zmienia sie w topór, prawdopodobneie podobny w użyciu do GS (czyli powolny)

 

 

mh4_charge_axe_01_thumb.jpg

mh4_charge_axe_02.jpg

mh4_charge_axe_transform-1024x102.jpg

Opublikowano

jeszcze pare screenow z gry

mh4_chargeaxe_02.jpgmh4_chargeaxe_01.jpg

mh4_chargeaxe_08.jpgmh4_axemode_01.jpg

 

mh4_chargeaxe_07.jpgmh4_swordmode_03.jpg

 

 

wygląda ciekawie, jednak nadal mnie zastanawia jak mogli dac takie beznadziejne textury podłoża (i ogólnie tła)

Gość yaczes
Opublikowano (edytowane)

Dokladnie, postacie i stwory wygladaja bardzo fajnie i sa niezle animowane.

Ja nie w temacie - jest jakas data na europe?

Edytowane przez Dave Czezky
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

nowy pokaźny trailer

 

http://www.youtube.com/watch?v=5QMcerFSW-A&feature=player_embedded

 

niestety potwierdza sie że grafika jest słaba a tekstury wręcz beznadziejne, nie tylko na podłożu ale prawie wszędzie. ja nie wiem jak oni to zrobili że wygląda to o wieleee gorzej niż na psp :/ (oraz gorzej niż ultimate na 3ds)

WTF?

Edytowane przez Yano
Opublikowano

napisałem że są okropne "prawie wszędzie" , na potworach są lepsze, ale nie oszukujmy sie- nie są ładne, nadal są słabe (a ząbkowatość powoduje że wyglada to słabiej niż na psp)

 

jedyne co jest lepsze to oświetlenie/cieniowanie

Opublikowano

Ja mam klasycznego 3ds z malymi ekranami wiec pewnie nie odczuje tych slabszych tekstur. Pozatym inaczej gra sie prezentuje na YT, a napewno inaczej bedzie sie ja odbieralo oryginalnie na konsolce. Podoba mi sie zroznicowane srodowisko i kolorystyka, nowe elementy gameplay'u tez pewnie wpasuja sie w serie ( chociaz ja swiezak w temacie, ale co tam ;) ). W marcu biore trojeczke, mam nadzieje ze rok pozniej bedzie juz dostepna czworka na naszym kontynencie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...