sosnaa 1 205 Opublikowano 10 grudnia 2013 Opublikowano 10 grudnia 2013 co mnie (pipi)a podkusiło zeby kupić te grę, i to jeszcze w dniu premiery. mam na liczniku jakieś 7/8 godzin i nie mam ochoty na więcej. niedopracowane govno 1 Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 12 grudnia 2013 Opublikowano 12 grudnia 2013 1 raz spotkalem czitera na serwerze to była smutna gra. Gość zabijał nożem przez sciany Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 12 grudnia 2013 Opublikowano 12 grudnia 2013 (edytowane) Nie kumam. No u mnie juz od dosc dawna wszystko smiga jak ta lala. I wykrakalem, wlasnie mnie wywalilo. Edytowane 12 grudnia 2013 przez El Loco Chocko Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 17 grudnia 2013 Opublikowano 17 grudnia 2013 Dzisiaj odblokowuje się Chińska nawałnica dla podgraczy bez premiuma, ta? Jak to ściągnąć, bo klikam na server z dodatkiem, oddelegowuje mnie do Origina żebym go ściągnął i nic się nie dzieje. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 17 grudnia 2013 Opublikowano 17 grudnia 2013 Robia jakas aktualizacje wlasnie, moze po niej? Cytuj
SpacierShark123 1 476 Opublikowano 17 grudnia 2013 Opublikowano 17 grudnia 2013 Mimo że obecnie przez brak karty graficznej pograć sobie nie mogę to gra mi się podoba.Pograłem trochę a potem odpaliłem BF3 i widać jak bardzo zmienił się feeling gry.Podoba mi się że bardziej przypomina bc2 niż plastikowego BF3. Cytuj
Cr@sh 195 Opublikowano 17 grudnia 2013 Opublikowano 17 grudnia 2013 MaZZeo nie jst czasem tak, że dodatek ściąga się razem z patchem (np. wczorajszym) ? Cytuj
HeXa 435 Opublikowano 17 grudnia 2013 Opublikowano 17 grudnia 2013 Jak ktoś chce grać to dodawać R331. Gram dużo rusha i dobrze ogarniam lalalala Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 18 grudnia 2013 Opublikowano 18 grudnia 2013 (edytowane) zmieniłem zdanie gra jest świetna nie crashuje, chodzi lepiej więc gra się przyjemnie, nie irytuje i nie w(pipi)ia ciągłymi błędami. ale i tak żałuje, że kupiłem w dniu premiery, mogłem się wstrzymać i kupić później za kilkadziesiąt złotych mniej. Edytowane 18 grudnia 2013 przez sosnaa Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 18 grudnia 2013 Opublikowano 18 grudnia 2013 Jakoś dupy mi nie urwały te mapy. Pełno zakamarków dla kamperów. Jedynie ta pustynna na + Czy tylko u mnie na mapach z China Rising mam trochę mniej fpsów? Często spada do 40. A może to patch ostatni coś nayebał... Cytuj
Cr@sh 195 Opublikowano 19 grudnia 2013 Opublikowano 19 grudnia 2013 Tak też to zauważyłem. Mapa w dżungli z dupy, zobaczymy co będzie dalej. Second assault będzie si bo to ograne mapy ale czekam na coś nowego z grywalnością a'la Karkand lub Arica Harbor z BC2. Cytuj
SpacierShark123 1 476 Opublikowano 19 grudnia 2013 Opublikowano 19 grudnia 2013 Zdecydowanie spadki mam większe niż na Storm Paracel. Cytuj
Kymel 786 Opublikowano 20 grudnia 2013 Opublikowano 20 grudnia 2013 Odpaliłem sobie BFa po paru dniach przerwy i kompletnie ogłupiałem. Co oni zrobili tym ostatnim patchem? ktoś w DICE testuje je przed wypuszczeniem w świat czy liczą na to, że ludzie nie zorientują się jaki syf robią? Tak na szybko wymienić należy: debilna animacja zgonu, która wygląda jakby gra lagowała, hit detection przestało istnieć (ludzie piszą, że pojawiają się im hitmarkery nawet jak nie strzelają albo zabijają ludzi do których nie strzelali), dropy fps, kill trading większy niż przed patchem, ginięcie od one hit killi, problemy z trafianiem ludzi z wysokim pingiem (pociski przelatują przez nich), strzały z czołgu przelatują przez inne pojazdy, akcje typu: idziesz sobie i po sekundzie giniesz a na ekranie przeciwnika stałeś jak debil przez 5s, naboje czasami wydają się być ślepakami, nowa animacja czasami uśmierca graczy jak mają 1% hp i coś tam jeszcze pewnie znajdzie się. Shitstorm jaki zapanował na forum battlelog jest nie do opisania. Ja za to odpocznę sobie na dłuższy czas od tej gry, bo nerwicy można dostać. Cytuj
SpacierShark123 1 476 Opublikowano 13 stycznia 2014 Opublikowano 13 stycznia 2014 Jest jakaś ekipa z forum co pogrywa w BF4 na pc? Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 13 stycznia 2014 Opublikowano 13 stycznia 2014 Ja pogrywam, tyle ze nie jestem jakims wyjadaczem i raczej zawsze na szarym koncu sie melduje Cytuj
Kymel 786 Opublikowano 13 stycznia 2014 Opublikowano 13 stycznia 2014 Ja dałem sobie spokój ostatnio, bo tylko na nerwy działała mi ta gra. Cytuj
SpacierShark123 1 476 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 Sprawdzał ktoś grę po patchu?Bo wydaje mi się że framerate spada jak nigdy. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 31 stycznia 2014 Opublikowano 31 stycznia 2014 Ci to wiedza jak s(pipi)ic to jeszcze bardziej Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 22 lutego 2014 Opublikowano 22 lutego 2014 (edytowane) 22 luty, postanowiłem pograć w BF4, odpalam origin, ścągam kolejny update 400mb, drugi mecz dominacji - gra się zawiesza. Szybko dołączam do tego samego servera, mija minuta znowu zwiecha. Kur.wa mać. EDIT: TRZECI, CZWARTY I PIATY RAZ GRA SIE WIESZA KUR.WA JEGO MAC CHVJ W DUPE DICE I TYM PJERDOLONYM FASZYSTOM Z EA, POKRAKI YEBANE. WOLAŁBYM KUR.WA GRAC W KNACKA NA PS4 NIZ MECZYC SIE Z TYM GÓW.NEM EDIT2: 6, 7 RAZ W CIAGU KOLEJNYCH 10 MINUT z całego serca życze im żeby upadli i żeby całe DICE wy(pipi)li na zbity ryj na ulice sztokholmu bez możliwości zatrudnienia w branży. Edytowane 22 lutego 2014 przez MaZZeo 2 Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 22 lutego 2014 Opublikowano 22 lutego 2014 U mnie z kolei przyzwoicie. Jeszcze Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 23 lutego 2014 Opublikowano 23 lutego 2014 A podobno BF tylko na PC a tak na serio Pc Też ma problem z lagami na oficjalnych serwerach ? Bo zastanawiam się czy to wina serwerów czy żałosnej infrastruktury sieciowej Sony i MS Cytuj
Kymel 786 Opublikowano 23 lutego 2014 Opublikowano 23 lutego 2014 Na PC jest przeglądarka serwerów więc zawsze możemy po prostu wybrać inny serwer. Do tego w BFie jest test połączenia z serwerem po wejściu na niego i można sprawdzić czy nie gubi pakietów danych. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 24 lutego 2014 Opublikowano 24 lutego 2014 Na konsolach jest tak że serwer ma 59 ping a i tak laguje do tego dali nam teraz opcję że po prawej stronie migają kwadraty jak są straty pakietów, tylko co z tego jak każdemu to miga na każdym serwerze. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 7 marca 2014 Opublikowano 7 marca 2014 Dice wypuszcza kolejnego ''patcha'' attlefield 4 March 6 PC Game Update Notes Several crash fixes and stability improvements Fixed an issue with data re-sending that was causing rubber banding on some servers Increased the maximum rank to 120 Fixed an issue with the kill camera triggering before game client would display the last portion of damage being dealt, giving players the impression that they died too early Fixed issue with blood effects, damage indicators, and health bar updates in the HUD being out of sync. This issue meant that players would sometimes miss information about being shot at, or get the impression of too few hits occurring for the amount of bullets that hit. Tweaked the speed, dispersion, and re-arm duration of the IFV and MBT projectiles Tweaked timing for how long the kill feed stays on screen Fixed an issue where the message “Joining Server” sometimes didn’t appear when the user tried to join the server Added default player slots to server browser filters Fix for an issue on Silk Road where players could deform the terrain to create a big, water-filled hole Fix for a bug that occurred with the end-of-round camera if the player was in the bomber in China Rising Fix for an issue on Rogue Transmission where it was impossible to capture a flag while riding the quad bike Prevented players from interacting with an M-COM on Siege of Shanghai after it had been destroyed Fixed an issue where audio for disarming M-COMs could get stuck in an infinite loop Added minimap details for missing carriers in Rush on Paracel Storm and Hainan Resort Fix for an exploit that would allow players to shoot two tank shells with not enough delay between shots Removed a bug where squads would get split up when transitioning between Conquest and Air Superiority Fixed an issue where Defuse could get stuck in an unplayable state between rounds Removed a bug that would cause players to sometimes get stuck in the killcam after having been killed Fixed an issue with revive icon not being grayed out in-game on map and minimap, when the player died after getting revived in Defuse General improvements and bug fixes for the Battledash and Mission create screens Fixed a bug where red laser dots would get stuck on textures Zoom dispersion fix. When zooming in while firing the dispersion did not lower to the new max value Fixed a bug where the enemy health always displayed as full in the kill-cam Fixed an issue in Defuse so killed bomb carrier can’t plant a bomb in the next round without picking up a new bomb The MAV has been updated to prevent players from exploiting it Improved repair rates for vehicles with different base healths Tweaked volume balance and other ambiance parameters on the majority of base game and China Rising maps Improved the track vehicles wheel friction so vehicles don’t get stuck at relatively minor hills Fixed an issue with faulty zoom levels that occurred when using click to zoom in. While sprinting and zooming, will mess up the zoom levels, from hip to zoom. Improved boat physics and handling, including implementation of a system that lets players push stuck boats back in the water Spectator Mode Added a chat feature, allowing spectators to take part of the chat of the match they’re spectating Fix for the EMP/Proxy Attack effects being visible in Spectator Mode Removed the black screen that was visible when switching between cameras and players in Spectator Mode Removed squad colors in Spectator Mode, now only the red and blue team colors are visible Decreased the user interface clutter in Spectator Mode by removing health pack, ammo pack and revive icons Tweaked the 1st person view in Spectator Mode so that spectators now see exactly what players see and nothing else Added a functionality in Spectator Mode so that, when going into Freecam from 1st or 3rd person mode, the first static freecam will be moved to behind the previously spectated player Added the possibility in Spectator Mode to ‘fire’ at a player from Freecam to go into 1st person view of that player Spectators can now see which player on the scoreboard that carries the bomb in the Obliteration and Defuse game modes Grenade Tweaks Increased the number of M84 FLASHBANG and HAND FLARES the player can carry from 2 to 3. Increased the effect of M84 FLASHBANG grenades on friendly and enemy players. Increased the maximum damage for the RGO from 67 to 80, however reduced the range of explosion. Reduced the visual and audio effect for the detonation of the V40 Mini to highlight its smaller blast when compared to other grenades. Decreased the maximum damage from 80 to 60, and decreased the range at which maximum damage is applied. Pistol Tweaks Increased the aimed accuracy of the M1911 to make it a viable choice once the COMPACT 45 has been unlocked. Increased the close range damage of the M1911, QSZ-92, FN57, CZ-75 and COMPACT 45. Reduced the delay between pressing the trigger and the bullet firing for the M412 REX and .44 MAGNUM. Increased the magazine capacity of the QSZ-92 to 20 rounds. Additionally reduced the recoil of the QSZ-92 to give it a clear difference from the FN57. Corrected a small error with the COMPACT 45 accuracy when crouched or prone. Weapon Tweaks Increased the accuracy of pump action shotguns (870 MCS, HAWK 12g, SPAS-12, and UTS 15) while on the move and aiming. Reduced the long range damage of the MTAR to bring it in line with the rest of the Carbines. Adjusted the way inaccuracy is handled when transitioning from Hip fire to Aimed fire. The Heavy Barrel’s Accuracy bonus now also applies on the move, at a reduced bonus. This should give the Heavy Barrel a wider role for players who desire accuracy while aimed in all situations. Synchronized the timing of the aim down the sights animation of sniper rifles with their ability to fire with full accuracy. Players no longer need to wait for additional time after the aiming animation plays to get accurate shots. There is still a delay to achieve full accuracy, so Quick Scoping is still not possible. The SRS bolt action time has been tweaked and the rate of fire has been lowered The GOL bolt action time has been tweaked The muzzle velocity for the MP7 has been reduced The MTAR21 muzzle velocity has been reduced Updated the handling of the 1x scopes for Type95B1, A91, SteyrAug, SAR21, QBZ951, FAMAS, UTAS, MTAR, L85A2, and F2000 Updated rate of fire for the RGP7 and NLAW Vehicle Tweaks Reduced the total amount of missiles carried by the Mobile Anti-Aircraft vehicles from 6 to 4. Reduced the velocity of the MAA’s default 20MM CANNON from 1200m/s to 800m/s to match the 30MM CANNON. Reduced the physical impact of all Anti-Aircraft missiles to prevent helicopters from flipping uncontrollably when hit. The damage values have not been changed. Reduced the cone in which ACTIVE RADAR missiles search for targets, making them require a higher level of skill in predicting where a target will be when the missile is fired. Increased the direct damage done by the Attack Helicopter’s gunner cannon. The gunner will be better able to assist the pilot in taking down vehicle targets with this change. Increased the direct hit damage of the Zuni Rockets for Attack Helicopters. The rate of fire of these rockets combined with their smaller magazine pool made them a poor choice over the other two rocket types. Reduced the splash damage and maximum splash damage range of the Scout Helicopter 25MM CANNONS. Reduced the “intelligence” of the MBT LAW missiles, requiring the player to aim the missile closer to their target before the smart projectile will activate. Additionally, the MBT LAW now reloads slightly slower. Finally, a bug where the MBT LAW would pass through an ACTIVE PROTECTION shield has been fixed. Fixed an issue where ACTIVE PROTECTION and the MP-APS did not properly stop 12G FRAG rounds. Reduced the range where the M2 SLAM will do maximum damage to vehicles from 6M to 3M. The range was deemed to be too large, making the M2 SLAM far superior to the M15 AT MINE. Reduced the damage the STAFF shell does to all targets by 25%. This should balance the ease of use of the STAFF shell with its damage potential. http://mp1st.com/2014/03/06/new-battlefield-4-pc-game-update-now-live-introduces-new-weapon-vehicle-tweaks/#.UxnlWYVqwpU Cytuj
SpacierShark123 1 476 Opublikowano 7 marca 2014 Opublikowano 7 marca 2014 Powinni poprawić te dziwne miejsca na niektórych mapach gdzie drastycznie leci framerate w dół.Ale wątpię by jeszcze coś chciało im się optymalizować. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.