Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeciek z Chińskiego EA :) więc nie wiadomo na ile prawdziwe

 

 

Poniżej znajdziecie wszystkie informacje, które mogą okazać się prawdziwe:

  • Battlefield 4 pojawi się za około rok - na przełomie października i listopada. Gra w fazę produkcji weszła kilkanaście dni temu
  • W DICE mają już działające demo, które prezentowano szefostwu EA. Wczesna wersja gry wygląda lepiej niż BF3.
  • Battlefield 4 wykorzysta 70% mocy Frostbite 2.0, gdy BF3 wykorzystuje tylko 30%.
  • BF4 pojawi się na PC, PS3, Xbox 360, a także konsolach następnej generacji (PS4/Next Box). Będzie to jeden z pierwszych tytułów na następną generację.
  • Wersja na następną generację pozwoli na zabawę w 64 osoby na mapie, wersje PS3/Xbox 360 będą rozmiarowo jak BF3.
  • Wersja na aktualną generację będzie działać w 30 FPS-ach, za to next-geny - 60 FPS.
  • Będą dostępne trzy frakcje - USA, Rosja i Chiny. Otrzymamy też możliwość grania żeńskimi oddziałami na polu walki. Kobiety pojawią się też w singlu jako NPC.
  • Wróci system zarządzania oddziałami znany z poprzednich części. Zapewni one wsparcie komendom głosowym i ruchowym (Kinect).
  • Otrzymamy opcję nagrywania rozgrywek i udostępniania ich w sieci bezpośrednio z gry.
  • Lepsza integracja z Battlelogiem oraz możliwość synchronizacji z innymi urządzeniami (iPady, smartfony).
  • Gra będzie wymagała stałego połączenia z siecią, zapis gry przechowywany będzie w chmurze, a wszystkie dane na serwerach EA.
  • Fabuła opierać będzie się na potyczkach w aktualnych czasach z lekkim futuryzmem.

Opublikowano

Mi się marzy byśmy to my kreowali pole walki za pomocą siły ognia,czyli żeby można było wszytko rozwalić,w zależności od użytych środków,jeżeli tego nam nie da następna generacja to będę wściekły.

Opublikowano

Mi się marzy byśmy to my kreowali pole walki za pomocą siły ognia,czyli żeby można było wszytko rozwalić,w zależności od użytych środków,jeżeli tego nam nie da następna generacja to będę wściekły.

 

Ale dzięki temu silnikowi można to zrobić, już w wywiadzie przed premierą BF3 producenci o tym mówili, ale nie pozwalają na to bo boją się że to zaburzy balans

Opublikowano

Skoro podawano, że BF3 wykorzystuje jedynie 30% możliwości F2 a czwórka ma je wykorzystywać w 80% to nie wierzę, że para pójdzie tylko w jakość grafiki. Tutaj na 100% (jeżeli oczywiście informacje procentowe są prawdziwe) chodzi o możliwości destrukcji otoczenia i fizykę. Kurde aż chciałbym zobaczyć jakieś tech demo wykorzystujące całkowity potencjał tego silnika.

Opublikowano (edytowane)

Przeciek z Chińskiego EA :) więc nie wiadomo na ile prawdziwe

 

 

Poniżej znajdziecie wszystkie informacje, które mogą okazać się prawdziwe:

  • Battlefield 4 pojawi się za około rok - na przełomie października i listopada. Gra w fazę produkcji weszła kilkanaście dni temu
  • W DICE mają już działające demo, które prezentowano szefostwu EA. Wczesna wersja gry wygląda lepiej niż BF3.
  • Battlefield 4 wykorzysta 70% mocy Frostbite 2.0, gdy BF3 wykorzystuje tylko 30%.
  • BF4 pojawi się na PC, PS3, Xbox 360, a także konsolach następnej generacji (PS4/Next Box). Będzie to jeden z pierwszych tytułów na następną generację.
  • Wersja na następną generację pozwoli na zabawę w 64 osoby na mapie, wersje PS3/Xbox 360 będą rozmiarowo jak BF3.
  • Wersja na aktualną generację będzie działać w 30 FPS-ach, za to next-geny - 60 FPS.
  • Będą dostępne trzy frakcje - USA, Rosja i Chiny. Otrzymamy też możliwość grania żeńskimi oddziałami na polu walki. Kobiety pojawią się też w singlu jako NPC.
  • Wróci system zarządzania oddziałami znany z poprzednich części. Zapewni one wsparcie komendom głosowym i ruchowym (Kinect).
  • Otrzymamy opcję nagrywania rozgrywek i udostępniania ich w sieci bezpośrednio z gry.
  • Lepsza integracja z Battlelogiem oraz możliwość synchronizacji z innymi urządzeniami (iPady, smartfony).
  • Gra będzie wymagała stałego połączenia z siecią, zapis gry przechowywany będzie w chmurze, a wszystkie dane na serwerach EA.
  • Fabuła opierać będzie się na potyczkach w aktualnych czasach z lekkim futuryzmem.

Zielu post nr.121. ;)

 

Mi się marzy byśmy to my kreowali pole walki za pomocą siły ognia,czyli żeby można było wszytko rozwalić,w zależności od użytych środków,jeżeli tego nam nie da następna generacja to będę wściekły.

 

Ale dzięki temu silnikowi można to zrobić, już w wywiadzie przed premierą BF3 producenci o tym mówili, ale nie pozwalają na to bo boją się że to zaburzy balans

Oni niech sie lepiej za co takiego nie zabieraja. Niech sie najpierw stabilny soft na premiere,naucza wydawac.

Edytowane przez zaq123456
Opublikowano

Mi się marzy byśmy to my kreowali pole walki za pomocą siły ognia,czyli żeby można było wszytko rozwalić,w zależności od użytych środków,jeżeli tego nam nie da następna generacja to będę wściekły.

 

Ale dzięki temu silnikowi można to zrobić, już w wywiadzie przed premierą BF3 producenci o tym mówili, ale nie pozwalają na to bo boją się że to zaburzy balans

 

Takie gadanie,niby więcej graczy na konsole nie dali bo nie było głosów od graczy o to :P Niech zrobią filtr,że ludzie wybierają servery np. z całkowitą demolką lub częściową.

Opublikowano

ja też bym chetnie widział całkowitą demolke, ale jednocześnie zdaje sobie sprawe że to serio może zepsuć balans, i dawać którejś ze stron wielką przewage, chyba że by umieścili na mpach dużo bunkrów ktore by sie nie niszczyły całkowcie a tylko odłupywały. bo jednak niszczenie wszystkiego i zawalanie calych domow spowoduje że na mapie niewiele zostanie miejsc do strategocznego użycia

Opublikowano (edytowane)

Pozwole sobie przypomniec wywiad z panem z Dice z czerwca 2011:

 

Yes, you read the title correctly, Destruction is getting nerfed. Now this isn’t that much of a shock, you can’t have a fully destructible environment in a balanced multiplayer game, it just doesn’t work very well. That’s why the original Red Faction games were successful, because the levels were designed with some limited destruction in mind, for the sake of gameplay, not full out. The problem comes with the way levels are designed in these mod.war. shooters. Samey semi/urban maps with a few copy/pasted buildings here and there, that generally makes for a bland map, destruction on some of them is a good way to at least make it a well balanced map. That’s going to be a large part of the newer maps, but there are going to be remakes of old maps and some legitimately new and original ones. Dice want to keep things going in a game and not clutter up the gameplay field… and your CPU. But on the other hand, destruction is just plain fun!

Damage is done to façades built onto structures, rather than the actual structures themselves – you’re not going to be bringing buildings down in Battlefield 3 like you did in Bad Company 2 outside of scripted moments in singleplayer and possible hard-coded objectives in multiplayer.

A lot of the fans are complaining a lot about this. And it’s mostly PC fans, which I fail to grasp. PC gaming is all about balance and competition, not how much buildings you can wreck. I guess the old days are over.

D2.0 is not gone. Not at all.

 

Which is good, but we just have to wait and see what happens when the game comes out. I am a real hard core Battlefield fan (hated the Bad Company series) and what I find shocking is the fact that I don’t really care much about BF3. I am anti(pipi)ating it eagerly, but I guess the oversaturation on the mod.war. shooter market is taking it’s toll on the industry. Here’s hoping for a change in trends soon. I’m just tired of shooting up turban wearing people in deserts.

Oh and if you want to know where this story comes from (yes, you ohshutup)- the story comes from an interview that DICE did with IGN. My take on the whole situation is that DICE just want to balance out and polish everything. There is no need for a feature like destruction to become a centrepiece of the Battlefield experience. Which is exactly what DICE are doing, they know that it’s good for gameplay, opening routes, flanking, quick access and so on, but they understand what can happen with a bit too much freedom.

On the other hand, nothing is stopping them from adding smaller “throaway” buildings that could fit with the design of maps. I understand why we can’t level a mansion that the entire level takes place around, but why not be able to blow up a small wooden shack/house. I am not saying anything, lest I become the same type of douce IGN are, everything in this article, except the quotes is pure speculation on my part. I personally like to believe that there will be small, insignificant structures that we can go all Mjolnir on, but the bigger, more important ones will only be redecoratable.

 

Zrodlo:http://news.tgn.tv/b...-getting-nerfed

 

Edytowane przez zaq123456
Opublikowano

Miałem przypomnieć że takie zniszczenia już były w Bf1943,po kilku nalotach nie zostawało nic na mapach poza dziurami i bunkrami i było super,początek zielono i dużo zabudowań,później szaro,okopy i bunkry,kto czegoś takiego nie doświadczył ten nie wie jaki power w tym się kryje.

Opublikowano (edytowane)

Mi się marzy byśmy to my kreowali pole walki za pomocą siły ognia,czyli żeby można było wszytko rozwalić,w zależności od użytych środków,jeżeli tego nam nie da następna generacja to będę wściekły.

...co pewnie nie przeszkodzi ci w nabiciu tysiaca h niedlugo po premierze, przy jednoczesnym ciaglym narzekaniu i jechaniu po DICE na forum :]

Edytowane przez tommi___t
Opublikowano

Mi się marzy byśmy to my kreowali pole walki za pomocą siły ognia,czyli żeby można było wszytko rozwalić,w zależności od użytych środków,jeżeli tego nam nie da następna generacja to będę wściekły.

...co pewnie nie przeszkodzi ci w nabiciu tysiaca h niedlugo po premierze, przy jednoczesnym ciaglym narzekaniu i jechaniu po DICE na forum :]

nie ma szans na to.

Jak wyobrazasz sobie takie sytuacje na np metrze?

skoro mozna rozwalic wszystko to ja zawale sciany :P budynkow i powodzenia w zdobywaniu

chyba ze zrobia to jak w starym red faction, ze bede mogl majac c4 robic tunel i podkop ;)

Opublikowano

Mi się marzy byśmy to my kreowali pole walki za pomocą siły ognia,czyli żeby można było wszytko rozwalić,w zależności od użytych środków,jeżeli tego nam nie da następna generacja to będę wściekły.

...co pewnie nie przeszkodzi ci w nabiciu tysiaca h niedlugo po premierze, przy jednoczesnym ciaglym narzekaniu i jechaniu po DICE na forum :]

nie ma szans na to.

Jak wyobrazasz sobie takie sytuacje na np metrze?

skoro mozna rozwalic wszystko to ja zawale sciany :P budynkow i powodzenia w zdobywaniu

chyba ze zrobia to jak w starym red faction, ze bede mogl majac c4 robic tunel i podkop ;)

 

Skoro chce by ta gra była coraz lepsza,to chyba dobrze że wyłuszczam im błędy?W dziale o Bf1943 tyle ni narzekałem,bo to dla mnie najlepsza ograna przeze mnie część.Szpic a jaką siłę ognia chcesz mieć w metrze?Czołgiem tam nie wjedziesz,a C4 nie rozwalisz wszystkiego,raz że by to za długo trwało a dwa że rywal ci na to nie da czasu.

Opublikowano

e tam rzuci sie 32 supportów z C4 i z mapy powinien zostać tylko krater :P

a to niestety niemożliwe, nie dadzą przecież takich zniszczeń jak w wormsach

Opublikowano

Skoro chce by ta gra była coraz lepsza,to chyba dobrze że wyłuszczam im błędy?W dziale o Bf1943 tyle ni narzekałem,bo to dla mnie najlepsza ograna przeze mnie część.

 

To były piękne widoki (i czasy) gdy po skończonej rundzie ma mapie pełnej domków, magazynów i drzew zostawała płaska pustynia :]

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Troche dodatkowy plotek z chin:

Lasgana: BF4

Lasgana: Coming October 23rd, 2013

Lasgana: development just started, expected to be done in 1 yr [Nirolak's Note: Since this is the one likely to elicit the most "this is fake" notes, I feel I should elaborate. Given some later points (like already have an internal demo), this seems to refer to EA's normal two year development cycle of a one year pre-production cycle with ~30-40 people and then ballooning up to 150-300 people to make the game after most things are prototyped and planned out. Visceral, BioWare, and a fair number of publishers outside EA also operate this way since it allows you to have multiple projects without cyclical layoffs due to scaling down in pre-production and scaling up in production. For example, during the downtime between Bad Company 2 and Battlefield 3, DICE's spare staff worked on making Medal of Honor's multiplayer and helping to build Need For Speed: Hot Pursuit. As to what the bulk of DICE's staff worked on prior to this going into production, it's probably either a second project or, once again, other EA games.]

Lasgana: will be one of the first games for next gen consoles

Lasgana: profile can be linked with other devices like ipad

Lasgana: auto login, need internet all time, support cloud saves

Lasgana: easier to pickup the game, to take care of players from CoD

Lasgana: support body and voice control for this commander system

Lasgana: better battlelog integration and better stats reporting

Lasgana: supports video playback and sharing

Lasgana: have gem store for dlc and other stuff like that

Opublikowano

Tez cos wczoraj od ziomka w robocie slyszalem, ze w 10.2014 ma wyjsc.

Data to wiadomo,ze gdzies jesien 2013/wiosna 2014. Co mnie bardziej martwi to zdanie ''need internet all time'' czyzby nastepna generacja opierala sie na aplikacjach z drm od wydawcow? Ea(origin),ubisoft(uplay) a reszta gier przez wewnetrzna aplikacje ms/sony ?

Opublikowano (edytowane)

Oczywiscie sie walnalem- chodzi o 10.2013 nie 2014.

 

Co do internetu to ja w tym nie widze problemu:

i tak gram w BF praktycznie wylacznie multi online, wiec bez polaczenia z netem byloby ciezko ;)

a byc moze dzieki temu jakims sposobem np. ogranicza piractwo.

 

Nie kumam tez, co Was w tym tak wkurza- przeciez i tak nikt nie podlacza i odlacza konsoli w kolko w zaleznosci od tego, czy chce pograc czy nie (albo czy gra aktualnie multi czy singla). Tak czy inaczej jest podpieta bez przerwy, wiec nie wiem, o co Wam chodzi...

Edytowane przez tommi___t
Opublikowano (edytowane)

Oczywiscie sie walnalem- chodzi o 10.2013 nie 2014.

 

Co do internetu to ja w tym nie widze problemu:

i tak gram w BF praktycznie wylacznie multi online, wiec bez polaczenia z netem byloby ciezko ;)

a byc moze dzieki temu jakims sposobem np. ogranicza piractwo.

 

Nie kumam tez, co Was w tym tak wkurza- przeciez i tak nikt nie podlacza i odlacza konsoli w kolko w zaleznosci od tego, czy chce pograc czy nie (albo czy gra aktualnie multi czy singla). Tak czy inaczej jest podpieta bez przerwy, wiec nie wiem, o co Wam chodzi...

Tommi jak by ci to delikatnie powiedziec..aplikacja origin jest ch.ujowa ;) A ja nie widze innego sposobu jak my mieli kontrolowac ciagle polaczenie z netem niz aplikacja. A jak bym mialo to dzialac tak jak na pc to ja juz wogole podziekuje.(battlelog nie dziala=brak dostepu do gry)

Edytowane przez zaq123456
Opublikowano (edytowane)

A po co Ci origin- gra nie moze sama kontrolowac polaczenia z netem, bez tego ani zadnych innych gowien?

Przeciez i tak np. sprawdza automatycznie przy kazdym uruchomieniu dostepnosc aktualizacji, bez ktorych instalacji (jesli sa jakies) nie mozesz grac, wiec musi sie dac zrobic to tak, zeby dopiero polaczenie z ich serwerami pozwalalo na uruchomienie gry nawet jak nie ma zadnego patcha do sciagniecia.

Edytowane przez tommi___t
Opublikowano

u mnie akurat w BF to troche wisi, ale ogolnie jednak to wkurzająca sprawa ten wymóg połaczenia z netem, jeszcze razumiem na PC gdzie szaleje piractwo, ale na konsolach to jednak troszke zbędne (mogli by zwalczać piractwo samą niemożnością zalogowania sie do sieci). bo jednak czasem człowiek chce pograć na singlu na spokojnie w jakąś gre, albo właśnie wtedy kiedy net mu zgechnie włazi se na singla, a tutaj dupa.

albo ja wczoraj - obczajalem nowy telewizor w innym pokoju , w pokoju gdzie zasięg z rutera wifi jest bardzo słaby i konsola ledwo sie łączyła z netem, mimo to pogralem w pare gierek itp,. w przypadku wymogu podłaczenia nie wiem czy bym sobie pogral.

do tego dochodzi problem LAGÓW NA SINGLU! takie coś jest w diablo, i chyba nie musze mowic ze lagi nawet na singlu to juz jest (pipi)ostwo mocne

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...