Łebi 311 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Opublikowano 3 kwietnia 2013 W pokazanym 17 min. singlu zabrakło przygważdżania, które uważam za jeden z najlepszych pomysłów w ramach gier FPS. Czyżby w BF4 pozbyto się tego elementu (tak btw to jest to kolejna rzecz, która odróżnia mechanikę CoD od BF )? Stawiam Ci flachę! Przygważdżanie to jeden z fajniejszych motywów w bf! Dopiero jego wprowadzenie nadało sens graniu supportem w bf3 (tak osłabionym względem bc2). Mam nadzieję, że nie zabraknie go w bf4... Ps. Już słyszę swoja Iwcię na widok takiek skrzyni z grą... "Won z tym do garażu!" hehe Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Co to za gadżety, Zielu? Eeee, co wy tu sciemniacie o jakichs roznicach w mechanice itp.- ja tam juz nie raz slyszalem, ze skoro lubie male mapy, to CoD bankowo by mi sie podobal, tak wiec poza wielkoscia map i pojazdami reszta bankowo musi byc identyczna W sieci pewien Polski sklep udostępnił zdjęcie, więc podejrzewam że marketing ruszył z kopyta Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Opublikowano 4 kwietnia 2013 W pokazanym 17 min. singlu zabrakło przygważdżania, które uważam za jeden z najlepszych pomysłów w ramach gier FPS. Czyżby w BF4 pozbyto się tego elementu (tak btw to jest to kolejna rzecz, która odróżnia mechanikę CoD od BF )? Stawiam Ci flachę! Przygważdżanie to jeden z fajniejszych motywów w bf! Dopiero jego wprowadzenie nadało sens graniu supportem w bf3 (tak osłabionym względem bc2). No szczególnie zanim M60 naprawili,to taki chłop to był jednoosobowa armia. Cytuj
KarolJanuszGejmingu 476 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Opublikowano 4 kwietnia 2013 W pokazanym 17 min. singlu zabrakło przygważdżania, które uważam za jeden z najlepszych pomysłów w ramach gier FPS. Czyżby w BF4 pozbyto się tego elementu (tak btw to jest to kolejna rzecz, która odróżnia mechanikę CoD od BF )? W singlu bf3 tez nie bylo przygwozdzenia.Po drugie,czy ktos z was uwaza,ze to bylo dobre? Dla mnie osobiscie to jest syf,koles ktory pierwszy gdzies wystrzeli pocisk ma przewage.... Dostajesz te supreszyn,raz,ze masz ekran zamazany to twoje naboje nie leca w przeciwnika nawet kiedy w niego celujesz. Gdyby tylko klasa supporta miala przygwozdzenie bylo by za(pipi)iscie. 2 Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Opublikowano 4 kwietnia 2013 (edytowane) ażda broń przygważdża, tylko w różnym stopniu, broń supportu najbardziej. Suppresion to obecnie znak firmowy BF, nie sądzę by z niego zrezygnowali, jak przeszkadza ci ten efekt to weź anty przygważdżanie drużynowe i efekt zostanie zredukowany. EDIT Ten zestaw Battlefield 4 to niezła bieda, koszulka jak z bazaru, kubek z napisem i trailer na CD, no ale dziennikarze "growi" się jarają :] Edytowane 4 kwietnia 2013 przez Pryxfus Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Dla mnie osobiscie to jest syf,koles ktory pierwszy gdzies wystrzeli pocisk ma przewage.... W każdej grze tak jest. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Opublikowano 4 kwietnia 2013 (edytowane) Dla mnie osobiscie to jest syf,koles ktory pierwszy gdzies wystrzeli pocisk ma przewage.... W każdej grze tak jest. Halo, Girsy, Uncharted, Resistance 1, w tych grach jeżeli jesteś dobry to masz szanse wygrać z graczem, który wskoczy ci na plecy i będzie pierwszy strzelał. Dlaczego? Bo mamy znacznie mniejsze DMG broni, trzeba wystrzelać więcej amunicji, a wystrzelanie większej ilości amunicji równa się dłużej trwający pojedynek, gdzie jeden błąd (niecelna seria) może kosztować nas fraga. To jest jeden z głównych powodów dla których BF i CoD są tak popularne, bo te gry są dla każdego, tu nie trzeba większych umiejętności, widzisz kolesia, zaczynasz pierwszy strzelać na 90% masz fraga. Bardzo wysokie DMG sprzyja też kamperstwu, które w 4 wymienionych prze zemnie gier niemal nie występuje (jest znacznie mniej opłacalne). PS. Najczęstsze narzekanie np. na takie U3, wystrzeliłem cały magazynek z AK, a koleś przeżył i za chwile mnie zabił. Bo jesteś n00bem, który nie trafiał. Edytowane 4 kwietnia 2013 przez YETI 2 1 Cytuj
Maggort 21 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Mnie przygwożdżenie irytuje jak np ktoś strzeli snajperką 5m obok - jeden pocisk i juz ekran cały zamazany, albo typ wybiega zza rogu z m249 pruje po scianach ja trafiam w niego , a i tak ginę bo kule nie chcą go sięgnąć.Bezsens moim zdaniem. Cytuj
KarolJanuszGejmingu 476 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Dla mnie osobiscie to jest syf,koles ktory pierwszy gdzies wystrzeli pocisk ma przewage.... W każdej grze tak jest. Nie kolego Ktos kto z 30 metrow pieerwszy otworzy ogien,do ciebie nie jest na wygranej pozycji. Mozesz przycelowac i trafic go w banie,w bf3 jest to utrudnione bo nawet jak umiesz przycelowac,to te naboje tak go nie trafia.Przy przygozdzeniu gra decyduje gdzie leca pociski nie ty Gdyby tylko support mial suppresion to bylo by zbalansowane moim zdaniem.Bronie z duza iloscia ammo,ale nie zbyt celne.. Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Przygważdżanie snajpą jest przegięte - fakt. Halo, Girsy, Uncharted, Resistance 1, w tych grach jeżeli jesteś dobry to masz szanse wygrać z graczem, który wskoczy ci na plecy i będzie pierwszy strzelał. Dlaczego? Bo mamy znacznie mniejsze DMG broni, trzeba wystrzelać więcej amunicji, a wystrzelanie większej ilości amunicji równa się dłużej trwający pojedynek, gdzie jeden błąd (niecelna seria) może kosztować nas fraga. To jest jeden z głównych powodów dla których BF i CoD są tak popularne, bo te gry są dla każdego, tu nie trzeba większych umiejętności, widzisz kolesia, zaczynasz pierwszy strzelać na 90% masz fraga. Bardzo wysokie DMG sprzyja też kamperstwu, które w 4 wymienionych prze zemnie gier niemal nie występuje (jest znacznie mniej opłacalne). PS. Najczęstsze narzekanie np. na takie U3, wystrzeliłem cały magazynek z AK, a koleś przeżył i za chwile mnie zabił. Bo jesteś n00bem, który nie trafiał. Akurat to o czym piszesz, mimo moich średnich umiejętności, zdarza mi się, i to nie rzadko, w Battlefieldzie. Mogę to wytłumaczyć właśnie efektem przygwożdżenia, który działa na przeciwnika i pomaga mi wyjść z opresji obronna ręką. Nie zrównuj, proszę, COD i BF to są dwie kompletnie inne gry. Zgodzę się, że w Call of Duty jak kogoś zobaczysz pierwszy i zaczniesz strzelać to zgarniasz fraga, ale przypisałbym to racze 60 fpsom, silnym broniom i dobrej detekcji hitmarków. Ale co ja tam wiem, w multi COD gram w każdej część 10, góra 20 godzin. W BF3 od samego początku były lamenty, że trzeba dłużej strzelać do przeciwników, by padli. Powiem wprost, jesteś uprzedzony do tej gry i na siłę po niej jedziesz. Wg. statsów pograłeś w nią 2,5 godziny w 2011 roku, gra została już kilkakrotnie poprawiona patchami a ty dalej o niej trollujesz. Nie grałem ani w Halo, ani w Gearsy, w Resistance zagrałem kilka rund, ale mnie nie zachwyciła. Z Uncharted 2 w multi spędziłem też z 10 - 20 godzin i mi się podobało. Uwierz mi, do grania w BF trzeba sporych umiejętności, oprócz strzelania dobrze jak umiesz prowadzić maszyny i latadła. Sam raczej nic w niej nie zrobisz, chyba że grasz w CQC lub małe miejskie mapy w podboju. 3 Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Opublikowano 4 kwietnia 2013 A gdzie w poprzednim poście pisałeś o 30 metrach? Co do tego co pisze Yeti to ma to miejsce na noobcore ,strzelasz i jak typ jest dobry i nie celujesz zbyt dobrze to może ciebie uwalić,czyli w Bf3 też to jest.Najlepszy dla mnie multi był w K2,tam tzreba było umieć strzelać. Cytuj
Fenix 3 Opublikowano 6 kwietnia 2013 Opublikowano 6 kwietnia 2013 EDIT Ten zestaw Battlefield 4 to niezła bieda, koszulka jak z bazaru, kubek z napisem i trailer na CD, no ale dziennikarze "growi" się jarają :] Na plytce sa tez tapetki na pulpit wiec nie narzekaj . Sama plytka w metalowym pudelku. Pisalem do EA, ze odpalilem plytke w konsoli i pogralem chwile w bete. Tylko pusto bylo na mapie. Nie chcieli uwierzyc. Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 6 kwietnia 2013 Opublikowano 6 kwietnia 2013 ciekawi mnie czy mapki beda blizsze bc2 czy bf3. o ile na ps4 z wieksz liczba graczy nie bedzie to nialo znaczenia o tyle na ps3 wolalbym cos mniejszego;) Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 kwietnia 2013 Opublikowano 6 kwietnia 2013 ciekawi mnie czy mapki beda blizsze bc2 czy bf3. o ile na ps4 z wieksz liczba graczy nie bedzie to nialo znaczenia o tyle na ps3 wolalbym cos mniejszego;) Przecież już oficjalnie było podane że więcej BF3, czyli więcej map z użyciem dużych zabawek Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 6 kwietnia 2013 Opublikowano 6 kwietnia 2013 Ciekawe czy dadzą SU-50,albo jakieś prototypowe bronie. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 6 kwietnia 2013 Opublikowano 6 kwietnia 2013 (edytowane) Panowie jak myslicie ile bedzie bf 4 na ps4 kosztowal?Skoro wersja na ps3 kosztuje 45 gbp/60 euro/209 zl. Oczekujecie tej samej ceny po wersji na ps4 czy raczej 50gbp/65 euro/240zl? Edytowane 6 kwietnia 2013 przez zaq123456 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 7 kwietnia 2013 Opublikowano 7 kwietnia 2013 Na polskim sklepie są za 149 zł na PC, na PS3 209 zł więc nie sądzę że gra na PS4 będzie droższa Cytuj
Fenix 3 Opublikowano 7 kwietnia 2013 Opublikowano 7 kwietnia 2013 Pare groszy mniej. Oficjalna cena to 169 dla peceta i 249 dla konsol (biezaca generacja). Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 7 kwietnia 2013 Opublikowano 7 kwietnia 2013 w bf4 bedą Rusy, Chiny, USA Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 7 kwietnia 2013 Opublikowano 7 kwietnia 2013 Ja o BF4 w ogóle nie myślę na PS3,jedynie PS4 mnie interesuje.Może będą pakiety PS4 plus BF4,jak wyjdą w podobnym terminie. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 7 kwietnia 2013 Opublikowano 7 kwietnia 2013 Dla mnie cena jest drugorzedna sprawa- czy bedzie pare PLN mniej czy wiecej, i tak kupie. To bedzie pewnie jedyna (albo jedna z bardzo niewielu) gier na nowa generacje, ktore kupie w najblizszych 1-2 latach (do ukazania sie kolejnego BF-a ), wiec az takiej roznicy mi to nie robi, choc oczywiscie chcialbym, zeby nie bylo drozej, niz na current genach. Cytuj
KarolJanuszGejmingu 476 Opublikowano 8 kwietnia 2013 Opublikowano 8 kwietnia 2013 Jaka jest pewnosc,ze bf4 ukaze sie na ps4? Dice/EA oficjalnie oglosilo,ze pracuja nad tytulem na nowa generacje? W pazdzierniku bedzie nowy BF,wiec ciekawe jak to wymysla na nowe maszyny. Ja bym chcial zobaczyc na nowe konsole Bad company 3,ale dzieki temu nowemu silnikowi juz tego klimatu nie bedzie;/ Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 8 kwietnia 2013 Opublikowano 8 kwietnia 2013 Oficjalnie ogłosili, że gra pojawi się też na PS4. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Zaparzcie sobie meliski panowie Jeśli chodzi o kwestie cenową PS4 vs PC to na tą chwilę nie ma co się wypowiadać. Nie ma jeszcze oficjalnej ceny PS4 a do jej premiery jeszcze kupa czasu. Przez ten czas stanieją także części do komputerów (intel wypuszcza nowe procesory w tym roku, przewidywany jest spadek cen ivy i sandy bridge'ów) więc koniec końców może wyjść na to że konsola jak i dorównujący jej PC będą w tej samej cenie. I teraz.. co by się stało gdyby te 2000 mogły pójść na sprzęt o równych osiągach? O co byście się sprzeczali? A no tak, zapewne o exclusivy które będzie miała każda z platform tylko będzie kłótnia która ma lepsze. Zauważyłem także że wśród konsolowców krąży pełno mitów na temat PCta które biorą się z przeszłości tej platformy. Nie panowie, w tej chwili to wszytko wygląda inaczej Podsumowując. PCtowcom polecam kupić konsolę (jeśli jej nie mają) a konsolowcom PCta. Obie platformy mają do zaoferowania bardzo dużo. Kończąc offtop - wątpie żeby były jakiekolwiek różnice między BFem na PS4 a wersją PC, co najwyżej może być różnica w ilości wyświetlanych klatek ale to się okaże. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Opublikowano 9 kwietnia 2013 Podsumowując. PCtowcom polecam kupić konsolę (jeśli jej nie mają) a konsolowcom PCta. Obie platformy mają do zaoferowania bardzo dużo. Większość ludzi tak ma,nie wyobrażam sobie odpisywania tutaj na PS3. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.