SG1-ZIELU 870 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 czyli pewnie tylko ten budynek będzie się zawalał , coś jak komin na kaspijskiej granicy, już wiem jedno będę napierdalał w heli Boże jakie to piękne latanie wśród tych wieżowców . Choć widać że to alfa kto widział wnętrze heli to wie Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 co to za ludzie tam grają. strzelają w swoje heli, biegają obok przeciwnika i nie strzelają. ładnie to wygląda, battlefield 3.5 Cytuj
DreicoPL 1 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 Jak by grali dzieci neo kompletnie tego nieogarniaja ,gościu mu mówi niestrzelaj do swojch a ten dalej naparza ,prócz tego budynku to za bardzo tej destrukcji nie widzę mam na dzieje że tylko tak jest teraz a nie w pełniej werji, bo wolabym rozpierduchę a nie ładniejszą grafę. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 co to za ludzie tam grają. strzelają w swoje heli, biegają obok przeciwnika i nie strzelają. ładnie to wygląda, battlefield 3.5 Serio nie zauważyłeś że to był widok spektatora z drużyny przeciwnej? Czyli jak gość strzelał do "niebieskiego" heli to znaczy że spektator obserwował akcje z perspektywy przeciwnika. Jak czytałem chat to nie wiedziałem czy mam się śmiać czy płakać. I jeszcze ci Polacy. Czy Polska w internecie musi się kojarzyć z idiotami? POLSKA PRZEJMUJE TEN STREAM Tak samo komentarze na temat grafiki w pre alphie w której wiele tekstur nawet nie zostało nałożonych. Cytuj
Mefi23 15 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 Nie da się na to patrzeć, gdy jakieś z(pipi)y pchają się do myszki i strzelają do siebie, o czacie już nie wspomnę. Widać, że to alpha, zwłaszcza w heli. Cytuj
matcz 10 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 co to za ludzie tam grają. strzelają w swoje heli, biegają obok przeciwnika i nie strzelają. ładnie to wygląda, battlefield 3.5 Wydaje mi się, że coś tam jest odwrotnie ustawione. Tryb jakiś dla daltonistów czy inne licho.... Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 W końcu spectator mode! Zapowiada się że nareszcie BF zostanie grą e-sportową. Przez brak tej funkcji w BF3 nie mogliśmy być świadkami żadnych dużych rozgrywek czy turniejów. Cytuj
walek 96 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 Jaki niewiarygodny chaos. Mapa na 64 jest gigantyczna. Slabe to jest Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 (edytowane) Jaki niewiarygodny chaos. Mapa na 64 jest gigantyczna. Slabe to jestA czego sie spodziewales? Mapy wielkosci cqc i 64? Z tego co wczoraj i dzis piszesz to zainteresuj sie killzone,bo bf4 raczej nie jest dla ciebie. Jestem ciekaw czy spectator mode bedzie tylko na pc czy tez na next gen. Bf4 jest obecnie w pre-alpha,bf3 tez bylo pokazywane w 2011 na e3 w pre-alpha. Ciekawe czy bf4 bedzie bardziej dopracowany na starcie. Edytowane 11 czerwca 2013 przez Zaqair Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 Jeśli na next genach BF będzie w jakimkolwiek stopniu okastrowany wzgledem PC (Pingi podane jak dotychczas, brak spectatora i ociosana customizacja serwerów) to zostawiam konsole dla syna by sobie eye peta odpalał a sam przejdę na ch...wego PCta, wolę męczyc się z punkbusterem niż być ru...any w pupę za własną kasę! Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 (edytowane) Jeśli na next genach BF będzie w jakimkolwiek stopniu okastrowany wzgledem PC (Pingi podane jak dotychczas, brak spectatora i ociosana customizacja serwerów) to zostawiam konsole dla syna by sobie eye peta odpalał a sam przejdę na ch...wego PCta, wolę męczyc się z punkbusterem niż być ru...any w pupę za własną kasę! Nie no myślę że na next genach jednak BF nie bedzie pocięty względem PC. A co do punkbustera to już dawno się z nim nie trzeba męczyć, wszystko działa jak trzeba automatycznie Edytowane 11 czerwca 2013 przez Adi_TEAM LBN 1 Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 zapytam jeszcze tutaj: czy ktoś z Was ma doświadczenie w byciu Commanderem w BF2? Do czego biję - wszyscy wiemy jak wyglądają pomysły dotyczące zacieśnienia współpracy (czytaj nie wyglądają bo każdy robi co chce + kilku debili poluje jeszcze dodatkowo na swoich) i teraz pytanie - jak w praktyce sprawdzała się rola Commandera? Miało to sens czy wszyscy na to lali? BTW zaq ja również bardzo jestem zainteresowany KZ bo mimo to po KZ2 mają u mnie jeszcze kredyt zaufania. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Zestaw ps4+bf4 www.gamestop.com/ps4/consoles/playstation-4-battlefield-4-le-bundle/110039 Fajnie by bylo gdyby byl w eu. Wrazenia z dema multi: Improvements to the user interface are very noticeable and very appreciated. Menus are simply better and much easier to use, but carry over the same visual stylings of Battlefield 3 with that blue/white color scheme. The character customization menu – probably one of the more cumbersome aspects of Battlefield 3′s UI – now neatly organizes items in list-form, rather than having multiple pages of different customization options. Going down the list, you’ll be able to tweaks your primary weapon, secondary weapon, gadget 1, gadget 2, grenades, knife, specialization, and appearance. Of course, only a few weapons were made available in the E3 demo, two per weapon class. Each soldier (Assault, Engineer, Support and Recon) could select their class-specific weaponry but also had the option of using multi- class weapons like carbines and shotguns, as in Battlefield 3. However, weapons did have a number of paint options right off the bat, roughly 10 or so. Also different from Battlefield 3 is that gadgets are shared between both gadget slots, meaning you’re completely free to customize your gadget loadout as preferred. Speaking of gadgets, the thing that had me really jumping for joy is that the Recon class now has the ability to equip C4, greatly enhancing their effectiveness on the Battlefield. Being my personal favorite kit, I am extremely happy to be able to deal with vehicular threats in a greater capacity, similar to the Recon class in the Battlefield: Bad Company series. Weapons also seem to have a greater number of attachment options. For example, not only can you equip a sight, but you can also equip a magnification option or another iron sight, providing you with two options, instead of one New grenade types are also introduced. Players now have the option to equip incendiary grenades or flash bangs, along with the standard fragmentation grenades. The knife could also be replaced with a shank and there is probably room to unlock different melee weapons on top of that. The opportunity never arose in my play time, but yes, you can reverse melee attacks in Battlefield 4. Commander mode is back. I didn’t get to play around with it, but I did get killed by the commander on a number of occasions, so I can tell you it’s definitely effective in that sense. The commanders – other members of the DICE/ EA, team in this scenario – had their own stations, one on each team, bringing up the number of players up to 66 total, two of which are not active on the actual battlefield. Look forward to more details on Commander later this week. Since my time was very limited, I wasn’t able to explore the nuances of gameplay, but in general, it seemed very similar to Battlefield 3, with the exception of a greater focus on sea warfare. We played on the “Siege of Shanghai” map teased in Battlefield 4′s multiplayer trailer, which provided opportunity for all gameplay styles, land, sea and air. Jets were not present in this particular map and, no, I couldn’t explore the entire city-scape, but that doesn’t make it any less impressive. DICE was really able to capture the feeling of battling in a towering mega-city like Shanghai, though it may be a bit devoid of any sort of actual civilian population. You might be happy to know that that tower you saw crash to the ground in the multiplayer trailer is completely player-controlled and is not a timed event, meaning it won’t just crumble once one of the two teams has depleted a certain amount of tickets. It can be taken out by destroying the support beams at its base – not an easy task, however. Taking it out also creates an entirely new landscape in the center of the map. Where the tower once was, now lies ruins and piles of rubble. The flag that was situated at the top of the tower is still there, but at ground level now, taking away the height avantage of any team that owned that flag before hand. mp1st.com/2013/06/11/e3-2013-battlefield-4-multiplayer-first-impressions/ Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 coś jak komin na kaspijskiej granicy, Chyba wieża Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 coś jak komin na kaspijskiej granicy, Chyba wieża Nazywana też anteną Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 ile teraz mamy w BF3 ? czasami 15 latek , i zgadzam się z Pryxem Jak sprawdzic podczas gry ile klatek leci? Cytuj
SpacierShark123 1 505 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Trochę lipa początek generacji a już okrojona z full hd wersja Battlefield 4.Liczyłem że wszystkie gry w nowej generacji będą już spokojnie w 1080p.Niech chociaż trzyma stały framerate. Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Trochę lipa początek generacji a już okrojona z full hd wersja Battlefield 4.Liczyłem że wszystkie gry w nowej generacji będą już spokojnie w 1080p.Niech chociaż trzyma stały framerate. BF4 będzie miał większe wymagania niż trójka, która wymaga komputera za co najmniej 2.5 tysiąca aby płynnie śmigać na fullHD z ustawieniami na maxa na mapach z 64 graczami. ale najważniejsze aby nie było spadków fpsów. Cytuj
Janush 224 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 To już potwierdzili, że nie będzie 1080p ? Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 To już potwierdzili, że nie będzie 1080p ? Oczywiście że nie, to tylko przypuszczenia na każdym kroku chwalą się 64 graczami i 60 klatkami. Ale żadnej wzmianki o rozdziałce Cytuj
karol666 6 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=62883466&postcount=99"They confirmed 1080p @ 60 fps with 64 players for both PS4 and Xbone in the stream a few times. Not sure what they had to give up visually to do that, but they did say it several times.Still buying it for PC." Nie oglądałem żadnego stream'a, więc tego nie potwierdzę, ale póki nie będzie oficjalnego info to nie ma co gdybać o rozdzielczości. Cytuj
matcz 10 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 zapytam jeszcze tutaj: czy ktoś z Was ma doświadczenie w byciu Commanderem w BF2? Do czego biję - wszyscy wiemy jak wyglądają pomysły dotyczące zacieśnienia współpracy (czytaj nie wyglądają bo każdy robi co chce + kilku debili poluje jeszcze dodatkowo na swoich) i teraz pytanie - jak w praktyce sprawdzała się rola Commandera? Miało to sens czy wszyscy na to lali? BTW zaq ja również bardzo jestem zainteresowany KZ bo mimo to po KZ2 mają u mnie jeszcze kredyt zaufania. Sporo grałem w BF2 i w moim odczuciu rola Commandera miała spory wpływ na rozgrywkę - opdowiadał on za UAV, ostrzał artyleryjski, wspomaganie walczących ('supply packs', pojazdy), dowodzenie liderami poszczególnych teamów. Zwłaszcza system rozkazów z BF2 przypadł mi do gustu - był bardzo rozbudowany i oferował wiele opcji strategicznych. Czasem włączam sobie drugiego Battlefielda i widzę, że ludzie nadal - po tylu latach od premiery - chętnie korzystają z dostępnych rozwiązań strategicznych: Commander wspiera graczy, dowódcy wydają rozkazy. Jeszcze jedna rzecz - w BF2 było tak, że im wyższa ranga, tym większa szansa, że zostaniesz Commanderem; dzięki temu ryzyko, że to 'stanowisko' obejmie noob, było mniejsze (choć oczywiście zdarzali się kompletnie nieogarnięci dowodzący). Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 (edytowane) zapytam jeszcze tutaj: czy ktoś z Was ma doświadczenie w byciu Commanderem w BF2? Do czego biję - wszyscy wiemy jak wyglądają pomysły dotyczące zacieśnienia współpracy (czytaj nie wyglądają bo każdy robi co chce + kilku debili poluje jeszcze dodatkowo na swoich) i teraz pytanie - jak w praktyce sprawdzała się rola Commandera? Miało to sens czy wszyscy na to lali? BTW zaq ja również bardzo jestem zainteresowany KZ bo mimo to po KZ2 mają u mnie jeszcze kredyt zaufania. Sporo grałem w BF2 i w moim odczuciu rola Commandera miała spory wpływ na rozgrywkę - opdowiadał on za UAV, ostrzał artyleryjski, wspomaganie walczących ('supply packs', pojazdy), dowodzenie liderami poszczególnych teamów. Zwłaszcza system rozkazów z BF2 przypadł mi do gustu - był bardzo rozbudowany i oferował wiele opcji strategicznych. Czasem włączam sobie drugiego Battlefielda i widzę, że ludzie nadal - po tylu latach od premiery - chętnie korzystają z dostępnych rozwiązań strategicznych: Commander wspiera graczy, dowódcy wydają rozkazy. Jeszcze jedna rzecz - w BF2 było tak, że im wyższa ranga, tym większa szansa, że zostaniesz Commanderem; dzięki temu ryzyko, że to 'stanowisko' obejmie noob, było mniejsze (choć oczywiście zdarzali się kompletnie nieogarnięci dowodzący). W BF2142 bywałem commanderem. Niczym Zeus trzaskałem z wysokości (siedząc na Tytanie) pioruny w postaci impulsów EMP, zrzucałem mannę z nieba i kierowałem moimi populous'ami by się biedni nie pogubili, skanując od czasu do czasu okolicę by nie wpadli na parkę wściekłych mechów. Kiedy współpraca szła gładko mnożnik punktowy szalał niczym w Dynasty Warriors Pisząc już całkiem poważnie, rola commandera w tamtym BFie była nie do przecenienia. Oczywiście wymagane były choc minimalne ślady inteligencji zarówno u generała jak i jego podkomendnych. Edytowane 12 czerwca 2013 przez Łebi Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 13 czerwca 2013 Opublikowano 13 czerwca 2013 A kto zostawał dowódcą? Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 13 czerwca 2013 Opublikowano 13 czerwca 2013 A kto zostawał dowódcą? Osoba z dobrymi wynikami i wysoką rangą Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.