Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli co Ci którzy lubią walkę z karabinem w ręku, maja wysoką rangę, dobre wyniki zostaną z automatu wykopani na dowódce? Może będzie można odmówić, bo jak nie to dla tych osób będzie to bardziej kara niż awans ;]

Opublikowano

Ja nie narzekam i sądzę że Dice chce by BF4 stał się tym czym BC2 dla trybu Rush, tak tu będziemy mieli wspaniały bitwy nastawione na Conquest. Wady tego rozwiązania ? GRACZ, niestety ale jakby grę nie zrobić jeśli grają w nią debile całą rozgrywkę może szlak trafić i stanie się niegrywalny.

Już teraz widzę że trzeba skończyć z chaotycznym bieganiem a nastawić się na ścisło współpracę, co mi osobiście pasuję. Bardzo mi się podoba system kolizji z przedmiotami, wprawdzie prealfa ale już widać że skończy się chowanie po dziurach gdzie z tekstur wychyla się głowa i broń, następne to za(pipi)ista animacja :) ubity przeciwnik wspaniale pada na glebę :)

Opublikowano

Boje się trochę tego, że ciężko będzie się odnaleźć w takiej ilości graczy. Przywiązanie do squadu powinno być jeszcze większe i co za tym idzie nastawienie na współpracę (o czym pisze wyżej Zielu). Mam nadzieję, że będą mniejsze wersje map dla mniejszej ilości graczy.

Opublikowano

Oczywiscie, ze bedzie Conquest na 32 graczy Mclusky. Ja wpadne pare razy na CQ z 64 graczami, zobacze co i jak, a potem przeniose sie na male mapy. Z nowym Battlefield'em bedzie tak samo jak z Bf3- kazdy znajdzie cos dla siebie. Mnogosc opcji i trybow na to pozwoli. Zreszta, trzeba czekac do bety.

Opublikowano

Ja zawsze pisałem że to w BF3 się nie sprawdza :) metro przykładem. Ale sądzę że w BF4 nie odczujemy tej dużej ilość graczy, jak już wspominałem ta mapa z preAlfa jest jakby nie skompresowana przez to wszystko wydaje się większe :) i miejsca znajdzie się dla każdego.

Opublikowano

Ja zawsze pisałem że to w BF3 się nie sprawdza :) metro przykładem. Ale sądzę że w BF4 nie odczujemy tej dużej ilość graczy, jak już wspominałem ta mapa z preAlfa jest jakby nie skompresowana przez to wszystko wydaje się większe :) i miejsca znajdzie się dla każdego.

 

metro na 64 graczy to nieporozumienie.

ale na dużych mapach to swietna sprawa, czasem nawet graczy jest za mało :/

Opublikowano

Na PC nie gram prawie wogóle 32v32 nawet na kharg island czy caspianie. Zbyt duży chaos, mapy są za małe na taką ilość graczy. Mam nadzieje że tutaj będzie lepiej (wielopoziomowość map może pomóc).

Gość Zaqair
Opublikowano

Jakie mapy z BF3 obstawiacie że dostaniemy w DLC BF4 ? Jakoś cisza o tym i nikt tego nie komentuję :)

Watpie,ze z bf3. Raczej mapy z bf2.
Opublikowano

 

Jakie mapy z BF3 obstawiacie że dostaniemy w DLC BF4 ? Jakoś cisza o tym i nikt tego nie komentuję :)

Watpie,ze z bf3. Raczej mapy z bf2.

 

 

Zaq wejdź na stronę BF i tak jak byk piszę o drugim DLC w którego skład wejdzie 4 mapy z BF3 :)

Opublikowano (edytowane)

moj typ:

metro, sekwana, kaspijska i cos z CQ, pewnie Ziba.

Ale najchetniej to oczywiscie widzialbym DLC pt. "Back to Close Quarters" :]

Edytowane przez tommi___t
Opublikowano

 Wiem, ze wszyscy beda tym zachwyceni, bo to realizm, skill itd, ale tracenie pestek (jak zostaja w magazunku) po kazdym przeladowaniu, to lipa. Tutaj gameplay, w lepszej jakosci.

 

Gość Zaqair
Opublikowano (edytowane)

moj typ:

metro, sekwana, kaspijska i cos z CQ, pewnie Ziba.

Ale najchetniej to oczywiscie widzialbym DLC pt. "Back to Close Quarters" :]

Idz mi w pizdu z cqc w bf4.Kabotyn,Tommi mozecie mi wytlumaczy po co kupujecie bf4 skoro chcecie grac na malych mapach? W bf cala zajbistosc jest w duzych mapach,w walkach czolgami,heli i jetami.A nie napieprzanie na malych mapkach rodem z cod.

 

Teraz z Pryxem mozemy powiedziec a nie mowilismy. Nawet jak bedzie 64 graczy to Tommi i Kabotyn beda chcieli cisnac na malych mapach :)

 

Nastepny projekt dice la to powinien byc medal

Of honor close quarters. Wszystkie bronie z bf tylko mapy zrobic.

 

Zielu a to nawet nie wiedzialem. Ja obstawiam duze mapy, kaspian,1 mapa z armored kill,1mapa z end game i 1 mapa z b2k.

Edytowane przez Zaqair
Opublikowano

Dodatek Battlefield 4™ Drugie uderzenie zostanie udostępniony po premierze gry, najpierw dla posiadaczy Xbox One. W jego skład wejdą cztery popularne mapy z Battlefield 3, odwzorowane na nowo z wykorzystaniem technologii Frostbite 3 i z myślą o nowych funkcjach rozgrywki wieloosobowej z Battlefield 4.

 

 Second-Assault-Temp-Packfront_0.jpg?cb=5

Gość Zaqair
Opublikowano

'mAccording to Kertz, map popularity is measured by ”rounds completed per player. So

64 ppl would mean 64 points.Metro Next is Caspian,

Firestorm and Kharg.” ale to dane z marca 2012.

Opublikowano

 

  • 1080p, 60 FPS, 64 players confirmed for XB1 and PS4; 30 FPS, 24 players confirmed for X360 and PS3
  • Two new game modes coming, some of the ones in BF3 are being dropped
  • Confirmed game modes: Squad Deathmatch, Conquest, Rush, and Team Deathmatch
  • Specialization system is changed so your squad is rewarded with specializations as you do better
  • Hardcore mode confirmed
    • Ammo is magazine-based, not "pool"-based
  • 5 players per squad
  • 4 classes (Assault, Engineer, Support, Recon)
  • In-game VOIP confirmed
  • No Battle Recorder; can rely on built in XB1 and PS4 recorders
  • Practice mode/tutorial mode confirmed for vehicles
  • Better Battlelog integration for consoles
  • "Levolution"
    • Every map will have changes that can alter the makeup of the map/level.
    • Also refers to the verticality they want to add to maps.
    • So far, not scripted--can take out supports to bring down skyscraper
    • Urban areas can't be flattened by destruction; design choice, not engine limitation
  • Commander mode
    • One player on each side that does not occupy a player slot (64 players + 2 commanders)
    • Can be played from console, PC, or remotely with a tablet
    • Scan and EMP UAVs can be deployed; vehicle scans, tomahawk missiles, infantry scans, and gunships can be deployed based on whether or not certain bases are capture
    • Supply (ammo and medical) and vehicle drops
    • Set attack orders for individual squads
    • Included in Conquest and Rush so far
    • Have their own persistence/skill tree
    • "Gating" queue system that prevents everyone from being eligible as a commander
    • Squad leaders can initiate votekick to oust a bad commander
    • If squads follow your orders, everyone receives bonus points
    • Can counter commander's abilities (scramble UAV, for example)
  • Vehicles
    • Enhanced vehicle disabling: Vehicles are disabled based on the parts that are hit; however, tires can't be shot out (it's not that granular)
    • Limited MBT 120mm ammo, which can regenerate
  • Other/mechanics
    • Squad assists can count as kills if you contibuted the most to the kill (maybe >90%?)
    • Reduced suppression: Support now contributes the most to suppression and it has a greater effect at long range

      ADS near cover allows a "peak" cover system. Not sure if you can lean left/right, but seems you can pop up above cover

    • "Click to spawn" deployment options
    • Interface is muuuch less click-heavy vs BF3
    • Killfeed is gone; kills displayed in center of screen
    • Movement system has been tweaked for momentum; it takes a moment to get to full sprint speed
    • Directional callouts--the default "enemy spotted" voice seems to indicate directions/location relative to your position
    • Swimming
    • Hand gestures indicate commands
    • Ladder climbing is faster
    • Proprietary matchmaking system instead of system matchmaking
    • Skill system, in addition to matchmaking; can set skill reqs for servers
    • "Partial mod" support; likely to be server-side modifications (vehicle count, damage mods, player count???)
      • Can dive to avoid gunfire
      • Can shoot pistols under/above water while swimming
      • Can sprint swim
  • Spectator mode
    • Confirmed for PC, "we'll see" for console
    • Views: Table Top, First Person, Third Person, Free Cam
    • Can "set" up to four free cams around the map to quickly jump to certain location
    • UI can be turned off
    • Can click on player from table top view and get PiP view of their screen
  • Class info
    • Assault
      • Standard health bag
      • Small health pack, which you can toss onto someone. It regenerates their health, regardless of their proximity to you. If you toss onto ground, can still be used to regenerate health
      • Defibs need to be charged before you can pick someone up; seems they still need to be unlocked
    • Recon
      • C4
      • Motion sensor ball
      • Range finder
      • Ability to use different zoom levels in one scope
    • Support
      • Ammo bag: deployable ammo
      • Ammo pack: ammo that can individually be given to someone
      • Grenade launcher as equipment/gadget
  • Improved environments
    • Metal detectors can expose you, storefront gates can be shut to cut people off, fire extinguishers create smoke screens, bollards can prevent vehicle access
    • Water reacts dynamically to vehicles and events (skyscraper falling)
  • Weapons/equipment
    • Flashbangs
    • Incendiary grenades
    • Pistols can be customized
    • Tons of attachments/customizations (green hipfire laser sights, different foregrips, barrel types, bipods, silencer/flashlight combo)
    • Over 1200 items that can be unlocked via 300 "Battlepacks", which can be earned or bought
    • Canted/dual sights
    • More shared weapons between classes

 

Oj już widzę płacz o powrót do magazynków zamiast pojedynczych naboi. No cóż, przynajmniej ludzie nauczą się nie przeładowywać po strzale :P

  • Plusik 2
Opublikowano

Kabotyn,Tommi mozecie mi wytlumaczy po co kupujecie bf4 skoro chcecie grac na malych mapach? W bf cala zajbistosc jest w duzych mapach,w walkach czolgami,heli i jetami.A nie napieprzanie na malych mapkach rodem z cod.

Zaq, pisalem o tym mnostwo razy, wiec zeby sie nie powtarzac powiem w skrocie:

dla funu i adrenaliny :)

Na CQ najzwyczajniej w swiecie (z roznych wzgledow) bawie sie duuuzo lepiej, niz na pozostalych mapach- nic na to nie poradze i oglednie mowiac nie trafiaja do mnie teksty typu "bo w BF to sie gra na duzych mapach, a na malych to w CoD". WTF?!?

Teraz z Pryxem mozemy powiedziec a nie mowilismy. Nawet jak bedzie 64 graczy to Tommi i Kabotyn beda chcieli cisnac na malych mapach :)

Napisalbym, ze dobrze nas znacie, ale my przeciez nigdy sie z tym nie krylismy, wiec zadna to nowina ;)

Nastepny projekt dice la to powinien byc medal

Of honor close quarters. Wszystkie bronie z bf tylko mapy zrobic.

Zaqu, przyznam, ze nie kumam zupelnie, o co ci chodzi- po cholere maja nowa gre wypuszczac, jak wystarczy pare mapek jako dlc do BF? Zeby sie nazwa zgadzala?
Opublikowano (edytowane)

  • Flashbangs
  • Practice mode/tutorial mode confirmed for vehicles
  • Recon
    • C4
    • Motion sensor ball
    • Range finder
    • Ability to use different zoom levels in one scope

Chyba najlepsze wiadomości nie liczę 60fps 64

 

 

 

Nastepny projekt dice la to powinien byc medal

Of honor close quarters. Wszystkie bronie z bf tylko mapy zrobic.

Zaqu, przyznam, ze nie kumam zupelnie, o co ci chodzi- po cholere maja nowa gre wypuszczac, jak wystarczy pare mapek jako dlc do BF? Zeby sie nazwa zgadzala?

 

 

 

bo to EA, więcej kasy

Edytowane przez dApo
Gość Zaqair
Opublikowano

[quote name="tommi___t" post="2843011"

Nastepny projekt dice la to powinien byc medal

Of honor close quarters. Wszystkie bronie z bf tylko mapy zrobic.

Zaqu, przyznam, ze nie kumam zupelnie, o co ci chodzi- po cholere maja nowa gre wypuszczac, jak wystarczy pare mapek jako dlc do BF? Zeby sie nazwa zgadzala?

 

Tommi szkoda zeby marnowali dlc dla malych mapek w mojej opini :) Dlaltego zeby zadowlic wszystkich powinni

zrobic osobna gre z mechanika,animacjami,dziwekiem itd. z bf. Nie kupil bys takiego moh:cqc zamiast bf,gdyby jedyna roznica byla by w wielkosci map i braku pojazdow?

O ile w bf3 na konsolach mialo sens to na nextgen szkoda dlc.

Opublikowano (edytowane)

ale jakie marnowanie dlc? przeciez nie ma na nie limitu (a szkoda...) niech wypuszcza jedno wiecej i po sprawie :)

przeciez to normalne, ze z punktu widzenia gracza zdecydowanie lepiej, zeby wypuscili np. 6 zroznicowanych dlc do BF po 55 zl, w tym 1 z CQ, niz gdyby dali 5 dlc po 55 zl plus osobna gre za kolejne 200-250 zl.

Na cholere mi tez dodatkowa kampania singlowa swoja droga? ja chce tylko pare mapek dla piechoty, nic wiecej, i chce za to adekwatnie zaplacic.

 

PS: wiecie, ze podczas pisania posta macie w lewym gornym rogu przelacznik, ktorym mozna sie przerzucic na stary sposob edycji postow (cytatow)? ;) To nowe cytowanie doprowadza do szalu, ja ciagle ze starego korzystam.

Edytowane przez tommi___t
Gość Zaqair
Opublikowano

Do bf3 bylo 5 dlc do bf4 pewnie tez bedzie maks 5. Tak jak pisalem w poprzednim poscie,o ile cqc mi nie przeszkadzalo w bf3 bo wiekoszc map byla za duza na konsole to w bf4 chce tylko duze mapy. Nie po to jest 64 graczy,zeby ludzie grali 8 vs 8 na malej mapie ;) Tdm bedziecie mieli wiec zawsze bedziecie mogli sie bawic na malej mapce.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...