dApo 313 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 to normalne na pc... tylko na konsoli zamula Cytuj
tommi 345 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 nie jest tak na myszy na pc po prostu? Cytuj
dApo 313 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 nie jest tak na myszy na pc po prostu? na piecu chyba masz jeszcze osobne ustawianie czułości do tego Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 przecież to głupie i nienaturalne Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 Na pc duzo szybciej sie obraca,z tego co wiem to zalezy to od czulosci myszki. Na konsolach to zalezy od ustawionej czulosci w ustawieniach. Zielu co jest glupie i nienaturalne? Ze sie tak szybko obraca? A naturalne jest to,ze dostajesz 15 kulek i dalej biegasz? Nie przesadzajmy juz. Bf to nie jest symulator. Ma pewne elementy prawdziwe(np.odrzut,dzwiek) ale wiekszosc to arcade(np.bieganie,latanie jetem)nie taki jak w cod ale dalej arcade. Chcesz miec pelen realizm kup arma 3. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 Ale nie przesadzajmy przecież dobrze wiecie, że na takiej konsoli można było powstrzymać wiele razy czołg tylko dzięki temu że haubica nie zdążyła się obrócić, jeśli to ma tak wyglądać to wystarczy dwóch gości i robią wam z dupy średniowiecze zresztą wynik gościa na filmiku mówi sam za siebie. Więc dla mnie to jest zbyt duże ułatwienie dla obsługi czołgu, lepiej to wyglądała na konsolach. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 1. To jest pc,na Pc nie grasz 2. To jest pre-alpha sporo sie jeszcze zmieni. Zielu na konsolach tez mozna robic masakre. Nie pamietasz juz meczy na kanalch gdzie bylismy zamknieci na respie i czolgiem udalo nam sie wygrawac mecze. Albo jak kiedys gralem z Tommim,jednym lav wyszlismy z respa i jeszcze wygralismy mecz. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 No ja wiem, ale jakoś mi nie pasuje tak szybo obracająca się haubica. Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 Widziałem to na gameplayach BF3 na PC i wcale mi się nie podoba. Wolne obroty to szansa dla piechoty na podłożenie C4 czy min. Z szybkimi obrotami będzie trudniej. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 Mclusky czy ja wiem. Dobry kierowca+dobry strzelec i piechota niema szans. A filmik jest z pc wiec czym sie martwicie?Na konsolach tak szybko to tylko ludzie z myszkami sie beda obracac.O ile tak to bedzie wygladac na starcie. Jeszcze jest kilka miechoe sporo sie zmieni. Szkoda tylko,ze mamy koniec czerwca i gra jest dopiero w pre-alpha/alpha szykuje sie powtorka z bf3. W czerwcu 2014 otrzymamy pelna gre,bo na premiere bedzie beta. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 Jestem ciekaw z jakiego okresu jest ta pre-alpha, bo szczeże to raczej nie chce mi się wierzyć że to świeży kod. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 (edytowane) Jestem ciekaw z jakiego okresu jest ta pre-alpha, bo szczeże to raczej nie chce mi się wierzyć że to świeży kod.To samo mowilem przed premiera bf3 i Moh:W,a jak wyszlo wszyscy wiemy. Beta bf4 to bedzie cos miedzy alpha a beta,gra na premiere bedzie beta,a w czerwcu 2014 patch do pelnej wersji. W bf3 po patchu z cqc gra prawie dziala jak trzeba,wieszala sie w kilku miejscach ale nie bylo tak zle jak na poczatku. Moze sie myle,ale lepiej sie nastawic ze bedzie zle i miec milo niespodzianke,niz nastawiac sie jak przed bf3 pewnie stary kod i pozniej miec zawod. Edytowane 19 czerwca 2013 przez Zaqair Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 Zamknieta alpha dla wybranych sporo bedzie wyciekac. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 Albo jak kiedys gralem z Tommim,jednym lav wyszlismy z respa i jeszcze wygralismy mecz. No, zarabisty mecz byl Doskonaly przyklad tego, jak we dwoch mozna odwrocic losy meczu 12 vs 12. Dawno sie tyle nie naspawalem, co wtedy wynik gościa na filmiku mówi sam za siebie. Gosciu trzepnalby moim zdaniem znacznie lepszy, gdyby uzywal w walce z piechota wiecej dziala glownego zamiast tego lmg na kapiszony. Widziałem to na gameplayach BF3 na PC i wcale mi się nie podoba. Wolne obroty to szansa dla piechoty na podłożenie C4 czy min. Z szybkimi obrotami będzie trudniej. wezcie pod uwage to, ze teraz bedzie 64 graczy zamiast 24, a pojazdow raczej proporcjonalnie nie przybedzie. Jak sie paru(nastu) piechociarzy przyczai po kątach/budynkach i przyatakuje rpg z kilku stron jednoczesnie, to i szybka haubica wiele nie pomoze, a jazda czolgiem szybko sie skonczy... Cytuj
Litwin81 1 156 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 Na PC było więcej maszyn niż na PS3. Cytuj
maztika 36 Opublikowano 20 czerwca 2013 Opublikowano 20 czerwca 2013 dobrze to wszystko wygląda, nie narzekam i po cichu czekam na bc3. ale im więcej gram w obecnego bf'a, tym bardziej pragnę tylko jednego w bf4, naprawionych hitbox'ow. ginięcie po tym jak już schowałem się za ścianą to codzienna rutyna, najlepsze jest to, że jak jestem wtedy podnoszony przez medyka to respawnuję się...przed tą ścianą i z marszu ginę drugi raz. ostatnio odblokowałem spas12 (nie mam premium, ostatnio ściągnąłem cq z plusa), ucieszony bo nowa zabawka, tdm kanały testing broni, podbijam do wroga, raz dwa TRZY strzały w korpus z 5m (znacznik trafienia pojawiał się) i mnie zabija, wyskakuje pośmiertny ekran, koleś ma 100%...jest to cholernie frustrujące i po prostu nie fair. niech to naprawiają. Cytuj
UberAdi 2 288 Opublikowano 20 czerwca 2013 Opublikowano 20 czerwca 2013 dobrze to wszystko wygląda, nie narzekam i po cichu czekam na bc3. ale im więcej gram w obecnego bf'a, tym bardziej pragnę tylko jednego w bf4, naprawionych hitbox'ow. ginięcie po tym jak już schowałem się za ścianą to codzienna rutyna, najlepsze jest to, że jak jestem wtedy podnoszony przez medyka to respawnuję się...przed tą ścianą i z marszu ginę drugi raz. ostatnio odblokowałem spas12 (nie mam premium, ostatnio ściągnąłem cq z plusa), ucieszony bo nowa zabawka, tdm kanały testing broni, podbijam do wroga, raz dwa TRZY strzały w korpus z 5m (znacznik trafienia pojawiał się) i mnie zabija, wyskakuje pośmiertny ekran, koleś ma 100%...jest to cholernie frustrujące i po prostu nie fair. niech to naprawiają. To raczej wina lagów. Na konsolach ping 60-70 uznawany jest już za dobry a zdarzają się serwery ze zdecydowanie gorszym pingiem. Wnioskuje po tym, że albo na PC rzeczywiście są lepsze hitboxy albo (co bardziej prawdopodobne) pingi rzędu 20-30 robią swoje bo takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko (o ile wogóle występują) Miejmy nadzieje że infrastruktura sieciowa PS4 i nowego Xa nie będzie tak toporna i zacofana jak to co mieliśmy na current genach. Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 20 czerwca 2013 Opublikowano 20 czerwca 2013 ostatnio odblokowałem spas12 (nie mam premium, ostatnio ściągnąłem cq z plusa), ucieszony bo nowa zabawka, tdm kanały testing broni, podbijam do wroga, raz dwa TRZY strzały w korpus z 5m (znacznik trafienia pojawiał się) i mnie zabija, wyskakuje pośmiertny ekran, koleś ma 100%...jest to cholernie frustrujące i po prostu nie fair. niech to naprawiają. Jeśli chodzi o SPAS i 870 mam to samo, ale tylko jak używam śrutu. Spróbuj postrzelać SABOTem. IMHO sprawdza się nawet na dużych mapach. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 20 czerwca 2013 Opublikowano 20 czerwca 2013 To raczej wina lagów. Na konsolach ping 60-70 uznawany jest już za dobry a zdarzają się serwery ze zdecydowanie gorszym pingiem. Wnioskuje po tym, że albo na PC rzeczywiście są lepsze hitboxy albo (co bardziej prawdopodobne) pingi rzędu 20-30 robią swoje bo takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko (o ile wogóle występują) jest jakis zwiazek miedzy pingiem a platforma? myslalem, ze to wylacznie od internetu/providera zalezy, z ktorego korzystasz. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 20 czerwca 2013 Opublikowano 20 czerwca 2013 To z bf3 to kiepskie hitboxy/lag compensation. Mam nadzieje,ze Dice LA zajmuje sie hitboxami i beda min. na poziomie tych z moh:w. Ping w grach zalezy od odleglosci od serwera. Cytuj
UberAdi 2 288 Opublikowano 20 czerwca 2013 Opublikowano 20 czerwca 2013 To raczej wina lagów. Na konsolach ping 60-70 uznawany jest już za dobry a zdarzają się serwery ze zdecydowanie gorszym pingiem. Wnioskuje po tym, że albo na PC rzeczywiście są lepsze hitboxy albo (co bardziej prawdopodobne) pingi rzędu 20-30 robią swoje bo takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko (o ile wogóle występują) jest jakis zwiazek miedzy pingiem a platforma? myslalem, ze to wylacznie od internetu/providera zalezy, z ktorego korzystasz. Jest. To znaczy, albo gry na PS3 miały rzeczywiście tak tragiczne hitboxy albo od zawsze lagowały (tak jak napisałem, jedno z dwóch). Wystarczy zagrać na PC w BFa z dobrym pingiem i porównać to do serwera oznaczonego maksymalną ilością "kresek" na PS3. Wszyscy już chyba na konsoli wyrobiliśmy sobie nawyk strzelania przed biegnącego przeciwnika (ponieważ trzymając na nim celownik nie trafimy), jak się przesiadłem na blache to dość szybko zauważyłem że to zjawisko jest mocno zredukowane względem konsoli i czasem nie trafiałem przeciwnika właśnie przez ten nawyk. Trzeba się cieszyć że DICE nie próbuje na siłe ładować matchmakingu i hostowania gier przez graczy bo to jest wynalazek który nie powinien istnieć. Pierwsze wyszło z tym Infinity Ward przy okazji CoD4 a później inni to "małpowali" wpychając to do konsolowych (i nie tylko) produkcji i uważając to za bardzo dobry pomysł podczas gdy jak pewnie wielu z was się przekonało, jest zwyczajne źródło frustracji dla graczy Dla ciekawostki powiem że za czasów CoD4 gdy gracze nauczyli się tą grę modować i hackować udało się włączyć wyświetlanie normalnego pingu podczas gry. Okazało się że te maksymalne 4 kreski w CoD4 oznaczały ping od 0 do 100. A jak pewnie wiecie 100 to już jest dość dużo w shooterze Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 20 czerwca 2013 Opublikowano 20 czerwca 2013 Wyczytałem że BF4 na E3 był odpalany na pecetach zbliżonych pod względem mocy do Xboxa One, nie jakiś ultra blaszak z GTX 780 sli. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 21 czerwca 2013 Opublikowano 21 czerwca 2013 Po tym co odstawili na konsolach, nie wierze w nic co mówią, czekam na start nowych konsol + prawdziwy gameplay i jak wszystko będzie tak jak mówią to lykam od razu Cytuj
Marian80 10 Opublikowano 21 czerwca 2013 Opublikowano 21 czerwca 2013 Wyczytałem że BF4 na E3 był odpalany na pecetach zbliżonych pod względem mocy do Xboxa One, nie jakiś ultra blaszak z GTX 780 sli. no się nie dziwie, bo jakoś słabo to wyglądało. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.