Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja wczoraj z ciekawości obejrzałem live z Army III boże już dawno się tak nie nudziłem :) jeśli tak ma wyglądać realizm w grach to mam to w (pipi)e

Zależy co oglądałeś. Grali ekipą? Jakiś objective robili? Czy po prostu ktoś grał tryb Wasteland? Bo jeśli to ostatnie to wogóle ci się nie dziwie :) Nie rozumiem fenomenu wastelanda i grania w pojedynke w tą grę.

Ogólnie ARMA jest mocno specyficzną grą w którą można grać na różne sposoby (jest masa modów na workshopie, single player, co-op, multi, zombie survival itd). Jest fun mimo zdarzających się bugów.

 

Ale ja nie o tym.

Nie śledze newsów bo DICE skutecznie rozbiło moje zainteresowanie BFem więc chiałem zapytać wiadomo już coś może kiedy mniej więcej szykuje się kolejny dodatek?

Planowałem kupić Premium przed następnym DLC ale mam coraz większe wątpliwości bo się z ekipą rozeszliśmy po innych grach i niby mamy wracać jak gra będzie załatana. Tyle, że wiadomo jak to może być z tymi patałachami z DICE, na wakacje może ta gra będzie działać jak powinna :P

Edytowane przez Adi_TEAM LBN
Opublikowano

Dziś PC dostało kolejny patch więc jest chyba coraz lepiej, a co do dodatków to na razie prace są wstrzymane jedynie konsole dostanę Drugie uderzenie w terminie, wersja PC pdobno nie będzie na czas tak twierdzi JACKFRAG.

 

Second Assault Xbone chyba już ma. Jest jakaś data wydania tego na PS4?

Opublikowano

Kiedy włączyłem dzisiaj BF 4 i zamiast menu gry mogę podziwiać panoramę miasta i migający w prawym górnym rogu symbol ładowania/autosave gry.  Dodam, że dzisiaj przy pierwszym uruchomieniu rano konsola "zjadła" autosave z singla bf4 oraz save tym razem z kariery w fifie 14. Zrobiłem odbudowywanie plików oraz update oprogramowania do 4.53 i dalej nic. Jak to naprawić ?

 

 

Gość Zaqair
Opublikowano (edytowane)

Serwery psn nie dzialaja,wiec do gry nie wejdziesz. Jutro powinno byc ok.

 

Jezeli jutro bedzie dalej to samo,to musisz wywalic gre z dysku i pobierac wszystko od nowa.

Edytowane przez Zaqair
Opublikowano

Kiedy bedzie dostepny Conquest na 32 graczy, bo rzygac mi sie chce tym bezladnym chaosem na Duzym Podboju. Na niektorych mapach w BF3 byla wieksza zadyma na 24 graczy, niz na gigantach dla 64. Epic true battlefield experience for 64 players- za takie slogany powinny wsadzac od razu do wiezienia i gwalcic.

Gość Zaqair
Opublikowano (edytowane)

Kabotyn a co ja ci mowile jeszcze 6 miesiecy przed premiera? To,ze bedzie 64 graczy nie zwiekszy akcji poniewaz bedzie wiecej flag.

 

Graj na 64 na DM bedziesz mial akcje. Cq nigdy nie byl trybem z szybka akcja. W bf3 jak pogladasz filmiki na youtube to 95% akcji na cq to dzialo sie na bazarze i metro,czasem na kanalach. Reszta map w filmikach to byly czolgi/jety/heli.

Edytowane przez Zaqair
Opublikowano

No ja o tym doskonale wiedzialem. Tylko zastanawia mnie, dlaczego wylaczyli maly Conquest, 64 graczy przegiecie- te kamperskie mendy sa wszedzie. Na TDM czy Domination tez choojnia- siedza na dachach, na schodach, przy scianie, w naroznikach, na pietrach itd Jest tyle elementow otoczenia, ze lepiej schowac sie gdzie i poczekac na frajerow ktorzy biegaja. Na kanalach TDM w BF3, siedziales w jednym miejscy, byles trupem w parem sekund. 

Gość Zaqair
Opublikowano

Chyba zapomniales od dzwigu na kanalach ;) (pipi)ca mozna bylo dostac jak siedzialo 3-4 "snajperow" Co do 16vs16 CQ pewnie jakis glitch,za jakis czas magicznie sie pojawia.

Opublikowano (edytowane)

Ograłem tego dzisiejszego patcha na PC i muszę przyznać, że nareszcie ta gra staje się grywalna, nie crashuje i nie ma randomowych dropów FPSów. Co lepsze, wydaje się że zrobili coś z optymalizacją bo na ultra często miałem powyżej 90 fpsów na otwartym terenie gdzie wcześniej osiągałem około 70.

Stabilność poprawiona ale netcode dalej działa tak jak działał. Dziś trafiłem ze snajperki w głowe gościowi który stał, on też do mnie strzelił. Ja zginąłem, on pobiegł dalej. Obaj na pingu około 20. Shit happens :)

Edytowane przez Adi_TEAM LBN
Opublikowano

Hah... To mi się przypomniało.

 

heh BFFs jest dobre. Ale nie pisałem tamtego posta w kontekscie PC>Konsole, przecież wy dostajecie na dniach tego samego patcha o ile się nie mylę.

Opublikowano

Kabotyn trzeba brac poporawke na pojazdy w duzym Conquescie, jakos nigdy nie mam problemow ze znalezieniem jelopow ktorzy sie prosza o pocisk prosto w dupe. Osobiscie bardziej mi odpowiada szturm albo unicestwienie (to z bomba znaczy sie ) 32 graczy na mapie i kontrolowany haos w bliskich punktach. najlepsze akcje sa z bomba bo cala przeciwna druzyna stara sie dopasc kolesia ktory niesie bombe nie patrzac w ogole co sie dzieje do okola. Normalnie jak bym na poligonie do kaczek walil. :)

Opublikowano

Ja Battlefield Frie

 

Hah... To mi się przypomniało.

 

heh BFFs jest dobre. Ale nie pisałem tamtego posta w kontekscie PC>Konsole, przecież wy dostajecie na dniach tego samego patcha o ile się nie mylę.

 

Ja to wrzuciłem bo ludzie marudzą na ilość elementów, ilość graczy w stosunku do wersji PS3 xD Tak samo jak Noob ("crowded, too much graphics... ugh!").

Gość Zaqair
Opublikowano

Na innym forum wyczytałem, że w opcjach można włączyć aim assist, które niby zwieksza auto aim. Serio jest coś takiego? Jeżeli tak, to niech mi ktoś odpowie gdzie tu sens i logika?

1. Jest to w KAZDYM fps na konsolach

2. W bf jest to wlaczone w standardzie

Opublikowano

Na innym forum wyczytałem, że w opcjach można włączyć aim assist, które niby zwieksza auto aim. Serio jest coś takiego? Jeżeli tak, to niech mi ktoś odpowie gdzie tu sens i logika?

 

Konsolowy gracz, aby nauczyl sie strzelac, namierzac precyzyjnie za pomoca analoga mus spedzic niewiarygdnie dlugi czas. znacznie wiekszy niz jest to w przypadku myszy. Wyobrazcie sobie kogos, kto dopiero zaczyna grac w BF. Ma ustawiona czulosc na 30%, i gra bez pomocy w namierzaniu. Jak mu idzie? Fatalnie, lata mu celownik, ginie non stop, chce pie^%olnac padem o sciane. Ale chwila, jest aim assist! Wlacza ta opcje, wchodzi d gry, widzi przeciwnika, odpala L2 ( celownik sam najezdza na glowe oponenta), a potem R2. Kill wpada, punkty zdobywa, ochota do grania narasta. Jest super! Chce mi sie dalej grac! ... Duze firmy, nie moga sobie pozwolic, aby ich klient (posiadacz ich gry) zrezygnowal z ich prodluktu po paru godzinach. Musi byc latwo i przyjemnie od pierwszej rundy. A aim assist bardzo w tym pomaga. Yeti, obecny gracz konsolowy taki jak ty i ja (hardcore gamers), to ulamek procent. Pod nas sie nie robi gier. To masowy konsument jest dzis target;em dla wielkich firm. Oni tak naprawde decyduja o ksztalcie gier,a co za tym idzie ich poziomie trudnosci.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...