Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To śmieszne trochę, ale kiedyś gość wyzywał mnie od kamperów bo na rushu pilnowałem m-coma albo, że kampiliśmy z IGLAmi i nie mogli polatać helikopterem :|

Pamiętam jak tommi pisał że każdy kto używa igły jest kamperem ;) czy noobem,jakoś tak

Opublikowano

Rush mi daje masę radości, narazie Podbój dla mnie wyglada tak: na środku biega bezładnie zgraja ludzi od flagi do flagi a na obrzeżach leżą kamperzy i niszczą system.

 

Może moje wrażenia się zmienią jak bardziej ogarnę mapy bo narazie 10lvl tylko.

 

Pryksiu, gdzie jesteś? Twoje drugie życie czeka.

Opublikowano

W weekend mam ostatni zjazd w tym roku, potem coś pocisnę z wami. Na razie analiza matematyczna jest moim polem walki ;] Nie chce mi się włączać Battlefielda na 40 minut, max godzinkę, wolę zagrać w coś mniejszego, w Resogun, albo coś na komórkę.

Opublikowano (edytowane)

 

To śmieszne trochę, ale kiedyś gość wyzywał mnie od kamperów bo na rushu pilnowałem m-coma albo, że kampiliśmy z IGLAmi i nie mogli polatać helikopterem :|

Pamiętam jak tommi pisał że każdy kto używa igły jest kamperem ;) czy noobem,jakoś tak

 

niemozliwe, to musial byc ktos inny.

Edytowane przez tommi
Opublikowano

Zielu, przesadzasz. Jak nie mam przynajmniej godziny to nie włączam BFa, bo nim się rozkręcę to już kończę, raz na jakiś czas mogę tak zagrać, ale lubię dłuższe sesje, nawet jak mam grać rzadziej. Zresztą mówiłem Ci, że od października będę grał rzadziej, właśnie ze względu na studia. Komórki są fajne do zagrania jakiejś prostej krótkiej gierki czy klasyka z zamierzchłych czasów np. Another World.

Opublikowano (edytowane)

No u mnie zawsze byl problem z aim'em ale nie az tak duzy co bym w typa nie mogl trafic, gram w shootery od Halo CE z dosc przyzwoitymi wynikami wiec to nie do konca kwestia AIMu, bo tu poprostu casem z 4 metrow w(pipi)aiesz w typa caly magazynek z Famasa a ten dalej biega.

Wiem że jak by poszlo w glowe to by padl, ale zostaly mi nalecialosci z CODa gdzie w bliskim dystansie po nogach najlepiej bylo strzelac i padali jak muchy.

Teraz wrocilem do AK12 tego podstawowego i zmienilem sobie co by po 3 kule strzelal co by sie oduczyc wywalac caly magazynek, juz wczoraj po 3 typa na jednym uwalalem wiec jakis progres jest, choc wierzyc nie chce mi sie ze wszyscy headshoty napierdzielaja, bo jak do mnie strzelaja to w ulamku sekundy padam.

 

Ktos tam pytal na jakiej konsoli gram, wiec na XboxOne

 

Nie ma żadnych szans żeby ktoś przeżył serie z FAMAS'a w tej grze. No chyba że jest to chybiona seria. Musisz albo mocno pudłować, albo walisz na pałę cały magazynek bez celowania. FAMAS ma jeden z największych współczynników szybkostrzelności, więc mocno nim rzuca do góry. Jak walisz cały magazynek na raz to tą bronią możesz sobie co najwyżej postrzelać do ptaków nad głową przeciwnika.

 

Jak się trafia to rzeczywiście można kogoś powalić w ułamku sekundy. Szczególnie z biodra z bliskiej odległości przy odpowiedninej pukawce z odpowiednimi upgrade'ami.

 

 

 

Co do aim-assista to ja go odczuwam czasami. Czasami nawet mi przeszkadza w celowaniu, kiedy biega 3 przeciwników a ja chce ubić tego jednego do którego już zacząłem strzelać. Czasem przerzuca cel lekko na innego i ginę.

Edytowane przez Drantzell
Opublikowano (edytowane)

Ok przekonałem się do gry :) w końcu pograłem wczoraj w nocy bez lagów 3 h :) Fakt kamperów dużo ale gubią się jak na kładzie zepieprzam przez mape :) Tylko 2 razy mnie jakiś snajper podczas jazdy zabił. Ale wjechać kładem w przeciwnika bezcenne. Muszę się po killzone znowu przestawić na inną skale działań i w końcu map nauczyć. Swoją drogą nie ma jakiegoś samouczka latania ?  bo cholera w bf3 grałem na pc i na klawiaturze z myszką to się troszkę gubię :)

 

Tak wczoraj grałem ok 2 w nocy :D

Edytowane przez blantman
Opublikowano

Macie listę problemów z którymi Dice walczy, a którym się dopiero przygląda

 

Statuses explained

 

INVESTIGATING means we are aware of a specific issue and working to reproduce it. Often, getting a solid reproduction is what actually allows us to eliminate a bug in the end.

 

FIXING means that we have been able to reproduce an issue and are working on a fix. This might be a simple line of code or a larger task. Once we have the solution, we code, test and get it live. An issue with the label FIXING is on its way to being resolved.

 

FIX LIVE means that we have fixed the issue in a patch that has already gone live. For example, we had a bug that accounted for a quarter of all crashes on PS4. That issue was fixed in the latest PS4 game update that went live Dec 5. Many other issues are already addressed.

 

BATTLEFIELD 4 TOP ISSUES TRACKER

 

Bug accounting for a quarter of the crashes on PS4
Platform(s): PS4
Status: Fix live

 

EMP blur effect
Platform(s): All
Status: Fix live

 

One-hit kill bug where players sometimes take damage twice from the same bullet
Platform(s): All
Status: Fix live/in next patch

 

Loss of SP progress that can happen after quit and restart on PS4
Platform(s): PS4
Status: Fix live

 

Game Mode ribbons are counted twice
Platform(s): All
Status: Fixing

 

4X damage from miniguns when using Defensive specialization
Platform(s): All
Status: Fixing

 

Players sometimes get stuck in kill cam after revive
Platform(s): All
Status: Fixing

 

Bug accounting for a majority of crashes on next-gen/PC
Platform(s): PC, PS4, X1
Status: Fixing

 

Players sometimes become spectators while still alive in Defuse mode
Platform(s): All
Status: Fixing

Players sometimes get stuck in revive screen
Platform(s): All
Status: Fixing

 

Desynchronized game world where objects have different states for different players
Platform(s): All
Status: Investigating

 

Join queue disabled on consoles
Platform(s): All consoles
Status: Investigating

 

Squad spawn sometimes positions you under the terrain

Platform(s): All
Status: Investigating

 

Rubber banding issues for some players with solid Internet connections

Platform(s): All
Status: Investigating

 

Some instances of no hit effects and no damage to opponent in your sights
Platform(s): All
Status: Investigating

 

Damage received is sometimes delayed by a few frames
Platform(s): All
Status: Investigating

 

Server browser filters are not fully functioning

Platform(s): All
Status: Investigating

 

Sudden frame rate drops during certain in-game events
Platform(s): All
Status: Investigating

 

The "Sound Loop Crash"
Platform(s): All
Status: Investigating

Opublikowano (edytowane)

Dziś pierwszy raz wlazłem do Attack Jeta i poczułem jak bardzo Stealth Jety ssą w tej grze (rundka 23-2 gdzie ginąłem tylko przez jakieś bugi). Karabinki na stealth'ach to jakieś nieporozumienie. Tak samo kwiczą jeśli chodzi o ich zwrotność. Mają być niby samolotami AA, a szturmowe odrzutowce je niszczą. Jedyną fajną rzeczą którą mają to rakiety naprowadzane radarowo.

 

Kupiłem se Premiuma i prócz chwilki w air superiority, jedyną rzeczą jaką wykorzystałem z nowego dodatku to MTAR-21. Karabinek po zdjęciu tłumika jest bestią (nie wiedziałem że tłumik obniża celność hip-fire - bezdura).

 

K/D ratio się zaczyna normalne robić.

Edytowane przez Drantzell
Opublikowano

(...)

Kupiłem se Premiuma i prócz chwilki w air superiority, jedyną rzeczą jaką wykorzystałem z nowego dodatku to MTAR-21. Karabinek po zdjęciu tłumika jest bestią (nie wiedziałem że tłumik obniża celność hip-fire - bezdura).

(...)

 

Tłumik w realu rzeczywiście obniża celność (a dokładniej zwiększa podrzut), bo lufa wydłuża się o jakieś 15-20 cm.

Opublikowano

 

 

ok - w porządku. czyli w singlu jest auto aim a w multi aim assist? Oglądam filmiki na YouTube z tym aim assist i ludzie grając w multi próbują udowodnić, że z włączonym aim assist celownik najeżdża na wroga. Z całą stanowczością stwierdzam, że u mnie w singlu najeżdża a w multi zdecydowanie nie. Potestuję to kiedyś ale nie działa to tak chamsko jak w singlu czy na filmach narzekaczy z YT. Może to zależne od czułości jest? Ja mam pewnie ze 20% ustawione

:blink: Eeee, ten tego, nooo...że ile?? Co z tym można w ogóle zdziałać?

no jak to co? to co widać w sygnaturze poniżej ;)

a tak serio. od czasów bc2, czyli odkąd gram w fpsy na konsoli używam tak niskich czułości. w bc2 wyciągnąłem ratio 1,4 w bf3 1,6 więc w bf4 wypadałoby dojść do 1,8. będzie trudno bo starość dopada mnie w swe szpony a skilla nigdy nie miałem jak kabotyn ale od czego mózg i kampienie po kątach... tfu... taktyczne zajmowanie pozycji???

Opublikowano (edytowane)

Nie przejmuj sie kaczorro. Mechanika BF4 wykastrowala szybkosci i refleksu, i tak naprawde sie tutaj nie odnajduje. Poza trym ta gra nie sprawia mi frajdy. BFBC2 byl strasznie wolny, ale ogolnie ten "feeling" sprawial, ze chcialem non stop pykac w ta gre. Bf4 to, jak juz wczesniej wspomnialem, Call od Duty na wozku inwalidzkim. Liczylem na "latadla", ale w tej materii tez jest choojowo. Killzone slaby w multii, CoD to ta sama bajka od 10 lat, a Battlefield stacza sie swoimi rewolucyjnymi zmianami po rowni pochylej. Nie mam w co grac, moja PS4 kurzy sie. Ktos chce ja kupic? :)

Edytowane przez walek
Opublikowano

Ja gram na 30 % podobnie zresztą jak w Bf3 i moje wyniki jakoś się mieszczą w granicach przyzwoitości. Dzisiaj ta gra mnie roz(pipi)ała 3 mapy 6 zwiech. Po za tym zaobserwowałem z nie pokojem że po miesiącu grania i wbiciu 100 odechciewa mi się. Ta gra jest jałowa. W BF3 napieprzałem 2 lata i pewnie dalej bym grał. Nie wiem co się dzieje. Ratujcie. Przez ostatni tydzień wbiłem zaledwie 6 godziny chyba, gdzie wcześniej było to nie do pomyślenia.

Opublikowano

Odpowiedz Bronas jest prosta. Ta gra nie daje ci FRAJDYYYYY! Mi tez, i wielu weteranom BF3 oraz Bad Company 2.

 

 

Raczej jesteśmy w mniejszości. Może to da rade jakoś leczyć, psychoterapia czy coś bo ogólnie chce grać ale coś mnie powstrzymuje  :sweat:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...