Drantzell 45 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 Dziwne. Mi ostatnio ten sposób działa w 100% mimo, że też wcześniej mi jakieś filmiki z dupy nagrywało. Cytuj
Fenix 3 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 To jak juz piszecie o czolgach. Dziala wam skaner okolicy? Tak jak w BF3. Albo czy dziala wam ten dym fosforowy? Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 Skaner wydaje się działać. Szkoda że tego potwierdzenia w postaci animacji radaru (tak jak było to w BF3). Fosforowego nie próbowałem, bo skaner wydaje się być rzeczą must-have. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 (edytowane) skaner oczywiscie dziala, ale tylko jak jest na pokladzie strzelec, ktory ma go ustawionego. Jezdzac samemu nie masz go. z tym dymem jednym i drugim to nie rozkminilem jeszcze dokladnie. Ja mam ustawiony ten, ktory ma gubic namierzanie i wydaje sie dzialac. Edytowane 4 stycznia 2014 przez tommi Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 Dziwne. Mi ostatnio ten sposób działa w 100% mimo, że też wcześniej mi jakieś filmiki z dupy nagrywało. Robiłem rebuild database, robiłem podwójne naciskanie, czekałem 30 (!) sekund, wszystko na nic. Nie potrafię nagrać, straszna szkoda, mam nadzieje ze sie to poprawi, zaznaczam ze to sie dzieje tylko w BFie Cytuj
KarolJanuszGejmingu 476 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 Bf jest spaparany.Share w innych grach dziala bez problemu. Nawet nic nie naciskajac i grajac pare rund nagralo mi jakies randomowe 15 min.Parodia Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 jak nagrasz jakiś film, nawet jak Ci wskoczy sprzed godziny to ustawia się początek nowego filmu i już leci na bieżąco, przed każdym meczem naciśnij share i bedzie leciało ok tylko bedziesz musiał usuwać zbędne filmy na bieżąco, lub 2xshare przed dobrą akcją Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 No wlasnie testowałem to 2xshare i nigdy nie wskoczyło. Spróbuje (już czwarta metodę) czyli raz Share aby udostępnić randomoey film i czy pot nagrywa ok. Cytuj
KarolJanuszGejmingu 476 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 mam nacisnac 2x share przed dobra akcja?;D Co ja jestem czarnowidz? 2 Cytuj
Fenix 3 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 skaner oczywiscie dziala, ale tylko jak jest na pokladzie strzelec, ktory ma go ustawionego. Jezdzac samemu nie masz go. z tym dymem jednym i drugim to nie rozkminilem jeszcze dokladnie. Ja mam ustawiony ten, ktory ma gubic namierzanie i wydaje sie dzialac. Chodzilo o strzelca. Niestety, pozbawiajac glownego kierowce skanera (jak w BF3) mocno zniechecili mnie do mojego ukochanego tanka. Do tego termowizja jakas niedorobiona nie wspominajac, ze teraz musze centralnie w glowe walnac z dziala aby kogos ubic. Wybuch centymetr od niego nic mu nie robi. Slabo sie tym gra choc w BF3 przesiedzialem mase czasu w czolgu. Juz wole lodz odpowiednio skonfigurowana. Czyli strzelec ze skanerem i powinnismy widziec gosci chcacych przykleic plastik do czolgu? Tyle, ze nie bedzie tego elementu sonaru na minimapie? Cytuj
tommi 345 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 (edytowane) grasz na ps3 czy ps4? na ps3 termowizja byla skopana totalnie, ale na ps4 jest juz duzo lepiej. tez mnie wpienia zabranie skanera kierowcy- samemu jest duzo ciezej przez to. wyprobuj sobie ustawienie, o ktorym pisalem ostatnio: sabot (do zwalczania pojazdow) oraz CKM (do zwalczania piechoty). Mi sie sprawdza wysmienicie (zwlaszcza CKM jest mega skuteczny) i naprawde dobre wyniki tym robilem przez ostatnei dwa dni. Aha, sabot nie zestrzeli od razu heli bojowego, ale unieruchamia go i uszkadza na tyle, ze mozna go CKM-em dobic spokojnie. nie wiem, o jakim elemencie sonaru piszesz- jak jestes na strzelcu (albo masz strzelca) ze skanerem, to normalna minimapa jest i po prostu widzisz na niej ludzi. To jedyna roznica jest. Edytowane 4 stycznia 2014 przez tommi Cytuj
Fenix 3 Opublikowano 4 stycznia 2014 Opublikowano 4 stycznia 2014 Jeszcze ps3. Dodales mi nadziei, ze jednak bede mial jeszcze troche przyjemnosci walczenia w czolgu. Tyle, ze musze konsole wymienic. Na razie nie bylo okazji. Jeden argument wiecej aby to przyspieszyc. Ustawienia juz porobilem wedlug tego co wczesniej pisales. Sprawdze jeszcze czy CKM czy Staff no ale to w praniu wyjdzie. Sonar-- ten efekt w BF3 na minimapie przeszukiwania okolicy (animacja o ktorej pisal Drantzell). W sumie taki efekt to tylko ozdobnik... wazne abym widzial gosci w okolicy. Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 5 stycznia 2014 Opublikowano 5 stycznia 2014 Albo czy dziala wam ten dym fosforowy? Dym fosforowy działa na zasadzie M34 INCENDIARY i powoduje niewielkie, chwilowe uszkodzenia piechoty. Raz od tego zginąłem, ale rzadko widać, żeby ktoś tego używał. Skutecznie odstrasza od czołgu, ale tylko na chwilę. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 5 stycznia 2014 Opublikowano 5 stycznia 2014 (edytowane) Sprawdze jeszcze czy CKM czy Staff no ale to w praniu wyjdzie.dla mnie zdecydowanie CKM. Jezdzilem ze staffem dlugie godziny (praktycznie odkad go odblokowalem) i w sumie bylem zadowolony, ale po przesiadce na CKM skutecznosc zwalczania piechoty mi sie drastycznie poprawila (dzis znowu caly wieczor w czolgu/p-lot i ratio na koniec 1,99). Daj znac jak wyprobujesz. Edytowane 5 stycznia 2014 przez tommi Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 6 stycznia 2014 Opublikowano 6 stycznia 2014 mam nacisnac 2x share przed dobra akcja?;D Co ja jestem czarnowidz? Przeciez mozesz nagrywac tak rundy a pozniej jak cos jednak wyczarujesz wyciac interesujacy Cie fragment... Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 stycznia 2014 Opublikowano 6 stycznia 2014 Wczoraj podczas gry o tym mówiłem więc daję link, z racji że jesteśmy graczami pro pada pytanie czy poleciłbyś BF4 innym oraz później można wpisać co trzeba zmienić. Polecam wypełnić ten krótki złącznik i wpisywać prawdziwe problemy w języku angielskim, pewnie niektórzy powiedzą co to zmieni ale próbować można przecież chyba każdemu zależy by seria BF była lepsza. http://battlefield.zuberance.com/advId/75291345?email=51323763812@zuberance.com&utm_medium=email&utm_source=arm&utm_campaign=bf4-email-na-gem-arm-na-bf4-zuberancebf4-BF4_Owners_PS4_Active&sourceid=bf4-email-na-gem-arm-na-bf4-zuberancebf4-BF4_Owners_PS4_Active Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 6 stycznia 2014 Opublikowano 6 stycznia 2014 (edytowane) Rozmawialiśmy też o horoskopie w PSX Extreme A tak poważnie do dałem 5 i napisałem kilka słów od siebie. Może faktycznie trzeba napisać coś konkretnego, a nie same faki, szity i fix the game. Edytowane 6 stycznia 2014 przez mclusky Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 6 stycznia 2014 Opublikowano 6 stycznia 2014 Ja na początku też chciałem dać 5, ale zmieniłem w końcu na 7 i napisałem parę uwag. Cytuj
Bronas_ 29 Opublikowano 6 stycznia 2014 Opublikowano 6 stycznia 2014 i tak maja to gdzieś więc (pipi) im w dupę Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 6 stycznia 2014 Opublikowano 6 stycznia 2014 Się zdziwicie jak faktycznie coś poprawią i jeszcze w creditsach wymienią hjehjehje Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 stycznia 2014 Opublikowano 6 stycznia 2014 (edytowane) No i się wydało dlaczego netcode jest z(pipi)any i są takie problemy z serwerami BF4 runs with the same simulation and network rate setup as BF3. There is no reason to believe that BF4 wont play as well as BF3 did (or better), once we've managed to fix these bugs. That is our primary focus right now. Assuming this is correct, this can be considered as confirmation that there has NOT been any change in the Tick Rate from BF3 to BF4 and the fairly big decline in "netcode" in BF4 is due to bugs that DICE have not yet been able to fix. Please consider this before accusing DICE of running a lower Tick Rate in BF4 than in BF3 and before asking DICE to increase the Tick Rate to BF3's levels. It isn't helping anyone to complain about things that are not even correct. However it could still be argued that the "netcode" in BF4 may improve if the Tick Rate was increased. I still believe that at it's core the game is hampered by its slow update speed but I'm reserving my full opinion on this until we have additional clarification from sliced_lime as he has said he'll "try to" write up something more detailed about this issue. I'll leave my original post intact for posterity. /EDIT Definition: a simple explanation is that the "Tick Rate" is how frequently your game client is updated by the server you are playing on. At present, BF4 has a Tick Rate of 10hz, or 10 times per second. This is very low in comparison to other FPS games like Counterstrike which has a Tick Rate of up to 120hz. While it's not certain, the main theory is that EA and/or DICE set the tick rate at this low level to reduce the costs associated with server bandwidth usage. The 10hz Tick Rate introduces 100ms of lag ON TOP of any additional lag from individual player's connections. As clearly shown in this excellent video (http://www.youtube.com/watch?v=QdjYmtgAqls NOTE: this is not my video), the low tick rate introduces a variety of problems into the game, the biggest of which is the "instant" kill problem. Because the game updates slowly, it's possible to be killed by a player before your game client can show damage which gives the appearance of being instantly killed. In reality, the other player hit you several times but because of the slow update speed it appeared as if you were killed instantly without any chance to react. Watch the video for more detail on this. Consider a gun like the FAMAS with a 1000 round per minute fire rate. With a 10hz Tick Rate and the 100ms latency this introduces plus player latency, the game will always update slower than this gun fires meaning it's just not possible for you to receive the correct hit notifications if being fired on by this gun. This actually holds true for the majority of weapons in the game. The low tick rate also directly causes or contributes to a range of other issues including being killed behind cover, trade kills, the black screen at spawn, being hit by lock on missiles before you have a chance to deploy flares, the game glitching out when vehicles drive near each other and other things. While the tick rate remains at 10hz, gun play/net code/whatever you want to call it will ALWAYS have severe problems because it's just not possible for the game client to deliver accurate information to the player about incoming enemy rounds and player movements. In-game lag can never be removed entirely but a 10hz Tick Rate is the bottom of the barrel and the cause of so many of the game's problems. I think we need to step up the pressure on EA and DICE to increase the tick rate across the board or at the very least, give players the option to rent servers with higher tick rates. Spread the word if you agree! @Mods: Feel free to change the title based on feedback from sliced_lime, I don't think I can do this myself EA TO UJ I PAZERNE ŚWINIE !!! Edytowane 6 stycznia 2014 przez marekjw2523 2 Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 6 stycznia 2014 Opublikowano 6 stycznia 2014 (edytowane) A nie mowilem,ze (pipi)a zmienili w tym silniku. I tylko dodali obsluge tabletow. EA jak acti ciagna na tym samym silniku od kilku lat. EA od 2009(frostbite 2) a acti od cod 4(2007)Naprawde mam nadzieje,ze udzilowcy sie im do dupy dobiora i dostana kare +500 mil dolcow. Wiem,ze szanse na zdechniecie EA sa male. Ale gdyby zdechli to sony moglo by kupic Dice i ich gry(SW,BF,Mirror's Edge i MoH) chlopaki robily by gre bez presji,a sony i tak ma w (pipi)e w ilu mil gra sie sprzeda. Wszystko powyzej 2mil sony zadawala.Wrocil by piekne czasy bad company 1 i 2. 2K moglo by kupic sportowki,Mass effect/dragon age do ubi.NFS do Slightly Mad Studios. A reszta gier EA do kosza. Edytowane 6 stycznia 2014 przez Zaqair 2 Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 6 stycznia 2014 Opublikowano 6 stycznia 2014 Wczoraj trafił mi się przeciwnik w AS w multi który zawsze robił unik i nikt z watahy nie mógł go zabić i przegraliśmy bo czas się skończył. Chciałem udostępnić to nagranie, ale PS4 nagrało jakiś randomowy moment sprzed kilku godzin... Drugi raz mi się takie coś trafiło Mam nadzieję, że to poprawią w najbliższej łatce. To i nie tylko to... Wygląda na to, że problem share leży po stronie konsoli a nie Battlefielda. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 (edytowane) Wczoraj trafił mi się przeciwnik w AS w multi który zawsze robił unik i nikt z watahy nie mógł go zabić i przegraliśmy bo czas się skończył. Chciałem udostępnić to nagranie, ale PS4 nagrało jakiś randomowy moment sprzed kilku godzin... Drugi raz mi się takie coś trafiło Mam nadzieję, że to poprawią w najbliższej łatce. To i nie tylko to... Wygląda na to, że problem share leży po stronie konsoli a nie Battlefielda. tylko dlaczego ten problem występuje tylko w BFie? edit dobra odszczekuję to grzecznie, ludzie mają to samo w AS. (pipi)a SONY JE,B SIĘ JA PRDLĘ TAKI FAJNY FICZEREK DO WSPÓLNEJ MASTURBACJI NA FORUMKACH TAK ZYEBAĆ. Skośne japońskie szmaciarze, (pipi)a sepuku se palnijcie azjatyckie poyeby Edytowane 7 stycznia 2014 przez waldusthecyc Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 7 stycznia 2014 Opublikowano 7 stycznia 2014 Sprawdziłem dziś ACE 23 i rzeczywiście jest niezła. Ma optymalne statsy. Jest w wystarczająco szybka, żeby wygrywać w bliskim dystansie i szybko zabijać przeciwników, i przy tym bardzo celna. Pewnie sobie pogram tym trochę. Kosiary z 900/1000 rpm mi się znudziły trochę. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.