Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

A ja na nowo zacząłem się dobrze bawić. Powtórzę się znowu ale tryb Bomby :) wymiata. Jest jedna prosta przyczyna tego stanu rzeczy: akcja jest nieprzewidywalna i wymaga zaangażowania każdego sprzętu dostępnego na mapie. Weźmy dla przykładu tryb Podboju. W czwórce jest on nudny do przesady. Zapindalam od A do B, za chwile zapindalam z powrotem od B do A bo ktoś tam jednak został. No dobra to teraz zapindalam w końcu na B. (pipi)a, nie zdążyłem no to zapindalam Na C. Wiem, że za chwilę wróg pojawi się na A więc zapindalam tam. Bez sensu. Monotonia. Tak prawda Panowie i musicie przyznać, że Podbój jest spyerdolony w stosunku do trójki.

No to lecimy dalej. Szturm. Tu jest git. Lepiej niż w trójce. Akcja się dzieje, więcej kombinowania, lubie te podchody, ale i tak wiadomo z góry jak potoczy się akcja. Akcja poleci na A lub B, mcomy są blisko siebie i da radę to ogarnąć.

TDM można popykać, Dominacja jest zwalona a teraz tryb Bomby :) - otóż tu nie wiadomo jak się akcja potoczy. Nie wiadomo, gdzie na mapie pojawi sie bomba, a jak juz sie pojawi to jest wyścig kto pierwszy ją przejmie i kto szybciej i sprytniej z nia spyerdoli. I tu się zaczyna cała zabawa. Ponieważ akcja się zagęszcza do miejsca, w którym aktualnie jest bomba to jest masa strzelania, kombinowania i podchodów. Na wiekszych mapach jesteś zmuszony do używania motocykli, quadów, czołgów i latadeł bo i naczej nie dogonisz typa, który na motorynce z bombą zapindala juz na flagę. I nie wiesz nigdy czy akcja poleci na A, B czy C. W trakcie zadymy kierunki akcji ciągle się zmieniają i ciągle jest nowy scenariusz. Podsumowując non stop akcja, dużo killi, dużo punktów, pure fun.

Joł.

 

Etam nie znasz się. Conquest jest orajt, ale na 2x16 albo 2x12 będzie bardzo orajt. Na 2x32 też jest niezły, ale tylko na niektórych mapach (Zavod 311, Flood Zone). Próbowałem grać w Dominację i muszę przyznać, jak ktoś wcześniej pisał, że unosi się tam duch Close Quarters czyli jest dobrze. Szybka akcja i o dziwo w 3dupy mniej punktów niż w trybie Conquest, ale przeca nie o punkty chodzi jeno o zacną zabawę i radosne zabijanie :)

Bomba to dla mnie nieporozumienie. Syf, kiła i mogiła. Zamieszanie jak przy starcie każdej rundy kiedy każdy rzuca się na pojazd coby z buta nie targać - tylko że tutaj tak jest przez cały mecz i na całej mapie. Może gdyby bardziej się zorganizować...

DM i TDM jeszcze nie grałem i jakoś mnie nie ciągnie. W BF3 grałem te tryby tylko żeby się rozgrzać albo kosy wbijać.

Edytowane przez mclusky
Odnośnik do komentarza

Na pc wyszed patch, gdzie zwiększyli moc działka stealth jet'ow o 25%, więc siła rzeczy zrobią to samo na ps4. W końcu będzie można latać! Fuck yeah... :)

No działka to stealth jet miał zrypane. Chociaż przy jakimś ostatnim patchu poprawili balans jetów i w tej chwili jest bardziej zwrotny niż attack jet. Tak czy siak jedyny sens do używania go teraz, to zeby skopać tylek drugiemu pilotowi, który też siedzi w stealt jecie.

 

Zauważyłem, że cholernie dobrze działa kombo noktowizor + granaty dymne na Lockerze. Jak ktoś ma zajęte C, to można podejść od dołu (zadymiając tunele) i ładnie oflankować. Najlepiej używać tłumika i grać bez laseru (a jak już to zielony). Wlazłem później od tyłu do pomieszczenia z wieżą, wlazłem w róg, rzucałem se granaty pod nogi i kolesie w ogóle na mnie nie zwracali uwagi ;p

 

 

 

· Zwiększono obrażenia o 25% działka 20mm dla myśliwców stealth, 

· Odrzutowce stealth są nieco bardziej zbalansowane. F35 i J-20 są bardziej zwrotne, Su-50 jest teraz mniej zwrotny, 

· Odrzutowce szturmowe są bardziej zbalansowane, wszystkie są teraz mniej zwrotne, 

25% dmg to tylko do tego działka 20mm. Dziwne że szturmowym jeszcze bardziej zwrotności zabrali. Attack jety już i tak je ogrywały.

Zobaczymy. Fajnie że teraz wszystkie będą porównywalne.

Edytowane przez Drantzell
Odnośnik do komentarza

W przypadku PS4 mamy wszyscy taki sam sprzet, wiec jest w miare równo. Pierwszy filmik nas nie dotyczy. Co do pinga to oczywiste, że wpływa na gre. Sa to co prawda milisekundy, ale w grze, w ktorej zabija sie w ulamku senundy milisekundy maja znaczenie 

 

Ten filmik nas dotyczy, i to jak najbardziej. Bezposrednio po filmiku zrobilem test polaczenia: download 16 MB, upload 4.5MB. Do tego wskoczylem na kompa, sprawdzajac ping, ktory wynosil 38.  Do neta podlaczony byl/jest moj laptop oraz konsola. Na poczatku wszystko bylo ok, trafione cele padaly, potem zostawilem zoladaka na poligonie na jakies 10 min (zarcie robilem), po czym wrocilem do testowania. No i sami widzicie na klipie co sie dzieje. I widzisz Drantzell, tradycja staje sie to, ze nie masz racji. :)

 

Odnośnik do komentarza

Mi chodziło o to, że częścią za którą odpowiedzialny jest sprzęt nie powinniśmy się martwić, bo wszyscy mamy taką samą konfigurację (PS4). Na tamtym filmiku koleś obciążał kartę graficzną z tego co słyszałem.

 

Z resztą... Ja tam nie marudzę. Idzie mi całkiem spoko w tą grę. Czuje, że to czy ginę zależy głównie od mojego skilla, a deady w wyniku pinga to mały odsetek. Najczęściej ginę jak gram po prostu głupio i się wychylę za bardzo, nie zdążyłem odpowiednio wycelować, koleś miał szybszą broń na krótki dystans, zabił mnie snajper lub czołg, zrespiłem się w głupim miejscu itp itd. 

Czasem się zdarza kiedy czuje, że coś było nie tak (np. wywalam serie w kolesia z bliska, i okazuje się że ginę, a kolesiowi zostało 50życia, kiedy powinien dawno nie żyć), ale co poradzę. Czasem się zdarza, ale tylko czasem.

 

PS: Poza tym czemu ma dowodzić to co wrzuciłeś? Jak strzelasz w jakąś tabliczkę z poligonu w róg, albo pudłujesz. W filmiku do którego się odnosiłem koleś strzelał przed tabliczką, i tabliczka była zestrzeliwana. Z drugiej strony jak strzelał bezpośrednio w nią, czasem nie trafiał. Może jadąca tabliczka jest po prostu niewrażliwa na rogach, i trzeba w nią trafić bardziej bezpośrednio.

To jest tylko poligon, a te tabliczki są w jednym miejscu w grze. Hitboxy modeli postaci na pewno są lepiej dopracowane.

Strzał w 16 sekundzie tylko dziwnie wyglądał, a tak nie widzę nic ciekawego.

Edytowane przez Drantzell
Odnośnik do komentarza

Hitboxy modeli postaci na pewno są lepiej dopracowane.

 

 

No na bank! Wszak to BF4, nowszy, większy i bardziej bug ass... czy jakoś tak hehe ;)

 

Ps. A ja najczęściej ginę z winy alkoholu! Broń + alkohol = tragedia hehe

Ps. A jak już dopracuję recepturę swojego kociołka panoramiksa to będę lepszy czołgając się niż kabotyn skacząc hehehe 

Odnośnik do komentarza

 

Sensu nie ma ale no jak to tak, zostawić niczym niewypełnione miejsce w dodatkach do broni? Prosy tak nie robią, karabin musi być upchany bo samą szyję...

 

Coraz nudniejsza się ta gra robi, niestety.

gra robi sie nudniejsza bo ludzie sobie celownik mechaniczny niepotrzebnie zakladaja?

 

 

Między komentarzem o celownikach, a tym, że mi się gra nudzi była przerwa, jedno z drugim ma niewiele wspólnego raczej. Nie żal ci tak czas na forum tracić? Mógłbyś w tym czasie jeszcze podbijać ratio siedząc w AA i byłbyś coraz bliżej stanu rzeczy w którym niewtajemniczony człowiek patrzący z boku przyrówna cię poziomem do kabotyna.

Odnośnik do komentarza

jedno z drugim ma niewiele wspólnego raczej.

dlatego pytalem, co miales na mysli, bo tez zwiazku nie widze. Przerwy to sie w tych postach same z siebie wrzucaja- w samym tylko cytacie, ktory przytoczyles, sa trzy z doopy, w tym tutaj jedna, takze luzuj zwieracze.

 

PS: @mclusky: to fakt, akurat kanaly do nozowania to byla chyba faktycznie jeszcze lepsza opcja niz close quarters- ale tez jedyna lepsza.

Edytowane przez tommi
Odnośnik do komentarza

Patch sie pobiera, 619MB

 

Jan 14 PS4 Game Update Notes 
-Various fixes for improving general stability 
-Fixed flickering in map and minimap on Rouge Transmission and Operation Locker 
-Fixed issue with player spawning under the map in Lancang Dam 
-Increased damage by 25% for the Stealth Jet 20mm cannons 
-Normalized repair rates across all vehicles. Vehicles with lower health points, like aircraft and transport vehicles, now repair more slowly than before 
-Fixed a bug where the M1 Abrams Coaxial HMG ammo box was occasionally blocking the driver’s camera 
-Fix for friendly marker not always showing when needed to, resulting in players shooting team members 
-Fixed problem with killer health in kill card not being correctly updated (showing 100% health even though the soldier was hurt) 
-EU Players: Fixed bug where game wouldn’t start when when the console was running in any of these languages: Japanese, Dutch, Portuguese, Traditional Chinese, Korean, Czech, Brazilian Portuguese 
-Fix for bug where it looked like soldier was dying with 1 health instead of 0 
-Fixed a player feedback timing issue where blood was appearing before other damage indicators, and before damage was actually done

Edytowane przez Longstar
Odnośnik do komentarza

Ostatnio jakby bardziej wszystko laguje

Sony i Dice razem pracuja nad rozwiazaniem tego problemu.

 

To jest kompletna lista zmian:

 

-Various fixes for improving general stability

-Fixed a memory leak issue occurring after level shutdowns, which could result in a out-of-memory crash in longer play sessions

-Additional fix for the “sound loop” deadlock when running High/Ultra graphics settings

-Added a warning for using Legacy AMD drivers that were out of date

-Fixed a player feedback timing issue where blood was appearing before other damage indicators, and before damage was actually done

-Fixed a bug where players’ rank icons on the scoreboard would not be updated

-Fix for Asian users unable to start Battlefield 3 and Battlefield 4 on Windows 8.1

-Normalized repair rates across all vehicles. Vehicles with lower health points, like aircraft and transport vehicles, now repair more slowly than before

-Fixed problem with killer health in kill card not being correctly updated (showing 100% health even though the soldier was hurt)

-Fix for friendly marker not always showing when needed to, resulting in players shooting team members

-Fixed a bug where a M1 Abrams Coaxial HMG ammo box was occasionally blocking the driver’s camera

-Increased damage by 25% for the Stealth Jet 20mm cannons.

-Stealth Jets now have more similar handling attributes to each other. F35 & J-20 are slightly more agile, Su-50 is less agile.

-Attack Jets now have more similar handling attributes to each other, and all 3 are now slightly less agile than earlier

-Fixed camera glitch when switching weapons while moving in crouch

-Fixed an occasional bug where players could experience intermittent engine sound dropouts when driving wheeled IFVs

-Fix for player spawning under the map when deploying on Lancang Dam

-Fixed flickering in map and minimap on Rogue Transmission and Operation Locker

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...