mclusky 776 Opublikowano 25 stycznia 2014 Opublikowano 25 stycznia 2014 (edytowane) Nie, rzadko jest zamykanie na respie. Najczęściej cały mecz skupia się w centralnej części mapy i na walce o flagę C. Kto pierwszy tam wbije i ją utrzyma to z reguły wygrywa mecz. Tam też dochodzi do największych zatwardzeń Edytowane 25 stycznia 2014 przez mclusky Cytuj
da$io 110 Opublikowano 25 stycznia 2014 Opublikowano 25 stycznia 2014 Dzieki lagom gram teraz w Black Flag bo juz mnie ujjjj strzelał.Ta gra mści sie na jej twórcach,żyje własnym życiem tworząc problemy,których nie są w stanie rozwiązać. Może im napiszę na twitterze by zamiast kombinować nad patchami wyciągneli po prostu wtyczki? Cytuj
CELL7777 1 Opublikowano 25 stycznia 2014 Opublikowano 25 stycznia 2014 kiedy mają zamiar rozwiązac problem "save " ?????? bo nie chcę żeby znowu coś mi padło dlatego teraz nie gram w bf4 czekam na łatkę Cytuj
milekp 78 Opublikowano 25 stycznia 2014 Opublikowano 25 stycznia 2014 kiedy mają zamiar rozwiązac problem "save " ?????? bo nie chcę żeby znowu coś mi padło dlatego teraz nie gram w bf4 czekam na łatkę Co jakiś czas przerzuć sejwa do chmury i jeśli cokolwiek ci padnie odtworzysz bez problemu z niewielką stratą. Cytuj
CELL7777 1 Opublikowano 25 stycznia 2014 Opublikowano 25 stycznia 2014 zadam głupie pytanie.... jak to zrobić na ps4 ????? Cytuj
hansior111 68 Opublikowano 25 stycznia 2014 Opublikowano 25 stycznia 2014 zadam głupie pytanie.... jak to zrobić na ps4 ????? Po pierwsze wykupić PS+. Wtedy sejwy same się kopiują do chmury. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 25 stycznia 2014 Opublikowano 25 stycznia 2014 zadam głupie pytanie.... jak to zrobić na ps4 ????? Po pierwsze wykupić PS+. Wtedy sejwy same się kopiują do chmury. Mi się nic nie skopiowało. Cały save też straciłem. Na PPE czytałem, że to nie wina Battlefield'a, bo w Fifie też się ludziom pojawiło. Nie mam pojęcia czemu nie kopiują i nie przechowują tych danych na serwerach w razie wypadku (który za często się zdarza). Cytuj
CELL7777 1 Opublikowano 25 stycznia 2014 Opublikowano 25 stycznia 2014 (edytowane) nic to nie dało chyba ze mi ps+ wygasl ale to niemożliwe bo dalej gram po sieci. moze jasniej wyjasnij mi to nie da sie tego ręcznie robić dla pewności?? jak pozniej sprawdzić czy to rzeczywiście jest w chmurce ??? na ps3 było dużo łatwiej Edytowane 25 stycznia 2014 przez CELL7777 Cytuj
CELL7777 1 Opublikowano 25 stycznia 2014 Opublikowano 25 stycznia 2014 cos wykopałem na necie http://www.pushsquare.com/news/2013/11/guide_how_to_upload_ps4_save_data_to_the_playstation_plus_cloud http://uk.ign.com/wikis/playstation-4/How_to_Transfer_PS4_Saves niby da sie ręcznie przetestuję zobaczymy czy to cos da strasznie dlugo Sony męczy sie z tym patchem ile mozna czekać !!!!!!! Cytuj
milekp 78 Opublikowano 25 stycznia 2014 Opublikowano 25 stycznia 2014 zadam głupie pytanie.... jak to zrobić na ps4 ????? nie ma głupich pytań: ustawienia - zarządzanie zapisanymi danymi aplikacji - zapisane dane w pamięci masowej systemu - prześlij na dysk internetowy - wybierasz grę i sejwa. Później, żeby przerzucić na dysk wybierasz tak samo, tylko w ostatnim oknie - zapisane dane na dysku internetowym - pobierz do pamięci masowej systemu. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 26 stycznia 2014 Opublikowano 26 stycznia 2014 a można wylaczyc automatyczna aktualizacje ? Bo caly problem polega na tym, ze często jak CI niszczy save - kopiuje go wlasnie na serwer. Ja miałem zrobione 100%, a jak pobrałem z dysku internetowego to nadal było 0. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 (edytowane) W tym tygodniu kolejny patch i na początku lutego. Nie wiadomo kto pierwszy patch dostanie This update will include a number of stability improvements, tweaks, and fixes. the upcoming weeks, we will also share a large number of balancing tweaks that we are making to Battlefield 4 in future updates, including changes to DMR performance, anti-air, and more. Oraz zmiany związane z tą sondą na temat balansu do której linka nie dawno dawałem. Edytowane 27 stycznia 2014 przez marekjw2523 Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 Jak posłuchali tłuszczy to mamy przejbeane Cytuj
walek 96 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 Panowie, wskakujcie na tego bloga, i glosujcie na nie, jesli chodzi dzialko w stealth jet'ach. Wzmocnili je w poprzednim patch'u o 25%, a mysla teraz nad jej nerf'em. I tak ono na chwile obecna jest znacznie slabsze, niz te z Bf3. wynik narazie 58% na nasza niekorzysc. Cytuj
Bronas_ 29 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 Panowie, wskakujcie na tego bloga, i glosujcie na nie, jesli chodzi dzialko w stealth jet'ach. Wzmocnili je w poprzednim patch'u o 25%, a mysla teraz nad jej nerf'em. I tak ono na chwile obecna jest znacznie slabsze, niz te z Bf3. wynik narazie 58% na nasza niekorzysc. z racji tego że ja nielot i zawsze mnie te Jety w BF3 w(pipi)iały jak mi czołg rozwalały więc głosuje na tak 1 1 Cytuj
hansior111 68 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 W BF4 jakoś mi jety nie przeszkadzają. Lata toto sobie po niebie w kółko bez celu, potrzeby i pożytku. Nawet jak latam heli, to z reguły mnie nie zaczepiają, a jeśli nawet, to są do wymanewrowania. Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 Mam podobne odczucia Hansiorze. Albo jeszcze na madierfakiera nie trafiłem, albo jety robią tylko za przeszkdzajki dla helikopterów i kanonierek. W BF3 sam czasem wsiadłem do jeta i coś udawało się ustrzelić. Tutaj nawet nie próbowałem (między innymi przez lagi). Cytuj
tommi 345 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 (edytowane) a mnie ostatnio w(pipi)iaja na smoczej przeleczy- jednym skutecznym przelotem potrafia p-lotce tak z 60-70% zabrac. tak czy inaczej- w ankiecie juz wzialem udzial, ale nie pamietam, na co glosowalem z tego co pamietam jednak, bylo to zwykle to, co mniejszosc glosow mialo. Edytowane 27 stycznia 2014 przez tommi Cytuj
rob1979 55 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 nie ma to jak pytać statystycznego Kowalskiego co znerfić a co wzmocnić Weźcie się tam CIUL.E do roboty z naprawianiem samej gry a nie jej niby balansowaniem opartym na sondach... Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 Aircraft and Anti-Aircraft1) Reduced the total amount of missiles carried by the Mobile Anti-Aircraft vehicles from 6 to 4. The total carried missiles were making it impossible for helicopters to use counter measures to avoid the MAA’s attacks. 2) Reduced the velocity of the MAA’s default 20MM CANNON from 1200m/s to 800m/s to match the 30MM CANNON. This reduction reduces the distance projectiles will travel and should prevent situations where the MAA could engage enemy vehicles without leaving its protected home base. The damage of the cannons remains unchanged, and aircraft, especially helicopters, should remain wary of getting too close to a MAA. 3) Reduced the physical impact of all Anti-Aircraft missiles to prevent helicopters from flipping uncontrollably when hit. The damage values have not been changed. 4) Reduced the cone in which ACTIVE RADAR missiles search for targets, making them require a higher level of skill in predicting where a target will be when the missile is fired. The missiles were previously too easy to aim at long range, making them a guaranteed hit and a clear advantage over the other missile types. 5) Increased the direct damage done by the Attack Helicopter’s gunner cannon. The gunner will be better able to assist the pilot in taking down vehicle targets with this change. 6) Increased the direct hit damage of the Zuni Rockets for Attack Helicopters. The rate of fire of these rockets combined with their smaller magazine pool made them a poor choice over the other two rocket types. 7) Reduced the splash damage and maximum splash damage range of the Scout Helicopter 25MM CANNONS. These weapons were too effective against infantry with a higher splash, making them a clear choice over the 7.62 MINIGUNS in all combat situations. The 25MM CANNONS are intended to give the Scout Helicopter some measure of effectiveness against vehicles, at a clear trade off in effectiveness vs. infantry. Tanks and Anti-Tank1) Reduced the “intelligence” of the MBT LAW missiles, requiring the player to aim the missile closer to their target before the smart projectile will activate. Additionally, the MBT LAW now reloads slightly slower. This keeps the MBT LAW in its role of an easy to use, fire and forget weapon available to all Engineers, while also balancing it with the other rocket launchers in favor of skilled AT shots. Finally, a bug where the MBT LAW would pass through an ACTIVE PROTECTION shield has been fixed. 2) Fixed an issue where ACTIVE PROTECTION and the MP-APS did not properly stop 12G FRAG rounds. 3) Reduced the range where the M2 SLAM will do maximum damage to vehicles from 6M to 3M. Players will now need to be craftier when placing the M2 SLAM in order to get the full damage potential of this ambush anti vehicle weapon. This change is to primarily counter a tactic of placing 3 mines in the same spot to guarantee a kill on any vehicle passing within 6m. The range was deemed to be too large, making the M2 SLAM far superior to the M15 AT MINE. 4) Reduced the damage the STAFF shell does to all targets by 25%. This should balance the ease of use of the STAFF shell with its damage potential. 3 Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 (edytowane) Nerfić działka 20mm Stealth Jetów? Po(pipi)ało? Przecież nawet po buffie 25% do DMG dalej są słabe. Ostatnio czytałem że chcą prócz 20mm wzmocnić też 25mm i 30mm.Stealth Jetem trudno ustrzelić helikopter, ale z rakietami radarowymi się da. Kanonierki rozwalam za jednym podjazdem, ale Attak Jetem jest milion razy łatwiej. W porównaniu do Attack Jeta (który za 1 podjazdem może czołg rozwalić) działkiem myśliwca (20mm, 25mm i 30mm) można sobie tylko popierdzieć. W tej chwili może on rozwalać co najwyżej inne jety, kanonierki i heli jak się ma skilla.kabotyn: Daj linka. Edytowane 27 stycznia 2014 przez Drantzell Cytuj
hansior111 68 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 Tego się spodziewałem, że osłabią działko 25mm w heli. Rzeczywiście łatwo się tym piechotę zdejmuje. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 Jak dla mnie dobre zmiany. Ciekawe wystarczające, żeby uziemić PLOT-kowych kamperów. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 (edytowane) ciekawe zmiany. Co do p-lot to piloci sie pewnie uciesza- ja raczej roznicy zadnej nie odczuje. Jak sie kamperstwo skonczy, to dobrze. bardzo dobrze za to, ze oslabiaja MBT LAV i to dzialko w scoutach- to jedne z najbardziej mnie w(pipi)iajacych rzeczy w tej grze. ostatnio na jedwabnym schowalem sie pod tym kamiennym plotem przed nalotem tego badziewia i i tak zginalem- dopiero teraz sie dowiedzialem, ze to (pipi) jeszcze splash damage ma... dobrze jeszcze, zeby z tymi lagami cos zrobili... Edytowane 27 stycznia 2014 przez tommi Cytuj
walek 96 Opublikowano 27 stycznia 2014 Opublikowano 27 stycznia 2014 Nerfić działka 20mm Stealth Jetów? Po(pipi)ało? Przecież nawet po buffie 25% do DMG dalej są słabe. Ostatnio czytałem że chcą prócz 20mm wzmocnić też 25mm i 30mm. Stealth Jetem trudno ustrzelić helikopter, ale z rakietami radarowymi się da. Kanonierki rozwalam za jednym podjazdem, ale Attak Jetem jest milion razy łatwiej. W porównaniu do Attack Jeta (który za 1 podjazdem może czołg rozwalić) działkiem myśliwca (20mm, 25mm i 30mm) można sobie tylko popierdzieć. W tej chwili może on rozwalać co najwyżej inne jety, kanonierki i heli jak się ma skilla. kabotyn: Daj linka. Punkt nr.3 http://blogs.battlefield.com/2014/01/bf4-balancing-feedback/ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.