Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

kozbinio: Myślę że odrobią lekcje. Battlefield jest grą z dużo lepszą pozycją na rynku i musieli zauważyć że marka na takich wpadkach mocno traci. Ja tam szacuje że przy następnej części start będzie wyglądał dużo lepiej.

 

Dziwne. Też zauważyłem że Mekong mi najbardziej laguję. To jest najczęstsza mapka, w której samolot mi "skacze" jak lecę.

 

Zaqair: Ja tam wolałem żeby był wraz z premierą PS4. Mimo że mnie kopało co jakiś czas pod koniec gry to i tak nie przeszkadzało się naprawdę dobrze bawić. Większe pretensje miałbym jakby opóźniali premierę tak jak to ma miejsce np. z DriveClub.

 

MoH został zjedzony przez COD'a i BF'a.

 

EDIT:

 

Balans broni:

 

http://blogs.battlefield.com/2014/01/balancing-bf4-weapons/

 

Balans pistoletów:

 

http://blogs.battlefield.com/2014/01/balancing-bf4-pistols/

 

 

 

Osłabiają MTAR'a na dystans :confused: Dziwne. Ciężko tym strzelać na dystans.

 

Za to cieszy mnie buff ciężkiej lufy. Będzie teraz dodawała celności podczas strafe'owania. Coś dla mnie.

Edytowane przez Drantzell
Opublikowano

Witam.
Mam problem z trofeum Patience is a virtue / Strażnik floty
(Musimy zobaczyć wszystkie trzy zakończenia gry. Trofeum wpada, gdy zdobędziemy wszystkie pucharki poświęcone poszczególnym zakończeniom kampanii.)

Otóż posiadam już wymagające pucharki:


- For tombstone / Za Grabarzy
Trzeba pozwolić, aby Walkiria została zniszczona.

- For the people / Za ludzi
Trzeba poświęcić Irisha, aby ocalić Walkirię.

- For the cause / Za sprawę
Trzeba poświęcić Hannah, aby ocalić Walkirię.


A pucharek Patience is a virtue / Strażnik floty nie wyleciał..... Dlaczego ? I co teraz mam zrobić aby go odblokowac ?

Opublikowano

Działa wam komunikacja głosowa z poziomu gry? U mnie bardzo zamula, laguje, tnie i nie da się z nikim normalnie pogadać (łącze 10 Mb). Dopiero jak odpalę tryb imprezy i włączę BF to da się grać wspólnie rozmawiając, jednakże po godzinie takiej gry zapycha się łącze (nie wiem jak to inaczej nazwać) i pojawiają się takie lagi, że nie mogę na zwykłą drabinę wejść :)  

 

Łącze trzeba zmienić, żeby w tą gre pograć normalnie, czy co? :D

Opublikowano

A pucharek Patience is a virtue / Strażnik floty nie wyleciał..... Dlaczego ? I co teraz mam zrobić aby go odblokowac ?

A przechodziłeś ostatnią misję 3 razy, czy tylko wczytywałeś save przed decyzją? Jeśli to drugie, to musisz jeszcze dwa razy ją przejść wybierając pozostałe zakończenia. Ja tak miałem gdy chciałem oszczędzić czas i tylko ładowałem save z końcówki.

Opublikowano

 

A pucharek Patience is a virtue / Strażnik floty nie wyleciał..... Dlaczego ? I co teraz mam zrobić aby go odblokowac ?

A przechodziłeś ostatnią misję 3 razy, czy tylko wczytywałeś save przed decyzją? Jeśli to drugie, to musisz jeszcze dwa razy ją przejść wybierając pozostałe zakończenia. Ja tak miałem gdy chciałem oszczędzić czas i tylko ładowałem save z końcówki.

 

 

3 razy przechodziłem tą misję od poczatku do konca. Raz na hardzie i dwa razy na easy.

Opublikowano

Działa wam komunikacja głosowa z poziomu gry? U mnie bardzo zamula, laguje, tnie i nie da się z nikim normalnie pogadać (łącze 10 Mb). Dopiero jak odpalę tryb imprezy i włączę BF to da się grać wspólnie rozmawiając, jednakże po godzinie takiej gry zapycha się łącze (nie wiem jak to inaczej nazwać) i pojawiają się takie lagi, że nie mogę na zwykłą drabinę wejść :)

 

Łącze trzeba zmienić, żeby w tą gre pograć normalnie, czy co? :D

 

Od premiery to nie działa albo działa słabo. Chcesz pogadać ze znajomymi to łączcie się przez party.

Opublikowano

Działa wam komunikacja głosowa z poziomu gry? U mnie bardzo zamula, laguje, tnie i nie da się z nikim normalnie pogadać (łącze 10 Mb). Dopiero jak odpalę tryb imprezy i włączę BF to da się grać wspólnie rozmawiając, jednakże po godzinie takiej gry zapycha się łącze (nie wiem jak to inaczej nazwać) i pojawiają się takie lagi, że nie mogę na zwykłą drabinę wejść :)

 

Łącze trzeba zmienić, żeby w tą gre pograć normalnie, czy co? :D

voip z poziomu gry jest słabej jakości, tylko raz używałem, od tej pory zawsze gramy w trybie Party w XMB. 

 

drantzell - jak widzisz nie nauczyli się jak to robić porządnie od 2008 roku, czyli od jakiś około 6 lat, mając 4 produkcje po drodze. Zawsze będzie coś, nigdy wypuszczenie gry nie będzie "bez czasowe", będzie "zdążyć na gwiazdkę, zdążyć przed nowym CODem, zdążyć przed wakacjami bo EA tak chce pod kątem roku finansowego" zawsze będzie coś.

 

oczywiście życzę sobie, Tobie i nam wszystkim, abym się mylił 

 

 

 

pytanie - zielu, czy są konkretne infa dotyczące tego lutego? każdy weekend będzie double xp a weekday od weekendu będzie się różnić tylko kolorem paczki (dla premiowców)? to wystarczy o odpalić bf'a na 1 mecz aby wpadła paka?

przy okazji ponawiam, Zielu nie za to Ci płacą abyś nas nie informował!!! A tak serio jak będzie coś wiadomo skrobnij proszę, jadę na ferie w połowie lutego więc mam de facto dwa weekendy na pociśnięcie tematu, a nie znalazłem wytycznych konkretnych jak ten luty ma wyglądać

Opublikowano

 

WE ARE HAVING ISSUES WITH OUR BACKEND, WE ARE WORKING HARD TO RESOLVE THE PROBLEMS.

Sa problemy z online. Ciekawe co tym razem.

Opublikowano (edytowane)

Ten update na pc dodaje tylko Mantle dla kart AMD.

 

To dostal w patchu Xbox one

 


DMR Balance Tweaks

    Increased the damage of all DMRs across all ranges. Specifically, damage has been increased at long ranges to allow three-hit kills against unarmored opponents. Additionally, reduced the penalty to accuracy for sustained DMR fire, allowing more rapid follow up shots in combat. The amount of the damage increase varies from weapon to weapon, according to its intended range, rate of fire, and damage. We will continue to monitor the effectiveness of DMRs in combat, and determine if additional action is needed to make DMRs a viable mid to long range weapon.

Other items

    Greatly reduced the risk of crosshairs disappearing, which would also result in hit markers disappearing
    Added a headshot icon on the killcard. This should help identify instances where players are correctly killed by one shot
    Fixed an issue in Squad Deathmatch where the “Win/Lose” text was overlapping
    Fixed an issue with players using an exploit for the SOFLAM
    Fixed an issue with players using an exploit for the MAV
    Fixed the gameplay code to properly track the FOV (Field of View) changes in the options menu
    Fixed an issue where chat would break when entering “false” or “true” in the chat window
    Fixed an out-of-helicopter glitch in Air Superiority where players could spawn on the ground and play as infantry
    Fixed the misaligned crosshairs on the T90 MBT
    Added setting to tweak joystick dead zone
    Various minor crash fixes

 

Wiekszosc pewnie bedzie rowniez na ps3/ps4

Edytowane przez Zaqair
Opublikowano

Pump Action Shotguns
1) Increased the accuracy of pump action shotguns (870 MCS, HAWK 12g, SPAS-12, and UTS 15) while on the move and aiming. The accuracy has been approximately doubled. These weapons did not have any available barrels or grips that would allow a player to enhance their aimed accuracy. This change should make the use of pump action weapons with slugs much more viable at medium and close range by allowing more accurate fire.

Carbines
1) Reduced the long range damage of the MTAR to bring it in line with the rest of the Carbines.

General
1) Adjusted the way inaccuracy is handled when transitioning from Hip fire to Aimed fire. Previously, if a player began firing before aiming, he would keep his hip inaccuracy while aimed, until he stopped firing. This was especially obvious with LMGs on the move. Players will now only be subject to the maximum aimed inaccuracy after the transition. While still terribly inaccurate, this allows for substantially more accurate fire than the old method and should allow players with LMGs to panic fire in close quarters, provided they are aiming.

2) The Heavy Barrel’s Accuracy bonus now also applies on the move, at a reduced bonus. This should give the Heavy Barrel a wider role for players who desire accuracy while aimed in all situations.

3) Synchronized the timing of the aim down the sights animation of sniper rifles with their ability to fire with full accuracy. Players no longer need to wait for additional time after the aiming animation plays to get accurate shots. There is still a delay to achieve full accuracy, so Quick Scoping is still not possible.

Opublikowano

Pump Action Shotguns

1) Increased the accuracy of pump action shotguns (870 MCS, HAWK 12g, SPAS-12, and UTS 15) while on the move and aiming. The accuracy has been approximately doubled. These weapons did not have any available barrels or grips that would allow a player to enhance their aimed accuracy. This change should make the use of pump action weapons with slugs much more viable at medium and close range by allowing more accurate fire.

 

Nosz(pipi)a nareszcie! Mój ulubiony (zaraz po SAIGA) szotgan SPAS-12 był do tej pory bezużyteczny. Teraz ściany na Locker znowu pomaluję na czerwono :D Co to za pacz? Kiedy ma wyjść?

Opublikowano

Ten na dniach dla Sony i obecny dla X

 

1) Increased the aimed accuracy of the M1911 to make it a viable choice once the COMPACT 45 has been unlocked. This gives the M1911 a clear accuracy advantage for range, while the COMPACT 45 has a clear ammunition per magazine advantage.

2) Increased the close range damage of the M1911, QSZ-92, FN57, CZ-75 and COMPACT 45. This will allow all pistols to bypass Body Armor at close range. Additionally, the FN57 and the QSZ-92 have had their long range damage increased to allow them to properly bypass Body Armor at all distances. Finally, the CZ-75 has also had its long range damage raised to give it a diverse role among the handguns.

3) Reduced the delay between pressing the trigger and the bullet firing for the M412 REX and .44 MAGNUM. This delay represents the way these weapons work in real life, while also improving their responsiveness in game.

4) Increased the magazine capacity of the QSZ-92 to 20 rounds, the proper amount for this weapon in real life. Additionally reduced the recoil of the QSZ-92 to give it a clear difference from the FN57.

5) Corrected a small error with the COMPACT 45 accuracy when crouched or prone. The weapon was accidently less accurate than intended.

Opublikowano (edytowane)

Dzis

 


Two updates are currently live as of this writing on the PC and Xbox One. Additional patches will be launching throughout the day on the PlayStation 4 and PlayStation 3.

Edytowane przez Zaqair
Opublikowano

Zmiany jesli chodzi o pompki, to jakies kolosalne, globalne nieporozumienie. Zwiekszyc celnosc! WTF! Juz sa przesadzone, a oni tymczasaem staraja sie jeszcze zwiekszyc ich siercionosne dzialanie. Juz widze szeroki banan u Mclusky'ego. :)

 

Natomiast zmiana, gdzie zwieszka celnosc broni podczas namierzania, gdy nasz ziomek jest w biegu, cieszy niezmiernie. Kiedys dawalem filmik na temat, koles pokazywal ten spory rozsiew, strzelajac tak jak wczesniej wspomnialem. Teraz moje granie agresywnym medykiem, bedzie jeszcze skuteczniejsze. Good news!!

 

Fajna sprawa z ta informacja o headszocie na karcie zgonu. Teraz zobaczymy czy to wina lagujacych serwerow z tickrate'em 10 Mhz. :)

Opublikowano

 

1) Adjusted the way inaccuracy is handled when transitioning from Hip fire to Aimed fire. Previously, if a player began firing before aiming, he would keep his hip inaccuracy while aimed, until he stopped firing. This was especially obvious with LMGs on the move. Players will now only be subject to the maximum aimed inaccuracy after the transition. While still terribly inaccurate, this allows for substantially more accurate fire than the old method and should allow players with LMGs to panic fire in close quarters, provided they are aiming.

 

 

To Zielu bedzie w tym patchu? Na battlelog'u tego nie widze.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...