Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

Ja chce już tego cholernego pacza balansującego grę. Nerf scout heli, mini granatów, PLOT. Niech już to wprowadzą.

 

I Metro. Chcę Metro! :)

 

 

Biegając zwiadowcą czy technikiem miałem dylemat czy wybrać MTAR'a czy AK5C. MTAR jest dla mnie za mało celny na podbój, a AK5C za mały DPS (700 bps to za mało jak dla mnie). MTAR ma 900bps, AK5C ma 700, więc stwierdziłem że wybiorę coś pomiędzy.

Padło na M4 i okazało się że dostałem czego potrzebowałem. Można powalczyć na dystans, a w bliskim kontakcie rozwala wystarczająco szybko. Jeśli opanuje się bursta tej broni, to ma duży potencjał. Początek jest trudny, zwłaszcza jak biega się z czystą bronią bez Coyote'a (koszmarny celownik mechaniczny) i bez upgrade'ów (zaczyna błyszczeć z chwytem pochylonym z hamulcem wylotowym), ale później jest miazga. Radocha jest zwłaszcza wtedy, kiedy wygrywa się pojedynki na bliskim dystansie.

 

W związku z tym ACE21 zamieniłem na M16A4 (uwielbiam design tej broni). Strzela się z niej identycznie jak z M4, ale ma większy DMG na dystans w zamian za gorszą celność strzelania z biodra i w trakcie ruchu.

 

Ogólnie żeby dobrze szło trzeba wymasterować jedną broń i się tego trzymać. Teraz każdą klasą będę miał ten sam feeling (Szturm - M16A4, Reszta - M4).

 

 

 

Aha... Gumka z pada mi zaczęła schodzić (a raczej dbam o sprzęt).

Odnośnik do komentarza

Ja ostatnio próbowałem grać burstowymi, ale one maja chyba ta sama wadę co pistolety, bo w pewnym momencie się zacinaja na ułamek sekundy- tak co 3-4 burst. W pojedynku 1vs1 przegrywadx z automatem.

Potwierdzam, czasami rzadziej tak co piąta seria, tak czy tak nie masz szans z szybkostrzelnym automatem. Ja przetestowalem już 27 broni i dotarłem chwile temu do karabinów wlasnie i jednak narazie MTAR wygrywa

Odnośnik do komentarza

Ja ostatnio próbowałem grać burstowymi, ale one maja chyba ta sama wadę co pistolety, bo w pewnym momencie się zacinaja na ułamek sekundy- tak co 3-4 burst. W pojedynku 1vs1 przegrywadx z automatem.

Nooo czasem rzeczywiście się zdarzy że się "zatnie". Nie jest to jednak aż taki problem, bo mi zdarza się raz na 4 gry.

Co do przegrywania 1vs1 z automatem to zależy jaki dystans. Jak płynnie się brustuje to czuje to 800bps, więc przy dystansie face-to-face nie widzę różnicy. Dla mnie kosi jak MTAR. Wiadomo - FAMASa nie przebije, ale mało kto biega z bronią szybszą niż 800bps.

Ja i tak zwykle unikam ognia automatycznego, a w przypadku M4 i M16A4 burst jest lepszy o tyle, że dodatkowy kop broni w górę następuje po wystrzeleniu 3 pocisku. Pierwsze 2 lecą ze standardowego odrzutu w górę (bez modyfikatora za pierwszy strzał), tak że lecą mniej więcej w to samo miejsce. Jak taki 1 burst trafi w łeb to koleś znika.

 

M4ka to miss wśród karabinów, ale jednak automat to automat, daliby auto. Drantzell zobaczymy w końcu w akcji ciebie i twoje karabiny?

Ostatnio grałem wieczorem i próbowałem was znaleźć, ale nikogo nie było. Nie wiem w jakich godzinach gracie ;)

Jutro wrzucę filmik z gry M16A4, bo chyba się nagrał.

Odnośnik do komentarza

Mam kolo 800 kili z M4 i to jest najlatwiejsza bron w tej grze do ownienia.

Na kazdym dystansie ownisz ta bronia1-2 bursty w klate max.Wczoraj sprawdzalem na tescie,ze karabiny maja sporego aim assita,natomist lmg nie maja:( Celownik sie nie przykleja.

Mowie wam,jak gra pomaga w celowaniu to typ w przeciagu sek chyba wystrzeli mniej pociskow niz ja tym burstem.80% 1vs1 wygrana.

Sprobojscie jak ktos jeszce nie ma swojego ulubionego karabinu i sprawdza,pograj tym do 100 kili.Na poczatku moze zniechecic,ten taki przestoj podczas strzelania burstem,ale daje rade.

Dodatki na bron takie,ktore daja wieksza celnosc chyba najlepsze.Tlumik bezuzyteczny.

Edytowane przez KarolFanbojSony
Odnośnik do komentarza

Ten burst w M4 to jakaś lipa. Kolejny błąd IMHO. Uwielbiam ten karabin i łupię nim ostatnio, ale to bardzo przeszkadza. Drantzell, będę Cię szukał z tą PLOTką i Twoimi karabinami ;) Wbijaj wieczorem +/- od 20:00 do 2:00 w tygodniu i nie raz całą noc w weekendy.

Ok, będę was łapał. Wysłałem wam invite'y tak żeby łatwiej było was znaleźć.

 

Mam kolo 800 kili z M4 i to jest najlatwiejsza bron w tej grze do ownienia.

Na kazdym dystansie ownisz ta bronia1-2 bursty w klate max.Wczoraj sprawdzalem na tescie,ze karabiny maja sporego aim assita,natomist lmg nie maja:( Celownik sie nie przykleja.

Mowie wam,jak gra pomaga w celowaniu to typ w przeciagu sek chyba wystrzeli mniej pociskow niz ja tym burstem.80% 1vs1 wygrana.

Sprobojscie jak ktos jeszce nie ma swojego ulubionego karabinu i sprawdza,pograj tym do 100 kili.Na poczatku moze zniechecic,ten taki przestoj podczas strzelania burstem,ale daje rade.

Dodatki na bron takie,ktore daja wieksza celnosc chyba najlepsze.Tlumik bezuzyteczny.

No no. Nie wiem czy to wina aim assista (bo przeciwnik też go ma), ale pojedynki 1v1 się po prostu wygrywa często.

Co do tłumika to wpływa dużo na styl gry. Jak się gra bez to trzeba się jednak bardziej lepić ścian i strzelać najlepiej jak się wie że kolesia ubijesz zanim się obróci, czy schowa za ścianę.

Tak czy siak combo chwyt pochylony+hamulec wylotowy wpływa bezpośrednio na częstotliwość oddawania celnych burstów, a to w przypadku tej broni jest kluczowe.

Odnośnik do komentarza

Zmiany w patchu na PC

 

Feb 13 PC Game Update Notes
-General stability improvements
-Fix for an issue where spawning into, or switching to, a gunner seat in an IFV/MBT sometimes could cause the game to crash
-Fix for missing sound in Team/Squad Deathmatch
-Fix for an issue in the Defuse game mode, where a bomb carrier would be permanently spotted
-Decreased the rate at which the kill card would incorrectly display 0 health, while the enemy was clearly alive
-Fix for an invisible wall that was incorrectly present in one of the fallen concrete pipes on Zavod 311
-Fix for an issue where bullet impact sounds weren’t properly matching the actual number of impacts
-Fix for an issue where the “Draw” message would not display on-screen once a Conquest round ended with both teams having the same amount of tickets
-Fix for an issue where long IDs wouldn’t scroll on dog tags
-Fix for missing grass physics in terrain

Odnośnik do komentarza

In a week, you’ll take a step back in time with Battlefield 4 Second Assault, featuring four fan-favorite maps from Battlefield 3 – Operation Metro, Caspian Border, Gulf of Oman, and Operation Firestorm. Reimagined with Frostbite 3 graphics and Battlefield 4 gameplay, Battlefield 4 Second Assault will be released on February 18 for Battlefield 4 Premium members on PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox 360 and PC, and for all Battlefield 4 players two weeks later on March 4.

Following Battlefield 4 Second Assault will be the third expansion pack, Battlefield 4 Naval Strike, launching in late March for Battlefield 4 Premium members. Stay tuned for the exact date and find all expansion pack information on Battlefield.com. In this expansion, you’ll experience intense water-based combat as the Chinese armada takes the fight to the sea. You’ll have access to new weapons, gadgets, and amphibious vehicles, and four all-new maps – Lost Island, Nansha Strike, Wave Breaker, and Operation Mortar.

Odnośnik do komentarza

Some details

 

DODATEK SECOND ASSAULT:

Dodatek przynoszący ze sobą mapy z Battlefield 3, zadebiutuje dla użytkowników Premium już 18 lutego! Pozostali gracze będą musieli tradycyjnie uzbroić się w cierpliwość i poczekać 2 tygodnie do 4 marca. Przypomnijmy, że dodatek wprowadzi 4 nowe mapy: Operation Metro, Gulf of Oman, Caspian Border oraz Operation Firestorm - wszystkie wyposażone w elementy funkcji Levolution. Dodatek przyniesie też ze sobą nowe pojazdy i bronie (niektóre już możecie odblokować) a także nowy (stary) tryb gry - Capture the Flag.

 

DODATEK NAVAL STRIKE:

 

12483844523_783eab1c5b_o.png

Do tej pory wiedzieliśmy tylko tyle, że dodatek skupi się na morskich podbojach. Teraz poznacie nieco więcej szczegółów oraz listę nowych map. 4 nowe mapy ulokowane na morzu południowochińskim to:

• Lost Islands - wysadź rozbity samolot pasażerski i przejmij kontrolę nad wioskami rybackimi.

• Wave Breaker - przeniknij do wrogiej bazy morskiej za pomocą łodzi podwodnej lub zaatakuj pomiędzy dokami a skalistymi wybrzeżami wysp.

• Nansha Strike - wojna na wzburzonym morzu - największym powierzchniowo w całej serii Battlefield.

• Operation Mortar - zaatakuj opuszczony kurort położony nad klifem i ciesz się zapierającymi dech w piersiach widokami.

 

Ponadto dodatek wprowadzi 5 nowych broni, nowy pojazd - amfibię-poduszkowiec oraz 2 nowe gadżety:

• granatnik 3GL dla klasy szturmowca

• minę przeciwśmigłowcową dla klasy inżyniera

 

A teraz to co ucieszy fanów Battlefield 2142 - wariacja trybu Tytan o nazwie Carrier Assault. Jak łatwo się domyślić przyjdzie nam dostać się na pokład wrogiego lotniskowca i go zniszczyć.

Fani pamiętający bitwy morskie w pierwszej odsłonie serii już pewnie zacierają ręce. Na dodatek nie będzie trzeba długo czekać - zadebiutuje on pod koniec marca.

Źródło: różne

http://www.battlefield.pl/news-3630-Battlefield_4_-_nowy_patch_Second_Assault_Naval_Strike?utm_source=RSS&utm_medium=RSS

Odnośnik do komentarza
Gość Zaqair

Tommi powiem tak jak by gra chodzila na premiere jak cod,czyli malo bugow i problemy z online przez pierwszy miech to spoko,bf moze byc co roku.

Ale oni beda wydawali to zabugowane dziadostwo co roku(+premium),patchowali przez 11 miesiecy,na miesiac przed premiera nastepnego bf gra zacznie byc grywalna ale co z tego jak zaraz wypuszcza kolejna gre i premium.

Ja osobcie nie mam nic przeciwko bfowi ktory wielkie zmiany mial by co 2-3 lata,a przez 2 lata dostajemy map pack i troche zmian.

Ale gra musiala by w takim wypadku chodzic jak bc2 na premiere a nawet lepiej.

 

Pryx:

 


minę przeciwśmigłowcową

:blink:

Edytowane przez Zaqair
Odnośnik do komentarza

Rozumiem 5 przez 10, ale widac na filmiku ta mine przeciw smiglowcowa.

 

http://youtu.be/FeKZ-jR6UFk

 

Jeszcze to znalazlem

http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=28434&wid=7891678&rfbawp=1126253828.282&ticaid=11232e

 

 

 

W środku znajdują się dwa ładunki i trzymilimetrowa blaszka, która w chwili detonacji zyskuje ogromną prędkość i formuje się w pocisk dopiero w powietrzu. Przy prędkości 2,5 tysiącametrów na sekundę pocisk ten bez problemu przebije sześćdziesięciomilimetrowy pancerz śmigłowca - opowiada Wirtualnej Polsce o nowym wynalazku naukowców z Wojskowej Akademii Technicznej Jerzy Markowski, rzecznik uczelni. 

 
wp_3.gif   Opracowanie przez polskich naukowców najnowszej miny do zwalczania śmigłowców kosztowało nas 4,6 mln zł. Czy Polakom potrzebny jest taki zbrojny, a przy tym tak drogi, wynalazek? 

Jerzy Markowski: Nie można tak podchodzić do sprawy – czy nam jest potrzebny, czy komuś. Rakietą typu Stinger nie da się zestrzelić śmigłowca lecącego na wysokości 50 metrów. Podobnie nie dałoby się go zestrzelić z broni ręcznej. Ta mina wypełnia pewną lukę na polu walki, bo daje nam taką możliwość. 


wp_3.gif  
Jak działa? 

- Jej zaletą jest to, że jest praktycznie niewykrywalna. Najpierw należy ją uzbroić zdalnie, drogą optoelektroniczną. Mina wykrywa dźwięk nadlatującego śmigłowca, uzbraja ładunki, a dzięki czterem mikrofonom potrafi „usłyszeć” warkot silników z 800 metrów. Piąty mikrofon ustawia się w kierunku śmigłowca, czujniki podczerwieni namierzają maszynę i następuje odpalenie. W środku znajdują się dwa ładunki i trzymilimetrowa blaszka, która w chwili detonacji zyskuje ogromną prędkość i formuje się w pocisk dopiero w powietrzu. Przy prędkości 2,5 tysiąca metrów na sekundę pocisk ten bez problemu przebije sześćdziesięciomilimetrowy pancerz. Żaden współczesny śmigłowiec nie jest tak mocno opancerzony. Co prawda takie śmigłowce jak Mi-24 czy Apache mają opancerzenie, ale znacznie słabsze. 



wp_3.gif   Czy mina potrafi odróżnić przyjaciela od wroga, czy odpala ładunki do wszystkich śmigłowców, które jej się nawiną pod mikrofon? 

- Mina została przebadana na kilkunastu typach śmigłowców. Teraz nasi naukowcy starają się opracować podzespół, który będzie rozpoznawał cele na zasadzie „swój – obcy”, jak w samolotach. Chociaż takie pola minowe z reguły ustawia się dla ochrony jakichś obiektów i własne śmigłowce, wiedząc o polu, nie zbliżają się do niego. 
Edytowane przez walek
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...