Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, pytanko odnośnie klasy wsparcia. W związku ze urozmaicam sobie grę grając ciagle innymi pukawkami chcę w końcu zająć się klasą wsparcia. Moja ulubiona to technik dlatego też jakoś wsparcie nie wydaje mi się wyjątkowo atrakcyjna. A więc pytanie: od jakiego lkm-u zacząć odblokowywanie dodatków do broni celowników itp żebym sie do klasy nie zraził, wszystkie wyglądają podobnie jeśli chodzi o charakterystykę. Dajcie propozycje dwóch pukawek i jakis set do nich....

 

Ja uparcie polecam M60. Ta broń jest za(pipi)iście celna i stablina jak na LKM, zabija na 4 hity w klatę. Tylko magazynek ciut za mały (100 pestek). Dodatki już zależą od stylu gry i potrzeb. Jak masz ochotę wejść na plecy i wyciąć wszystkich, to IRNV + tłumik + dym. Jeśli wolisz przykampić, to bipod. Jeśli preferujesz styl Rambo, polecam laser.

Odnośnik do komentarza

Ludzie, dajcie spokój, jak komuś gra sie za(pipi)iscie to super, innym nie bo gra jest zbugowana to współczuje, znamy ten temat od początku wiec jeśli Drantzellowi gra sie super i nie przeszkadza mu niedopracowanie gry to dobrze. Nie hejtujcie bo szkoda miejsca na forum.

Liczy sie fun, ja mam fun i git.

 

Gra jest zbugowana ok wiemy, temat odpuszczamy chyba ze ktoś chce sie podzielić co Dice znowu komuś na śmiesznie szpik z(pipi)alo:D

Ja zazwyczaj sie kur....uje przez liść z drzewa który blokuje mi przejście albo kule przechodzące przez ścianę ....:P

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

 

Panowie, pytanko odnośnie klasy wsparcia. W związku ze urozmaicam sobie grę grając ciagle innymi pukawkami chcę w końcu zająć się klasą wsparcia. Moja ulubiona to technik dlatego też jakoś wsparcie nie wydaje mi się wyjątkowo atrakcyjna. A więc pytanie: od jakiego lkm-u zacząć odblokowywanie dodatków do broni celowników itp żebym sie do klasy nie zraził, wszystkie wyglądają podobnie jeśli chodzi o charakterystykę. Dajcie propozycje dwóch pukawek i jakis set do nich....

Ja uparcie polecam M60. Ta broń jest za(pipi)iście celna i stablina jak na LKM, zabija na 4 hity w klatę. Tylko magazynek ciut za mały (100 pestek). Dodatki już zależą od stylu gry i potrzeb. Jak masz ochotę wejść na plecy i wyciąć wszystkich, to IRNV + tłumik + dym. Jeśli wolisz przykampić, to bipod. Jeśli preferujesz styl Rambo, polecam laser.

 

M60 widziałem recenzje matimo , chwile grałem i trudno jest mi sie przyzwyczaić do gabarytów :P ale ok zacznę od niej :)

Ja z tych którzy wesoło biegają po mapie i ściągają ogień snajperów wiec laser, jak najbardziej.....set z dymem i scopem cieplnym mnie nie kręci....wiec chyba jakis acog jak zdobędę.....

 

Czekam na jeszcze jedna propozycje lkm....żebym mógł sobie przeskakiwac :)

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Gość Darude

 

Kogo próbujesz oszukać ? samego siebie ?nie warto .

Ta gra jest chora ,przed chwilą wbiłem kose od której sam padłem <beton>Pewnie wina mojego łącza i laguje <twoja teoria>.Dziwne ,że zawsze laguje na tych samych mapkach ,widocznie moje łącze uparło się by tam lagować .

Człowieku. Po cholerę miałbym siebie oszukiwać. Gra mi się dobrze, kille wpadają, raz na kilka gier coś chrupnie wszystkim na całym serwerze, a poza tym jest ok. Jeden na kilkuset kolesi ucieknie mi spod kul w sytuacji, w której nie jestem pewien czy to aby na pewno była wina jedynie kiepskiego przymierzenia z mojej strony. Poza tymi nielicznymi przypadkami trup ściele się gęsto, często i w ekspresowym tempie.

 

http://battlelog.battlefield.com/bf4/pl/battlereport/show/32/444425744887955072/202192225/

 

Jak widzisz nie mam powodu do narzekania. No chyba że chcesz mnie na siłę nakłaniać do tego, żebym nie odczuwał przyjemności z gry, bo Ty jej nie masz (nie mnie oceniać z jakich powodów).

 

Rajskie życie jednym słowem.Do niczego ciebie nie nakłaniam ,chciałbym mieć jak ty. :sorcerer:

Odnośnik do komentarza

My z reguły gramy wieczorem lub pozna nocą, Drantzell natomiast lupie w porze lunchowej, stad może mniej problemów na łączach. Jak się mylę to mnie poprawcie.

 

Wieczorami nie grywam, ale w nocy jak dla mnie jest całkiem ok. Możliwe że rzeczywiście wieczorami są największe problemy i wtedy najczęściej "chrupie".

 

Styku: Dla mnie RKM'y w ogóle nie nadają się do biegania ala rambo z laserem. Prawdę mówiąc laser im nic nie daje, bo strzelanie z biodra w ich przypadku to prośba o kulkę w łeb. Ten rodzaj broni przeznaczony jest do gry bardzo bardzo pozycyjnej. Za każdym razem jak się poruszasz podczas strzelania tracisz ogromnie na celności.

Jak dla mnie broń idealna na drugą linie do dobijania celów kolesi, którzy poszli przodem (np. pierwszy RKM U-100 MK5 do niczego innego się nie nadaje).

Jeśli miałbym używać RKM'ów to tylko do obstawiania tuneli z granatami dymnymi i noktowizorem (i w przypadku skutecznej akcji wejść później komuś na plecy). Ja lubię szybkostrzelną broń, więc jak miałbym wybierać, to bym postawił na M249, albo MG4 (30 DMG, ale 800 pocisków na minute)... A właściwie to bym poczekał na AWS z Naval Strike'a.

Tak czy siak RKM'y to kompletnie nie moja bajka. Dla mnie broń musi mieć dobrą celność przy strzale z biodra i promować grę mobilną. W przypadku RKM'ów jak wychylisz się zza rogu i zobaczysz przeciwnika kilka metrów od Ciebie jesteś na 70% w du.pie.

Odnośnik do komentarza

A propo przegietych Bird'ow, ktore pododbno maja znerfic. Ten filmik dobitnie pokazuje, jak sie lata helka na 64 graczy. :)

 

 

 

Jak dla mnie ten filmik pokazuje coś wręcz przeciwnego. 2 kolesi ze stingerami (broń wyspecjalizowana do zwalczania celów powietrznych), wspieranych przez jednego supporta, przez dłuższy okres czasu było skupionych w 100% na jednym kolesiu w Birdzie, a koleś i tak dał sobie radę i ich rozjbał. Tym bardziej że nie można tu mówić o jakimś wyjątkowo doświadczonym pilocie (koleś ma nabite tylko 364 kille w scout heli). Dodatkowo latał bez żadnego spawacza.

 

Poza tym pierwszy raz spotkałem się z sytuacją, w której kolesie strzelali ze stingerów aż tak zaciekle. Koleś musiał ich nieźle wcześniej wkurzyć. Jak ja zaczynam latać Birdem to przez dłuższą chwilę mam całkowity spokój i mogę bezstresowo łowić kille. Technicy zmieniają rpg i sraw'y na stingery kiedy jednak kilka razy oberwą.

 

PS: Poza tym po patchu mam wrażenie jakby latało się helikami jeszcze łatwiej niż wcześniej. Obniżenie splash DMG w 25mm można uznać za mały minus. Obniżenie efektu wywrócenia helikoptera po uderzeniu przez pocisk to ogromny plus (jak ktoś już z forumka zauważył - najczęściej gineło się przez zderzenie z przeszkodą, a nie bezpośrednio od stingerów). Miny spowodują tylko że piloci będą musieli bardziej uważać i częściej spotować cele na ziemi.

Edytowane przez Drantzell
Odnośnik do komentarza

 

My z reguły gramy wieczorem lub pozna nocą, Drantzell natomiast lupie w porze lunchowej, stad może mniej problemów na łączach. Jak się mylę to mnie poprawcie.

Wieczorami nie grywam, ale w nocy jak dla mnie jest całkiem ok. Możliwe że rzeczywiście wieczorami są największe problemy i wtedy najczęściej "chrupie".

 

Styku: Dla mnie RKM'y w ogóle nie nadają się do biegania ala rambo z laserem. Prawdę mówiąc laser im nic nie daje, bo strzelanie z biodra w ich przypadku to prośba o kulkę w łeb. Ten rodzaj broni przeznaczony jest do gry bardzo bardzo pozycyjnej. Za każdym razem jak się poruszasz podczas strzelania tracisz ogromnie na celności.

Jak dla mnie broń idealna na drugą linie do dobijania celów kolesi, którzy poszli przodem (np. pierwszy RKM U-100 MK5 do niczego innego się nie nadaje).

Jeśli miałbym używać RKM'ów to tylko do obstawiania tuneli z granatami dymnymi i noktowizorem (i w przypadku skutecznej akcji wejść później komuś na plecy). Ja lubię szybkostrzelną broń, więc jak miałbym wybierać, to bym postawił na M249, albo MG4 (30 DMG, ale 800 pocisków na minute)... A właściwie to bym poczekał na AWS z Naval Strike'a.

Tak czy siak RKM'y to kompletnie nie moja bajka. Dla mnie broń musi mieć dobrą celność przy strzale z biodra i promować grę mobilną. W przypadku RKM'ów jak wychylisz się zza rogu i zobaczysz przeciwnika kilka metrów od Ciebie jesteś na 70% w du.pie.

Odnośnie rkm-ów - k/D mam głęboko w (pipi)e, dla mnie liczy się fun z gry i gra zespołowa/zadaniowo ponad wszystko dlatego styl grania a'la Yoshi- Marcin bardzo mi sie podoba. Z rkm bedę latał po mapie dając ogień zaporowy kiedy reszta bedzie flankowac i sam zabijał na krótki dystans. Mam świadomość ze większość pojedynków pewnie przegram i bedę musiał grac troszkę ostrożniej .... Jak juz pobawić sie karabinami maszynowymi....do odblokowania wszystkich dodatków zostaną mi shotguny wtedy k/D pewnie bedę miał koło 0,5 :P ale tem fun z szukania flanki na golmudzie bedzie ostry.... Dla urozmaicenia czasem program DMR czy tez jakimś pdw....

Pytam o setup bardziej doświadczonych ale i tak najbardziej podoba mi sie jak trzeba zmieniać taktykę gry w poszczegolnej rodzinnie broni.

 

A teraz wolna myśl, bf3 wcześniej uważałem za najlepszego shootera na ps3 bo uwielbiam taktykę itp ale teraz dochodzę do wniosku że największą przyjemność z grania na ps4 w bf4 daje mi nowy pad, gdyby nie to bugi w bf4 pewnie by mnie bardziej raziły :P tez uważacie ze pad jest najlepsza częścią składową nowej generacji Sony ?

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza

Mnie wkurza jak grając cq albo rush ludzie spinaja się żeby k/d ratio nie spadło, a nie nad przejmowaniem flag czy rozwalaniem mcomow.Krążą jak sępy wokoło flag podczas gdy ja i reszta próbuje wygrać mecz i wbija się w największa zadyme.

Nie jest sztuką też wbić się w największą zadymę i dać się zabić. Nie zawsze takie działania przekładają się bezpośrednio na zwycięstwo zespołu. Często wybijanie niczego nie spodziewających się przeciwników w drodze pomiędzy punktami daje dużą przewagę, no ale pod warunkiem, że w razie czego osobnik ruszy tyłek na przejmowany punkt, a nie dalej będzie siedział na dachu i noobił z kamperki (to jest druga rzecz, która mnie wkurza w tej grze - większe grupy kamperów przez których przegrywasz).

 

Ja tam wygrywać lubię tak samo jak zabijać ;]

 

 

Jeśli chodzi o balans helikopterów to nie piloci scout heli powinni najbardziej płakać. Latającą trumną dalej się nie da latać.

Edytowane przez Drantzell
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...