Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Paradoksalnie szło mi lepiej jak miałem go wyłączonego, ale jak zobaczyłem, że chuyki mnie z kosmicznych pozycji zabijają to nie chciałem być gorszy. I w sumie teraz muszę przyznać rację ludziom którzy twierdzili że ze skillem ta gra nie ma wiele wspólnego.

Gość Zaqair
Opublikowano (edytowane)

Zaq to jest ściema jak dawałem linka ze zdjęciem to na reddit pisał gościu jak łatwo takie zdjęcie spreparować i właśnie to zdjęcie sam zrobił i przerobił datę na pierwszego kwietnia :)

 

Dodatek waży 4,1 GB

Tak czy siak cena bedzie w rejonie 300-350zl. Teraz jest wiecej graczy wiec watpie,ze EA policzy tyle samo co w bf3 ;)

 

Niestety EA nie wygra poraz 3 nagrodzy za najgorsza firme w Usa :(

Edytowane przez Zaqair
Opublikowano (edytowane)

Gra ma podobno codename "Warsaw". Nic dziwnego że jest dziurawa ;D

 

Pograłem trochę w tryb Carrier Assault i jak jeszcze zdarzyło mi się kilka razy gdzieś w dziwny sposób utknąć (muszą połatać to), to tryb jest bardzo intensywny i daje dużo funu. Dla każdego coś dobrego. Czasem jak oba lotniskowce otworzą się w podobnym momencie to nie wiadomo czy bronić, czy atakować. W lotniskowcach się robi rush na metro, więc na wszelki wypadek dobrze jest jakby ktoś zostawał na mapce i dalej przejmował punkty.

Lagi pewnie są przez to, że serwerów EU nie włączyli chyba jeszcze. W nocy to gra była włączona chyba głównie z myślą o azjatach i kangurach.

 

Kasa za serwery to jeszcze pół biedy. Dla ludzi na zachodzie 300zł to drobne. Ja tam bekę będę miał z ludzi, którzy będą wykupywali np. odblokowania dla pojazdów za 75zł ;D

 

 

EDIT:

 

Wyłączyli serwery i już patch mi się ściąga (1,3 GB).

Edytowane przez Drantzell
Opublikowano

Paradoksalnie szło mi lepiej jak miałem go wyłączonego, ale jak zobaczyłem, że chuyki mnie z kosmicznych pozycji zabijają to nie chciałem być gorszy. I w sumie teraz muszę przyznać rację ludziom którzy twierdzili że ze skillem ta gra nie ma wiele wspólnego.

Moze ty kolego grac zbytnio nie potrafisz? Nie zganiaj na aim asista jak w siedzisz non stop w krzakach i strzelasz jak czlowiek bez honoru w plecy.

Patrzac po twoich statystykach to ty zbytnio nie przydasz na wspolczesnym polu walki.Radze ci pograc w weekend.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

jak na pierwsze 3h gry to statystyki chyba nie sa zle - wy patrzycie tylko na Ratio ?

Bo w tych statystykach widze także score dla druzyny, ilość zdobytych punktów, ilość pojazdow rozwalonych, kto ile razy podniosl drużynowo - patrzenie wyłącznie na ratio w tej grze jest dla mnie idiotyzmem, zwłaszcza, ze sa możliwe ustawki, jak ktoś się uprze, to w ogole nie musi wykonywać zadan tylko strzelac caly mecz w plecy, bądź z jakiś z dupy dronow...

 

Sam mam mega niskie ratio przez trofea, ale wymyslilem sobie ze w ta gre będę miał calaka ! :teehee:

(nie zmienia to faktu, ze także potrafie przylamic)

Edytowane przez easye
Opublikowano (edytowane)

Yeap. Juz drugi raz wylaczaja serwery. Ostatnio po patchu pakiety nie dzialaly i nie mozna bylo korzystac np. z kolimatora. Teraz znowu nie mozna sie polaczyc z serwerami EA. Ogolnie ciezko sie gra, bo same rzezniki z 117lvl biegaja z ikonkami shit bucket'a.

 

Jak jest za duzy % prosow to sie ciezko gra. Brakuje noobow do koszenia.

 

Edit: Znowu online.

Edytowane przez Drantzell
Opublikowano

Patch 1,3 GB

 

 

GENERAL FIXES
-General stability improvements
-Fix for a crash that could occur when players were customizing vehicles.
-Fix for an issue in the Rush game mode where end-of-round screen would always indicate that there were 60 minutes left of the game.
-Fix for an issue where the splash damage for IFV shells, Helicopter rockets, and Mortar rounds was unable to destroy deployed equipment.
-Fix for an issue that could cause the quad bike to explode when it hit indestructible objects.
-Fix for an issue that would cause sniper rifles to display too much bloom when aiming in snowy conditions, especially the outside areas of Operation Locker.
-Fix for an issue where the ECM would sometimes fail to jam incoming missiles.
-Shortened the take-off distances for jets to match the length of the runways in Second Assault maps.
-Fix for going above ceiling exploits in Operation Metro.
-Fix for a new MAV riding exploit.
-Fix for kill camera jittering/strobing sometimes if colliding with other world objects or terrain.
-Fix for soldiers getting catapulted when walking on steep surfaces

“NETCODE”
-Fix for an issue where the kill camera would display the incorrect killer.
-Fix for an issue where the kill card won’t show up when playing on servers which have the kill camera turned off.
-Fixed an issue where other soldiers would appear to fire in the wrong direction when turning quickly.
-Fix for weapons firing twice, or not at all in some instances.
-Fix for an issue where explosions didn’t do any damage to infantry and vehicles that were outside of the combat area.
-Fix for an issue where late-joining players wouldn’t correctly experience Levolution events on Paracel Storm and Flood Zone.
-Fix for an issue that could cause packet loss.

PROGRESSION
-Added Gold Battlepacks as rewards for Class Service Stars, allowing players that have reached the max Rank to continue earning new Battlepacks.

WEAPONS / GADGET TWEAKS
-Increased the damage of the normal buckshot against targets with Body Armor.
-Reduced the vertical recoil of the M4 and M16A4 to give these burst fire weapons a tighter burst accuracy in their mid- to long range role.
-Reduced the side-to-side and first shot recoil of the G36C. This weapon now has the lowest side-to-side recoil of the carbines, giving it a clear controllable low rate of fire role, especially when compared to the AK5C, Type-95B-1 and the AKU-12.
-Tweaked the detonation time of the 40mm LVG so it bounces less before going off. The maximum damage has however been reduced to 80 like the RGO.
-Reduced the number of how many 40mm HE and LVG rounds players can carry, from 4 to 3.
-Increased the time it takes to get new 40mm round from ammo boxes. The time is longer for HE and LVG grenades and shorter for utility grenades like SMK and FLASH.

GRENADE TWEAKS
-Increased the time it takes to get new RGO IMPACT, V40 MINI, M84 FLASHBANG and M18 SMOKE grenades from ammo boxes. Since the player now carries more of these grenades, the resupply delay needed to be longer to prevent grenade spamming.

VEHICLE TWEAKS
-Significantly improved the suppression from mounted vehicle weapons, including miniguns, HMGs, LMGs, and all shells types for all armored vehicles.

AIRCRAFT TWEAKS
-Further reduced the repair rate for the Scout Helicopters and the Transport Helicopters.
-Significantly increased the damage of Transport Helicopter miniguns.
-Changed the flight ceilings on Gulf of Oman, Caspian Border and Operation Firestorm to better match the height of the structures in those levels.
-Adjusted the damage of the 25mm and 30mm cannons for both Stealth Jets and Mobile AA to be equal in Damage Per Second to the 20mm default weapons. These weapons were clearly poorer choices in all circumstances, and their different rates of fire are intended to be the player's choice factor for these weapon systems.

AC-130 GUNSHIP TWEAKS
-Increased the splash damage and the range at which the JDAM bombs can achieve max splash damage. The JDAM's power was not properly balanced with its difficulty to use. The JDAM remains a primarily anti-vehicle weapon, though this change will increase the effectiveness against all targets.
-Increased the accuracy and direct hit damage of the AC130 40mm cannons. 40mm cannons can now be used to fire pinpoint shots in 2-3 round bursts, enabling them to provide accurate fire on infantry and vehicle targets. Their velocity has also been marginally increased to aid their accuracy.
-Increased the splash damage and range of the AC130 25mm cannons. These cannons now do approximately 50% more damage, in a slightly increased area of impact. The increased damage as well as increased suppression effects will allow the 25mm cannon to fill its role as an area of effect weapon against infantry.

Opublikowano (edytowane)

 

-Tweaked the detonation time of the 40mm LVG so it bounces less before going off. The maximum damage has however been reduced to 80 like the RGO.

-Reduced the number of how many 40mm HE and LVG rounds players can carry, from 4 to 3.

 

ciekawe czy wpłynie to na styl zabawy na Metro. Mniejszy zasięg i mniejszy damage = koniec ze staniem pod schodami i ściąganiem ludzi z piętra wyżej stojących za winklem. 

Edytowane przez waldusthecyc
Opublikowano

Krótko o nowym dodatku. Zagrałem tylko jedną rundkę, bo na więcej nie mam czasu. Mapka na której grałem (nie pamiętam nazwy) jest bardzo fajna. Wbrew pozorom i obawom jest bardzo intensywna jeśli chodzi o walki piechoty, bardzo dobre zbalansowana, trzy flagi są bardzo blisko siebie. Dużo osłon, budynków, ale prawie wszystkie można zniszczyć.

Atak na lotniskowiec jest bardzo fajnym trybem, runda była bardzo wyrównana, dwa zespoły szły praktycznie łeb w łeb. Nie było żadnego clusterfuck na lotniskowcu, bo walka rozłożyła się na dwa jednocześnie, a część ludu została na lądzie i dalej walczyła o flagi.

Generalnie (na razie, po jednej rundzie) jestem zadowolony i polecam.

Aha, killcam znowu działa jak trzeba.

Gość Zaqair
Opublikowano

grałem chwilę więc pierwsze przemyślenia

 

- ogień jest na lotniskowcu brzydki

- nie wiem czy to lag czy może ten dodatek lata w bardzo małej ilość i klatek dziwnie to wyglądało

Moze to ten problem ktory spowodowal przelozenie naval stirke na pc.

Opublikowano (edytowane)

jeżeli walka trwa już na lotniskowcu, to po co przejmować dalej flagi ?

 

http://lmgtfy.com/?q=atak+na+lotniskowiec+battlefield+4

 

 

grałem chwilę więc pierwsze przemyślenia

 

- ogień jest na lotniskowcu brzydki

- nie wiem czy to lag czy może ten dodatek lata w bardzo małej ilość i klatek dziwnie to wyglądało

 

Co do pkt 1 zgadzam się, co do pkt 2 nie zauważyłem. Może inną mapę grałem.

Edytowane przez hansior111
  • Plusik 1
Opublikowano

Jak narazie boje sie to stwierdzić bo mi to przez gardło nie przechodzi jest to najlepszy dlc do bf4 do tej pory, po zagraniu paru rund na podboju i ataku na lotniskowiec. Mapki piękne, bardZo fajnie sie gra, jest poczucie coś a,la epickiego desantu. Pomijając fakt kilku lagow grało sie super. Wieczorem program więcej wiec na spokojnie jeszcze raz sprawdze swoje wrażenia teraz juz z ekipa znajomych.

Opublikowano

Zagrałem w nowy tryb i stwierdzam że mimo 64 graczy tryb jest świetny :) i daje wiele fanu, mapy są bardzo fajne i przemyślane. Co do mojego punktu drugiego to rzeczywiście były to lagi. Jak na razie jest bardzo dobrze i chyba Chińska zupka to na razie najgorszy dodatek

Też dostaliście jakieś 4 złote walizki ?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...