Gość Darude Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 jeśli kiedyś poprawią te lagi na Podboju to ta gra będzie GOTY Ja czekam ,aż też w końcu nauczą wojaka pokonywać 2cm krawężniki ,krzaki ,konary itp .Mnie to wkórvia tak samo jak lagi. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 jeśli kiedyś poprawią te lagi na Podboju to ta gra będzie GOTY Ja czekam ,aż też w końcu nauczą wojaka pokonywać 2cm krawężniki ,krzaki ,konary itp .Mnie to wkórvia tak samo jak lagi. No niestety tu to rzeczywiście pojechali po bandzie Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 racja, strasznie w(pipi)iające, w BF3 skakali aż miło Cytuj
Gość Darude Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Odniosłem tez ostatnio wrażenie ,że straszne są opóźnienia ,niby widzisz przeciwnika ,wymiana ognia ,a potem po zgonie na killcamie w ułamku sekundy widzisz ,ze dzieje się coś innego ,przeciwnik już jest tyłem i potrafi zabić następnego .Killcam działa chyba już ok ,bo jestem pewien ,że zabił mnie ten gość ,ale jednak widziałem przed momentem ,że widziałem coś innego xd. Co do pokonywania tych 2cm to się zawieszają juz na takich przeszkodach od BF:BC2 (moja przygoda z ta serią zaczeła się od tego tytułu może było inaczej ?he) .Dla mnie DICE jedzie na tym silniku dodając ino cyferki ,i tak na prawdę ten silnik powinni wyyebac do lamusa zamiast robić poprawki które do niczego nie prowadzo ,ale co pewnie brak czasu ,a kase trzeba czepać juz co rok ,więc kiedy ? Cytuj
walek 96 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Odniosłem tez ostatnio wrażenie ,że straszne są opóźnienia ,niby widzisz przeciwnika ,wymiana ognia ,a potem po zgonie na killcamie w ułamku sekundy widzisz ,ze dzieje się coś innego ,przeciwnik już jest tyłem i potrafi zabić następnego .Killcam działa chyba już ok ,bo jestem pewien ,że zabił mnie ten gość ,ale jednak widziałem przed momentem ,że widziałem coś innego xd. Chyba, dopiero co zaczales przygode z BF4. Wczoraj mialem identyczna sytuacje, grajac z Zielem. Ladujesz w typa,a ten kosi cie jedna kulka. Sprawdzam na tescie, a tu trace pakiety niemilosiernie i mam jedna kreske. Minute pozniej robie znowy test, i jest za(pipi)i$cie. Po prostu, serwery Dice sa tak niestabilne, ze mozna zwariowac. I tu nie chodzi nawet o Duzy Podboj na 64. Dosc czesto zdarzaja sie problemy nawet na TDM- pojedynki 1vs1, to w wiekszosci przypadkow loteria. Normalnie, bez praktycznie lagow, mozna pograc na serwerach testserver. Miod jest niesamowity, jak grasz na mapie, gdzie "przypadkowosc" zostala zminimalizowana z 50% na 10%. Polecam, jak najszybciej obczaic serwer, bo moga nieldugo je zamknac. Cytuj
Styku 11 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Tak tak, choć kilka razy test server miał swoje potknięcia to 9/10 jest czysty miód. Szkoda tylko ze jedna mapka. Cytuj
Gość Darude Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Chyba, dopiero co zaczales przygode z BF4. Po każdym patchu można powiedzieć ,że zaczynam przygodę od nowa z BF4.Mimo błędów to ciągle mnie do niej ciągnie .Ktoś napisał ,że gra dostarcza tyle fanu ile BF:BC2 i tu się zgodzę . Cytuj
Gość Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Ten ktoś to był kozbinio i miał w żyłach 3 promile ;p Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Jeśli pamiętam to była mowa chyba o graniu na testserwerze. Mnie te mini przeszkody przeszkadzają, ale nie tak żeby się szczególnie wściekać. Czasem pod ostrzałem chce wskoczyć w jakieś okno, a tu się okazuje, że jakaś framuga mnie zatrzymuje i ginę. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 rozumiem framugę, ale czasami wojak potrafi się na kamyczku zatrzymać, Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 rozumiem framugę, ale czasami wojak potrafi się na kamyczku zatrzymać, No to taka framuga wielkości kamyka. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Podobno ulepszyli karabinek G36C, tak żeby staty miał jak M16A3 z BF3. Trzeba będzie porzucić burstowe M4 i M16A4. Wreszcie pojawiła się pukawka dla mnie. Będę mógł jeszcze większe ratio sobie nim nabijać. Już sobie nim grałem i naprawdę nieźle kosi. Cytuj
bartiz 1 623 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Przed chwilą grałem chyba pierwszy raz od premiery tryb unicestwienie i już wiem, że bez własnej ekipy raczej w to nie zagram XD tryb w stylu kilku "frajerów" biega za bombą a reszta sobie kampi i nabija kille. porażka. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 (edytowane) Przed chwilą grałem chyba pierwszy raz od premiery tryb unicestwienie i już wiem, że bez własnej ekipy raczej w to nie zagram XD tryb w stylu kilku "frajerów" biega za bombą a reszta sobie kampi i nabija kille. porażka. To nie jest dobry tryb dla nabijania killi Ostatnio dołączyłem do plutonu Najemnicy PL (NaPL) i pograłem sobie z nimi kilka razy. Ogólnie jeśli nie grasz przeciwko innej ekipie, to przejeżdżasz po nich jak walec. Kolesie w ogóle wałkują ten tryb, bo przygotowują się do jakichś turniejów. Ogólnie żeby wygrywać z ogranymi ekipami trzeba grać jeszcze bardziej "ostrożnie" niż ja. Docelowo każdy powinien znać swoje miejsce na mapie, rozstawić się i go pilnować. Ogólnie tryb potrafi być bardzo ciekawy. np. jak chcesz podejść pod punkt, w którym ktoś rozstawił TUGS'a. Edytowane 1 kwietnia 2014 przez Drantzell Cytuj
junioru2 12 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Bez urazy panowie. Gram w BFa od tam paru godzin ale jak czasami czytam texty typu: bo koleś miał strzelbę, bo kampił albo snajpił. Bo siedział w krzakach i się nie ruszał. Bo używał tłumika i przeciw lotniczych. Bo mi latarką zaświecił.Ogólnie to widzę że parę osób to by chcało aby inni grali tak jak im pasuje. A Ruscy wkroczyli na Krym! Jak to przecież Unia tego zabrania:) He He. A ten nie dał mi się zastrzelić Wesoło tu czasami. Pozdro dla wszystkich zawodowców co się znają Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Jestem ciekaw jak dużo ludzi na forum próbuje flankować przeciwników, najlepszy sposób na kille i stworzenie przewagi przy zdobywaniu Flagi w podboju. Głównie to widzę idiotów co lecą na pałę najbardziej otwartą przestrzenią na mapie i wpyerdalają się w największy rozpyerdol, a później zdzifko że dostają po (pipi)e Cytuj
KarolJanuszGejmingu 476 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 (edytowane) Ci sami ludzie którzy ida środkiem płaczą,że bf jest rajem dla kamperow.Ale niestety w fpsach trzeba czasami użyć mózgu i pomyśleć.Dobre strzelanie nie wystarczy. Edytowane 1 kwietnia 2014 przez KarolFanbojSony Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Opublikowano 1 kwietnia 2014 Taaaa... a przemieszczać się i tak nie ma czym jak nie masz ekipy by płynnie przewagę zdobywać. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 2 kwietnia 2014 Opublikowano 2 kwietnia 2014 We wanted to provide a quick update on the issues with Battlefield 4 “rubber-banding” some players on certain platforms experienced during matches with 64-players. Looking into this further, we’re unhappy with our server performance, so we’ll be upgrading the hardware as soon as possible, investing more to deliver a better experience. As soon as we know the exact timetable, we’ll let you know the ETA. Reducing lag for these players is absolutely a TOP priority for us to solve and we expect to have the solution very soon. A to krótka notka z twittera pana który stworzył Naval Strike Thanks for all the kind words on Naval Strike. This is how the team feels today plus załącznik Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 2 kwietnia 2014 Opublikowano 2 kwietnia 2014 Taaaa... a przemieszczać się i tak nie ma czym jak nie masz ekipy by płynnie przewagę zdobywać. Lecisz z buta, pojazdy to kupa w tej części. Cytuj
Longstar 62 Opublikowano 2 kwietnia 2014 Opublikowano 2 kwietnia 2014 Czyli co ? Nagle uswiadomili sobie to co inni juz dawno im sugerowali ? Dobry zonk, te serwery pewnie stoja na kompach z procesorami Pentium 2. Dawno mogli to zrobic ale z jakiegos powodu olewali ten problem, wyglada to bardziej jak ostatni gwizdek na ratowanie serii przed wydaniem nastepnej gry. Chyba cos tam z policjantami ma byc. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 2 kwietnia 2014 Opublikowano 2 kwietnia 2014 Jak czolgiem gra sie z glowa i nie pcha w sam srodek bagna, to tez mozna dlugo powalczyc. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 2 kwietnia 2014 Opublikowano 2 kwietnia 2014 Czołg jeszcze spoko, ale reszta już nie bardzo. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 2 kwietnia 2014 Opublikowano 2 kwietnia 2014 Czołg jeszcze spoko, ale reszta już nie bardzo. Łodzie szturmowe są też niezłe. Samolotami szturmowymi się nieźle kosi jak ktoś potrafi latać. Scout heli to genialna maszynka. Widziałem sporo ogarniętych operatorów LAV'a, którzy naprawdę długo się utrzymywali w pojeździe. W sumie latającą trumną też można polatać, jeśli się lata z głową (ostatnio wsiadłem na Szanghaju do Kame i strącili go dopiero pod koniec rundy, kiedy miałem już chyba z 20-25 killi nabite z działka). Pojazdy nie są tak noob-friendly jak w BF3, ale jak ktoś korzysta z nich właściwie to może nie wysiadać przez całą rundę. Cytuj
bartiz 1 623 Opublikowano 2 kwietnia 2014 Opublikowano 2 kwietnia 2014 no ja tą łódź szturmową uwielbiam <3 bardzo duże znaczenie ma przeciwko komu grasz, jak jest ogarnięty team to taki czołg idzie bardzo szybko rozyebac, a czasami widzę że jako jedyny próbuję go zniszczyć a reszta biega i nie wie o co chodzi;/ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.