Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

The High Frequency Update will be rolled out to all 48 player servers and on a small set of 64 player servers immediately. We will then keep a close eye on the larger servers to make sure server performance stays good in the live environment. If all goes well, all servers will be supporting the high frequency update after 24 hours or rollout and testing.

 

Nie zdziwcie się więc, jak na jakimś dużym podboju nie będzie czuć różnicy.

Opublikowano

Ech dalej mam problem z pobraniem aktualizacji.... Problem dns...prob 10, reset konsoli, reset routera.....i widzę tez ze do killzona nie pobrał aktualizacji....

Opublikowano

Jeszcze takie pytanko, czy jest gdzieś sprecyzowane jeśli chodzi o duży podbój jakie serwery zostały zaktualizowane? Oficjalne czy prywatne bo zakładam ze raczej oficjalne.

Opublikowano

Jeszcze takie pytanko, czy jest gdzieś sprecyzowane jeśli chodzi o duży podbój jakie serwery zostały zaktualizowane? Oficjalne czy prywatne bo zakładam ze raczej oficjalne.

 

Wyżej cytowałem co na ten temat mówi Dice. Na razie update dotyczy serwerów do 48 graczy włącznie i niewielkiej ilości serwerów na 64 graczy. W ciągu 24 godzin jeśli wszystko będzie OK, wszystkie serwery otrzymają update. Podejrzewam że póki co grzebią w oficjalnych, bo na prywatnych są często zmieniane ustawienia. To jest zmiana czysto software'owa, więc nie ma powodu żeby prywatne serwery były poszkodowane. Pewnie jutro jeśli nic się nie sypnie 100% serwerów będzie hulać na 30 Hz.

 

Źródło: http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/new-netcode-update-rolling-out/

Opublikowano

No wlasnie czuc to, ze jeden serwer ma 30 Hz, a juz kolejny nie. I tu nie ma reguly, czy to serwer na 64 czy 44, czy Dominacja/TDM na 20. Mam nadzieje, ze do jutro wszystko sie ustabilizuje. 

 

Nie wiem jak Wam, ale u mnie jak szukalem serwerow, to zniknely oficjalne, a wyskakiwaly ( w malej liczbie) prywatne. I tam faktycznie, chyba nie ma 30 hz. 

Opublikowano

Ja niestety po paczu mam akcje, gdzie pruję w typa cały magazynek i nie mogę go zabić. Generalnie czuć, że coś się zmieniło i że zmieniło się na lepsze, ale te kilka akcji było dziwne. Parę osób z którymi wczoraj grałem miało podobnie. Ustawienia wygładzania i High Frequency Update to pic na wodę. Jak wszystko wyłączyłem do faktycznie była różnica bo wyglądało gorzej i nie chodziło płynnie, ale z włączonym wszystkim na maksa gra po prostu wygląda tak jak wcześniej.

Opublikowano

Wygładzanie daj na zero... A co do gry moze nie trafiliscie na zaktualizowany serwer poprostu. Ja tylko moge powiedzieć ze na zaktualizowanym z pistoletu ubijalem ludzi jak nigdy.

Opublikowano (edytowane)

CYTUJE Z INNEGO FORUM

 

Cobra_o7o

 

Enlisted: 2011-10-27

2013-04-06 12:22 Quote

Ma to bardzo podobne działanie jak prognozowanie pozycji samochodu na ekranie GPS.

Można to regulować w pewnym stopniu, kompensując opóźnienie wynikające z szybkości działania systemu.

By urządzenie pokazywało jak najbardziej adekwatną do rzeczywistości pozycję możesz dodać np. 1,5 sekundy co poskutkuje "dodaniem" przez system iluś tam metrów do pozycji odczytanej z satelitów. Powinien dodać tym więcej im szybciej jedziesz.

 

Czym to skutkuje, przykład z założeniem że przy 1 sekundzie korekty, jadąc szybko pozycja jest pokazywana prawidłowo.

Jadąc bardzo szybko pozycja na ekranie będzie "spóźniona" do tej w rzeczywistości - czyli strzelasz we wroga, który faktycznie jest już obok tej pozycji, którą widzisz.

Jadąc powoli system przeszacuje pozycję i urządzenie pokaże pozycję pojazdu "na wyrost", w miejscu, w którym dopiero się znajdzie za chwilę - czyli strzelając do wroga, strzelasz tam gdzie wróg dopiero się znajdzie.

Na Twoją pozycję w grze też zapewne ma to wpływ, przynajmniej logika tego wymaga.

Wszystko się dzieje przy założeniu przemieszczania się samochodu po linii prostej, gdy skręci wszystko się skomplikuje.

W grze szybkości samochodu odpowiada ping. Szybkość łącza ma mniejsze znaczenie, przesyłanych danych nie ma tyle żeby wymagało łącza z mnóstwem megabitów.

I ogólnie, ping mały, wygładzanie małe, ping wysoki, wygładzanie duże.

 

Najlepiej ustawiać poziom wygładzania do każdego serwera z osobna lub np. wchodzić na takie o podobnym pingu.

A poziom wygładzania "wybadać" regulując parametr i testując na jednym i tym samym serwerze.

Z porad, które znalazłem w necie różne rzeczy wynikają i nie sprawdziły mi się tak jak własne próby.

Oczywiście wynik tego jest bardzo subiektywny ale o to chodzi, co widzimy tak na prawdę i jakie są tego skutki ;)

 

 

JA MAM USTAWIONE NA ZERO, ZABIJAM W MIARĘ DOBRZE I NIE DENERWUJE SIE JAK INNI WIEC MOZE MAM OK ( sorrki za caps lock, chciałem wyróżnić moje zdanie)

Edytowane przez Styku
Opublikowano

Ja mam ustawione na 100%, ale HFU wyłączone i wczoraj grało się całkiem dobrze. Dzisiaj spróbuję innych ustawień.

Bajdełej wczoraj niezłe rundy były. Obecność znajomych w szeregach przeciwnika zawsze dobrze nakręca zabawę :) Dzisiaj po meczu z SPOL może zostaniemy na afterparty z nożami? Kto chętny (Tommi) zapraszam na serwer PSX Extreme/1410 po 23:00 czasu pl.

Opublikowano

rozmawiają tu o wersji PS4, easye co z Tobą :P

 

ja mam od początku wygładzanie danych sieciowych na 50%, zmieniałem ale nie widziałem różnicy.

Gość Zaqair
Opublikowano

Bartiz,mylisz sie. Im mniej procent masz ustawionych na wygladzaniu sieciowym tym wicej bedzie ci wyskakiwac bledow graficznych,bedzie ci sie grafika wolniej wczytywala jak i rowniez animacja bedzie mniej plynna,ale bedziesz mial mniejszy ping.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...