tomci23 55 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 Ja się też w tym pogubilem. Czyli jak mam na 100% to mam rozumieć ze będzie najlepiej? Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 (edytowane) czyli jak ktos ma bardzo dobre lacze, to lepiej by gral na 100 ? Edytowane 6 czerwca 2014 przez easye Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 tak. To wygladzanie jest dla osob z slabym laczem/pingiem. 50% tez jest do przyjecia ale 0% to jakas masakra jest. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 (edytowane) Dzisiaj po meczu z SPOL może zostaniemy na afterparty z nożami? Kto chętny (Tommi) zapraszam na serwer PSX Extreme/1410 po 23:00 czasu pl.Wyślijcie mi inv jak będziecie zaczynać. Może ściągnę ze sobą któregoś ze znajomych nozownikow. Edytowane 6 czerwca 2014 przez tommi Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 Hehe jasne, ale jak będą przeginać to będziemy kopniaki rozdawać Cytuj
tommi 345 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 Tylko jakiś DM ustawcie, nie żadne podboje czy dominację. Polecam np. Ta pustynną mapę z Chin, omanska, blokadę, wroga transmisje, powodziowke czy golmund. Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 Raczej myślałem o akcji jak ostatnio czyli kończy się klanówka, na serwerze zostaje 10 - 15 osób, które nie wiedzą co dalej robić i zaczynamy się ciąć nożami Cytuj
tommi 345 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 Lepszy DM moim zdaniem, przestrzeń ograniczona (nie zrespisz sie na za(pipi)u). Aha, 311 tez jest świetna oczywiście. Cytuj
walek 96 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 tak. To wygladzanie jest dla osob z slabym laczem/pingiem. 50% tez jest do przyjecia ale 0% to jakas masakra jest. No wlasnie, jak wczoraj ustawilem sobie wygladzanie na 0%, jak zasugerowla kolega powyzej, to mysalem ze pad'em rzuce. Przegralem tak cala runde wczoraj na Golmudzie. Reakcje na przyciski zdecydowanie wolniejsze, dosc czesto przegrywalem stracia 1vs1. Masakra! Wrocilem na 100%, i sie polepszylo. Cytuj
KarolJanuszGejmingu 480 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 Nie macie wrażenia, ze zmniejszyli trochę tego aimbota? Gram na obliteration 32 osoby i ludzie nie potrafią w plecy zabijać.... Trochę narzekania na innych forach tez jest bo strzały nie wchodzą: D Może te serwery lepiej działają.. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 Nóż wchodzi dobrze na szczęście Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 Nie macie wrażenia, ze zmniejszyli trochę tego aimbota? Gram na obliteration 32 osoby i ludzie nie potrafią w plecy zabijać.... Trochę narzekania na innych forach tez jest bo strzały nie wchodzą: D Może te serwery lepiej działają.. Nie, a nawet jakby wzmocnili bo wczoraj tak mi celownik ściągało gdzie nie chciałem, że przez chwilę pomyślałem o wyłączeniu tego szajsu Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 7 czerwca 2014 Opublikowano 7 czerwca 2014 Nie macie wrażenia, ze zmniejszyli trochę tego aimbota? Gram na obliteration 32 osoby i ludzie nie potrafią w plecy zabijać.... Trochę narzekania na innych forach tez jest bo strzały nie wchodzą: D Może te serwery lepiej działają.. A ja powiem że chyba coś grzebali przy tym bo na bliskie odległości już tak nie przyciąga, za to z daleka jest normalnie. Taka sama sytuacja była w BF3 że po jakimś czasie też wprowadzili zmiany. Cytuj
walek 96 Opublikowano 7 czerwca 2014 Opublikowano 7 czerwca 2014 (edytowane) Aim assist, jak byl przegiety, tak nadal jest. Na poligonie mozna to przetestowac. Co sie stanie jak na przyklad jak wylacze calkowicie opcje HFU (high frequency update). To serwer gdzie jest ustawione 30 hz, aktualizuje mnie z taka czestotliwoscia? Czy jestem aktualizowany 10 Hz? Jesli tak jest, to mam spora przewage nad tymi, ktorzy maja usatwione na max'a. Ja jestem troche w innym miejscu, a moj pzreciwnika dokladnie tam, gdzie go widze. Edytowane 7 czerwca 2014 przez walek Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 7 czerwca 2014 Opublikowano 7 czerwca 2014 Hahah za(pipi)iste. Jak wyjdzie Battlefield Hardline to przerzucam sie na to: Planetside 2 E3 Trailer: Cytuj
hansior111 68 Opublikowano 7 czerwca 2014 Opublikowano 7 czerwca 2014 Aim assist, jak byl przegiety, tak nadal jest. Na poligonie mozna to przetestowac. Co sie stanie jak na przyklad jak wylacze calkowicie opcje HFU (high frequency update). To serwer gdzie jest ustawione 30 hz, aktualizuje mnie z taka czestotliwoscia? Czy jestem aktualizowany 10 Hz? Jesli tak jest, to mam spora przewage nad tymi, ktorzy maja usatwione na max'a. Ja jestem troche w innym miejscu, a moj pzreciwnika dokladnie tam, gdzie go widze. Wręcz odwrotnie. Klient zawsze wysyła paczki na serwer z częstotliwością 30Hz. Ustawienie HFU dotyczy wyłącznie odbioru danych z serwera. Jak wyłączysz HFU będziesz w gorszej sytuacji, bo przeciwnik który ma HFU włączone będzie znał Twoją pozycję 30 razy na sekundę, a Ty jego pozycję tylko 10 razy. Cytuj
walek 96 Opublikowano 7 czerwca 2014 Opublikowano 7 czerwca 2014 To niedlugo zacznie sie cyrk z tarcza 1 Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 8 czerwca 2014 Opublikowano 8 czerwca 2014 Dobre, dobre... Idiokracja zjada wszystko Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 9 czerwca 2014 Opublikowano 9 czerwca 2014 W sobotę właśnie o tym dyskutowaliśmy. Ty starasz się wygrać rundę, a jakiś youtuber właśnie próbuje zrobić coś zabawnego na serwerze by wybić się na YouTube i w du.pie ma wynik meczu. Cytuj
Longstar 62 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Kiedy ten nowy dodatek wychodzi ?? Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Hansior na 100% w czerwcu. Tylko ciezko powiedziec kiedy. Ale raczej w ostatnim tyg czerwca,bo beta hardline chyba sie konczy 24 czerwca. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.