KarolJanuszGejmingu 475 Opublikowano 30 września 2014 Opublikowano 30 września 2014 (edytowane) Ja jakoś nie zauwazylem zmian. Jakieś kosmetyczne względem ui\hud Reszta,czyli zgony za ścianami,trade kille, auto AIM z bliskiej odległości nadal jest. Postać teraz rusza się jak w bf3 ale to nadal nie jest to samo. Edytowane 30 września 2014 przez KarolJanuszGejmingu 1 Cytuj
Styku 11 Opublikowano 30 września 2014 Opublikowano 30 września 2014 Czyli mydlenie oczu, napewno duzo poprawili ale co z tego jak ginąc za ściana czuje sie jakby ktos oszukiwał. Cytuj
walek 96 Opublikowano 30 września 2014 Opublikowano 30 września 2014 (edytowane) Ok, zagralem pare rund. I co?... Jestem aboslutnie zachwycony, gunfight to reminescencja fanastycznych czasow Bf3. Cos pieknego! Trzeba dobrze celowa, sporo skakac i oszczedzac ammo, bo kulek tak jakby troche wiecej trzeba wpakowac w kolesia (pdobnie jak w BF3). Natomiast kwestia aim assist'a- testowalem to na poligonie, i jest tak jak bylo, ale... moim zdanie chyba do 5 metrow. Wpadam o gry, celuje do typa na odleglosc 10-15 metrow, i lipton! Celownik lata jak szalony, kule robia co chca, naprawde trzeba byc precyzjnym. Teraz ciezko ubic oponenta na spore odleglosci. Poza tym odnioslem wrazenie, ze zjawisko "instant kill" zostalo mocno zredukowane. Ogolnie wypas! Ps. Przy tesicie polaczenia pokazuje teraz nasz ping, a nie jak dotychczas jakas nic nie mowiaca wartosc po przecinkach. Na poligonie ma 30ms, w meczu 60ms. Ps. Przy skoku tez mozna strzelac, ale w momencie kiedy opadamy. Edytowane 30 września 2014 przez walek Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 30 września 2014 Opublikowano 30 września 2014 Ok, zagralem pare rund. I co?... Jestem aboslutnie zachwycony, gunfight to reminescencja fanastycznych czasow Bf3. Cos pieknego! Trzeba dobrze celowa, sporo skakac i oszczedzac ammo, bo kulek tak jakby troche wiecej trzeba wpakowac w kolesia (pdobnie jak w BF3). Natomiast kwestia aim assist'a- testowalem to na poligonie, i jest tak jak bylo, ale... moim zdanie chyba do 5 metrow. Wpadam o gry, celuje do typa na odleglosc 10-15 metrow, i lipton! Celownik lata jak szalony, kule robia co chca, naprawde trzeba byc precyzjnym. Teraz ciezko ubic oponenta na spore odleglosci. Poza tym odnioslem wrazenie, ze zjawisko "instant kill" zostalo mocno zredukowane. Ogolnie wypas! Ps. Przy tesicie polaczenia pokazuje teraz nasz ping, a nie jak dotychczas jakas nic nie mowiaca wartosc po przecinkach. Na poligonie ma 30ms, w meczu 60ms. Z tym pingiem to mnie zainteresowales. Mozna go tez zobaczyc na konsolach?Nie piszesz na czym grasz. I pytanie do wszystkich: jest juz patch na Łoniaku? Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 30 września 2014 Opublikowano 30 września 2014 (edytowane) W grze ping pokazany jest w formie kresek, jak zasięg w telefonie. Wartość liczbową można zobaczyć na BLogu. Edytowane 30 września 2014 przez mclusky Cytuj
Dud.ek 2 057 Opublikowano 30 września 2014 Opublikowano 30 września 2014 W opcjach w teście wydajności wyskakuje opóźnienie w ms. Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 30 września 2014 Opublikowano 30 września 2014 Ale nie pokaże Ci pingu do serwera. Cytuj
Dud.ek 2 057 Opublikowano 30 września 2014 Opublikowano 30 września 2014 To muszę tego poszukać Cytuj
duzyBYK 14 Opublikowano 30 września 2014 Opublikowano 30 września 2014 Włączyłem grę po około 2 mięsiącach przerwy. Prawie nic się nie zmieniło jak dla mnie. Inne hitmarki, chyba zmienione odrzuty broni albo poprostu zapomniałem jak je kontrolować plus kilka dodatkowych bajerów ale nic wielkiego. Gra jest dalej taka jak wcześniej czyli niestety dość słaba. Cytuj
KarolJanuszGejmingu 475 Opublikowano 30 września 2014 Opublikowano 30 września 2014 Gra nie jest slaba, poprostu bf3 i bc2 dawały więcej frajdy. Battlefield stal się bardzo januszowa i randomowa gra. Cytuj
hniv 5 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Ja sie nastawilem na jakąś drastyczna poprawę gameplayu a okazalo się miernie. Dalej zgony za sciana,zgony od jednej kuli. Wczoraj koleś zabil mnie z drugiego końca mapy jednym strzałem z magnum przy pełnym pasku życia. Wsyscy latają teraz jak poje...szczegolnie na dominacji. Myslalem ze na dominacji punkty z mapami będą bardziej rozdzielone tymbardziej jak zwiększyli tempo rozgrywki przez przyspieszenie żołnierzy. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Wyrażanie opinii o Battlefieldzie na podstawie dominacji, aha ok, najbardziej spamerskim i chaotycznym trybie jaki jest, nie mającym w zasadzie nic wspólnego z istotą Battlefielda Cytuj
hniv 5 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Chlopie tylko w to pogralem bo nie mialem czasu sprawdzać wszystkich trybów. Wiem ze jest z(pipi)any ten tryb dlatego sprawdziłem czy cos tam ruszyli i poprawili. Nie spinaj dupy. Juz po kilkunastu minutach gry widac ze gra jest dalej z(pipi)ana a czy to domnacja czy inny tryb dalej czuc ze trzeba wiecej latek. Cytuj
YETI 10 996 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Ja zagrałem dwa mecze, najbardziej ciekawiło mnie osłabienie dmg broni. Osobiście nie odczułem różnic, ale może coś tam zmienili. Cytuj
Gość Darude Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Ja liczyłem przedewszystkim na poprawę kodu , miałem nadzieje,że nie będzie już aż tak randomowo to co ma wpadać to będzie wpadać, no niestety nadal to samo ;/.Do tego trzeba jeszcze wpakować teraz więcej kul w goscia i miałem dużo sytacji kiedy to byłem pewien,że już położyłem przeciwnika odpuszczam (cały magazynek już prawie poszedł )to nie ten nadal żyje chwila moment i po mnie .Nie czuje się zbyt pewien, w jakich sytuacjach mam szanse zginie nie zginie, czysta loteria. Ogólnie to na dalsze poprawy w tym całym kodzie nie liczę ,do tej pory zmian na lepsze jako takich nie było (wyeliminowanie lagów i tyle?)Grać będe grał nadal, bo jednak jakąś tam frajde to multi mi daje. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 (edytowane) Ja liczyłem przedewszystkim na poprawę kodu , miałem nadzieje,że nie będzie już aż tak randomowo to co ma wpadać to będzie wpadać, no niestety nadal to samo ;/.Do tego trzeba jeszcze wpakować teraz więcej kul w goscia i miałem dużo sytacji kiedy to byłem pewien,że już położyłem przeciwnika odpuszczam (cały magazynek już prawie poszedł )to nie ten nadal żyje chwila moment i po mnie .Nie czuje się zbyt pewien, w jakich sytuacjach mam szanse zginie nie zginie, czysta loteria. Ogólnie to na dalsze poprawy w tym całym kodzie nie liczę ,do tej pory zmian na lepsze jako takich nie było (wyeliminowanie lagów i tyle?)Grać będe grał nadal, bo jednak jakąś tam frajde to multi mi daje. Poćwicz trochę, zamow lepszy internet - Problemy z netcodem i randomowoscia znikna Mam wrażenie że wiele osób oczekuje na to że DICE kolejna łatką załata dziury w ich umiejetnosciach gry. Jesli nie wiesz czy zginiesz czy nie, poprostu lepiej celuj i badz przygotowany ze przeciwnik moze sie pojawic za kazdym rogiem. Edytowane 1 października 2014 przez Drantzell 2 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Poprawi umiejętności ale prześle jak dobry wujek z USA lepszego neta . Ludzie czy wy nie zrozumiecie że choćby nie wiem co DICE nie robiło to nie da się wyeliminować graczy ze słabym netem ? Cytuj
Jaca044 4 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 (edytowane) Poprawi umiejętności ale prześle jak dobry wujek z USA lepszego neta . Ludzie czy wy nie zrozumiecie że choćby nie wiem co DICE nie robiło to nie da się wyeliminować graczy ze słabym netem ?Masz racje . Mialem net w orange tp bardzo daleko od centrali. Grajac w bfa mialem straszne kwiatki i straty pakietow. Od 2 tyg. Uzywam internetu lte z polsatu . I powiem jedno. To jest teraz poprostu inna gra.Dobre lacze to podstawa ktorej niemozna pominac. Edytowane 1 października 2014 przez Jaca044 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Zaraz przyjdzie Zaq i powie że na PC daje się takich graczy wyeliminować jasne, niestety to nie PC Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Ja nic nie mowie Ale limit pingu na prywatnych serwach mogli byc dac. Cytuj
Gość Darude Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 (edytowane) Ja liczyłem przedewszystkim na poprawę kodu , miałem nadzieje,że nie będzie już aż tak randomowo to co ma wpadać to będzie wpadać, no niestety nadal to samo ;/.Do tego trzeba jeszcze wpakować teraz więcej kul w goscia i miałem dużo sytacji kiedy to byłem pewien,że już położyłem przeciwnika odpuszczam (cały magazynek już prawie poszedł )to nie ten nadal żyje chwila moment i po mnie .Nie czuje się zbyt pewien, w jakich sytuacjach mam szanse :confused: zginie nie zginie, czysta loteria. Ogólnie to na dalsze poprawy w tym całym kodzie nie liczę ,do tej pory zmian na lepsze jako takich nie było (wyeliminowanie lagów i tyle?)Grać będe grał nadal, bo jednak jakąś tam frajde to multi mi daje. Poćwicz trochę, zamow lepszy internet - Problemy z netcodem i randomowoscia znikna Mam wrażenie że wiele osób oczekuje na to że DICE kolejna łatką załata dziury w ich umiejetnosciach gry. Jesli nie wiesz czy zginiesz czy nie, poprostu lepiej celuj i badz przygotowany ze przeciwnik moze sie pojawic za kazdym rogiem. Ja swoich umiejętności nie potrzebuję podnosić , grałem na tyle dużo i doszedłem do pewnego momentu w którym się zatrzymałem, ogolnie to mi wystarczy, jestem zadowolony, ale jak pamiętam to ty zawsze, kiedy wszyscy narzekali na gre to jako jedyny grałeś ten sam hit z płyty "zmiencie internet" i nadal to robisz więc drogi wujku dobroczyńco dzięki za takie dobre rady xd.Netcode jest zyebany nadal nic w tej kwestii się nie zmienia i się nie zmieni. Edytowane 1 października 2014 przez Darude Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Ja nic nie mowie Ale limit pingu na prywatnych serwach mogli byc dac. zgadzam się i przecież sam o tym pisałem że miał być Cytuj
Jaca044 4 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 (edytowane) A kto z was sprawdzal wczoraj pingi jakie to byly wartosci? Bo dodali to ze teraz zamiast 0.90ms w tescie pokazuje 90,25 Ale wczoraj kazdy zasysal latke takze obcizenie bylo spore. Edytowane 1 października 2014 przez Jaca044 Cytuj
hniv 5 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Jaki macie ping na waszych laczach bo nie mam porównania. Wczoraj sprawdzałem to wahalo sie od 60 do 70 ms. Cytuj
walek 96 Opublikowano 1 października 2014 Opublikowano 1 października 2014 Tez tak mam, waha sie miedzy 50-70ms. Wskoczylem sobie na serwer w USA- wschod, ping ponad 130ms. Wczoraj nie moglismy rozgryc co oznacza czerwona "tarcza" nad zespotowanym wrogiem. Otoz jest to koles z defensywnym perkiem, ktoremu zadajemy mniejsze obrazenia o 10% trafiajac w klate. Fajna sprawa, trzeba na nich uwazac, gdy sie bedzie ladowalo z wiekszej odleglosci. http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150494051082340/last/ Updated player icon to show a shield variant when using the 10% health reduction perk (showing for enemy players only). 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.