Gość Zaqair Opublikowano 20 listopada 2013 Opublikowano 20 listopada 2013 (edytowane) Edytowane 20 listopada 2013 przez Zaqair Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 20 listopada 2013 Opublikowano 20 listopada 2013 (edytowane) Forum mi nie pozwala dac 4 filmow w jednym poscie Oficjalny trailer Dlc SA Edytowane 20 listopada 2013 przez Zaqair 1 Cytuj
tommi 345 Opublikowano 21 listopada 2013 Opublikowano 21 listopada 2013 (edytowane) Forum mi nie pozwala dac 4 filmow w jednym poscie :confused: Oficjalny trailer Dlc SA (pipi)a, co jak co, ale jedno im trzeba przyznac: trailery to maja mocarne... naprawde "nextgenowo" to dla mnie wyglada. w ogole w tym widze nawet fragment o mnie zrobili (0:42 - 0:47) :] e: w ogole mielismy juz w U2 najlepszy snieg w grach wideo, w U3 najlepszy piasek- wyglada mi na to, ze w BF4 najlepszy ogien jest Edytowane 21 listopada 2013 przez tommi Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 21 listopada 2013 Opublikowano 21 listopada 2013 Burza piaskowa robi wrażenie,mam nadzieję że będzie w czasie gry się włączać.Co do ognia to dodajmy ze jak już to BF4 ale na next geny. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 21 listopada 2013 Opublikowano 21 listopada 2013 Ja chce Kanały Nouszahr. Cytuj
walek 96 Opublikowano 21 listopada 2013 Opublikowano 21 listopada 2013 (edytowane) Metro w akcji. Wczesniej Zaqu dawal filmik do tej mapy, ale to bylo tylko "zwiedzanie". Tutaj jest real combat. No i snajperka GOL powraca z Bad Company 2! Czekam jeszcze na powrot M24. PS. Wczoraj mialem okazje potrzymac pada Dualshock 4 (na standzie). Kapitalny kontroler, swietnie sie trzyma dloni i nie jestem wcale taki masywny, jak to widac na zdjeciach. Zaskoczyly mnie analog- sa male, mniej wiecej takie jak w Xbox360, i swietnie sie trzymaja kciukow. Szybciej mozna sie nimi poruszac, z lewej manki na prawa. Teraz te analogi z DS3 wydaja mi sie gigantyczne niczym muchomory. Czekam z niecierpliwoscia na info, kiedy bede mogl odebrac PS4. PS2. 2:35- zadowolony w koncu Litwin z Destruction? Edytowane 21 listopada 2013 przez walek Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 21 listopada 2013 Opublikowano 21 listopada 2013 No i kurcze zaczynam się zastanawiac nad premium :x aby dostać 2 tygodnie wczensiej metro Cytuj
tommi 345 Opublikowano 21 listopada 2013 Opublikowano 21 listopada 2013 nie jestem wcale taki masywny, jak to widac na zdjeciach. o ktorych zdjeciach mowa? Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 21 listopada 2013 Opublikowano 21 listopada 2013 PS2. 2:35- zadowolony w koncu Litwin z Destruction? Może być,na coś takiego czekałem przy Bf3. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 21 listopada 2013 Opublikowano 21 listopada 2013 PS2. 2:35- zadowolony w koncu Litwin z Destruction? Może być,na coś takiego czekałem przy Bf3. Przy trzecim strzale nie zniszczyło ściany a (na noooowej generacji) powinno, nawet jeśli nie da się tam wejść bo nie ma używanych pomieszczeń. Poza tym przy wybuchu gruzy pokazują się niczym w ruskich kreskówkach, było i nima... 1 klatka animacji. Na next genach spodziwałem się wiekszej immersji. Mam nadzieję, że późniejsze tytuły (jak devy opanują nowy sprzęt) pokażą prawdziwy pazur jeśli chodzi o animacje i "naturalność" świata. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 22 listopada 2013 Opublikowano 22 listopada 2013 Łebi: Przecież devy nie robiły tej gry pod nowy sprzęt. Jakby devy opanowały nowy sprzęt to prędzej można by było liczyć na coś w styli 1080p i 60fps niż na jakiekolwiek inne zmiany. BF4 to gra, która miała działać na konsolach poprzedniej generacji i na średnich PC. Poza tym destrukcja nie jest ich priorytetem - To można było zauważyć już przy przeskoku z Battlefield: Bad Company 2 do Battlefield 3. Jakby chcieli, żeby gracze rozwalali w całości ten budynek, to by na to pozwolili. W tej chwili wygląda na to że ten budynek ma tam być, bo to jest jakiś element balansu mapy. Jakbyś mógł zniszczyć każdą ścianę, to prędzej czy później doprowadził byś do sytuacji w której budynek się trzyma, a nie powinien (bo nie ma ścian). To moim zdaniem było by jeszcze bardziej durne niż brak możliwości zniszczenia tej ściany. Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 22 listopada 2013 Opublikowano 22 listopada 2013 Bardzo dobrze, że nie można wszystkiego rozwalić. W BFBC2 nic mnie bardziej nie denerwowało niż dobra mapa zrównana z ziemią. Na White Pass można było tak np. zrobić. Z drugiej strony dostaję w BF3 i BF4 białej gorączki jak nie mogę jakąś wielką armatą położyć drzewa, albo cieniutkiej ścianki czy małej przeszkody. Chyba nie ma przepisu na idealny balans. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 22 listopada 2013 Opublikowano 22 listopada 2013 Takie gadanie,przy tej grafie nie da rady mieć płynności i wszystko rozwalać,to takie ich przechwałki które nie mają nic z rzeczywistością.Mi się np. bardzo podobał 1943,kilka nalotów i nie było nic oprócz zbrojonych bunkrów,fajne było ze to my kształtowaliśmy otoczenie. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 22 listopada 2013 Opublikowano 22 listopada 2013 Ja wiem, że na start nikt nie opanuje sprzętu na tyle by trzaskać gierki jak choćby w połowie generacji. Temat rozwałki też już dyskutowaliśmy nie raz. Zgadzam się Drantzell z Tobą, nie chcę by ten budynek się zawalił lub nierealistycznie wygladał i nadal stał. Ja chcę większej "plastyczności" świata. Jak pierdyknie w ten nasz omawiany pokój z granatnika to ściana która powinna zostać ma być w całości ale przy okazji powinna jednak nosić ślady tegoż granatu, tynk ma odpadać i odsłaniać cegły, framugi okien ma wywalać ze ścian, parapety i nadproża mają się szczerbić i odpadać... takie tam małe ale ważne dla immersji szczególiki. Cytuj
UberAdi 2 308 Opublikowano 22 listopada 2013 Opublikowano 22 listopada 2013 Ja wiem, że na start nikt nie opanuje sprzętu na tyle by trzaskać gierki jak choćby w połowie generacji. Temat rozwałki też już dyskutowaliśmy nie raz. Zgadzam się Drantzell z Tobą, nie chcę by ten budynek się zawalił lub nierealistycznie wygladał i nadal stał. Ja chcę większej "plastyczności" świata. Jak pierdyknie w ten nasz omawiany pokój z granatnika to ściana która powinna zostać ma być w całości ale przy okazji powinna jednak nosić ślady tegoż granatu, tynk ma odpadać i odsłaniać cegły, framugi okien ma wywalać ze ścian, parapety i nadproża mają się szczerbić i odpadać... takie tam małe ale ważne dla immersji szczególiki. Patrząc realnie to nie spodziewał bym się takich elementów "plastyczności" świata w nadchodzącej (właściwie od dziś już obecnej) genracji konsol. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 22 listopada 2013 Opublikowano 22 listopada 2013 Jak nie w tej to kurna w której!? Przy ps3 obiecywali nam takie rzeczy a dostaliśmy każdy widzi co, 720p i walący po oczach aliasing. Wiadomo, kupię, będę grał ale gdzies mi ta magia startu nowej generacji ulatuje z pierdem przez lewą nogawkę. A może to już syndrom SKS? Starość (pipi)a, starość... Cytuj
UberAdi 2 308 Opublikowano 22 listopada 2013 Opublikowano 22 listopada 2013 (edytowane) Jak nie w tej to kurna w której!? Przy ps3 obiecywali nam takie rzeczy a dostaliśmy każdy widzi co, 720p i walący po oczach aliasing. Wiadomo, kupię, będę grał ale gdzies mi ta magia startu nowej generacji ulatuje z pierdem przez lewą nogawkę. A może to już syndrom SKS? Starość (pipi), starość... To będzie generacja tekstur wysokiej rozdzielczości i efektów świetlnych. Do obliczania zaawansowanych procesów fizyki które miały by przyczynić się do tej właśnie "plastyczności" i naturalnego zachowania elementów świata gry obecny sprzęt jest za słaby. Tzn w grach single player myślę że takie fajerwerki są realne do osiągnięcia jednak w multi gdzie na mapie biega wielu graczy, wszędzie coś wybucha to jest to nierealne aby procesory nowych konsol to ogarnęły. Edytowane 22 listopada 2013 przez Adi_TEAM LBN Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 22 listopada 2013 Opublikowano 22 listopada 2013 Mam w końcu .44 Magnum Armata jakiej się spodziewałem. Przy okazji zaliczania pistoletów odkryłem na nowo MP443. Bardzo dobra spluwa, którą naginałem w BC2. Trofeum z M1191 też wpadło. Kabotyn, jest też coś dla Ciebie - SAIGA 12K Oj stary będzie klął na shotguny bo są przegięte w 3dupy. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 22 listopada 2013 Opublikowano 22 listopada 2013 No niestety też bym zrobił wczoraj pucharek ale transformatory wy(pipi)ało, i kilkadziesiąt tysięcy osób nie miało prądu a tak fajne się grało. Dziś nadrobię Cytuj
tommi 345 Opublikowano 22 listopada 2013 Opublikowano 22 listopada 2013 (edytowane) wieksze heli, jety stealth, wiecej piechoty- zupelnie inny mecz niz na past genach. Nie kumamtylko tego licznika czasu tykajacego przy punktacji- to jakis nowy tryb? tutaj z kolei gunshipem bedzie mozna w lodzie bojowe nawalac Edytowane 22 listopada 2013 przez tommi Cytuj
Longstar 62 Opublikowano 22 listopada 2013 Opublikowano 22 listopada 2013 F-uck, za(pipi)iscie to wyglada na PS4 Juz sie doczekac nie moge. Pytanie tylko czy my pogramy w nocy 29 bo jak sie cala europa rzuci na PSN to obawiam sie ze moze byc lipa. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 23 listopada 2013 Opublikowano 23 listopada 2013 (edytowane) Od 28 listopada do 5 grudnia 2XP czyli już wiadomo kiedy wpadną pierwsze setki Do tego każdy gracz dostanie perk do pistoletu M1911 3x zoom który do tej pory był tylko dla pracowników DICE. Mają to być swego rodzaju przeprosiny za ciężki start BF 4 Edytowane 23 listopada 2013 przez marekjw2523 Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 23 listopada 2013 Opublikowano 23 listopada 2013 To już gruba przesada. Mam tak duży zapas boostów że cały czas gram na dopingu i jeszcze do tego 2XP? Po co? Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 23 listopada 2013 Opublikowano 23 listopada 2013 To już gruba przesada. Mam tak duży zapas boostów że cały czas gram na dopingu i jeszcze do tego 2XP? Po co? Już napisałem DICE że zepsuli mi całą zabawę ze zdobywania 100 LvL i chyba dumy. Teraz to sobie mogą w dupę wsadzić to i niech od razu każdemu dadzą 100lvl i po sprawie. Inna sprawa że dziś włączyłem sobie znów materiał ściągnięty w fullhd z PS4 i nadal jestem pod wrażeniem grafiki, widać 3 lata po przesiadce z pieca można łatwo zapomnieć jak grafika może wyglądać Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 23 listopada 2013 Opublikowano 23 listopada 2013 Od 28 listopada do 5 grudnia 2XP czyli już wiadomo kiedy wpadną pierwsze setki Do tego każdy gracz dostanie perk do pistoletu M1911 3x zoom który do tej pory był tylko dla pracowników DICE. Mają to być swego rodzaju przeprosiny za ciężki start BF 4 100 lvl sa juz od dawna wiec nic nie stracisz Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.