maztika 36 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 W tym przypadku popieram Zaq'a. Prościej = lepiej = bardziej stabilna gra, wychodzę z założenia, że im mniej tych broni i pierdół, tym dice łatwiej to ogarnąć i gra działa sprawniej, bez bugów, lagów i glitchy. Beta BC2 była najdłuższą betą w BF'ach chyba (2 miesiące?) i w dzień wydania gra była już praktycznie zbalansowana (M60 było kosiarką i zabijało przez pół mapy), a jak pojawiał się patch to naprawiał, jednocześnie nie psując niczego. Tamten silnik był idealny i mogli go tylko lekko podrasować, a wyszło jak wyszło. Na początku tłumaczyłem sobie, że ok, niech będzie, że to inna gra, bo nie ma bad company w tytule, ale tak naprawdę wierzy ktoś jeszcze w to, że nawet jak wydadzą BC3 to będzie ona przypominać BC2, a nie BF3/4/5 ? Cytuj
KarolJanuszGejmingu 476 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Jesli chodzi o bronie to sie zgodze jest ich wiecej i sa bardziej zbalansowane.Ale cala reszta...... To,ze medyk nie potrafi cie podniesc,albo engi spawac to jest bezsens.Ja ciagle chodze z starymi nawykami klas,ale wiekszosc pedauow nie. Typ z ammo biega bez ammo,engi nie naprawi pojazdu bo nie ma czym.Ci ludzie robia wszytsko pod siebie,nie pod druzyne.Brawa dla tego dauna,ktory wymyslil to. Ta gra stara sie byc atrakcyjna dla graczy coda,veteranow bfa,nowych graczy itp Ale tak sie nie da. No i najlepsza sprawa,wymyslanie jakis rakiet przeciwko pojazdom,Sam nie umiem latac,ale jak mnie typ jedzie to staram sie go pojechac rpg.Nie ma placzu. Mysle,ze zywot pilota bo tych minach to bedzie 3,5 sekundy.Raz,ze wszytsko cie lokuje,to plotki strzelaja jak szalone,to jeszce te miny.... Sam bardziej wole chodzic z buta i strzelac,ale oni nawet nie udaja,ze tworza gre pod jakis daunow.Jedna rpg jestem w stanie unieruchomic pojazd. Baa...jak uzywasz rpg to hardkor z ciebie,jest latwiej.Mozna strzelac jakims (pipi),ktore potrafi uderzyc pojazd nawet nie wycelowany. Czasami wezme bmp,albo czolg to widze,ze typy celuja z jakiegos szitu,ktory "sam mnie szuka" wystrzeli w moja strone i rakieta (pipi). Moze odrazu korwa niech nacisnie X i wysadzi mnie w powietrze.A nie...juz ten comander tak moze. Wczoraj z nudow pogralem black ops 2 i trzeba stwierdzic,ze bf stal sie samograjem i to strasznym.Nie mowiac juz nic o aim assiscie.W to sie strzela teraz latwiej niz w codzie. Cala nadzieja w nowej czesci bfa,ale w sumie i tak wydawaca jest te pierdzielone EA.Wyda gre w pre-alpha i bede te same bugi od bc2. Cytuj
maztika 36 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Dokładnie, na Port Valdez jak startowało heli szturmowe to cała uwaga skupiała się na nim, bo ogarnięty pilot nie dawał atakującym dojść do mcom'ów. I bardzo dobrze, bo to ma być właśnie pie.p.rzona maszyna do zabijania. Chcesz lockować? To najpierw musisz ustrzelić go tracer'em, co w sumie nie miało sensu i od razu wybierało się tą wyrzutnię, którą mogłeś sterować rakietą w locie, ale żeby trafić musiałeś mieć skilla, a nie pi pi piiiiii sruuuu, przeładowanie, pi pi piiiiii sruuuuu itd. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 (edytowane) zgadzam sie w 100%, ze powinni wyje.bac wszystko, co samo sie nakierowuje na cel bez lockowania, dokladnego przycelowania itd.- to chyba najwiekszy szit tej czesci. natomiast co do podzialu klas/przydzialu gadzetow do klas, to powiem tak: moim zdaniem to, ze daja sporo mozliwosci wyboru jest samo w sobie ok- kazdy sobie moze wziac sprzet jaki uwaza za potrzebny. Do gry zespolowej powinni natomiast zachecac odpowiednim punktowaniem. Dlaczego np. tak malo medykow biega z defibrylatorami w por. do BF3? Ano dlatego, ze za reanimacje jest 20 pkt. a nie 100. Jestem pewien, ze gdyby za rzucanie ammo, apteczek, naprawy itd. dorzucili odpowiednio duzo punktow, to znacznie wiecej osob by z nich korzystalo i inaczej by to wszytko wygladalo. Edytowane 19 marca 2014 przez tommi Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Ja jakoś nie tęsknie do czasów w których noobki w heli mogły kosić całą drużynę, tylko dlatego że w przeciwnym teamie nie było żadnego pro, który był w stanie trafić to latające ustrojstwo. Osłabienie gry nastawionej na współprace to niestety fakt. Wielu kolesi nie kuma o co chodzi, kiedy proszę ich o amunicje. Ale to nie powód tego że jest za dużo gadżetów, tylko tego, że taka gra jest średnio premiowana. Np. w takim Planetside 2 każdy się stara rzucać amunicje, leczyć itp, bo bez tego po prostu nie da się odblokować kolejnych giwer. Co do gadżetów, to nie widzę jakiegoś wielkiego ich wpływu na rozgrywkę. Większość tych wymyślnych dronów, mortarów nie jest używana. Problemem jest tylko zwiększona ilość gadżetów wybuchowych na mapach jak Metro. Jeśli chodzi o zwiększoną ilość broni namierzanej, to wpływa to tylko na to, że noobki nie mogą już bezmyślnie latać i mordować. Dobrzy piloci sobie radzą całkiem nieźle (nawet w Attack Heli, który jednak wymaga wzmocnienia pod kątem zwrotności). Cytuj
hansior111 68 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Pragnę zauważyć, że pojazdy w BF4 z miejsca dostały ostrego nerfa, bo ograniczono im ilość amunicji. Teraz śmigłem po trzech nalotach chciał nie chciał muszę spieprzać za górkę, bo następna dostawa ammo (na jedną serię!) będzie za pół minuty. Nawet bez żadnych rakiet lockowanych pojazdem nie da się zdominować rundy. Też jestem zdania że wszelkie lockowane wyrzutnie są do wy(pipa)nia, ale nie chciałem tego pierwszy mówić, żebyście po mnie nie pojechali Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Taki problem bylo dodac igle? W bc 2 na 1000h na kozakow w heli trafilem kilka razy.Pamietam kolesia o nicku DaZzy_94,do konca zycie tego (pipi)a nie zapomne. Koles jak gral na port valdez i wchodzil na serwer to czlowiek wiedzial,ze dojdzie do mcom gdzie jest heli i to koniec meczu. Jego staty http://www.battlefieldbadcompany2.com/stats?persona=178423127&platform=ps3 I jezeli mam byc szczery to w czolgu tez trafilem na garstke kozakow gdzie cala ekipa leciala na kolesie i dopiero go zniszczylismy. W bc2 czolg mial kilka perkow ale albo brales minigun albo lepszy pancerz nie mogles miec 2 naraz 0 laserkow itp syfu. Teraz czolg/Ifv miedzy innymi jest forteca bo koles moze sobie nalozyc 3 perki na czolg plus nakladaja sie perki pasazera. Wywalil by nakladanie i czolg mial by tylko jeden perk i byloby ok. To samo z Heli zamiast wywalic naprawianie od srodka to co dice robi? mocniejsze igly,miny na heli itp. Czy wszyscy ktorzy mieli mozg w tej firmie,odeszli z dice jak zobaczyli w jakim kierunku idzie bf3? Zasadniczo jak mysle o czolgu bc2 vs bf3/4 to widze cos takiego: Czolg w bc2: Czolg w bf3/4 Wiecie moze czy ktos sprawdzal teorie,ze zwiekszenie szybkosci gracza(100% czulosci w bc2 jest duzo wolniejsze niz 100% czulosci w bf3/4) i przez to,ze silnik jest w duzej czesci kopiuj/wklej wplynelo na jakosc hitbox'ow? W bc2 hitbox'y byly naprawde dobrym poziomie. Cos jak z nfs rivals na pc,EA wpadla na pomysl blokady na 30fps i jak gracze odblokowali gre na 60fps to gra sie totalnie rozwalala. Tommi,za zwykle podniesienie jest 20 pkt jak naladujesz defib to daja wiecej. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Też jestem zdania że wszelkie lockowane wyrzutnie są do wy(pipa)nia, ale nie chciałem tego pierwszy mówić, żebyście po mnie nie pojechali ale do lockowanych ja nic nie mam Stingery czy tez soflam + Javelin jak dla mnie sa ok.- powinni tylko te radarowe przeciwlotnicze, przeciwpancerne LAV MBT (czy jak im tam) i te STAFF w czolgach wyje.bac. 1 Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 (edytowane) To by było co najmniej dziwne jakby jeden koleś w pojeździe sam dominował 32 graczy. Tak czy siak wyniki 32-0 da się robić nawet na helikopterach szturmowych. Moim zdaniem lockowane wyrzutnie muszą być, bo to element balansu gry. Jakby ich nie było nawet głąb mógłby robić na helikopterach dobre wyniki - Chyba nie o to chodzi. W tej chwili wymaga to skilla i gry z głową. Bez namierzanych piloci w konfrontacji z piechotą byli by nieśmiertelni. Jakbym miał coś wcześniej wywalać, to rakiety, które lecą na cel, a nie wymagają namierzenia. Teraz moim zdaniem trafienie czegoś z tych rakiet wymaga już chwili zastanowienia. Żeby nie było - piszę to jako pilot, który lata zarówno jetami jak i heli. Na 100% nie będę grał na serwerach dla upośledzonych typu "No STINGER/IGLA". Edytowane 19 marca 2014 przez Drantzell Cytuj
tommi 345 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 wyniki 32-0 da się robić nawet na helikopterach szturmowych. chcialbym to zobaczyc... Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 wyniki 32-0 da się robić nawet na helikopterach szturmowych.chcialbym to zobaczyc... http://battlelog.battlefield.com/bf4/pl/battlereport/show/32/445917610369588096/940713874/ Ten koleś całkiem nieźle ogarnia Attack Heli. Na tej mapce co prawda tylko 30:6, ale jakby się postarał miałby szanse na więcej. Tak czy siak widziałem jak latał - I był cały czas oznaczony przez dowódce jako CDZ. Cytuj
hansior111 68 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 No może przesadziłem z tym, żeby wywalić wszystkie namierzane, ale jest zdecydowanie za dużo sprzętu noob friendly. I nie piszę tu tylko o heli, ale generalnie o pojazdach. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Moim zdaniem lockowane wyrzutnie muszą być, bo to element balansu gry. Jakby ich nie było nawet głąb mógłby robić na helikopterach dobre wyniki - Chyba nie o to chodzi. W tej chwili wymaga to skilla i gry z głową. Bez namierzanych piloci w konfrontacji z piechotą byli by nieśmiertelni. Jakbym miał coś wcześniej wywalać, to rakiety, które lecą na cel, a nie wymagają namierzenia. Teraz moim zdaniem trafienie czegoś z tych rakiet wymaga już chwili zastanowienia. Tak od pilotow heli wymagaja skilla a od piechoty wymagaja nic. 3 miny i igla i jest po heli. Pozbywaja sie najwazniejszego aspektu gry,GRY DRUZYNOWEJ. Nie tedy droga. Dice idzie najprostrsza droga,zamiast naprawic glitch z naprawianiem heli od srodka dodaja latajace miny. Bo naprawa wymagala by od nich szukania problemu w kodzie i z 2-3 dni pewnie by naprawa zajela+kilka dni testowania i za naprawde grosza by niedostali. A tak w kilka godz zrobia latajaca mine i jeszcze kasy wpadnie bo trzeba kupic dlc. Zgodze sie,ze w bf3 przed patchem jak heli mialo emc+flary to bylo OP,ale jak gralismy z ekipa DRUZYNOWO to heli dlugo nie lataly. Robia z tej gry one man army,zeby idioci(glownie dzieci cod) przechodzili na bf i wpadala kasa. Chcesz grac sam dla siebie idz na TDM a nie siedzisz na CQ i placzesz,ze wszystkie pojazdy sa OP. Do walki z pojazdami od zawsze walczylo sie w 2-3 osoby a nie samemu.bc1 0 jeczenia na pojazdy --> bc 2 troche na heli ludzie marudzli --> bf3(dzieci cod zaczynaja przechodzic do bf) zaczyna sie placz --> bf4(pelno dzieci cod)placz,krzyk jakie to pojazdy nie sa OP. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 (edytowane) @Zielujw2523 There is a live stream event in about 10 hours from now. The trailer will play during that..Check @Battlefield for a link today R30 Server Update-Players will no longer be able to pick up deployed AA mines-Players will no longer be able to equip an AA mine together with rocket launchers-Fix for an issue where players could have two Javelin projectiles in the air at the same time-Javelin damage has been reduced from 34% to 30%-Active Radar cone on the Ground Active Radar Missiles has been reduced from 5 degrees to 2 degrees-Reduced the resupply time of the Flares from 25 to 20 seconds-Reduced the resupply time of the ECM from 30 to 25 seconds-Increased the resupply time of Active Protection from 30 to 35 seconds-Bullpup weapons with 1x sights should now all properly benefit from increased movement speed while aiming down the sight-Increased the damage of the CBJ-MS all ranges to better balance its low rate of fire-Reduced the direct damage of the Attack Helicopter Zuni rockets as they were slightly too powerful after the last adjustment - as a result that last increase has been toned down to 50%-Increased the side to side recoil of the AWS to balance it with other 800 RPM LMGs and keep its unique firing behavior-Reduced the damage of the FIM-92 Stinger and SA-18 IGLA to 35% from 45% against Scout, Attack Helicopters and jets-Toned down the helicopter flip caused by FIM-92 Stinger, SA-18 IGLA and Starstreak HVM-2 impacts Edytowane 19 marca 2014 przez marekjw2523 Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 (edytowane) Stream jest o 20(czas PL),rowniez o 20 wrzuca pelen trailer naval strike. stream pewnie bedzie tu http://www.twitch.tv/battlefield Edytowane 19 marca 2014 przez Zaqair Cytuj
Pupcio 18 451 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 zaq w bc2 na pc są tylko serwery dice? Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 zaq w bc2 na pc są tylko serwery dice? Szczerze? to nie wiem,kiedys byly prywatne ale teraz nie wiem czy te co zostaly to tylko serwery dice czy prywatne(nie gram na pc jeszcze). Na neogaf ostatnio w temacie do jechania po bf4 ktos pisal,ze jest ponad 500 serwerow i znalezenie pelnego serwera to nie problem. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 (edytowane) Tak od pilotow heli wymagaja skilla a od piechoty wymagaja nic. 3 miny i igla i jest po heli. Pozbywaja sie najwazniejszego aspektu gry,GRY DRUZYNOWEJ. Nie tedy droga. Dice idzie najprostrsza droga,zamiast naprawic glitch z naprawianiem heli od srodka dodaja latajace miny. Bo naprawa wymagala by od nich szukania problemu w kodzie i z 2-3 dni pewnie by naprawa zajela+kilka dni testowania i za naprawde grosza by niedostali. A tak w kilka godz zrobia latajaca mine i jeszcze kasy wpadnie bo trzeba kupic dlc. Zgodze sie,ze w bf3 przed patchem jak heli mialo emc+flary to bylo OP,ale jak gralismy z ekipa DRUZYNOWO to heli dlugo nie lataly. Robia z tej gry one man army,zeby idioci(glownie dzieci cod) przechodzili na bf i wpadala kasa. Chcesz grac sam dla siebie idz na TDM a nie siedzisz na CQ i placzesz,ze wszystkie pojazdy sa OP. Do walki z pojazdami od zawsze walczylo sie w 2-3 osoby a nie samemu.bc1 0 jeczenia na pojazdy --> bc 2 troche na heli ludzie marudzli --> bf3(dzieci cod zaczynaja przechodzic do bf) zaczyna sie placz --> bf4(pelno dzieci cod)placz,krzyk jakie to pojazdy nie sa OP. Piechota ma zdecydowanie mniejszy potencjał do samodzielnego wyrabiania k/d ratio w stylu 32-0. Jeśli ubicie latającej helki wymagało by gry drużynowej, to tylko nieliczne drużyny mogły by ją zniszczyć. Z drugiej strony jeśli zniszczenie jej wymagało by gry drużynowej, to czemu nie wymaga się gry drużynowej od pilotów heli? Sam pilot bez załogi jest w stanie wykosić 20 typa w kilka minut. Niech latanie też będzie wtedy skuteczne jedynie, kiedy gra się w teamie (na niektórych mapkach z BC2 były tylko heli transportowe, w których sam pilot bez operatorów działek nie był w stanie za dużo zrobić). Jakby w BC2 były tak mordercze maszyny jak Little Bird, w których jeden pilot jest w stanie kosić wszystko co się rusza to sam tracer by nie wystarczył. Moim zdaniem w tej chwili balans jest dobry. Opowieści o słabiutkich heli i ich biedniutkich pilotach do mnie nie trafiają. Z jakiegoś powodu posiadacze najwyższych statystyk k/d ratio to piloci Birdów. Jak szturmowy dostanie buffa do zwrotności też będzie ok. @Zielujw2523 There is a live stream event in about 10 hours from now. The trailer will play during that..Check @Battlefield for a link today R30 Server Update -Players will no longer be able to pick up deployed AA mines -Players will no longer be able to equip an AA mine together with rocket launchers -Fix for an issue where players could have two Javelin projectiles in the air at the same time -Javelin damage has been reduced from 34% to 30% -Active Radar cone on the Ground Active Radar Missiles has been reduced from 5 degrees to 2 degrees -Reduced the resupply time of the Flares from 25 to 20 seconds -Reduced the resupply time of the ECM from 30 to 25 seconds -Increased the resupply time of Active Protection from 30 to 35 seconds -Bullpup weapons with 1x sights should now all properly benefit from increased movement speed while aiming down the sight -Increased the damage of the CBJ-MS all ranges to better balance its low rate of fire -Reduced the direct damage of the Attack Helicopter Zuni rockets as they were slightly too powerful after the last adjustment - as a result that last increase has been toned down to 50% -Increased the side to side recoil of the AWS to balance it with other 800 RPM LMGs and keep its unique firing behavior -Reduced the damage of the FIM-92 Stinger and SA-18 IGLA to 35% from 45% against Scout, Attack Helicopters and jets -Toned down the helicopter flip caused by FIM-92 Stinger, SA-18 IGLA and Starstreak HVM-2 impacts Jeśli chodzi o balans to nie widzę powodu dla którego miało by się po DICE jeździć. Słuchają graczy i kombinują, żeby jakoś to grało. Większość z tych pomysłów zdecydowanie na +. Widać wyraźnie że myślą zarówno o pilotach helek, jak i o piechociarzach, którzy nie chcieli by być przez te heli bezradnie gwałceni. Edytowane 19 marca 2014 przez Drantzell Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Z jakiegoś powodu posiadacze najwyższych statystyk k/d ratio to piloci Birdów. Siedzi koles w heli czaly mecz z 2 inzy i spawaja go od srodka. Wywalic spawanie od srodka konczy sie zabawa. I jeszcze jedno,wbij sobie do tej swoje glowy ze w BF nie gra sie pod K/D ratio(kolejny raz k/d ratio pada jako glowny argument za oslabieniem pojazdow). Liczy sie W/L i ilosc przejetch/obronioncych flag,jak ktos chce grac pod K/D wynocha na TDM i/lub CoD. Cale te K/D ratio powini zostawic tylko na TDM z reszty trybow wywalic. 1 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 Piloci w LB mają tylko szanse na mapach typu O Brzasku i oczywiście z dwoma spawaczami. Wczoraj gościu na tej mapie miał 64-2. Poderwałem maszynę i pilot był pizdą bo już miałem jego unieruchomienie ale spawacze zrobili za niego robotę. Cytuj
walek 96 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 (edytowane) Z jakiegoś powodu posiadacze najwyższych statystyk k/d ratio to piloci Birdów. Siedzi koles w heli czaly mecz z 2 inzy i spawaja go od srodka. Wywalic spawanie od srodka konczy sie zabawa. I jeszcze jedno,wbij sobie do tej swoje glowy ze w BF nie gra sie pod K/D ratio(kolejny raz k/d ratio pada jako glowny argument za oslabieniem pojazdow). Liczy sie W/L i ilosc przejetch/obronioncych flag,jak ktos chce grac pod K/D wynocha na TDM i/lub CoD. Cale te K/D ratio powini zostawic tylko na TDM z reszty trybow wywalic. Brak informacji o k/d na konsolowych wersjach Bc2 byl swietnym pomyslem. Ludzie bardziej koncentrowali sie na wykonywaniu zadan oraz zdobywaniu jak najwiekszej ilosci punktow. Pamietam te epickie walki o M-com'a. W Bf3 i Bf4 z(pipi)ali Szturm. PS. Wiadomo, o ktorej godzinie pojawi sie trailer? Edytowane 19 marca 2014 przez walek Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 (edytowane) Siedzi koles w heli czaly mecz z 2 inzy i spawaja go od srodka. Wywalic spawanie od srodka konczy sie zabawa. I jeszcze jedno,wbij sobie do tej swoje glowy ze w BF nie gra sie pod K/D ratio(kolejny raz k/d ratio pada jako glowny argument za oslabieniem pojazdow). Liczy sie W/L i ilosc przejetch/obronioncych flag,jak ktos chce grac pod K/D wynocha na TDM i/lub CoD. Cale te K/D ratio powini zostawic tylko na TDM z reszty trybow wywalic. Takie bzdurki mógłbyś wypisywać do osoby, która ma K/D ratio na poziomie 3.5, a W/L na poziomie 0.50. Jeśli jeszcze do tej pory sobie tego nie uzmysłowiłeś to shooter FPS i zabijanie jest głównym sposobem do realizacji celów w każdym z trybów gry. Być może są jakieś gry, w których można grzecznie poprosić o to, żeby ludzie nie przejmowali Ci flagi, albo przestali jej bronić, ale na 100% nie jest nią Battlefield. Piloci w LB mają tylko szanse na mapach typu O Brzasku i oczywiście z dwoma spawaczami. Wczoraj gościu na tej mapie miał 64-2. Poderwałem maszynę i pilot był pizdą bo już miałem jego unieruchomienie ale spawacze zrobili za niego robotę. Jestem średnim pilotem Birda z niewielkim doświadczeniem, ale myślę, że łatwo mógłbym Ci udowodnić że nie masz racji (jeśli chodzi o skuteczność wyłącznie na brzasku i z 2 spawaczami). W większości przypadków spawacze nie są mi kompletnie do niczego potrzebni. Brak informacji o k/d na konsolowych wersjach Bc2 byl swietnym pomyslem. Ludzie bardziej koncentrowali sie na wykonywaniu zadan oraz zdobywaniu jak najwiekszej ilosci punktow. Pamietam te epickie walki o M-com'a. W Bf3 i Bf4 z(pipi)ali Szturm. Z tym się zgodzę. System bazujący na punktach, a nie fragach zdecydowanie wspierał grę zespołową i wykonywanie zadań. System z wyświetlaną ilością fragów ma swoje patologie - Jednym z nich są kamperzy na dachach i przy windach, którzy mogą wyrabiać wysokie ratio K/D, co w niewielkim stopniu przekłada się na rzeczywisty potencjał w takich trybach jak np. Podbój. Edytowane 19 marca 2014 przez Drantzell Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 (edytowane) Siedzi koles w heli czaly mecz z 2 inzy i spawaja go od srodka. Wywalic spawanie od srodka konczy sie zabawa. I jeszcze jedno,wbij sobie do tej swoje glowy ze w BF nie gra sie pod K/D ratio(kolejny raz k/d ratio pada jako glowny argument za oslabieniem pojazdow). Liczy sie W/L i ilosc przejetch/obronioncych flag,jak ktos chce grac pod K/D wynocha na TDM i/lub CoD. Cale te K/D ratio powini zostawic tylko na TDM z reszty trybow wywalic. Takie bzdurki mógłbyś wypisywać do osoby, która ma K/D ratio na poziomie 3.5, a W/L na poziomie 0.50. Jeśli jeszcze do tej pory sobie tego nie uzmysłowiłeś to shooter FPS i zabijanie jest głównym sposobem do realizacji celów w każdym z trybów gry. Być może są jakieś gry, w których można grzecznie poprosić o to, żeby ludzie nie przejmowali Ci flagi, albo przestali jej bronić, ale na 100% nie jest nią Battlefield. Piloci w LB mają tylko szanse na mapach typu O Brzasku i oczywiście z dwoma spawaczami. Wczoraj gościu na tej mapie miał 64-2. Poderwałem maszynę i pilot był pizdą bo już miałem jego unieruchomienie ale spawacze zrobili za niego robotę. Jestem średnim pilotem Birda z niewielkim doświadczeniem, ale myślę, że łatwo mógłbym Ci udowodnić że nie masz racji (jeśli chodzi o skuteczność wyłącznie na brzasku i z 2 spawaczami). Czy ja napisalem,ze ludzie nie maja sie zabijac?Chce zeby wywali/schowali K/D przez co gracze ktorzy graja pod K/D i placze,ze ich jedzie pojazd pojda sobie na TDM i zostawia pojazdy w spokoju. Najwieksze problemy z pojazdmi maja ludzie ktorzy nie graja ze znajomymi/nie ograrniaja grania druzynowego. Tak jak pisalem wczesniej,wywalic spawanie od srodka,wywalic rozne rodzaje pociskow,wywalic miny na heli i heli scout nagle nie bedzie taki OP.Wywali z heli bojowego rozne rodzaje rakiet. W bf3 pod koniec w heli scout laser byl na 4 miejscu i tak powinno byc.Nie wiem czy jest tak w bf4 ale zmusza to luzdi do grania druzynowego w scout heli. Bez obrazy ale kolejny raz mowisz a nie pokazujesz. Wiec twoje slowa znacza jak dla mnie 0. Najpierw wojna z Tommim o AA,teraz heli i kolejny raz gadasz co to nie potrafisz,a do dzis nie zobaczylismy dowadu jak to latwo zabijac AA i watpie,ze pokazesz ratio 64-2 w heli. Edytowane 19 marca 2014 przez Zaqair Cytuj
walek 96 Opublikowano 19 marca 2014 Opublikowano 19 marca 2014 (edytowane) Wlasnie Drantzell, pokaz jakis gameplay, gdzie faktycznie udowadniasz swoja wartosc, a w szczegolnosci swoje racje. Bo jak narazie, to jestes krowa, ktora duzo ryczy, a daje malo mleka (czyli gameplay'u). I prosze cie, nie mow ze nie masz czasu, nie chce ci sie, itd. Bo jak narazie forumowa spolecznosc, tutaj, naocznie przekonala sie, ze jestes bojazliwym, grajacym totalnie defensywnie piechociarzem na TDM, pieczelowicie dbajacym o ratio. Absolutnie rozlozyl mnie na lopatki fragment- na kurorcie- gdzie biegnac do hotelu, rzuciles dwie "buly", a potem, bedac na miejscu, rozlozyles czujnik. LIKE A PRO! Edytowane 19 marca 2014 przez walek Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.