KarolJanuszGejmingu 480 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Dla mnie to w sumie ten sam syf.Może jest tego mniej ale występuje to nadal.Dalem na high.Za dużo chyba w CSa grałem. Ten silnik to spierdzielina. Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Panowie przypominam żeby ten netcode jeszcze lepiej działał to macie dodatkową opcję w ustawieniach jaka to opcja ? Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Mam problem z pobraniem aktualizacji. Wyskakuje mi błąd takie treści: Wystąpił błąd serwera DNS. (NW-31250-1). Miał tak ktoś? Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 ja miałem 2,3 próby i poszło Cytuj
hansior111 68 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 The High Frequency Update will be rolled out to all 48 player servers and on a small set of 64 player servers immediately. We will then keep a close eye on the larger servers to make sure server performance stays good in the live environment. If all goes well, all servers will be supporting the high frequency update after 24 hours or rollout and testing. Nie zdziwcie się więc, jak na jakimś dużym podboju nie będzie czuć różnicy. Cytuj
Styku 11 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Ech dalej mam problem z pobraniem aktualizacji.... Problem dns...prob 10, reset konsoli, reset routera.....i widzę tez ze do killzona nie pobrał aktualizacji.... Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Wejdz w ustawienia sieci i recznie wpisz DNS: 8.8.4.4 1 Cytuj
kacprozo 4 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Wejdz w ustawienia sieci i recznie wpisz DNS: 8.8.4.4 Potwierdzam działa po zmianie:) Cytuj
Styku 11 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Ok dzieki działa dziękuje raz jeszcze. Cytuj
Styku 11 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Jeszcze takie pytanko, czy jest gdzieś sprecyzowane jeśli chodzi o duży podbój jakie serwery zostały zaktualizowane? Oficjalne czy prywatne bo zakładam ze raczej oficjalne. Cytuj
hansior111 68 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Jeszcze takie pytanko, czy jest gdzieś sprecyzowane jeśli chodzi o duży podbój jakie serwery zostały zaktualizowane? Oficjalne czy prywatne bo zakładam ze raczej oficjalne. Wyżej cytowałem co na ten temat mówi Dice. Na razie update dotyczy serwerów do 48 graczy włącznie i niewielkiej ilości serwerów na 64 graczy. W ciągu 24 godzin jeśli wszystko będzie OK, wszystkie serwery otrzymają update. Podejrzewam że póki co grzebią w oficjalnych, bo na prywatnych są często zmieniane ustawienia. To jest zmiana czysto software'owa, więc nie ma powodu żeby prywatne serwery były poszkodowane. Pewnie jutro jeśli nic się nie sypnie 100% serwerów będzie hulać na 30 Hz. Źródło: http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/new-netcode-update-rolling-out/ Cytuj
Styku 11 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Pograłem w sumie na kilku serwerach....na jednym ewidentnie był update....jest dobrze a nawet bardzo dobrze. Cytuj
walek 96 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 No wlasnie czuc to, ze jeden serwer ma 30 Hz, a juz kolejny nie. I tu nie ma reguly, czy to serwer na 64 czy 44, czy Dominacja/TDM na 20. Mam nadzieje, ze do jutro wszystko sie ustabilizuje. Nie wiem jak Wam, ale u mnie jak szukalem serwerow, to zniknely oficjalne, a wyskakiwaly ( w malej liczbie) prywatne. I tam faktycznie, chyba nie ma 30 hz. Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Ja niestety po paczu mam akcje, gdzie pruję w typa cały magazynek i nie mogę go zabić. Generalnie czuć, że coś się zmieniło i że zmieniło się na lepsze, ale te kilka akcji było dziwne. Parę osób z którymi wczoraj grałem miało podobnie. Ustawienia wygładzania i High Frequency Update to pic na wodę. Jak wszystko wyłączyłem do faktycznie była różnica bo wyglądało gorzej i nie chodziło płynnie, ale z włączonym wszystkim na maksa gra po prostu wygląda tak jak wcześniej. Cytuj
Styku 11 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Wygładzanie daj na zero... A co do gry moze nie trafiliscie na zaktualizowany serwer poprostu. Ja tylko moge powiedzieć ze na zaktualizowanym z pistoletu ubijalem ludzi jak nigdy. Cytuj
walek 96 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Co to wlasnie jest te wygladzanie sieciowe? Wydawalo mi sie, ze to poprawia kod scieciowy. Ja mam na max ustawiony. Cytuj
Styku 11 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 (edytowane) CYTUJE Z INNEGO FORUM Cobra_o7o Enlisted: 2011-10-27 2013-04-06 12:22 Quote Ma to bardzo podobne działanie jak prognozowanie pozycji samochodu na ekranie GPS. Można to regulować w pewnym stopniu, kompensując opóźnienie wynikające z szybkości działania systemu. By urządzenie pokazywało jak najbardziej adekwatną do rzeczywistości pozycję możesz dodać np. 1,5 sekundy co poskutkuje "dodaniem" przez system iluś tam metrów do pozycji odczytanej z satelitów. Powinien dodać tym więcej im szybciej jedziesz. Czym to skutkuje, przykład z założeniem że przy 1 sekundzie korekty, jadąc szybko pozycja jest pokazywana prawidłowo. Jadąc bardzo szybko pozycja na ekranie będzie "spóźniona" do tej w rzeczywistości - czyli strzelasz we wroga, który faktycznie jest już obok tej pozycji, którą widzisz. Jadąc powoli system przeszacuje pozycję i urządzenie pokaże pozycję pojazdu "na wyrost", w miejscu, w którym dopiero się znajdzie za chwilę - czyli strzelając do wroga, strzelasz tam gdzie wróg dopiero się znajdzie. Na Twoją pozycję w grze też zapewne ma to wpływ, przynajmniej logika tego wymaga. Wszystko się dzieje przy założeniu przemieszczania się samochodu po linii prostej, gdy skręci wszystko się skomplikuje. W grze szybkości samochodu odpowiada ping. Szybkość łącza ma mniejsze znaczenie, przesyłanych danych nie ma tyle żeby wymagało łącza z mnóstwem megabitów. I ogólnie, ping mały, wygładzanie małe, ping wysoki, wygładzanie duże. Najlepiej ustawiać poziom wygładzania do każdego serwera z osobna lub np. wchodzić na takie o podobnym pingu. A poziom wygładzania "wybadać" regulując parametr i testując na jednym i tym samym serwerze. Z porad, które znalazłem w necie różne rzeczy wynikają i nie sprawdziły mi się tak jak własne próby. Oczywiście wynik tego jest bardzo subiektywny ale o to chodzi, co widzimy tak na prawdę i jakie są tego skutki JA MAM USTAWIONE NA ZERO, ZABIJAM W MIARĘ DOBRZE I NIE DENERWUJE SIE JAK INNI WIEC MOZE MAM OK ( sorrki za caps lock, chciałem wyróżnić moje zdanie) Edytowane 5 czerwca 2014 przez Styku Cytuj
mclusky 776 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 Ja mam ustawione na 100%, ale HFU wyłączone i wczoraj grało się całkiem dobrze. Dzisiaj spróbuję innych ustawień. Bajdełej wczoraj niezłe rundy były. Obecność znajomych w szeregach przeciwnika zawsze dobrze nakręca zabawę Dzisiaj po meczu z SPOL może zostaniemy na afterparty z nożami? Kto chętny (Tommi) zapraszam na serwer PSX Extreme/1410 po 23:00 czasu pl. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 (edytowane) rozumiem, ze rozmawiacie wylacznie o wersji PC ? Kiedy nowy dodatek w koncu ma sie pojawic ? Edytowane 6 czerwca 2014 przez easye Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 rozmawiają tu o wersji PS4, easye co z Tobą ja mam od początku wygładzanie danych sieciowych na 50%, zmieniałem ale nie widziałem różnicy. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 dawno nie odpalalem Bfa, a tu jakies dyskusje o wygladzaniu sieciowym na konsolach ? Co to za opcja w ogole i na czym polega ? Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 Niby możesz ustawić, że masz gorszą grafę ale lepiej chodzi wszystko online, lub na odwrót. Wejdź w opcje tam masz wytłumaczone. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 lol - a duze roznice sa w grafice na 0 ? Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 Bartiz,mylisz sie. Im mniej procent masz ustawionych na wygladzaniu sieciowym tym wicej bedzie ci wyskakiwac bledow graficznych,bedzie ci sie grafika wolniej wczytywala jak i rowniez animacja bedzie mniej plynna,ale bedziesz mial mniejszy ping. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.