Gość Zaqair Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 (edytowane) Jedyne co wchodzi w gre to wydanie bf4 na pc/ps3/xbox360 i next geny. A myslenie,ze preorder moh da ci dostep do bety na pc jest glupota.Preorder moh da ci dostep do bety na jakies konsoli.Nigdzie nie napisalem,ze nie bedzie mogl wybrac sobie platformy,tylko na bank kupujac wersje na konsole nie dadza ci opcji pc. A w bf4 na bank zobaczymy: 1.Zwiechy 2.Wybuchajace c4 po smierci (bylo to w bc2 i mielismy to w bf3)tak swoja droga jak gry na 2 roznych silnikach moga miec ten sam glitch? 3.Trzeci duzy patch do gry zepsuje noz. 4.Bedzie wiecej ulatwien dla noobow. ja obstawiam perk z Moh'a z widzeniem przez sciany konturów wroga. to jest przyszlosc na klanówki Po pierwsze moh to odpowiedz na cod a nie kolejny bf,po drugie widzi sie tylko goscia ktory zabil twojego fire buddy czy jak oni to nazywaja.Od bf wymagam bycia bf takim jak bc2,1,bf 1943,bf1942,czyli czysty skill a nie jakies igly,javeliny,laser i inne chu.je muje. a MoH to jest 90% cod i 10%bf(uczucie broni i min. gry zespolowej) zasadniczo jak by sie w moh pojawil pies ktory by strzelal z dupy zielonym laser,to by mi to nie przeszkadzalo bo wiem ze gram w cod od Ea.Ale niestety garniaki z EA zamiast miec 2 serie,jedna bardziej oryginalna a druga kopie cod to na sile chca miec 2 cody. Edytowane 26 lipca 2012 przez zaq123456 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 Amen. Zgadzam się w 100% MOH a raczej jego multi to powinien być taki ich COD. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 27 lipca 2012 Opublikowano 27 lipca 2012 Od bf wymagam bycia bf takim jak bc2,1,bf 1943,bf1942 to smieszne ze wymagasz od BF zeby był taki jak jego spinoffy a nie jak trzon serii czyli bf1,2,3 1 Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 27 lipca 2012 Opublikowano 27 lipca 2012 (edytowane) Od bf wymagam bycia bf takim jak bc2,1,bf 1943,bf1942 to smieszne ze wymagasz od BF zeby był taki jak jego spinoffy a nie jak trzon serii czyli bf1,2,3 Nie gralem w bf 2 wiec nie moge powiedziec ze chce zeby bf4 byl jak bf 2,a bf4 nie chce zeby byl jak bf3 Kre3k Faktycznie. Edytowane 27 lipca 2012 przez zaq123456 Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 27 lipca 2012 Opublikowano 27 lipca 2012 Hehe, kąsolomaniaki, nie ma czegoś takiego jak bf1, to 1942 była pierwszą częścią. Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Electronic Arts podzieliło się z nami swoimi planami na kolejne miesiące. Tym samym dowiedzieliśmy się, kiedy na sklepowe półki może trafić czwarta odsłona cyklu Battlefield! Jak się okazuje, na grę poczekamy jeszcze... no cóż, długo. Firma celuje bowiem w rok fiskalny 2014, a więc okres od kwietnia 2013 do marca 2014. Jako, że beta-testy tej produkcji zostały ustalone na jesień przyszłego roku, śmiało można założyć, że gra może zadebiutować jeszcze przed przyszłoroczną gwiazdką. W sumie najmniej prawdopodobnym scenariuszem byłoby wydanie tego tytułu wiosną 2014 - przecież EA nie może pozostawić wolnej ręki kolejnemu Call of Duty, które z pewnością trafi do sprzedaży jesienią... http://www.ps3site.pl/battlefield-4-zadebiutuje-na-poczatku-2014-roku/120612 Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Wyjdzie na jesień 2013, to chyba oczywiste. Nie wiem skąd pomysł na wiosnę. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 (edytowane) Obstawiam, że nowa generacja pojawić się może później niż wszyscy przewidują. Nie chciałbym aby wydali BFa w wersji na nowe i stare konsole. Wiem, że tak już bywało w poprzednich generacjach z innymi tytułami ale będzie to oznaczać, że nowy BF na next geny będzie, krótko mówiąc, do bani... Jeśli chcą aby ps3 i xbox uciągnęły BF4 muszą ograniczyć się do wypuszczenia na te konsole wersji z gorszymi teksturami, gorszym AA, rozdziałką itp. bzdetami, lecz na tym samym silnikiu fizycznym. Obecne konsole raczej nic więcej niż ten paściarski frostbite nie uciągną. Nie sądzę by dłubali równolegle 2 wersje na zupełnie innych silnikach, choć mogę i chciałbym się mylić hehe Kolejny raz, po nowej generacji, oczekuję nie tyle, szeroko rozumianej, lepszej grafiki ale większego rozbudowania, szczegółowości i (w końcu) realistycznej fizyki tworzonych światów: budynków które wyglądają realistycznie nie tylko zewnątrz ale i wewnątrz, gdzie można wejść do każdego z nich. W BF-ie biegamy albo w budynkach w budowie albo w totalnie opustoszałych pomieszczeniach. Ja chcę akcji gdzie wbijam się do mieszkania i dostaję kulkę w plecy bo koleś schował się w szafie, pod łóżkiem albo za firanką hehe. Edytowane 1 sierpnia 2012 przez Łebi Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 (edytowane) Nie koniecznie moga zrobic pc-->port na next gen---->port na ps3 i xbox 360. Wersja pc nie ucierpiala na grafice w bf3 wiec,i wersja na ew. next geny nie ucierpi. Edytowane 1 sierpnia 2012 przez zaq123456 Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Mi nie chodzi o grafikę a o fizykę i skomplikowanie środowiska, efekty cząseteczkowe itp. Jeśli na mapie jest domek jednorodzinny to, do ku.wy nędzy, ma być w środku wyposażony jak dom mieszkalny a nie puste ściany i schody. A z takim natłokiem zniszczalnych elementów i większą liczbą graczy (naprawdę oleję następną część na next geny jeśli nie umozliwią płynnej gry 64 graczy! [no, może zniżę oczekiwania do 32 hehe]) ps3 na bank sobie nie poradzi. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Na cholere maja marnowac ram na,rzeczy ktore wiekszosc ma w dupe? 1 Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Masz rację Łebi,kozacko by było jakby wazon się rozpryskiwał podczas naszej wymiany ognia,lub kredens wybuchał do M320 Cytuj
Gość szpic Opublikowano 2 sierpnia 2012 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Masz rację Łebi,kozacko by było jakby wazon się rozpryskiwał podczas naszej wymiany ognia,lub kredens wybuchał do M320 a jak kawalki drewna z kredensu wbija sie w nogi to wolniej chodzisz a jak w reke to nie mozesz trzymac karabinu ma byc realizm! Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Masz rację Łebi,kozacko by było jakby wazon się rozpryskiwał podczas naszej wymiany ognia,lub kredens wybuchał do M320 a jak kawalki drewna z kredensu wbija sie w nogi to wolniej chodzisz a jak w reke to nie mozesz trzymac karabinu ma byc realizm! Własnoręczne robienie barykad, okopywanie się saperką i sranie do woreczka! Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 2 sierpnia 2012 Opublikowano 2 sierpnia 2012 (edytowane) Masz rację Łebi,kozacko by było jakby wazon się rozpryskiwał podczas naszej wymiany ognia,lub kredens wybuchał do M320 a jak kawalki drewna z kredensu wbija sie w nogi to wolniej chodzisz a jak w reke to nie mozesz trzymac karabinu ma byc realizm! Własnoręczne robienie barykad, okopywanie się saperką i sranie do woreczka! lepiej zeby marnowali ram na takie bzudry,niz dodali np.2-4 graczy do multi :rofl2: w budynkach i tak malo sie czasu spedza,a na cqc macie pelne pomieszczenia, i jedyne co robia te meble do przeszkadzaja jak trzeba zrobic szybko ewakuacje.Szcegolnie,ze na bank bf4 to bedzie nastawiony na cq,to takie bzdury maja 'naprawde' znaczenie.Niech sie budynki wszystkie wala i niech to robia losowa,a nie jeden skrypt. Edytowane 2 sierpnia 2012 przez zaq123456 Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Opublikowano 2 sierpnia 2012 większe mapy to by było samobójstwo - już teraz styknie, chyba, że wprowadzą 64 osoby to wtedy OBECNE mapy są już ok. Ja mam takie w sumie proste marzenie: - zmienne pory dnia. Jeśli mecz jest długi to chętnie bym zaczynał o zachodzie słońca i kończył nocy - można by specjalnie przeciągać mecz aby zyskać przewagę w nocy (np. rola pojazdów drastycznie by spadła - zmieniłby się zupełnie charakter gry, trzeba by zmienić wtedy klasę, więcej snajperów, etc). Heli nie miałby już wszystkiego jak na dłoni - ogólnie fajny patent. Podobnie zaczynać w nocy a kończy nad ranem, o wschodzie słońca. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Opublikowano 2 sierpnia 2012 (edytowane) Ok dodam trzy grosze od siebie, Łebi w wielu sprawach ma rację co do oczekiwań względem nowego BF ale tylko jeśli rzeczywiście zobaczymy go na nowej generacji konsol, bo dodanie teraz takich smaczków po prostu zjara konsolę i będziemy mieć 6 klatek na sekundę Co chcę od nowego BF na nowej generacji konsol ? -rzeczywiście budynki powinny być wyposażone, po co ? skoro to wojna a nie simsy ? dla efektu !!! - braku kolizji postaci ze ścianami tzw przenikanie ludzie przecież lata temu na PC w lepszych grach było to nie dopuszczalne !!! -większa ilość graczy, nie potrzebuję 64 ale 32 już tak - jeszcze lepszego efektu cząsteczkowego ten silnik to potrafi. - większej ilości poligonów dla budynków i pojazdów - bardziej dopieszczonego oświetlenia gdzie jego brak po zniszczeniu go daje ci przewagę, po niedawnym patchu już są w tym temacie postępy - lagi ? kupcie normalny tv mnie to nie dotyczy - większą destrukcję samego otoczenia (walka w lesie i jedna droga wysadzacie wielkie drzewa które blokują ją dla pojazdów, jasne wystarczy użyć ładunków lub ciężkiego pojazdu by się przebić ale nie przenikać przez nie !!!) - burzycie budynki a rumowisko osypuję się na drodze utrudniając szybki atak pojazdów - nie zawieszanie się gry i konsoli PSS jak napisano wyżej zmienne pory dnia Na prawdę jest wiele rzeczy które powinniśmy oczekiwać na nowej generacji, bo silnik wierzę na to pozwala. Pytanie tylko czy producentowi będzie się chciało takie smaczki wprowadzać czy tylko powielać już wprowadzone rzeczy. Edytowane 2 sierpnia 2012 przez marekjw2523 Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 2 sierpnia 2012 Opublikowano 2 sierpnia 2012 (edytowane) -rzeczywiście budynki powinny być wyposażone, po co ? skoro to wojna a nie simsy ? dla efektu !!! - braku kolizji postaci ze ścianami tzw przenikanie ludzie przecież lata temu na PC w lepszych grach było to nie dopuszczalne !!! -większa ilość graczy, nie potrzebuję 64 ale 32 już tak - jeszcze lepszego efektu cząsteczkowego ten silnik to potrafi. - większej ilości poligonów dla budynków i pojazdów - bardziej dopieszczonego oświetlenia gdzie jego brak po zniszczeniu go daje ci przewagę, po niedawnym patchu już są w tym temacie postępy - lagi ? kupcie normalny tv mnie to nie dotyczy - większą destrukcję samego otoczenia (walka w lesie i jedna droga wysadzacie wielkie drzewa które blokują ją dla pojazdów, jasne wystarczy użyć ładunków lub ciężkiego pojazdu by się przebić ale nie przenikać przez nie !!!) - burzycie budynki a rumowisko osypuję się na drodze utrudniając szybki atak pojazdów - nie zawieszanie się gry i konsoli Budynki moga byc sobie pelne,ale jezeli kosztem pelnego budynky np. nie ucierpi ilosc graczy,sposob zawalania sie,czy plynnnosc gry(A jak wiemy mowi tu o DICE ktore od premiery problemu z dzwiekiem naprawic nie moze,a nawet go pograsza).Ja od BF4 chce jeszcze stabline 60 FPS. zreszta sie zgadzam,ale jak dla mnie pelne budynki sa zbedne bo zadko w nich jestem.(chyba ze kampera trzeba zabic) Edytowane 2 sierpnia 2012 przez zaq123456 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Opublikowano 2 sierpnia 2012 nie mówię o w pełni wyposażonym budynku, firanek i pełnej lodówy piwa nie potrzebuję a zmienne warunki pogodowe jak i zmiany pory dnia biorę jak dziecko cukierka, jeśli jeszcze można było by to wykorzystać do strategi. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 2 sierpnia 2012 Opublikowano 2 sierpnia 2012 (edytowane) Ja np. wolal bym zeby zawalenie sie budynku mialo jakies konsekwencje. 1.Sposob to ten ktory ty wymieniles,mczyli utrudniony przejazd. 2.budynek zawala sie tak,ze jedyny sposob zeby dostac/wydostac sie na/z flagi/e to desant z heli transportowego. 3.Budynek sie zawala niszczy flage i mamy jedna mnie baze I za kazdym razem budynek sie wali na innych sposob wiec nie wiesz,czy tym razem trafisz nr.1 czy nr.3 Pomysl nocy/dnia fajny ale nie wiem czy konsole to pociagnia. Ja bym jeszcze dodal zmiane pogody zaczynasz w deszczu,zeby skonczycz w pieknym sloncu.Rowniez chcial bym miec opcje,zeby np.jakas gore kamieni wysadzic,tak zeby zablokowac przeciwnikowi droge Edytowane 2 sierpnia 2012 przez zaq123456 Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Opublikowano 2 sierpnia 2012 (edytowane) Ale ja nigdzie nie napisałem by mieli coś kosztem czegoś wprowadzać. Chodzi o to, że wg. mnie czwóreczka powinna być dużym krokiem naprzód i być pełna, wspomnianych wyżej, rozwiązań. Na bank ps3 takich bajerów nie udźwignie dlatego obawiam się, że bf4 na next geny będzie różnił się tylko lepszą grafą i ew. liczbą graczy. Nie sądzę by zrobili tak mocno różniące się gameplayem gry, opartą na starym szkielecie wersję na ps3 i zupełnie nową na ps4. No chyba, że SONY wyda grę na swojej nowo zakupionej platformie GAIKAI i wypuści aplikację lub dodatkowe pudełko podpinane pod ps3 gdzie raczyć się będziemy wypasionym BF4 z niezauważalnym lagiem konsola-serwer, full hd i zerową kompresją obrazu. Oczywiście zapewne będzie trzeba opłacić abonament za usługę, nowy premium dla czwórki a i tak dostępne to wszytko będzie na terenie Japonii gdzie 100 megowe łącze to standard hehehe PS. Fajnie jakby powrócili do pomysłu sterowania lotniskowcami (w bf1942 na pc można było nieco takim lotniskowcem popływać) czy innymi większymi jednostkami pływającymi. Powolne podpłynięcie takim np niszczycielem owocowało by możliwością pokrycia danego terenu ogniem artyleryjskim z dział okrętowych. Edytowane 2 sierpnia 2012 przez Łebi Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 2 sierpnia 2012 Opublikowano 2 sierpnia 2012 (edytowane) Oczywiście zapewne będzie trzeba opłacić abonament za usługę, nowy premium dla czwórki a i tak dostępne to wszytko będzie na terenie Japonii gdzie 100 megowe łącze to standard hehehe W Irl tez mamy i co z tego?jak speedtest pokazuje 60mb download,a prawdziwy download to okolo 10mb. Ostatnio sie dowiedzialem od goscia z Dice,ze Ps3 ma ograniczenia na predkosc lacza Nie powiedzial ile wynosi blokada,ale patrzac po predkosci pobierania z psn chyba jest to 2mb. Co do lodzi to zaproponowalem,zeby dodali w bf3 lub w bf4 SOC-R,powiedzial ze pomysla Edytowane 2 sierpnia 2012 przez zaq123456 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Co do limitów łącz to całkiem logiczne bo dzięki temu kontroluję się wąskie gardło jakim na pewno są słabe serwery Sony Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Opublikowano 2 sierpnia 2012 Fajnie jakby były strefy trafień na żołdaku,tam gdzie dostanie,tak upada. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.