Litwin81 1 161 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 No właśnie nie można dać co się chce,bo jest kilka figur do wyboru. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 Mowiac,ze mozesz dac co chesz mialem na mysli,ze nie musi byc to logo klanu. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 Ja mam nadzieję że opcji będzie więcej bo na razie bida z nędzą. Zresztą wolałbym by można było wrzucić jakieś foto, choć znów byłby problem z cyckami na czołgach czy brzydkimi gębami. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 (edytowane) Dobra już wiem jak zmieniać farbę na pojazdach,ale musiałbym wygrać złotą walizkę,a nie chce mi się aż tyle grać.Za to dzisiaj poszła 2 kontra na nóż Dzisiaj po raz pierwszy rakieta stacjonarna z wieżowca doszła celu,szkoda że nie jest to ujęte w broni. Edytowane 6 października 2013 przez Litwin25 Cytuj
Mendrek 569 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 Na razie widzę w tym kupę taką wielką i smierdzącą, której tknięcie wywaliłoby smród na całe osiedle. Jak blisko trzeba teraz podejść do kogoś, żeby wbić kosę w plecy? Podbiegam, kółeczko wciskam, w BC2 i BF3 już dawno byłaby animacja, a tu ch... nic zero reakcji. Podbiegam na centymetr, wbijam kosę ale gościu zdążył się odwrócić i skontrował kosę. Używam tego U100 które było modne w FC3 gdzie był klimat wyspy ze sprzętem z czasów zimnej wojny, i nie ma ch... żeby tym się dało zabić, nawet jak naprzeciw schodów rozłożę ślizgający się bipod, strzelam centralnie w gościa, a ten "srrrruut" i jemu jeszcze z pół życia zostało, a ja nie żyję. Myślałem że to wina moja, że inaczej się tu strzela. Ale zacząłem biegać z kałąchem i faktycznie, "srrrut" i wróg leży, tak jak w BF3. Wychodzi więc na to, że U100 to najgorszy LKM w historii BF-ów, nie dość że ma pojemność trochę większą od assault riffle, to strzela kapiszonami. Teraz już wiem, jak nikt nie biega supportrem. Air Burst? WTF? Jakiś pseudo-granatnik, który splash damage ma mniejszy od pistoletu na wodę. Nie podoba mi się ten BF wcale, a wcale. Zostanę przy BF3 dopóki ludzie tam będą grali, a jak przestaną, to wykreślę BF-a ze swojegu menu i przerzucę się np. na KZ albo COD przy okazji PS4... Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 Maruda jak zawsze,ja nie narzekam na U100 natomiast od kiedy kosa jest po"O"? Cytuj
Mendrek 569 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 Od kiedy zmieniłem sobie sterowanie na "Veteran", dzięki czemu kucanie jest pod gałką, ale kosa pod kółkiem :confused: Wbiłem do BF3 i nadal tak samo miodna gra, taki TDM na Kanałach to sam miód czystej wyżywki... Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 A gdzie tam z LKM się rozkładasz?Tam łatwo zajść od tyłu. Cytuj
KarolJanuszGejmingu 480 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 Od kiedy zmieniłem sobie sterowanie na "Veteran", dzięki czemu kucanie jest pod gałką, ale kosa pod kółkiem :confused: Wbiłem do BF3 i nadal tak samo miodna gra, taki TDM na Kanałach to sam miód czystej wyżywki... Bf3 to choojostwo w porownaniu do nowego BFa Zyebany balans,przygozdzenie to najwiekszy syf tej gry.Moze zacznij grac na CQ,gdzie support jest naprawde potrzebna klasa,a medyk ze swoimi dobrymi pukawkami nie jest juz taki OP. Jesli grasz na dominacji,to juz sobie odpusc granie supportem,wiem bo gralem i ciekzo sie strzela przeciwko medykom. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 Z ciekawości zassałem sobie tą betę i muszę przyznać, że całkiem fajnie się gra. Na plus, że dodali chińczyków bo jak widzę ruskich bądź amerykańców w tych wszystkich szuterkach to się rzygać chce. Szkoda tylko, że dali jedna mapę.A limit graczy na niej to 24? Bo jakoś mały ruch jest jak na taki rozmiar mapki. Przyzwyczaiłem się do Red Orchiestry 2 z PC, w którą pyakm i teraz dziwnie to wygląda taka "kameralna" bitka. Cytuj
Mendrek 569 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 Akurat przygwożdżenie było najlepszą rzeczą jaka przytrafiła się BF-owi, gdyż wymuszała na zaatakowanym nieco pomyślunku i taktyki, a nie pociągnięcia za spust i liczeniu że akurat ma lepszą pukawkę albo walnie headshota. Przygwożdżony nie mógł odpowiedzieć skutecznie ogniem, więc musiał się schować i wyczekać, albo zaprzęgnąć kogoś do pomocy. Dzięki temu była równowaga - LKM'y miały mniejsze szanse w pojedynku z bliska przeciwko karabinom szturmowym i wolno się przeładowywały, za to miały większe przygwożdżenie i dużo amunicji w magazynku. W BF4 broń supporta ani nie ma przygwożdżenia, ani dużego magazynku, jednak nadal wolno się przeładowuje i z bliska przegrywa z karabinem szturmowym. Kupa do potęgi Kto w ogóle wpadł na to, by zabrać mu przygwożdżanie z BF3? ;/ Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 Kto wpadł na ten pomysł ? Community które na forach co chwilę płakało z tego powodu, jak widać coś ugrało Cytuj
tommi 345 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 bron supporta w tej becie to faktycznie kpina. pogralem przez moment ta podstawowa: mialem chyba 40 czy 45 pestek i wladowalem prawie caly magazynek w typa, zanim zszedl (mialem farta, ze byl tylem- w spotkaniu twarza w twarz nie mialbym szans). wczoraj do BF3 wrocilem- dla mnie tam sie caly miod skrywa, bede zgodnie z postanowieniem cisnal tam do premiery bf4. Cytuj
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 6 pestek w tors zabija., tak slaba to bron Cytuj
KarolJanuszGejmingu 480 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 Akurat przygwożdżenie było najlepszą rzeczą jaka przytrafiła się BF-owi, gdyż wymuszała na zaatakowanym nieco pomyślunku i taktyki, a nie pociągnięcia za spust i liczeniu że akurat ma lepszą pukawkę albo walnie headshota. Przygwożdżony nie mógł odpowiedzieć skutecznie ogniem, więc musiał się schować i wyczekać, albo zaprzęgnąć kogoś do pomocy. Dzięki temu była równowaga - LKM'y miały mniejsze szanse w pojedynku z bliska przeciwko karabinom szturmowym i wolno się przeładowywały, za to miały większe przygwożdżenie i dużo amunicji w magazynku. W BF4 broń supporta ani nie ma przygwożdżenia, ani dużego magazynku, jednak nadal wolno się przeładowuje i z bliska przegrywa z karabinem szturmowym. Kupa do potęgi :confused: Kto w ogóle wpadł na to, by zabrać mu przygwożdżanie z BF3? ;/ Nie prawda.Brales m16 nie miales zadnego przygozdzenia,bez problemu rozpierdzielalo sie supportow.W ogole to jest parodia z supression,bo wszytskie pukawki oprocz m16 podczas tej glupoty strzelaly gdzies randomowo. 2 m od typa i zabijaasz go ostatnimi pociskami,bo tak gra decyduje.W bf4 support ma miec wieksze przygozdzenie,ale tego w becie chyba nie ma.Moim zdaniem bron supporta ta pierwsza w becie jest za(pipi)ista,na sredni i daleki dystans jestes w stanie kogos zabic.Bron engi to parodia Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 Mendrek nie ograł bety a już gada że wsparcie ma słabą broń,raz ze masz do odkrycia 1 guna a dwa ze w tej części możesz np. sobie wziąć ACW-R,jak go odkryłeś u technika. Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 Akurat przygwożdżenie było najlepszą rzeczą jaka przytrafiła się BF-owi, gdyż wymuszała na zaatakowanym nieco pomyślunku i taktyki, a nie pociągnięcia za spust i liczeniu że akurat ma lepszą pukawkę albo walnie headshota. Tak najlepsza rzecz, że jak noob z zezem wyskoczył z kryjówki i strzelał nam po plecach, to my po obrocie mierząc headshota mogliśmy sie tylko modlić, oby jakaś kula doleciała, a nie magicznym sposobem poleciała 5 metrów od czerepu. Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 Akurat przygwożdżenie było najlepszą rzeczą jaka przytrafiła się BF-owi, gdyż wymuszała na zaatakowanym nieco pomyślunku i taktyki, a nie pociągnięcia za spust i liczeniu że akurat ma lepszą pukawkę albo walnie headshota. Tak najlepsza rzecz, że jak noob z zezem wyskoczył z kryjówki i strzelał nam po plecach, to my po obrocie mierząc headshota mogliśmy sie tylko modlić, oby jakaś kula doleciała, a nie magicznym sposobem poleciała 5 metrów od czerepu. No bez przesady! Od kiedy osłabili przygważdżanie, nawet przybity snajper był w stanie oddać celny strzał, że nie wspomnę o 100% zgonie lkm vs cokolwiek innego gdy idzie się na wymianę z biodra. Mi tam ten "ficzer" przypadł do gustu, nie dość, że wymuszał team play to jeszcze dawał jakąkolwiek szansę na skuteczna grę supportem. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 (edytowane) 6 pestek w tors zabija., tak slaba to bron to fajnie, tylko ze ona rozrzut ma taki, ze z calego magazynku te max. 6 pestek trafia w cel Edytowane 6 października 2013 przez tommi Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 Bo tak jak w każdej broni się strzela seriami po 2-3 naboje,to nie COD gdzie nie ma odrzutu. Cytuj
tommi 345 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 (edytowane) ale nie z paru metrow. poza tym akurat w BF4 "odrzut" jest (a raczej go nie ma) wlasnie jak w CoD. Prawdziwy odrzut to masz w BF3 jak wezmiesz PKP, M240 albo M60. Edytowane 6 października 2013 przez tommi Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 października 2013 Opublikowano 6 października 2013 ale nie z paru metrow. poza tym akurat w BF4 "odrzut" jest (a raczej go nie ma) wlasnie jak w CoD. Prawdziwy odrzut to masz w BF3 jak wezmiesz PKP, M240 albo M60. Zagraj sobie snajperkami półautomatycznymi, nawet w BF3 odrzut był mniejszy Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 7 października 2013 Opublikowano 7 października 2013 Weszła mi wczoraj kontra na nóż, nawet dwa razy, bardzo fajna sprawa. Poniżej kosa w wodzie Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 7 października 2013 Opublikowano 7 października 2013 Dostać kosę w ostatniej sekundzie gry-bezcenne Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 7 października 2013 Opublikowano 7 października 2013 (edytowane) Dla mnie największa zmiana to fakt, że przeładowując broń tracimy wszystkie naboje jakie zostały nam w magazynku. Teraz trzeba naprawdę myśleć kiedy przeładować oraz biegać blisko supporta. Świetny patent na wymuszenie gry drużynowej. Trochę dziwnie natomiast wyglądają pozostawiane na szczytach bloków stingery Edytowane 7 października 2013 przez Kalinho_PL Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.