Gość Rozi Opublikowano 18 października 2012 Opublikowano 18 października 2012 No właśnie mi chodzi o ten pierwszy. Na 'Backseat Freestyle' też jest taki osrany, ale tam wokalnie Kendrick zrobił dobrze. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 18 października 2012 Opublikowano 18 października 2012 no hit-boy, czego tu się spodziewać Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 18 października 2012 Opublikowano 18 października 2012 Nie rozumiem zupełnie podjarki takimi bitami obecnie. One są tak puste, że to masakra. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 18 października 2012 Opublikowano 18 października 2012 nie powiem, niggas in paris był fajnym bangerowym beatem, ale ogólnie nie czaję tej całej podjarki beatami hit-boya. Ten na płycie Lamara to średniak, ale i tak najgorszym beatem jest ten pierwszy z m.A.A.d City. Po co to Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 18 października 2012 Opublikowano 18 października 2012 Komu jak komu, ale Kendrickowi mogę to wybaczyć Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 18 października 2012 Opublikowano 18 października 2012 1. Kendrick is about to meet up with this girl called Sherane. He takes his mother's van to meet her and he bumps into two guys. If this was a movie it would cut. 2. You then realize track 1 was a flash-forward, and this is the actual first track. At the end of this track, Kendrick's homies pick him up. 3. Self explanatory, he does a freestyle in the backseat whilst they're driving. 4. Once again, fairly self explanatory, they cruise around, smoking blunts, drinking and rob someone's house and almost get caught 5. They then talk about meeting up later at 10.30, cause Kendrick has to go meet up with the girl Sherane and **** her. This is somewhat a "filler" song for the album, and just gives a bit more insight about how they're all chasing money. 6. This is where we meet with track 1, Kendrick take's his mother's van and borrows it and meets up. Kendrick talks about bad ****es in this, and Sherane is definitely one of them. At the end of THIS song, we hear the same melody we heard in track 1 and it flashbacks in to the two guys asking where the **** Kendrick is from. 7. They beat the **** out of Kendrick and in this song he even says "they will never respect the good kid maad city". 8. Kendrick is mad as **** for being beat up, once again another "filler" track but at the end of this track, he meets up with his homies and they're helping him recover and give him some liquor drink since he's just been beaten the **** up. 9. Talks about the liquor abuse, following on from track 8 and then at the end of this song, they see the guys that ****ed up Kendrick and shoot at them. They shoot back and kill one of the homie's brother. (NOT kendrick's brother) 10. Flash forward to present day and it's no longer in the story. The first two verses are from the perspective of the friend (the one who's brother died) and how he feels about the whole situation. It's revealed that he wasn't happy with Section 80's Keyshia's Song since that was actually based on his sister (who's dead). He talks further about it and says that his story isn't going to change **** on the streets. Throughout the whole song the chorus is "promise that you will sing about me". Towards the end of the verse (from the perspective of the friend) he says that he'll never fade away, and it is somewhat true, the memory will never fade away, but the friend actually passed away, HENCE why Kendrick didn't have him do the verse himself. From here we can see that Kendrick feels complete guilt for the death of his friend's brother and it seems that when he did a song about his friend's sister (Keyshia) it didn't help the situation. However, he still was friends with Kendrick and asked Kendrick to promise to tell the story of his brother. 11. We cut back to the story and the boys wanna go and kill the guys that shot Kendrick's friend's brother, they are confronted by a lady of the church who convinces them. Kendrick then receives a phone call from his mother about him taking it seriously and going to the studio since he got a phone call about it. 12. I assume this is an epilogue of Kendrick and how he progressed and made it out of Compton to get studio time with Dr. Dre. ;OOO Cytuj
Robak 1 235 Opublikowano 19 października 2012 Opublikowano 19 października 2012 Płytka bardzo fajna, ale póki co z nowości wyżej stawiam Macklemore'a. Jednak nie wykluczam, że z czasem się to zmieni. Póki co na rapgenius nie było czasu i tak. Mi się najbardziej wkręcił drugi bit z "Sing About Me, Im Dying Of Thirst". Niby prosty, a w chu.j klimat jest dzięki temu nuceniu w tle. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 19 października 2012 Opublikowano 19 października 2012 nie no pierwszy podkład w tym kawałku bardzo fajny, ale druga część tego beatu to coś pięknego, przywodzi na myśl s.80. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 20 października 2012 Opublikowano 20 października 2012 http://soundcloud.com/topdawgent/kendrick-lamar-the-heart-pt-3 Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 20 października 2012 Opublikowano 20 października 2012 Boże, co to?! Ab-Soul i Rocky, łoooooo. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 20 października 2012 Opublikowano 20 października 2012 (pipi)a i to na jakim beacie... Kendrick miszcz i hój Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 20 października 2012 Opublikowano 20 października 2012 Jakie emocje w głosie ;ooooooooo 'Collect Calls' jeszcze wychodzi i jesteśmy wypełnieni po brzegi. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 20 października 2012 Opublikowano 20 października 2012 hmm nic o tym nie wiem , co to ? Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 20 października 2012 Opublikowano 20 października 2012 Kawałek, który miał być na płycie, ale ostatecznie skończył w wersji deluxe na iTunes. Dostaniemy go pewnie po 22. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 20 października 2012 Opublikowano 20 października 2012 zaje.biście, ale powiem ci rozi, że szkoda że cartoons & cereal nie został wpleciony jakoś w album Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 20 października 2012 Opublikowano 20 października 2012 Dokładnie, dokładnie, dokładnie! Tam jest taka moc, że chu.j. 'Collect Calls' ma snippet nawet i tam są emocje bardzo. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 20 października 2012 Opublikowano 20 października 2012 nie sprawdzam snippetów z zasady, poczekam do pełnej wesji. Kendrick miszcz i hój [2] Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 22 października 2012 Opublikowano 22 października 2012 już pomijając album (znakomity pragnę nadmienić) ten kawałek to jest ku.rwa niemożliwie dobry: http://www.youtube.com/watch?v=LKjJ_Syho_o Cytuj
Pelipe 236 Opublikowano 22 października 2012 Opublikowano 22 października 2012 póki co mozgu mi nie rozpie.rdoliło, może to sie zmieni, ale i tak płyta kosior, spokojnie mocne 8/10 na ten moment Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 22 października 2012 Opublikowano 22 października 2012 (edytowane) Wszystkie Bonus Tracki już dostępne - 'Collect Calls', 'County Building Blues', 'The Rec.ipe (Black Hippy Remix)' i 'Swimming Pools (Black Hippy Remix)'. Edytowane 22 października 2012 przez Rozi Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 22 października 2012 Opublikowano 22 października 2012 dałbyś linka na pw Cytuj
noxious33 71 Opublikowano 23 października 2012 Opublikowano 23 października 2012 Kendrick u Conana http://www.youtube.com/watch?v=wv-msf5LhzU&feature=g-all-u Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 23 października 2012 Opublikowano 23 października 2012 Cartoons & Cereal nie weszło na LP z powodu problemów z samplem, w przeciwnym razie ten track byłby na albumie. Szkoda, bo to w ch.uj dobry kawałek, a i idealnie pasuje do konceptu http://www.complex.com/music/2012/10/the-making-of-kendrick-lamars-good-kid-maad-city/cartoonscereal Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 24 października 2012 Opublikowano 24 października 2012 making of good kid, m.A.A.d city, warto przeczytać http://www.complex.com/music/2012/10/the-making-of-kendrick-lamars-good-kid-maad-city/before-the-album Cytuj
Pelipe 236 Opublikowano 25 października 2012 Opublikowano 25 października 2012 Dobra płyta skatowana kilkanaście razy więc mogę coś więcej skrobnąć. Płyta zaje.bista, ameryczka top 1 na pewno i wraz z Frankiem Oceanem i Biszem to w tym roku najlepsze rzeczy. Muzycznie jednak mogłobyć troszke lepiej, bitowo mi sie Section.80 bardziej podobało, chociaż co np. Just Blaze rzucił w Compton to sztos jak smok. Lirycznie tak mi sie wydaje lepiej niż poprzednio, jeszcze nie rozkmniałem płyty z Rap Geniusem, mówie to co na pierwszy rzut ucha(?) przyszło. No i sam też nie wiem jak można jeszcze zrobić progres wydając section.80, myślałem, że się nie dało a jednak. Dużo więcej tych smaczków w nawijce, modulowania głosu, wkładania emocji we flow. Bajka. Najlepsze jointy to rzecz jasna single - Swimming Pool, The Re(pipi)e. Compton jest mocarne, Backstreet Freestyle, Bitch Don't Kill My Vibe. Generalnie nie ma raczej słabego kawałka, są po prostu takie które mi sie mnie i bardziej podobają. 9-/10 tak sądze będzie git Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.